دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 24 مرداد ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بلوتوث ها را روشن كنيد "
معلوم نیست در کشوری که اکثریت جمعیت کشور بطور اجباری روزه دارند که نه برای یک ماه که در سال در حال روزه هستند. برای چه توصیه ی بلوتوث ها روشن کردن در ماه روزه ای داده شده است؟
در پاسخ به ترسیم کننده ی افق دید شناسی قلم بر دست یادداشت روز نویس می بایست گفت که این مقوله ی دید شناسی در ماه روزه ای بستگی به بیننده و قدرت بنیائی و چشم انداز افق دیدش دارد که کجا می باشد. چگونه می بیند و از چه ابزار دیدی که در اختیار خود دارد استفاده می کند ؟ مثلاً اگر چنانچه اکنون که مصادف با ماه رمضان می باشد که می بایست برای آغاز روزه ای فتوای دیدن رؤیت ماه شب اول صادر شود. که از سوی آخوند های پیر فرتوت حوزوی قم اینگونه فتواها پیگیری و نظریه ی نهائی صادر شود . این دید آنگونه می باشد که با وجود اینکه ایران همسایه کشور هائی است که با وجود آسمان مشترک داشتن همچون با عراق و ترکیه و کویت و عربستان و افغانستان و پا کستان و جمهوری آذربایجان و شیخ نشینان و خلاصه کشور های مسلمان منطقه، ولی همیشه رؤیت ماه شب اول بایک روز فاصله با این کشور های در آسمان مواجه بوده است . چونکه چشمان دارای عینک های ذره بینی ته استکانی آخوند های پیر و فرتوت وفسیل حوزوی قدرت دید زود تر از این را ندارند . البته این دید فقط منحصر به رؤیت شب اول وشب آخر ماه رمضان در آسمان نمی شود که اختلاف یک روز پس و پیش دارد ، بلکه این شیوه ی دید ماه شب اول منحصر به آخوند های مفت خور و غیر مولد و متحجر حکومتی با رهبر لوطی ولی وقیح نیست ، بلکه در همه زمینه ها چنین می باشد . زیراکه نقش پیشتازی وبی رقیب و همتائی در همه زمینه ها در سطح جهانی دارند. بطور نمونه رکور داری جهانی بی نظیر مرگ و میر در جاده ها می باشند . یا رکور داری جهانی فرار سرمایه و مغز ها در منطقه را دارند . یا اینکه مصرف مواد مخدر رتبه ی اولی در جهان بودن را به انحصار کامل خود در آورده اند . به ویژه اینکه رکور دار اولی نقض محکومیت جهانی مستمر حقوق بشر را به خود اختصاص داده اند . بهر حال قلم بر دست یادداشت روز نویس با توصیف و تشریح چنین دیدی به پیشواز ماه رمضان روزه ای رفته است و پس از نقل قول کردن ها و از این شاخ به آن شاخ پریدن ها تا بطور در بسته به در بگوید تا دیوار بشنود . پس هشدار داده و نصیحت کرده است که باید در این ماه روزه ای باید افق دید و قلب و زبان صیقل داده شود تا توانسته باشد پس از مقدمه چینی های مدل حوزوی در پایان برای به تصویر و ترسیم کشانیدن افق دید در ماه روزه ای آینده به دیگران چنین پیام داده باشد:
نهايت بينايي شما تا كجاست؟ 1 كيلومتر، 2 كيلومتر، 5 كيلومتر؟ صدا را از كدام فاصله مي توانيد بشنويد؟ حواستان جمع هست؟ آيا حواس شما آن قدر حساس هست كه مثلا بتواند لرزش زمين و آمدن زلزله را ولو10 ثانيه زودتر خبر دهد تا خداي ناكرده اگر زمين لرزه اي آمد باخبر شويد؟ خانه شما روي گسل زلزله است؟ چه قدر سبك و چابكيد كه اگر قرار شد سقفي فرود آيد، 3 شماره از جا بجنبيد و جان به در بريد؟ آيا شيوه هاي موفق چابكي را جايي آموخته و به كار بسته ايد؟و آيا روش هاي موفقيت آميز سرعت عمل را مي دانيد؟ اصلا تا به حال تمرين تيزبيني و تيزشنوي و تيزپايي كرده ايد كه به هنگام خطر جان به در ببريد يا در مسابقه پيش افتيد و برنده باشيد؟فرض كنيد توانستيد حواس خود را آن قدر تقويت كنيد كه آمدن زلزله را 10 ثانيه زودتر بفهميد. آنگاه اگر زلزله آمد، چه مي كنيد؟ در خانه و زير سقف مي مانيد؟ با حوصله مي ايستيد تا خانه را قفل و كليد كنيد؟ يا نه، سر به كوچه و خيابان مي گذاريد؟ تصورش را بكنيد! آنها كه در زلزله ها جان باختند- اگر مي شد فلاش بك زد، زمان را به عقب برگرداند و از آمدن زمين لرزه باخبرشان كرد- در قيد و بند قفل و كليد و نگهبان خانه مي ماندند؟ ظاهرا عدسي ها را مي تراشند و صيقل مي دهند تا عمق ديد دوربين ها را وسعت دهند. آيا مي توان بينايي و شنوايي و دريافت باطني انسان را تراش داد تا تيزبين و نافذ شود؟ تيزبين شدن انسان قطعي است. دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. كساني به اختيار و استقبال، چشم و گوش و قلب خود را چنان صيقل مي دهند كه نافذالبصيره شوند و حقايق حجاب گرفته و مستور عالم را ببينند و بشنوند و بيابند. و ديگران را در رستخيز دوباره هستي، بينا و شنوا مي كنند. .تمرين تيزبيني و تيزفهمي و چالاكي و تيزپايي چگونه ميسر مي شود؟ چگونه مي توان از هول و بلاي بزرگ رستاخيز رست؟ پس بكوشيد در حالي كه عمل- هنوز- بالا برده مي شود و توبه سود مي بخشد و دعا شنيده مي شود» حالي كه هنوز در قيد حياتيد و نامه هاي عمل گشوده و در توبه باز است و انسان رويگردان را مي خوانند و گنهكار اميدوار است، پيش از آن كه عمل متوقف شود و مهلت ها پايان پذيرد و اجل سرآيد.مگر حركت و عمل بدون بينايي و بينش ميسر است؟ بينايي هر كس افق و نهايتي دارد. «دنيا- منحصراً- نهايت ديد نابيناست و از وراي آن هيچ چيزي را نمي بيند. انسان بصير و بينا، نگاه نافذش از دنيا مي گذرد و مي داند كه خانه آخرت در پس دنياست. هر كس از غير درها وارد خانه ها شد، نام دزد مي گيرد. خداوند لعنت كرد آمران به معروف را كه خود آن را ترك مي كنند و ناهيان از منكر را كه خود به آن منكر مبادرت مي ورزند.)فريضه صبر- روزه- كه از آن بايد استعانت جست، تمرين استقامت و هوشياري و چالاكي و تيزپايي در چنين آوردگاهي است. و اگر اول مرتبه آن روزه شكم است، نهايت آن، روزه قلب ؟بلوتوث دل خود را روشن كنيد! تصاوير مهمي از افق آينده براي شما ارسال شده است.
در خاتمه اینکه در شرایطی که پس از 32 سال زیر چتر حکومت دینی فضا آنگونه تحمیل شده است که 80 % جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند که در حقیقت توفیق روزه ی اجباری و تحمیلی نصیب شان شده است که نه برای فقط یک ماه که در طول سال روزه هستند که همه اعضای خانواده های شان را نیز در بر می گیرد تا که برای شان قابل فهم و مفهوم و اثبات شده باشد که وعده های رهبر مذهبی عوامفریب شیاد چگونه بوده است که به اینان قول حاکم شدن مستضعفان و پا بر هنگان را داده شد. ولی چه نصیب و عایدشان گردید؟ اما اکنون نوحه خوان و مرثیه گو و مداح روزه ای که جزو نوچگان و پیروان خمینی شیاد و جانشین وی رهبر لوطی جماران ولی وقیح است بدون آنکه اشاره به شکمان گرسنه و صف طویل ارتش بیکاران کند از روزه شدن قلب و زبان سخن گفته و روضه خوانده است تا که اینگونه روزه داران انتقاد و اعتراض نکنند که چرا شکم شان خالی و گرسنه است زیرا که می بایست به استقبال آزمون افق دید شناسی روزه بروند که برای شان به سبک حوزوی – فرنگی روشن کردن بلوتوث ها ترسیم و بررسی و برجسته شده است و به روزه داران توصیه شده که برای صیقل زدن افق دید شاند در این روزه ای بشتابید و آن را در یابند؟.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890524/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 24 مرداد ماه سال 1389
بلوتوث ها را روشن كنيد (يادداشت روز)