گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 شهریور-89
نفاق (گفت و شنود)
گفت : سرباز جو نماینده رهبر چلاق
همانکه عراق تبدیل کرده به با تلاق
طاقتش بد جوری شده است طاق
مجبور شده دست زند به یه کار شاق
پس خود سیخی ساخته با گاز اجاق
تا توانسته بفهمد که چیست معنی نفاق؟
گفت: سايت ضد انقلابي خودنويس با اشاره به مواضع و عملكرد سران فتنه، نوشته است؛ حالا فهميديم كه چرا مردم ايران به رهبران ما در جنبش سبز! منافق مي گويند.
گفتم: يعني تا حالا نفهميده بود؟!
گفت: منظورش اين است كه بايد سران فتنه را از اين وضعيت سخت نجات داد تا بيشتر از اين به خاطر برخورد دوگانه و منافقانه، به زحمت نيفتند!
گفتم: چطوري؟
گفت: نوشته بايد شرايط آنها را درك كرد، مجبورند به آموزه هاي انقلابي تظاهر كنند.
گفتم: به شخصي گفته بودند براي تظاهر نماز بخواند و او بعد از نماز مدتي هم نشسته بود و دعا مي كرد با تعجب كنارش رفتند تا ببينند چه دعايي مي كند؟ ديدند مي گويد؛ خدايا مي دوني كه به زور نماز مي خونم! تو خودت قبول نكن!
گفت : سرباز جو نماینده رهبر چلاق
همانکه عراق تبدیل کرده به با تلاق
طاقتش بد جوری شده است طاق
مجبور شده دست زندبه یه کار شاق
پس خود سیخی ساخته با گاز اجاق
تا توانسته بفهمد که چیست معنی نفاق؟
گفتم : خوب مخاطب سر بازجو کیست؟
دلیل این نفاق شناسی وی چیست؟
گفت : مثل همیشه این یادداشت روز نویس
از منافق گفته به نقل از سایتی بنام خودنویس
شده سخنگوی مردم ،کرده است هذیان گوئی نغز
نقل کرده مردم فهمیدند که منافق است جنبش سبز
گفته مجبورند تظاهرانقلابیگری کنند برای نجات
تا توانند اینان داشته باشند، شانسی برای حیات
گفتم : چرا سرباز جو بری رقیب شده است تازی؟
مأمور شده تا علیه شان هی کند پرونده سازی
کنون چگونه این سران رقیب را کرده است تهدید؟
سر بازجوبرای شان ساخته است سناریوی جدید
گفت: نقل کرده همچون رهبرمی کنندتظاهر به خواندن نماز
نشسته دعا می کند خدایا زوری اینکار می کنم ازبرای نیاز
گفتم : مگر بازار عوامفریبی و دینفروشی نشده رو؟
چرا به نمایش نخ نما شده مانور داده این سر بازجو؟
گفت: چون رهبر و کودتا گران پاسدار شده ا ند در مانده
راهی باقی نمانده برای سربازجو بی تر مز ودنده وامانده