گزیده خبر های 27 مرداد – 89 قسمت - 2
پروژه برکناری هاشمی از ریاست مجلس خبرگان
hhttp://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20613
توطئه ی آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی که قبل از نمایش خیمه شب بازی انتخابات فرمایشی مجمع خبر گان آخوندی از سوی وی و شاگردان و طلبه های نوچه هایش در 15 خرداد در قم موقع سخنرانی رفسنجانی با تهاجم دو طلبه به وی شروع شد که مکمل تهاجمات قلمی فاطمه رجبی شد و دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری هم به این موضوع دامن می زد تاکه رفسنجانی مکار نامزد مجمع خبرگان آخوندی نشود . ولی با حمایت دوم خردادی ها کاندید ونفر اول تهران شد که نه توطئه ی مصباح و ولی وقیح و آلت دست شیخ فاسد دزد محمد یزدی و غلامک پیر فرتوت احمد جنتی خنثی شد ، بلکه رفسنجانی رئیس مجمع خبر گان آخوندی شد . اکنون که رفسنجانی در موقعیت آسیب پذیری قرار دارد . از سوی دیگر موج انتقادات هم علیه ی شیخ احمد جنتی و رحیم مشائی و دولت دهم شروع شده است . بنا براین برای اینکه شرایط به نفع رقیب مغلوب تمام نشود طرح بر کناری رفسنجانی از مجمع مصلحت از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و برکناری اش از مجمع خبرگان از طرف آخوندی از سوی جنتی و شیخ محمد یزدی و مصباح یزدی و شاگردانش دنبال می شود.
روزآنلاين، محمدرضا یزدان پناه : روحانیون منتقد اکبر هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان رهبری، رایزنی ها برای حذف او از ریاست این مجلس را آغاز کرده اند.یک منبع مطلع در شهر قم با اعلام این خبر به روز گفت: "پروژه برکناری هاشمی رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان رهبری و جانشینی شیخ محمد یزدی، نایب رئیس دوم این مجلس به جای او با محوریت برخی از اعضای این مجلس مانند احمد جنتی، احمد خاتمی و محمدتقی مصباح یزدی در حال پیگیری است."
تریاک چینی هم آمد
اخیرا ً عسگر اولادی عضو فعال باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه فاش کرد که دارو از ایران چون ارزان است به شیخ نشینان برده می شود و از آنجا دوباره با قیمت بیشتر این دارو ها وارد ایران می شوند . اکنون به نظر می رسد که تریاک های کشف شده پس از برداشت سهم امام و خمس و زکات آن مازاد به چین صادر می شود تا که همراه کالاهای وارداتی چین اینگونه تریاک را پاسداران از طریق اسکله های غیر مجاز سواحل جنوب کشور وارد ایران و توزیع نمایند.
اخبار بدست امده از ورود تریاک های چینی به کشورمان و فروش آن در برخی استان ها حکایت دارد.به گزارش جوان،اخیرا نوعی تریاک چینی در بسته بندی شبیه سیگار وارد کشور شده و با قیمتی 500 تومان گرانتر در هر گرم از تریاک ایرانی در برخی استان ها به فروش می رسد. گفته می شود این نوع تریاک که احتمالا از مواد صنعتی در تهیه آن استفاده شده دارای تاثیر گذاری بسیار بیشتر نسبت به نوع سنتی تریاک بوده و با ظاهر شکیل و خوش رنگ تر نظر مصرف کنندگان این ماده مخدر را به خود جلب کرده است.
يك اقتصاددان: حقوق‌بگيران دو برابر اصنافي كه 120هزار ميليارد تومان درآمد دارند، ماليات مي‌پردازند
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890527/13890527_18_jomhori_islami_eghtesadi_0003.html
اعتراف به لو رفتن نقش مروج و مبلغ مالیات نپرداختن بازاریان از سوی آخوند ها از گذشته تا کنون زیرا که خودشان خمس و زکات و سهم امام از بازریان وکسبه به جای پرداخت مالیات به دولت یا حکومت ها از اینان در یافت کرده و می کنند . همچنین فاش ساختن دو برابر مالیات دادن حقوق بگیران دولتی نسبت به بازاریان که گفته شده در آمد 120 میلیارد دلاری دارند. برای همین است که بقول دکتر شریعتی رابطه بازار و آخوندهای حوزوی لازم و ملزوم هم بوده است . چونکه این به آن دین می فروشد و آن یکی به این پول یا دنیا می دهد .
يك اقتصاددان گفت: گسترش اين تفكر كه اگر ماليات گرفته شود، بخش خصوصي تضعيف مي‌شود، كار را به جايي رسانده كه حقوق بگيران دو برابر مغازه‌داران ماليات مي‌پردازند. اين در حالي است كه مغازه‌داران در ازاي استفاده از 30درصد توليد ناخالص ملي، 4.5 درصد ماليات پرداخت مي‌كنند. "ابراهيم رزاقي" اظهار داشت: توسعه فرهنگ مالياتي در ايران با موانعي روبرو بوده كه بخشي از آن به عواملي تاريخي مربوط است. ايران جزو كشورهايي است كه همواره هزينه‌هاي دولت از مردم گرفته مي‌شد. اين روال تا آخر دوره قاجاريه ادامه داشت، هرچند در ميزان اين اخذ ماليات شدت و حدت وجود داشت. اين اقتصاددان اضافه كرد: در اين شرايط، خمس، زكات، سهم امام و مجموع پرداختها به حكومت اسلامي يكي بودند كه اين وجوهات به روحانيون پرداخت مي‌شد. اين اقتصاددان گفت: اين تفكر در تئوري سرمايه‌داري غرب رايج است كه وقتي ماليات كمتر گرفته مي‌شود، سرمايه‌گذاري افزايش مي‌يابد. براي سرمايه‌گذاري نياز به درآمد و پس انداز زياد است تا بخش خصوصي تشكيل شود. با همين روش نيز در دوره رضا شاه بخش خصوصي شكل گرفت. وي افزود: بعد از انقلاب نيز عده‌اي چنين ايده‌اي را رايج كردند كه اگر ماليات گرفته شود، بخش خصوصي تضعيف مي‌شود. حال كار به جايي رسيده كه حقوق بگيران دو برابر مغازه‌داران ماليات مي‌پردازند. اين كارشناس اقتصادي اضافه كرد: اين در حالي است كه مغازه‌داران از 30درصد توليد ناخالص ملي بهره مي‌گيرند و تنها 4.5 درصد ماليات مي‌پردازند. اگر قرار باشد براساس ظرفيت، ماليات بپردازند بايد 30درصد ماليات پرداخت كنند. وي افزود: قشر مذكور هم داراي قدرت شرعي، هم اقتصادي، سياسي و اجتماعي هستند. سه ميليون مغازه‌دار در كشور وجود دارد كه خود متشكل‌ترين نيروي اجتماعي را دارند. اين اقتصاددان اضافه كرد: در ساير كشورهاي جهان وقتي قرار است از انجام كاري مثلاً واردات جلوگيري شود اقدام به دريافت مالياتهاي سنگين مي‌شود به حدي كه انجام آن ديگر مقرون به صرفه نيست. ولي از آنجا كه ماليات سهمي در اقتصاد كشور ما ندارد، هرگونه حركتي در اين حوزه نيز از اثرگذاري برخوردار نيست. در ايران وقتي جريمه پاييني نيز براي كسي تعيين مي‌شود، همين جريمه نيز با برخي اقدامات قانوني به حداقل مي‌رسد.
بوئينگي كه يك ميليارد دلار سعودي را به خاتمي رساند (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890527/2.htm#other210
سربازجو حسین شریعتمداری با شیوه ی ستون گفت و شنود و گفتمان لمپنی توهینی ومچ گیر ی روش بازجوئی برای مالیده کردن اتهامی که آخوند احمد جنتی به سران فتنه وارد کرد . همچنین برای اینکه پاسخ به سایت فاش کننده ی اقلیت بازار ومکاره ی مجلس هشتم داده باشدفاکت از تجربه ی چگونه پولشوئی کردن پاسداران و روش جا به جا کردن دلار های کلان بدون نیاز به فرقان و کیف سامسونت و هواپیما رو کرده است
.
آن پيمان و اين پيمانه ها:محمد حسيني
http://www.kayhannews.ir/890527/3.HTM#other301
هم قلم وهم لهجه ی سر بازجو حسین شریعتمداری در این مقاله اتهامات و کیفر خواست تنظیم شده ی روز گذشته یادداشت روز سربازجو پاسدار شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان علیه ی رحیم مشائی است که اکنون زیر پوشش محمد حسینی این چنین رله و نشخوار شده است.
پرسش مكرر مردم و دلسوزان در قبال گاف هاي بزرگ و مكرر مرد حاشيه ساز دولت اين است كه چه دليلي دارد ايشان در حوزه هاي نامرتبط با شأن و جايگاه شغلي خود، چنين سخاوتمندانه وارد مي شود و هر روز دردسر تازه مي آفريند؟ شغل ايشان به عنوان مسئول دفتر آقاي رئيس جمهور، اقتضا مي كند كه با برنامه ريزي دقيق، اوقات روزانه بالاترين مقام مسئول كشور پس از رهبري را به بهترين شكل تقسيم كند و با تنظيم عادلانه برنامه ها، بيش از همه فرصت دسترسي مسئولان و نخبگان جامعه را به رئيس دولت فراهم آورد. چنين كسي را چه رسد كه بر كرسي نظريه پردازي تكيه زند!؟ و با اظهارفضل هايي از اين دست اعتبار و حيثيتي را كه مربوط به مخدوم او و منتخب محبوب ملت است، به آشوب كشد؟زماني نه چندان دور و به تبع هيجانات ناشي از يكي از همين سوتي هاي آقاي حاشيه ساز، رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاي كابينه (دولت نهم) به ظرافت بر پرهيز از حضور در موضع تهمت تأكيد كردند. ظاهراً اصلي ترين مخاطبان آن كلام نوراني- كه گفته معصوم است- در آن روز دچار ثقل سامعه بودند، چرا كه حجم و ابعاد حرف ها و اقدامات مسئله آفرين ايشان پس از آن ديدار، در قياس با گذشته به مراتب افزايش يافته است! كسي كه سخنان اخيرش، نگراني دلسوزان ملت و بزرگان اهل نظر و عمل را سبب شده است، چندي پيش در جمع گروهي از روحانيون دوستدار آقاي رئيس جمهور گفته قابل تأمل و نگران كننده اي داشته است. وي در آن سخنراني پيشگويي كرده كه تا 5/1 سال ديگر آقاي احمدي نژاد، توسط عده اي (قاعدتاً افراد متدين و اصول گرا) تكفير خواهد شد! ساده لوحي است اگر اين ادعا، دست كم گرفته شود. هيچ بعيد نيست القائاتي نظير «مكتب ايران در مقابل اسلام» به انواع و اقسام، براي 15-10 ماه آينده تدارك شده باشد تا افكار عمومي سيئات آن را به حساب رئيس جمهور واريز كند و پيشگويي جناب پيشگو درست از آب درآيد!
الهيان در گفت‌وگو با فارس خبر داد؛شناسايي موارد نقض حقوق بشر در غرب .خبرگزاري فارس: رئيس كميته حقوق بشر مجلس گفت كه اين كميته در نظر دارد تا موارد نقض حقوق بشر در غرب را شناسايي كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905271172
وقتی وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم باشی که عنصری بی اراده و دست نشانده هم باشی مشخص است که نه برایش هم نیست که یک زن قربانی نگون بخت همچون سکینه ی آشتیانی متهم به سنگسار شده است ، بلکه با ید به د یکته کردن دستورات پشت پرده برای خنثی کردن و کاستن موج فشار و انتقادات روز افزون جهانی پیرامون این حکم ضد انسانی سنگسارکردن سکینه آشتیانی تن در دهد که با شکنجه وادار به اعتراف تلویزیونی شده است. همچنین می بایست با فراموش کردن نقش رکوردارمقام اولی جهانی محکومیت مستمر حقوق بشر رژیم ضد بشری این چنین ازموضع فرار به جلو وفرافکنی نقض حقوق بشر در غرب دنبال شد.
گذري بر تاريخ/تيزبيني آيت الله كاشاني در پيش بيني كودتاي 28 مرداد.خبرگزاري فارس: در قيام 30 تير 1330 آيت‌الله كاشاني به عنوان يك نخبه با بصيرت اقدام به موقعي انجام داد و با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: «... به عرض اعلي حضرت برسانيد، اگر در بازگشت دولت مصدق تا فردا اقدام نفرماييد، دهانه تيز انقلاب را به جلوداري شخص خودم متوجه دربار خواهم كرد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905261571
این چگونه تیز بینی در پیش بینی کردن کودتای ننگین 28 مرداد استعمار و ارتجاع سال 32 علیه ی حکومت ملی شادروان دکتر مصدق بود که خود مدعی پیش بینی کننده تبدیل به عمله ی استعمار و ارتجاع و حامی کودتاگران و ثنای گوی در بار شد ؟
لیست دارایی صندوقهای ثروت ملی 24 کشور
http://www.fararu.com/vdchwknm.23nk-dftt2.html
زمانی که دولت از خاتمی تحویل گرفته شد ذخیره ارزی 40 میلیارد دلار بود که 330 میلیارد دلارهم در آمد فروش دولت نهم بود که بدون محاسبه در آمد فروش نفت بیش از یک ساله دو لت دهم عجیب است که اکنون ذخیره ارزی کمتر از 10 میلیون دلار است که بازهم ادعای ساده زیست بودن دولت می شود که غارتگر و دزد و اختلاس گر هم نمی باشد؟
برخی کشورها دارای صندوقهای ثروت ملی شناخته شده در جهان هستند که با ایجاد این صندوق کمک شایانی به توسعه و ثبات اقتصادی خود کرده اند که از جمله آنها امارات با 875 میلیارد دلار، نروژ 397 میلیارد دلار، عربستان سعودی 365 میلیارد دلار، سنگاپور 464 میلیارد دلار و چین 586 میلیارد دلار دارای صندوقهایی با ثروت بالا هستند. در این بین ایران نیز به عنوان کشوری نفت خیز با داشتن حساب ذخیره ارزی که از ابتدای سال 89 به صندوق توسعه ملی تغییر یافته است، از جمله کشورهایی است همواره درآمدهای نفتی خود را در این صندوق جای داده و رقم دقیق آن را بانک مرکزی اعلام نکرده است ؛ اگرچه گفته می شود موجودی این حساب بعید است بالای 10 میلیارد دلار باشد، البته مقامات اجرایی و پولی کشور وضعیت موجودی این حساب را "خوب" عنوان کرده اند
پخش ربنای شجریان از یکی شبکه‌های سیما
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26736
تضاد و اختلاف میان پاسدار ضرغامی با پاسداران اطلاعاتی های خبر گزاری دروغ پرداز فارس و برخی از وکیل الدوله های بازار مکار ه ی مجلس هشتم مخالف پخش صدای شجریان از تلویزیون پاسدار ضرغامی اینگونه بر جسته شده است .
بیش از این دبیر شورای معارف سیماگفته بود تاکنون هیچ دستوری مبنی بر ممنوعیت پخش دعای ربنا به ما ابلاغ نشده و امکان دارد در روزهای آینده این دعا از رسانه ملی پخش شود نیایش ربنا که پخش نشدن آن از شبکه های مختلف صداو سیما بحث برانگیز و خبر ساز شده است، از اول ماه مبارک رمضان در یکی از شبکه های سیما با گستره محدود پخش می شود.به گزارش سرویس سیاسی «فردا» عدم پخش نیایش ربنا با صدای محمد رضا شجریان طی روز های گذشته برخی واکنش ها و مواضع موافقان و مخالفان را در پی داشته است. مخالفان با تصمیم سازمان صداوسیما بر این عقیده هستند که مواضع سیاسی شجریان ارتباطی با نیایش ربنا ندارد و چه بسا بسیاری از مردمی که سال های سال است روزه خود را با این نیایش افطار می کنند، اصلا از مواضع سیاسی خواننده آن مطلع نباشند. در مقابل موافقان با عدم پخش آن مواضع سیاسی شجریان در ماه های بعد از انتخابات ریاست جمهوری و حوادث بعد از آن را برجسته کرده و بر این موضوع تاکید می کنند که صدای چنین فردی نباید از رسانه ملی پخش شود.
نامه 183 نماینده برای رئیس جمهور ارسال شد
لشکر کشی بازار مکاره علیه ی رحیم مشائی و دولت نا مشروع دهم که از موضع خود زنی اقدام شده است . زیرا که با ارائه ی این لیست تعداد وکیل الدوله های آلت دست بازار مکاره ثابت شده است که فقط یک سوم این بازار مکاره علیه ی دولت نامشروع نمی باشند که قبلاً وارونه جا زده می شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خبر از ارسال نامه نمایندگان رئیس‌جمهور خبر داد. ولی اسماعیلی نماینده گرمی در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور به ایلنا گفت: تا بعدازظهر دیروز تعداد امضاهای این نامه به 183 رسیده بود و قرار است این نامه از امروز برای احمدی نژاد ارسال شود. وی با بیان اینکه قرار نیست این نامه در مجلس قرائت شود افزود: پس از واکنش رئیس‌جمهور نسبت به این نامه جلسه حضوری با رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.
تبليغ برای مشايی در شبکه سلطنت‌طلب
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26697
این اهرم چماق ساخته شده علیه ی رحیم مشائی ادامه و مکمل گزارش خبر قبلی 183 وکیل الدوله ی بازار مکاره ی هشتم علیه ی رحیم مشائی می باشد.
در همين راستا مفسر تلويزيون پارس تي وي با تاکيد بر اينکه من طرح اين قضيه مکتب ايران را در راستاي رقابتهاي اتخاذ کرسي قدرت در ايران مي دانم، از مردم و جوانان ايراني خواست تا از مطرح شدن موضوع "مکتب ايران" حمايت کرده و آن را در جرايد، مجامع اجتماعي و دانشگاهي تبليغ کنندآتي: يکي از شبکه‌هاي ماهواره‌اي وابسته به اپوزيسيون سلطنت طلب از مردم و جوانان ايراني خواست تا به اظهارات مشايي در زمينه مکتب ايران توجه خاصي داشته باشند. واکنش‌ها به اظهارات گاه به گاه اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور نه تنها در داخل بلکه در خارج از مرزها نيز جالب توجه بوده است.مشايي با اين موضع گيري ها توانسته توجه ها را جلب کند؛ در حالي که بسياري از فعالان سياسي منتقدان و مخالفان به زحمت فرصت مي يابند تا ديدگاههاي خود را درباره اظهارات سياسي، اجتماعي فرهنگي و عقيدتي اين مدير دولتي بيان کنند، او در يک تاکتيک جديد براي بار چندم همه رسانه ها را به سوي خويش معطوف کرد و با طرح مکتب ايران در مقابل مکتب اسلام براي مدت طولاني براي آنها سوژه سازي نمود.
دستگیری اعضای " شبکه خرابکاری مرتبط با ایران " در بحرین
باید گفت که رژیم ضد بشری و تروریستی در کدامیک از کشور های همسایه و منطقه است که مداخله گری نمی کند و با اعزام جاسوس ها و تروریست ها دست به اقدام جاسوسی و تروریستی و خرابکاری برای ناامن کردن نمی زند؟
العربیه : منابع امنیتی بحرین از دستگیری اعضای یک شبکه خرابکاری در این کشور که با برخی از نهادهای جمهوری اسلامی ایران در ارتباط بود خبر دادند.به گزارش العربیه ، این شبکه با پی گیری های مستمر دستگاه های امنیتی بحرین کشف شد و در همین راستا سه تن از گردانندگان آن به نامهای محمد حبیب منصور الصفاف مشهور به ابو مقداد، سعید میرزا احمد مشهور به سعید النوری و عبد الغنی علی عیسی خنجر دستگیر شدند.منابع امنیتی بحرین می گویند که این شبکه با تقسیم ماموریت ها در میان اعضای خود، اهدافی همچون " آسیب رساندن به ثبات کشور و بر هم زدن امنیت عمومی " را پی گیری می کرد. بنا بر این گزارش این شبکه برای نیل به اهداف خود اقدام به " تشویق استفاده از روشهای خشونت آمیز و فعالیت های تروریستی و سوء استفاده از باورهای دینی برای ضربه زندن به منافع ملی" می کرد.منابع رسانه ای همچنین از ارتباط این شبکه با برخی نهادهای ایرانی نزدیک به سران جمهوی اسلامی خبر داده اند.همچنین در تازه ترین اقدامات سازمان های امنیتی بحرین در مبارزه با این شبکه، 94 بحرینی که توسط این شکبه برای دست زدن به اقدام های خرابکارانه سازماندهی شده اند و در ماههای اخیر دست به تخریب یا به آتش کشیدن اموال خصوصی و عموی در سراسر بحرین زده اند، دستگیر شدند.بنا بر بیانیه ای که از تلویزیون دولتی بحرین قرائت شد، این افراد در "54 فقره اعمال خرابکارانه از جمله به آتش کشیدن 79 خودور و 27 کنتر برق منطقه ای، به آتش کشیدن لاسیتک های بزرگ در خیابان ها و حمله به مغازه ها و املاک عمومی دست دارند".لازم به ذکر است که دولت بحرین اقدام به فیلتر کردن سایتی کرده است که از این اقدامات فیلمبرداری کرده و بر روی شبکه اینترنت پخش می کرد. بنا بر اظهارات مقامت بحرین این سایت در خارج از بحرین اداره می شد
آتش سوزی گسترده در زندان گوهردشت کرج
به نظر می رسد تجربه ی برنامه ی مشابه کوره های آدم سوزی نازیسم هیتلری و راه اندازی هلاکاست وسوزانیدن وکباب نمودن دیگر برای قربانیان در بند سیاه چال گوهر دشت از سوی دژخیمان و آدم کشان حرفه ای طراحی شده است.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای زندان گوهردشت باعث شد که دود غلیظ به بند ها سرایت کند و مشکلات تنفسی شدیدی برای زندانیان ایجاد نماید.غروب روز سه شنبه 26 مرداد ماه حوالی ساعت 20:00 یکی از انبارهای زندان گوهردشت کرج طعمیه حریق شد و در آتش سوخت. این آتش سوزی تا حوالی ساعت 12:00 نیمه شب ادامه داشت. دود غلیظ ناشی از آتش سوزی تعدادی از بندها را فرا گرفته بود که از جملۀ آنها بند 3 معروف به بند کارگری و بند 4 بود که اکثر زندانیان سیاسی در آن زندانی هستند.دود ناشی از این آتش سوزی در درون بندها به حدی زیاد بود که زندانیان دچار ناراحتی تنفسی شدند و تا صبح امکان استراحت از آنها سلب شده بود.در حالی که شعله های آتش در نزدیگی بندها زبانه می کشید و خطر سرایت آتش به بندها را وجود داشت بجای اینکه بندها را تخلیه کنند و جان چند هزار نفر زندانی در معرض خطر را نجات دهند. پاسداربندها خود از بند خارج شدند و اقدام به بستن درب بندها نمودند. در حال حاضر چندین برابر ظرفیت بندها زندانی جای داده اند به عنوان مثال بند 4 که ظرفیت آن حداکثر 300 نفر می باشد نزدیک به 1000 نفر جای داده شده است در صورت بروز چنین حوادثی در بندها می تواند فاجعه ساز باشد
عکس / مشت نمونه خروار :کارخانه سیمان مهران ؛ چهار سال پس از کلنگ زنی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20627
اینگونه افتتاح چند باره کردن از دوران سر دار سازندگی رفسنجانی مکار بساز و بفروش شروع شد و سابقه دارد و مختص دولت پاسار گماشته احمدی نژاد نمی باشد.
مهران - خبرگزاری مهر: کارخانه سیمان 3300 تنی مهران که نزدیک به 4 سال از کلنگ زنی آن می گذرد از جمله طرحهای بلاتکلیف مانده استان ایلام است. چنانچه در راستای ساخت و بهره برداری آن قدمهای مثبتی برداشته شود بخش اعظمی از معضلات اجتماعی جوانان ایلام رفع می شود.