گزیده خبر های 27 مرداد - 89
دادکان، رییس اسبق فدراسیون فوتبال: دین ما می گوید نباید آبروی کسی را برد / آیا همه معترضان به كریمی پاكند و منزه؟!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26645
آخر دینی که ابزار سرکوب و سانسور و خفقان و ارعاب و اتهام و تهمت شده است که مکمل قدرت و ثروت و توجیه کننده ی موهبت الهی جنگ ویرانگرمی باشد آنگونه که زیر چتر ولی وقیح در خصوصی ترین زندگی افراد تا حکومت مداخله و فزولی می کند . از سوی دیگر جائیکه گزمکان پاسداران کودتاگر شرکای آخوند های جنایتتکارحاکم هم در همه سطوح مملکتی از جمله ورزش دخالت می کنند که دیگر نه امنیتی در جامعه وجود ندارد بلکه به آسانی جان انسان ها را به آسانی می گیرند .مگر دیگر قرار است در این شرایطی چنین دین ابزاری شده برای کسی حریم انسانی از جمماله حفظ آبرو برای وزرشکار حفظ شود؟ به خصوص اگر چنانچه انسانی وجود داشته باشد که تسلیم چنین شرایط تحمیلی نشده باشد مشخص است که چه فشار مضاعف همه جانبه بر وی وارد خواهد شد؟
می‌خواهم بپرسم همه معترضان به كریمی پاكند و منزه؟! چرا ما در بخش فرهنگ، اجتماع و سیاست الگوها و سمبل‌ها را می‌زنیم؟ آیا همه معترضان به این الگوها پاكند؟ همه ما مثل هم هستیم. حالا جوی به‌وجود آمده كه مد كرده‌ایم كه یكی را روزه‌خوار بدانیم و دیگری را منشوری./ ” آقایان در خفا هزاران مشكل دارند و وقتی كسی در ظاهر اشتباهی می‌كند می‌خواهند آبروی او را ببرند. این عین بی‌دینی است. دین ما می‌گوید كه نباید آبروی آدم‌ها را برد
تصاویر: تیم ملی فوتبال دختران ایران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26647
نه مشکل از روزه خواری علی کریمی و پوشش دختران فوتبالیست نیست ، بلکه مشکل اساسی ورزش است . زیرا که حاکمان رژیم ضد بشری که رکوردار جهانی مصرف کننده مصرف مواد مخدراست نه ورزشکار سرکش و زبان دراز که معتاد زبون و خوار و ذلیل و تسلیم شده می خواهد تا بتواند به بقای ننگین ضد مردمی اش ادامه دهد.
دیدار تیمهای ملی فوتبال دختران ایران و گینه نو عصر یک شنبه با برتری تیم ایران در اولین دوره مسابقات المپیک نوجوانان سنگاپور پایان یافت.
نزدیکی فکری مشایی و احمدی نژاد ؛ حامیان احمدی نژاد در شوک واقعیتی به نام "اسفندیاراحمدی نژاد"
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26648
در رژیم ضد بشری مافیائی قرون وسطائی جز باند بازی و دسته بندی گروهی و جناحی که علیه ی مردم و سپس علیه ی هم دیگر برای حفظ قدرت لشکر کشی شده مگر غیر از این بوده است که اکنون باید توقع داشت و انتقاد کرد که چرا چنین رابطه ای چرا میان رحیم مشائی با پاسدار گماشته احمدی نژاد وجود دارد؟ البته اگر فرقی وجود دارد فقط فرق در این است که پاسدار احمدی نژاد همچون رفسنجانی مکار بساز و بفروش و ولی وقیح و خاتمی و سایر مسئولان نیست که به خاطر خود و حفظ موقعیت قدرت نه دفاع و حمایت که نزدیک ترین یاران خود را فدا کند. برای اینکه تا اینجا از رحیم مشائی دفاع کرده است که جرم وی این است که چرا به حساب رقبای منتقدش از ملی گرائی دفاع کرده و آب بر توی لای مورچگان ریخته است که مرتکب جرم و گناه سنگین نابخشودنی شده که مورد بدترین توهین و اتهامات واقع شده است .
به هر حال اصولگرایان این روزها سرگرم پذیرش یک واقعیت به زغم خودشان تلخ هستند. واقعیتی که اصولگرایان را با یک پدیده جدید مواجه می کند . پدیده ای که نه طرف حسابش اسفندیار رحیم مشایی است و نه محمود احمدی نژاد . بلکه طرف حسابش " اسفندیار احمدی نژاد " است ./ حامیان دولت نمیخواهند تعارف کنند و تصمیم دارند خیلی صریح و رک بگویند که دیدگاه مشایی همان دیدگاه احمدی نژاد است و تفاوتی در این زمینه نیست
جوانفکر و رسایی ؛ مناظره عجیب و درون خانوادگی دولتی ها

جالب است که مناظره میان دو حامی دولت نا مشروع دهم با جا خالی دادن یکی تبدیل به موضع گیری دولت علیه ی شهردار و آقازده محسن رفسنجانی مدیر سازمان متروی تهران شده است . زیرا که مر بوط به جنگ رقابت نامزدی ریاست جمهوری میان دولت و شهردار تهران و پاسدار ضرغامی می باشد.
شفاف : برنامه " دیروز ، امروز ، فردا " که از شبکه سوم سیما پخش می شد امشب میزبان حمید رسایی نماینده حامی دولت و جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری دولت بود.از ابتدا نیز مشخص بود با حضور دو حامی مشهور و شاخص دولت نمی توان شاهد برگزاری مناظره بود . اما ماجرا زمانی تعجب برانگیز شد که جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری دولت به صراحت قانون مصوبه مجلس درباره مترو را قانون ندانست و اجرای آنرا برای دولت الزام آور ندانست . سخنان یک طرفه جوانفکر علیه مدیریت شهری ، مترو و نمایندگان مجلس در حالی بود که قرار بود موضوع مناظره درباره اسفندیار رحیم مشایی باشد. اما جوانفکر و رسایی در بخش هایی از سخنان خود از موضوع منحرف شدند.شایان ذکر است حمید رسایی در این مناظره به دلیل محدودیت هایی که احساس می کرد چنان کم سخن و آرام ظاهر شد که مجری برنامه تلاش کرد او را به سخن گفن تحریک کند !
روزنامه آسیا توقیف و دو نشریه لغو مجوز شدند
وقتی که پاسداران و بازجویان واطلاعات چیان حاکم شده و قدرت را انحصاری کرده باشند و هدف حفظ قدرت برای انباشت ثروت باشد . می بایست که تیغ تیز وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان هم اینگونه فعال باشد و اقدام کند .
دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات در جلسه مورخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری روزنامه آسیا را توقیف و دو نشریه “سپیدار” و “پرستو” را لغو مجوز کرد.به گزارش آفتاب، در این جلسه نشریات “سپیدار” و “پرستو” به دلیل انتشار عکس‌ها، تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و عدم پای‌بندی به رسالت مطبوعاتی، مشمول بندهای ۲ و ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات شناخته شدند و به دلیل اصرار بر تخلفات یاد شده به استناد تبصره ۲ ماده ۶ و تبصره ماده ۱۱ قانون مطبوعات،‌ لغو مجوز شدند.همچنین روزنامه “آسیا” به دلیل انتشار عکس‌ها و تصاویر خلاف عفت عمومی و استفاده ابزاری از تصاویر و تبلیغ و ترویج اسراف ، مشمول بندهای ۲، ۳ و ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات شناخته شده و به دلیل اصرار بر تخلفات یاد شده به استناد تبصره ۲ ماده ۶ و تبصره ماده ۱۲ آن قانون توقیف شد و مراتب جهت پیگرد قانونی به مرجع قضایی ارسال شد
آخرین 'ترفند' غرب: دخالت برزیل
اولاً چرا برزیل که جزو امضا کنندگان توافق نامه 3 جانبه ی هسته ای در تهران می باشد چه شد که دست به ترفند غرب زده است؟ مهمتر اینکه چرا مترسک سخنگوی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه رژیم ضد بشری نگفته است که این ترفند یا اقدام جنایتکارانه ی ضد بشری چگونه آماده شده که اینگونه مورد استفاده ی تبلیغاتی همراه با فشار علیه ی ترفند سازان بکار گرفته شده است؟ بالاخره دلیل آن چیست ؟
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، با اشاره به تلاش برزیل برای جلوگیری از اجرای حکم سنگسار خانم محمدی، گفت که "آخرین ترفند آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی، طرح برخی موضوعات برای ایجاد اختلاف میان دولت های دوست و صمیمی ایران، ترکیه و برزیل است که باید هوشیار بود و همه اینها را توطئه دانست."اگرچه پرونده خانم محمدی به خاطر طرح اتهام زنای محصنه و صدور حکم سنگسار باعث جلب توجه و اعتراض مدافعان حقوق بشر شده است، آقای مهمانپرست این پرونده را مربوط به ارتکاب قتل دانست و گفت که "محاکمه یک فرد به علت ارتکاب یک جرم، امری طبیعی است، به خصوص اینکه این جرم، مربوط به قتل باشد."وی افزود "البته اینکه برزیل برخی مباحث از جمله پناهندگی را مطرح کرده است، نشان دهنده رویکرد انسانی این کشور با ماست اما با اطلاع رسانی درباره جزئیان این پرونده، آنها به این نتیجه خواهند رسید که حرکت رسانه ها و مقامات غربی، توطئه ای بیش نسیت تا در ارتباط نزدیک ما با برزیل و ترکیه، اشکال ایجاد کنند."آقای مهمانپرست گفت که پرونده های قضایی در جمهوری اسلامی مراحل دقیقی را دنبال می کند و در مواردی که به صدور احکام شدیدتری منجر شود، دقت بیشتری نیز به کار می رود و صدور و اجرای حکم باید با نظر مقامات قضایی صورت گیرد.وی علیه دخالت خارجی در پرونده های قضایی در جمهوری اسلامی هشدار داد و گفت "کشورهای مستقل دنیا اجازه دخالت در امور داخلی شان را به کشورهای دیگر نمی دهند و ما و برزیل هم در این باره اجازه دخالت در امور داخلی مان را به هیچ کشوری نمی دهیم."سخنگوی وزارت امور خارجه بدون اشاره صریح به اتهام زنای محصنه و صدور حکم سنگسار علیه سکینه محمدی آشتیانی، گفت "اگر قرار باشد در جامعه امروز بشری، به افراد مرتکب قتل و جرم های سنگین اجازه آزادی داده شود، امنیتی برای بشر امروز باقی نمی ماند و اگر اینگونه است، ما هم از دولت های غربی درخواست می کنیم همه مرتکبان قتل و جرم های بزرگ را از زندان هایشان آزاد کنند."
ایران در رسانه‌های جهان: « ۱۵۰ حکم سنگسار در ۳۰ سال گذشته
کدام رژیم جنایتکار در جهان یافت می شود که دست به اینگونه اقدام سبعانه ی ضد انسانی قرون وسطائی علیه ی قربانیان خود زده باشد که در حکوت آخوندهای ضد بشر در مورد زنان رخ داده شده است؟ تصور نمی رود که طالبان هم در افغانستان از نظر کمیت مرتکب چنین جنایاتی علیه ی زنان شده باشند که حاکمان تهران شده اند؟ عجیب تر اینکه با این کارنامه ی ننگین جنایتکاران حاکم بر ایران قرار است که ساختار جهان راتغییر دهند و آن را اصلاح نمایند تا چنین حکومت حاکم بر ایران جهانی شود.
راديو فردا : سایت روزنامه فرانسوی فیگارو بار دیگر در مورد اعتراض برخی از شخصیت های فرهنگی، ادبی و برندگان جایزه نوبل به حکم سنگسار و اعدام سکینه محمدی آشتیانی نوشته و می افزاید در در ۳۰ سال گذشته ۱۵۰ حکم سنگسار در ایران به اجرا در آمده است. فیگارو می افزاید سه مرد و هشت زن در حال حاضر در ایران محکوم به سنگسار شد ه اند.
جای خالی سپاه پاسداران در میان کمک‌کنندگان به مسلمانان سیل‌زده پاکستان
زدن زیرآب ادعای اسلام پناهی و رهبر ام القرای جهان اسلام ولی وقیح و پاسداران کودتاگر که خواهان نفی جمهوریت و تشکیل ولایت اسلامی هستند که اکنون سرپل خر بگیری یقه اشان اینگونه گرفته و رسوا شده است؟
روزنامه هلندی «دپـِرس» در مقاله‌ای در شماره تازه خود می‌نویسد: سه و نیم میلیون یورو از سوی کویت و ۳۰۰ هزار یورو از سوی سازمان اپک؛ این کل مبلغی است که جهان اسلام پس از فاجعه سیل، برای کمک به کشور مسلمان پاکستان فرستاده‌است.اگر چند صد تُن پتو و کمک‌های اولیه که جمهوری آذربایجان، مصر، ترکیه و ایران قولش را به پاکستان داده‌اند را هم به این مبلغ اضافه کنیم باز هم سهم جهان اسلام در کمک به پاکستان ناچیز است.این‌ها همه، با وجودی که ماه رمضان است و بهترین موقع برای زکات، یا همان اهدای سخاوتمندانه به محتاجان در ازای امتیازی خوب در نزد الله.رئیس جمهور ایران که هیچگاه از فراخوان جهان اسلام برای اقدام به کمک به برادران مسلمان که زیر پای «شیاطین غربی» افتاده‌اند خسته نمی‌شود اکنون کجاست؟چرا اکنون که لحظه اثبات وفاداری و حمایت او از همکیشان خود است او ساکت مانده‌است؟ چرا صفوفی از سپاه پاسداران خود را به پاکستان نمی‌فرستد تا قربانیان را از گل و لای به بیرون بکشند؟دو هفته پس از فاجعه پاکستان،‌ این دولت‌های (مسیحی) غربی هستند که بیشترین کمک‌ها را به مردم این کشور کرده‌اند. جلودار آن‌ها هم ایالات متحده است که در چشم بسیاری از مسلمانان دشمن شماره یک آنان است. واشینگتن برای این منظور ۵۰ میلیون یورو اختصاص داده و ارتش آمریکا مقادیر بسیاری غذا و کمک را با بالگردهای خود به منطقه حادثه رسانده‌است.نگاهی به فهرست کمک‌کنندگان «دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل» نشان می‌دهد که کشورهای مسلمان به طور کلی از این فهرست غایبند و کسی که به فهرست اهداکنندگان به زلزله‌زدگان ماه ژانویه هائیتی نگاهی بیندازد متوجه می‌شود که این کشورها در آن موقع هم کمکی نکردند