گزیده خبر های 23 مرداد- 89 قسمت - 2
نخست وزير عراق در ديدار با سفير جديد ايران در بغداد: روابط ايران و عراق راهبردي است
نوری مالکی خودش بدلیل سر سپردگی به بیت جماران و پیشبرد اهداف پاسداران در عراق که عراق را تبدیل به حیات خلوت برای اینان کرده است. اکنون هم بطور غیر قانونی نخست و زیر است . هم مورد نفرت مردم عراق می باشد. ولی بازهم برای حفظ قدرت خود در پست نخست وزیری عراق تلاش می کند. اکنون در دیدار یک پاسدار دیپلمات تروریست سفیر رژیم ضد بشری در بغداد مجبور است که اینگونه اعتراف به اقدامات غیر قانونی خود مقابل اشغال گر واقعی عراق کند. زیرا که برای ماندن در قدرت و فرار از پاسخگوئی به جنایات و عملکردش همچون حاکمان تهران که نیاز به وی در راستای اهداف اشغال گرایانه ی عراق دارند اینهم نیازمند حمایت رژیم ضدبشری است تا ه بتواند در برابر تنفر روز افزون مردم عراق دوام بی آورد.
نخست وزير عراق در ديدار با سفير جديد جمهوري اسلامي ايران در بغداد با راهبردي خواندن روابط دو كشور خواستار گسترش همكاري دوجانبه در تمام زمينه‌ها شد. به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري الدار عراق، حسن دانايي فر سفير جديد جمهوري اسلامي ايران روز پنجشنبه با نوري المالكي نخست‌وزير عراق و رئيس ائتلاف دولت قانون در بغداد ديدار كرد. مالكي در اين ديدار اظهار داشت: روابط ايران و عراق راهبردي است و حجم چالشهاي موجود، همكاري بيشتر ميان دو كشور را ضروري مي‌كند. وي با بيان اين مطلب افزود: دولت عراق خواهان گسترش روابط با ايران در تمام زمينه‌ها به ويژه سياسي و امنيتي است. دانايي فر نيز بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي توسعه روابط با عراق تاكيد و ابراز اميدواري كرد: دولت جديد عراق در اسرع وقت تشكيل شود. خاطر نشان مي‌شود دانايي فر مدتي است ماموريت خود را در عراق به عنوان سفير جمهوري اسلامي ايران به جاي حسن كاظمي قمي آغاز كرده است
بار ديگر اعتياد جنايت آفريد، راز قتل پدر و 15 روز اختفاي جسد در كمد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890523/13890523_06_jomhori_islami_goonagoon_0010.html
چگونه است با تجربه ی 32 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین که موجود است . البته بدون آنکه پاسخگوئی پیرامون ریشه وعلت و نتایج آن شود طوری که اکنون نه اینکه دامنه ی رشد مصرف مواد مخدر در ایران آنگونه شده است که تبدیل به رکور داری جهان مصرف مواد مخدر شده است . از سوی دیگر جامعه آنگونه دچار نا هنجاری ها یا پدیده های شوم ضد انسانی ناشی از همه گیر شدن مصرف مواد مخدر شده است که هر روز جنایات های و حشتناک این چنینی مخابره می شود که عاملان و مقصران اصلی همان حامان هستند .
جوان معتادي كه براي تامين هزينه موادمخدر، پدرش را كشت و 15 روز جسدش را در داخل كمد مخفي كرد بود توسط پليس كرج دستگير شد. سرهنگ يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران درباره اين خبرگفت: متهم پس از اينكه جسد پدرش را درون پتو پيچيده و داخل كمد پنهان كرده بود، از محل متواري شده بود.
كيهان و خوانندگان
با اینگونه پیام های ساختگی ستون کیهان و خوانندگان دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری علیه دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض که چرا گیر به شیوه ی لمپنی گفتمانی پاسدار گماشته احمدی نژاد داده است . بنابراین برای تلافی کردن و تهدید کردن رقیب مغلوب خواهان پیگیری پرونده اینان شده است . مشروط بر اینکه گاف داده است که برای دفاع از پروژه ی هسته ای که هدف دسترسی به سلاح هسته ای است که به خاطر ش تأکید شذده است که می بایست وزارت دفاع تبدیل به وزارت جنگ شود .ضمن اینکه اعتراف شده در وزارت بهداشت که وزیر آن همسر سربازجو حسین شریعتمداری است چقدر اختلاف حقوقی میان شغل پرستان وجود دارد؟
¤
قوه قضائيه چه وقت مي خواهد به شكايت مردم، نمايندگان مجلس، مسئولين و دلسوختگان و دانشجويان و ... در مورد فتنه گران رسيدگي كند؟ چرا اينقدر تعلل؟نيكزاد¤ چرا بايد با سران فتنه سبز اموي برخورد نشود تا پس از بوجود آوردن فتنه و ريختن خون عده اي بي گناه به خود جرأت دهند تا شكايت كنند اگر قوه قضائيه تدبيري نيانديشد قطعا فردا به سازمان ملل نيز شكايت خواهند كرد.حسين شاهرخي.¤ جا دارد در اخبار و گزارشات به جاي استفاده از واژه «وزير دفاع» براي آمريكا و رژيم صهيونيستي از واژه «وزير جنگ» استفاده شود.¤ از وزير محترم بهداشت درخواست مي شود به وضعيت بي عدالتي بين پرستاران قراردادي با پيماني پايان دهند واقعا هر دو قشر با يك مدرك ولي تفاوت حقوق بين 300 تا 400هزار تومان.جمعي از پرستاران خرمدره زنجان
وقتي انگليسي ها جنايت را توجيه و دفاع از آبرو را خطرناك مي خوانند! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890523/2.htm#other207
وقتی قربانی رژیم زن ستیز ضد بشر از طریق دژخیمان شکنجه بازجویان اعتراف گیر و روزنامه نگار شده که باسکینه آشتیانی که با شکنجه کردن و تهدید اعضای خانواده اش وی را وا دار به اعتراف تلویزیونی علیه خودش کردند اینگونه بر خورد شده و ازتلویزیون پاسدار ضرغامی در خدمت کودتاگران و دژخیمان شکنجه گر است ها پخش می شود . بنابراین آیا ابهامی وجود دارد که درون سیاه چال ها و بدور از دوربین و چشم مردم همچون مقتولان مورد تجاوز و شکنجه شدگان بازداشتگاه کهریزک چگونه بر خورد سبعانه ی حیوانی می شود؟ تعجب انگیز است که چرا اوباما بازهم علاقمند است که با رئیس جمهور چنین کشوری گفتگو کند تا که بیشتر در ایران مرتکب چنین جنایات ضد انسانی شود؟!
پخش اعترافات يك جنايتكار از سيماي جمهوري اسلامي، وزارت خارجه انگليس را سراسيمه كرد. اين وزارتخانه با مساعدت روزنامه گاردين و به همراه برخي محافل آمريكايي-صهيونيستي تلاش كرده بود ضمن سرپوش گذاشتن بر فساد اخلاقي و جنايت «س-م» در قتل همسر خود، چهره اي مظلوم براي وي بسازد و به بهانه وي، براي اتهام نقض حقوق بشر در ايران سند جعل كند. اما ابتكار سيماي جمهوري اسلامي در مصاحبه با اين جنايتكار و اعتراف صريح نامبرده به روابط نامشروع با مرد ديگر و تباني با وي براي قتل همسر خود با تزريق آمپول بي هوشي و سپس وصل جريان برق به قرباني، نشان داد كه پروژه مشترك گاردين و وزارت خارجه انگليس اقدامي رسوا و در عين حال ناشيانه بوده است
گزارش تكان دهنده خبرنگار فارس از شمال خوزستان؛ مشام مسجد سليماني ها پر از نفت و گاز و كامشان تشنه آب.خبرگزاري فارس: بر حاشيه جدول كنار خيابان در سايه‌سار كم‌جان درختان، جوانان روي جدول‌ها نشسته‌اند، با هم حرف مي‌زنند گاه سكوت كرده به جايي از افق ‌نگريسته در جست‌وجوي نقطه‌اي نور يا راه برون رفتي. تا قبل از اينكه قصد عزيمت از اين شهر براي كسب و كار كنند، شايد فرجي شود و خاك دامنگير ديار پدري، پاي آنها را ببندد اما افسوس...
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905200062
همین تیتر خبری به وضوح ثابت می کند که قول خمینی شیاد که گفته بود پول نفت را به درب خانه های مردم ایران تحویل می دهد اکنون اینگونه بر آورده شده است که و مشام شهر نفت خیز مسجد سلیمان لبریز از بوی نفت و گاز شده است به جای اینکه آب آشامیدنی به اینان داده شود؟
هشدار خطباي جمعه عراق درباره تاخير در برگزاري جلسات پارلمان .خبرگزاري فارس: خطباي نماز جمعه عراق در خصوص تاخير در تشكيل جلسات پارلمان هشدار دادند و خواستار تشكيل سريع دولت جديد شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905230682
به نظر می رسد در ایام ماه رمضان جزو 3000 طلبه های آک بند شده از حوزه ی علمیه ی قم که راهی روستاهای کشوربرای تبلیغات شدند . برخی هم از نوار مرزعبور داده شده و و ارد خاک عراق شده تاکه جزو یادر کنار امامان جمعه مناطق زیر نفوذ رژیم ضدبشری و عوامل نفوذی با پشتیبانی نوری مالی نخست وزیر غیر قانونی عراق باشند که همزمان با پست جدید پاسدار حسن دانائی فرد بعنوان دیپلمات تروریست سفیر جدید در بغداد فعال شوند تا بطور مشترک با امام جمعه های وابسته دست به مأموریت تهدید و فضا سازی علیه ی پالمانتر های عراقی و معترضان نفوذ پاسداران و نوری مالکی بزنند به امید آنکه نوری مالکی دوباره نخست وزیر زوری عراق شود . لبته اینگونه گزارش خبر تهدید آمیز دادن که آشکارا سیاست تهدیدکردن مخالفین سیاست مداخله گری رژیم ضد بشری در امور داخلی عراق می باشد از سوی دیگر همین اقدام بیشتر اثبات گر سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق است که ادامه ی سیاست تلاش برای نخست وزیر کردن نوری مالکی دست نشانده ی بیت جماران و پاسداران می باشد.
پاسخ جوانفکر به توکلی: چطور به خود جرأت دادید رئیس جمهور را به استبداد متهم کنید؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26074
هرروز که سپری می شود موردی دیگر از سگ دعوای میان مدعیان باندهای مافیائی کودتاگر عاشق خدمت گزاری به مردم و نه شیفتگان قدرت رو می شود و اینگونه بیرون زده می شود که جنگ قدرت با اعتراف به بی قانونی و خود رأیی و استبدادی همراه می باشد که مشغول مچ گیری و پاسخگوئی به همدیگر هستند.
به اين ترتيب آقاي توکلي مجمع تشخيص مصلحت نظام را در جايگاهي مافوق شرع و قانون اساسي قرار داده است! اين در حالي است که فلسفه وجودي مجمع براي رفع تنگناها و موارد خاص قانونگذاري است اما مجلس شوراي اسلامي با ارسال پي درپي مصوبات رد شده خود از شوراي نگهبان، براي مجمع تشخيص، شان و منزلتي فراتر از آنچه در قانون اساسي براي آن پيش بيني شده، در نظر گرفته استدر پی اظهرات احمد توکلی که طی آن ، محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور به نقض قانون متهم شده بود ، علي اکبر جوانفکر در مطلبي با عنوان"مستبد کيست؟ ناقض قانون اساسي يا مدافع قانون اساسي؟"نوشت
استمداد یک زندانی اعدامی پس از تحمل 21 سال حبس
چگونه است که پس از 32 سال هنوز یک مسئولی در این رژیم ضد بشری و آدمکش حرفه ای یافت نمی شود تا که پاسخگوی باشد تا چه موقع و چه تعداد دیگر باید جان قربانیان رژیم ضد بشری ستانده شود و می بایست پیشمرگه ی قاتلان حرفه ای و مجرم متزلزل شوند که بتوانند به حاکمیت ننگین خودشان ادامه دهند؟
خبرگزاری هرانا - یک زندانی متهم به قتل در رشت به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه در خطر اعدام قرار دارد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، فریدون نایب جعفری که 21 سال است به اتهام قتل، بدون هیچ گونه مرخصی در زندان به سر می برد نامبرده به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه 20 میلیون تومانی، در خطر اجرای حکم اعدام قرار گرفته است و از هموطنان استمداد کمک دارد.وی که متولد سال 1347 است و در سن 21 سالگی و در سال 1368 طی یک نزاع، ناخواسته موجب مرگ یک مرد به نام حسین هزاردستان شده است.نایب جعفری که هم اکنون 42 سال سن دارد در طی این مدت کلیه بستگان خود را از دست داده است و تنها خواهرش که در شهر قزوین زندگی می کند پیگیر پرونده اوست که قادر به تامین دیه نیست.
بنر چند ميليوني احمدی نژاد از نمايشگاه قرآن برچيده شد
پاسدار مترسک گماشته احمدی نژاد آن زمان که شهر دار تهران بود و هنوز گند پرونده ی اختلاس 350 میلیارد تومای اش رو نشده بود دروغ نامه ی کیهانن سر بازجو حسین شریعتمداری برای اینکه چکماق علیه ی خاتمی و مدعیان وم خردادی های مدعی توسعه ی سیاسی بسازد مدعی بود که وی یک ماشین خارجی مدل هده ها سال پیش خارجی ارد ودر منطقه فقیر نشین تهران سکونت دارد . همچنین پس از رئیس جمهور شدن مدعی شد که نه به کاخ سعد آباد خواهد رفت ونه اینکه با هواپیمای سوپر دو لوکس پادشاه برونی را که خاتمی خرید ولی به آن سفر نرفت وی پرواز نمی کند که بطور دائم با اتفاق مشاوران نزدیکش پرواز می کند ، بلکه اکنون در نمایشگاه قرآن بنر 5 میلیون تومانی برای وی نمایش داده می شود تا اینگونه ثابت شود معنی ساده زیست بودن دولت و افطار کردن تا کتیکی وی با پسدار ملیااردی وزیر رفاه محمد صادق محصولی چه معنی درد؟
سايت البرز خبر داده كه روز سوم نمايشگاه قرآن در محل مصلاي امام خميني با كنارگذاشتن عكسي بزرگ از رئيس‌جمهور، همراه بود.بنر 50 متري محمود احمدي‌نژاد در مقابل شبستان اصلي كه در دو روز نخست در كنار دو‌تمثال امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب خودنمايي مي‌كرد، كنارگذاشته شد.اين بنر عظيم با هزينه‌اي حدود پنج ميليون ريال طراحي و چاپ شده بود.یكي از عوامل حراست در اين خصوص گفت: اين بنر به همان دليلي كه نصب شده بود، برچيده شد!