گزیده خبرهای 11 اسفند ماه -88

روزنامه اعتماد هم توقیف شد

http://www.fararu.com/vdcc10q0.2bqix8laa2.html

میخی دیگربر تابوت مطبوعات از سوی سانسور چیان وممیزگران فرهنگ سانسور و تفتیش و اختناق ارشاد زده شد . زیرا که معاونت فرهنگی ارشاد در خدمت دولت نامشروع و کودتاگران نا مشروع تر است . مشروط بر اینکه و ضربه ای دیگر بر رفسنجانی از سوی باندهای مافیائی کودتائی غالب وارد شده است . چون این روزنامه جزو حامیان رفسنجانی بساز و بفروش و حزب توسعه است و رابطه هم با پاسدار محسن رضائی دارد.

روزنامه اعتماد با حكم هيات نظارت بر مطبوعات توقيف شد. بهروز بهزادي، سردبير اعتماد با اعلام اين خبر افزود: بر اساس نامه‌اي كه هيات نظارت بر مطبوعات 1. نشر مطالب الحادي و مخالف موازين اسلامي و ترويج مطالبي كه به اساس جمهوري اسلامي لطمه وارد كند. 2. اشاعه فحشا ومنكرات و انتشار عكس ها و تصاوير و مطالب خلاف عفت عمومي. 3. تبليغ و ترويج اسراف و تبذير. 4. ايجاد اختلاف مابين اقشار جامعه، به ويژه ازطريق طرح مسائل نژادي و قومي. 5. تحريص و تشويق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالي عليه امنيت، حيثيت و منافع جمهوري اسلامي ايران در داخل يا خارج . 6. فاش نمودن وانتشار اسناد و دستورها و مسايل محرمانه، اسرار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي، نقشه و استحكامات نظامي، انتشار مذاكرات غيرعلني مجلس شوراي اسلامي ومحاكم غيرعلني دادگستري و تحقيقات مراجع قضايي بدون مجوز قانوني. 7. اهانت به دين مبين اسلام و مقدسات آن و همچنين اهانت به مقام معظم رهبري و مراجع مسلم تقليد. 8. افترابه مقامات، نهادها، ارگانها و هريك از افراد كشور و توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي كه حرمت شرعي دارند، اگر چه از طريق انتشار عكس يا كاريكاتور باشد. 9. سرقتهاي ادبي و همچنين نقل مطالب از مطبوعات و احزاب و گروههاي منحرف و مخالف اسلام( داخلي و خارجي) بنحوي كه تبليغ از آنها باشد.(حدود موارد فوق را آيين نامه مشخص مي كند) 10. استفاده ابزاري از افراد (اعم از زن و مرد) درتصاوير ومحتوا، تحقير و توهين به جنس زن، تبليغ تشريفات وتجملات نامشروع و غيرقانوني، طرح مطالب موجب تضاد ميان زن و مرد از طريق دفاع غير شرعي از حقوق آنان. 11. پخش شايعات و مطالب خلاف واقع ويا تحريف مطالب ديگران. 12. انتشار مطلب عليه اصول قانون اساسي.

نظر معاون مطبوعاتی راجع به تعطیلی مطبوعات در برنامه زنده

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16757

گفته می شود . کدخدای ده که مرغابی بود . بر سر آن ده چه رسوائی بود . جائیکه عضو اخراجی نیو نازیسم هیتلری از آلمان هم مشاور پاسدار رئیس جمهور نا مشروع احمدی نژاد گماشته شده است هم معاون فرهنگی وزارت فرهنگ سانسور و خفقان و تتیش عقاید ار شاد می باشد . مهمتر اینکه صاحب تز دیکته شده ی دروغ بودن هلاکاست به پاسدار گماشته احمدی نژاد نژاد است . پر واضح است که وضعیت مطبوعات بهتر از توقیف و تعطیل شدن و نهادینه کردن سانسور نمی باشد که اکنون تیغ سانسور بر گلوی روزنامه اعتماد کار گر افتاد و از دم تیغ خود گذرانده وخرخره اش رابریده و به گورستان محاق فراموش شدگان سپرده اش . زیرا که در رژیم کودتائی و دیکتاتوری ارتجاعی تک صدائی دیگر نیاز به مطبوعات نمی باشد. البته این رامین معاون وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد نمی گوید که سربازو حسین شریعتمداری کیستو در دروغ نامهی کیهان پرونده سازی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی چه می کند و چرا؟

معاون مطبوعاتی خطاب به مجری 20.30 گفت: شما بگویید ما با معدودی ساختارشکن که فضای مطبوعات را متشنج می کنند و به قوانین پایبند نیستند چه کارکنیم؟ چون خبر تلخ توقیف روزنامه اعتماد هم امروز منتشر شد. مثلا هفته‌نامه ایران‌دخت با تخلفات بسیار و تاکید و تکرار تخلفات در مباحثی که فراتر از قانون مطبوعات است باید چگونه رفتار کرد؟ در غرب لغو امتیاز وجود ندارد اما افراد و روزنامه‌نگاران خطاکار جریمه می‌شوند که امیدوارم با تصویب قانون جامع مطبوعات این مشکلات هم حل شود. یک نفر که 8 ماه در جریان فتنه دست داشته، دستگیر شده و پرونده قضایی او همچنان باز است و با وثیقه از زندان آزاد شده، مدیریت دو نشریه را بر عهده می گیرد و با جمع‌آوری عده‌ای، شروع می کند به تخلف و تحریف وقایع و ...به نظر من باید با این افراد برخورد شود چرا که با تعطیلی یک نشریه به یک نشریه دیگر می‌روند و دوباره...

فرزند کروبی: تعداد افرادی که مقابل خانه ما جمع شدند 7-8نفر بودند

لابد این مسئولیت ر ا ار اذل و اوباش بر عهده گرفته اند تا محفاظت از تهاجم سایر اراذل و اوباش یا لباس شخصی های دژخیم به ایشان کنند . همچنین ایشان را زیر نظر و کنترل داشته باشند تا از منزل همراه پدر خود خارج نشود تا اینکه با رسانه های بیگانه گفتگوئی نکند.

خبر آنلاین : حسین کروبی خبر دیروز رسانه ها مبنی بر تجمع در مقابل خانه کروبی را اغراق آمیز خواند.وی گفت: روز گذشته فقط هفت الی هشت نفر همراه با یک وانت و بلندگو مقابل منزل ما جمع شده بودند که با هدایت نیروی انتظامی به پایان انجامید.

رحيم مشايي:نحوه مديريت جديدي در سطح دنيا ارايه خواهيم کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16745

مگر مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد که گفته می شود کاندید ریاست جمهوری دوره ی یازدهم می باشد چه چیزی کمتر از پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد در صورتیکه گفته می شود شمس تبریزی این مریدخود می باشد که تبلیغ مشابه تلاش برای تغییر و اصلاح مدیریت جهان نداشته باشد؟

ایرنا : مشاور و رييس دفتر رييس جمهوري گفت: با توجه به شرايط بسيار حساس و بحران‌زده جهان تلاش خواهيم کرد با بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي موجود، تدوين منشور مشترک و مورد پذيرش جامعه بين الملل، نحوه مديريت جديدي در سطح دنيا ارايه دهيم.توديع و معارفه رييس گروه مشاوران جوانبه گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از شوراي عالي امور ايرانيان، "اسفنديار رحيم مشايي" در جمع سفرا و نمايندگي هاي جهموري اسلامي ايران در خارج از کشور افزود:امروز، بحث مديريت مشترک جهاني بسيار فراگير است و بنا داريم در تدوين منشور مديريت مشترک جهاني و قابل ارايه در عرصه بين المللي پيشتاز باشيم .

عيادت هاشمی رفسنجانی از آيت الله يزدی

این وظیفه ی لوطی جماران و آخوند انگلیسی دزد و متحجر محمد تقی مصباح یزدی است که از این آخوند فاسد و متحجر دیدار باشند که بعنوان تازی بسوی رفسنجانی مکار بساز و بفروش کیش دادن استفاده کرده اند و نه اینکه وظیفه کوسه ی مکار متملق و چاپلوس است که دست به چنین دیداری تاکتیکی بزندتاکه بیشتر ضعف و توسری خور بودنش را به نمایش گذارد .

هاشمي رفسنجاني از نزديک در جريان مداواي آيت الله يزدي قرار گرفت و ضمن احوالپرسي از درگاه خداوند براي وي آرزوي سلامت و بهبودي کامل کرد.واحد مرکزی خبر: در پي بستري شدن آيت الله محمد يزدي رئيس دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري در يکي از بيمارستانهاي تهران، آيت الله هاشمي رفسجاني رئيس مجلس خبرگان رهبري امروز با حضور در بيمارستان از وي عيادت کرد.در اين عيادت هاشمي رفسنجاني از نزديک در جريان مداواي آيت الله يزدي قرار گرفت و ضمن احوالپرسي از درگاه خداوند براي وي آرزوي سلامت و بهبودي کامل کرد.

فرمانده گردان امام حسين اهر کشته شد

اگر ادعا می شود که ایران امن ترین کشور جهان می باشد . پس اینهمه رزمایش و همایش و مانور های گوناگون نظامی و انتظامی و بسیجی و پاسداری با آزمایش های موشک های دور برد برای چیست؟ البته وقتیکه این مانور ها با خودی چنین می کند داشته باشید که با دشمن چه می کند؟

به گزارش فارس مسئول تبليغات و روابط عمومي سپاه عاشورا گفت: فرمانده گردان امام حسين شهرستان اهر بکشته شد.رضا رضواني گفت: علي عباس قليزاده فرمانده گردان امام حسين شهرستان اهر پيش از ظهر امروز در حين رزمايش اين گردان در منطقه اهر کشته شد.وي افزود: قليزاده از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود.رضواني اضافه كرد: پيكر او فردا (امروز سه شنبه) ساعت 11 صبح در شهرستان اهر تشييع مي‌شود

دکتر محمد ملکی و مدیر سایت آینده آزاد شدند

گذشته از اینکه آزادی های تاکتیکی ناشی از وحشت حضور جوانان معترض در مراسم جشن 4 شنبه سوری می باشد . اما چرا یکی نیست تا که پاسخ دهد که اینان برای چه بازداشت شده ومورد آزاد و اذیت واقع شدند؟

مدیر سایت آینده آزاد شد: مدیر سایت آینده نیوز که چندی پیش بازداشت شده بود امشب آزاد شد البته هنوز سایت آینده نیوز رفع فیلتر نشده است.به گزارش سلام، آزادی فواد صادقی با قرار کفالت صورت گرفته است.گفتنی است که وی شب بیست و دوم بهمن ماه بازداشت شده بود البته اتهامات وی هنوز منتشر نشده است.دکتر محمد ملکی آزاد شد: دکتر محمد ملکی با قرار کفالت از زندان اوین آزاد شد.ملکی از تاریخ 31 مرداد و به مدت 191 روز در بازداشت بوده و از این جهت مسن ترین زندانی سیاسی حوادث پس از انتخابات محسوب می شود که مدت طولانی بیش از شش ماه را در زندان سپری کرده است. وی در این مدت بدلیل وضعیت نامساعد سلامتی چندین بار در زندان و بیمارستان بستری گردید.دکتر ملکی که از سرطان پروستات و بیماریهای دیگر رنج می برد بدلیل وضعیت نامساعد جسمی قرار است که در بیمارستان تحت درمان قرار گیرد

محکومیت ۵ شهروند بهایی شیراز به ۱۰ ماه حبس تعزیری

بالاخره کوه موش زائید . زیراکه تهدید به محارب و جاسوس متهم نمودن و صدور احکام اعدام برای شهروندان بهائیان اماکنون به صدورچنین حکم زندان منتهی شده است که ماهیت بولف زن مدعیان دروغگو واتهام زن بر جسته شده است ؟

کمیته گزارشگران حقوق بشر - پنج نفر از شهروندان بهایی شیراز به نام‌های هاله هوشمندی، کیوان کرمی، فرهام (هادی) معصومی، افشین احسنیان و وحدت دانا توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به اتهام تبلیغ علیه نظام محاکمه و هریک به ده ماه حبس تعزیری محکوم شدند.دو تن از این افراد به نام‌های هاله هوشمندی و فرهام معصومی قبلا جز ۵۴ نفر بهایی بازداشتی بودند که اردیبهشت‌ماه سال ۸۵ در حین انجام خدمات اجتماعی و انسان‌دوستانه در چارچوب یک برنامه سوادآموزی که توسط یونیسف حمایت می‌شد، به تدریس کودکان بی‌بضاعت و بعضا خیابانی مناطق محروم شیراز می‌پرداختند و یک سال حبس تعلیقی به اتهام تبلیغ علیه نظام داشته‌اند.آقایان حسین رئیسی و دادفر وکلای ایشان قصد تجدید نظرخواهی بعد از ابلاغ ح کم را دارند اما متن حکم تا کنون ابلاغ نشده و تنها به صورت شفاهی اعلام شده است.هاله هوشمندی، کیوان کرمی ، فرهام معصومی و افشین احسنیان در زمستان سال گذشته و وحدت دانا در تاریخ ۵ اردیبهشت امسال بازداشت شده بودند