گزیده خبر های 5 شهریور – 89 قسمت - 2
وضعیت وخیم یکی از آزادشدگان اعتراضات سال اخیر که خون او به سمی نا معلوم آلوده شده است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20942
تا کنون آلودگی به بیماری ایدز از طریق مصرف مشترک آمپول تزریقی میان معتادین به مصرف مواد مخدر انجام می گرفت. اما اکنون دژخیمان و مأموران لباس شخصی های وزارت بدن نام اطلاعات و وابسته به اطلاعات پاسداران از طریق تعقیب قر بانیان و وارد کردن ضربات چاقو آلودگی مسمومیت خونی را منتقل می کنند تا که سند دیگر بر کار نامه ی ننگین جنایت علیه ی بشریت حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی دیکتاتوری خود بی افزایند.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"حسام ترمسی یک از دستگیر شدگان اعتراضات سال گذشته که مدتی پیش آزاد شده بود. بدلیل مصمومیت خونی نامشخص در شرایط حاد جسمی در بیمارستان بستری می باشد.حسام ترمسی یکی از دستگیر شدگان قیام مردم ایران که با یورش مامورن وزارت اطلاعات دستگیر و به یک سال زندان محکوم شده بود. مدتی پیش پس از سپری کردن محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی خود آزادی می شود.او بدلیل شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی پس از آزادی دچار ناراحتی عصبی شده بود و شبها دائم دچار کابوس بود.آقای ترمسی چند هفته پیش هنگامی که از محل کارش به منزل باز می گشت حوالی ساعت 22:45 توسط دو نفر موتور سوار مورد تعقیب قرار می گیرد . سپس در یکی از کوچه های نزدیگ منزلشان بدون هیچ دلیلی مورد تهاجم آنها قرار می گیرد. یکی از مهاجمین سه ضربه چاقو به پشت او وارد می کند ضربات چاقو سطحی بود.اما پس از این ضربات او دچار تب شدید و روی پوست بدنش دانه های قرمزی ظاهر می شود. رفته رفته وضعیت جسمی او به وخامت می گرایید و خانواده وی ناچار به بستری کردند او در بیمارشتان شدند.هنگامی که پزشکان اورا تحت معاینات پزشکی قرار دادند، متوجه شدند که طحال او بزرگ شده است و کبد وی دچار آسیب جدی است و همچنین شکم او آب آورده است وعوارضی بصورت متورم شدن صورت پا و دستهای او ظاهر گردید. او در طی این مدت بر روی تخت بیمارستان قرار دارد و در خواب عمیق بسر می برد.پزشکان با انجام آزمایشهای متعدد خون متوجه شدند که در خون او سمی وجود دارد که تا کنون نتوانسته اند نوع سم را تشخیص دهند.احتمال داده می شود سمی که به خون آقای ترمسی وارد شده است مربوط به دوران بازداشت وی می باشد که به مرور در حال عمل کردن است و یا اینکه افراد موتور سوار حمله کننده چاقویی که با آن به حسام ضربه وارد کرده اند آلوده به مواد سمی بوده است. ولی تاکنون پزشکان نتوانستند نوع سم و چگونگی ورود این سم به خون این زندانی سیاسی سابق را تشخیص بدهند.
معاون ناجا:ايران امن‌ترين كشور دنيا است.خبرگزاري فارس: معاون نيروي انساني ناجا گفت: امروز به بركت رهبري آگاه انقلاب اسلامي و پشتيباني مردم و خون شهدا و تلاش مرزبانان، ايران امن‌ترين كشور دنيا است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906040859
پدیده ی رو به رشد سبقت و رقابت در خالی بندی و وارونه و هذیان گوئی آنگونه میان رهبر ولی و قیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد و سایر مسئولان به خصوص ارگان های سر کوبگر اطلاعاتی و پاسداری و امنیتی و انتظامی عجیب اوج گرفته است که هر مدعی تلاش می کند به دیگر سور زند و در خالی اشل بزند یا در وارونه ادعا کردن رکورد شکنی نماید. البته که اکنون می بایست بر گردان و تصحیح نمود و اذعان کرد که هدف امنیت برای حاکما ن رژیم کودتائی و ضد بشری می باشد. زیرا که در اقدامات جنایت آمیز و دزدی و غارتگری و خیانت و دروغ گفتن و عوامفریبی و دین فروشی کردن اکنون از هر زمان دیگر نسبت به 32 سال از مصونیت کامل بر خور دارند آنگونه که به این شفافی دروغگوئی کردن مشابهت تاریخی ندارد. فراموش نشود که زمان زیادی از کشته شدن پاسداران در مسجد جامع زاهدان نمی گذرد که حال چنین ادعائی شده است. تازه اگر خط بدون توقف زنجیره ای همایش نمایش و رز مایش و مانور های گوناگون نظامی و انتظامی و پاسداری و بسیجی و انتظامی در نظر گرفته نشود که ناشی وحشت حاکمان متزلزل از سوی مردم معترض و ناراضی و قیام شان می باشد.
كارشناس روس: رأي‌دهندگان آمريكايي از اوباما نااميد شده‌اند.خبرگزاري فارس: مدير برنامه روسيه و آسياي موسسه امنيت جهاني آمريكا با توجه به كاهش محبوبيت اوباما تا زير 50 درصد معتقد است كه عملي نشدن وعده‌هاي انتخاباتي اوباما باعث نااميدي شديد رأي‌دهندگان آمريكايي شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906050038
اینهم یک مورد دیگر وارونه گوئی و صورت مسئله پاک کردن گزارش کردن . زیرا که هدف توهین به فهم و شعور مردم آگاهی می باشد که حد اقل بیش از تجربه ی یک ساله دارند که اکنون برای اینکه جواب داده نشود که پس از کودتای تقلباتی پاسداری 22 خرداد 88 در ایران چه اتفاق افتاد ؟ چرا میلیون ها مردم معترض بر توی خیابان چرا سازیر شدند و خطاب به کودتا گران تقلبکار چه گفته یا فریاد زدند وچگونه پاسخ گرفتند؟ اما اکنون گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با دهان کجی کردن به سئوال کنند گان ناراضی و معترض ایرانی اینگونه از مأیوس شدگان رأی دهندگان آمریکائی به اوباما گزارش داده است تا اینگونه نمک بر روی زخم رأی دهندگان ایرانی به خصوص خانواده های داغدار و عزادار و مادران عزیزان از دست دادگان و زندانیان سیاسی تجمع کننده در جلوی زندان اوین داده شود.
استاندار بوشهر : عفاف و حجاب ويژه بانوان نيست و آقايان نيز ملزم به رعايت آن هستند
معلوم نیست که ملاحظه کاری و روی دروایسی بازی و تعارف کردن تا چه موقع قرار است ادامه یابد تا اینکه فتوا داده شود که طرز پوشش لباس همگان باید مدل طلبه های حوزوی و عبا و عمامه و نعلینگ باشد تا که پس از 32 سال معضل بد حجابی و بی حجابی و مشکل فرهنگی حاکمان دشمن انسان و انسانیت و ترقی و پیشرفت و جامعه ی مدرنیته حل گردد.
استاندار بوشهر گفت: پوشش‌هاي مانكني در شان يك كارمند دولت نيست و مسئول هر نوع هنجارشكني در اين خصوص مديران هستند.به گزارش فارس محمدحسين جهانبخش در جشنواره شهيد رجايي در استان بوشهر اظهار داشت: عفاف و حجاب ويژه بانوان نيست و آقايان نيز ملزم به رعايت اين اصل اساسي هستند.وي افزود: اين مسئله به عنوان يكي از مصوبات شوراي اداري استان به همه دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ مي‌شود و اگر در بازرسي‌هاي سر زده از ادارات كه پس از ماه رمضان از سر گرفته مي‌شود، مسئله‌اي در اين زمينه مشاهده شود، با متخلفان برخورد مي‌‌شود.جهانبخش يادآور شد: با هر نوع هنجارشكني در دستگاه‌هاي اجرايي در بحث عفاف و حجاب كه از روي عناد باشد برخورد قاطع مي‌شود.وي اضافه كرد: مسئله عفاف و حجاب يكي از آسيب‌هاي مهم فرهنگي در جامعه است كه در دستگاه‌هاي اجرايي نمود بيشتري دارد و مديران بايد در اين زمينه با حساسيت بيشتري اقدام كنند.