گزیده خبر های 2 شهریور - 89

طي نشست حقيقت در نمايشگاه بين‌‌المللي قرآن كريم؛مقدم‌فر: فتنه اخير ترجمان هشدار قرآني است.خبرگزاري فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس گفت: فتنه اخير ترجمان يكي از بزرگترين هشدار‌هاي قرآني است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906020007

عوامفریبی و وارونه ودروغ گوئی کردن جزو ویژه گی های برجسته ترک نا پذیر رهبران و سران و مسئولان منافق رژیم ضد بشری بوده و می باشد که جزو مشخصات منافقان یا دو رویان می باشد . طوریکه حتی یک مورد در 32 سال گذشته یافت نشده است که بقول های داده شده ی اینان به مردم ایران بطور وارونه اقدام و عمل نشده باشد. زیرا از همان بدو شکل گیری این رژیم ضد بشری منافق و منافق پرور که خمینی شیاد منافق از حکومت محرومان و پابر هنگان سخن گفت تا گفت اقتصاد ما خر است و جنگ موهبت الهی است . تا ارزانی مشکل است نه ارزانی که رفسنجانی مکار بساز و بفروش و غارتگر گفت. تا فرمان منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر و بیکاری و رشوه و فقر و تبعیض داد و سال عدالت اما علی که رهبر لوطی جماران ولی وقیح نامید. تا کور کردن چشم فتنه که سید خندان خاتمی با جامعه ی مدنی اش و گفت که ایران تعلق به هر ایرانی دارد و تا بردن نان بر توی سفره های خلی محرومان ومبارزه با مفسدان اقتصادی کردن پاسدار گماشته احمدی نژادکه ادعایش را نمود تا قدرت گیری به تئوری پردازان خشونت و شکنجه و قتل و مشوق و مبلغ دروغ گفتن مصلحتی آخوند متحجر انگلیسی دزد مصباح یزدی که اکنون از طریق کودتا قدرت را یک پایه کرده اند. همه ی جمع این مناقان حاکم به مردم دروغ گفته اند .اما اکنون شرایط آنگونه شده است که در روند جنگ منافقان در گیر قدرت باند های مافیائی منافقان غالب از جمله پاسدار مقدم که رئیس خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس است رقیب مغلوب را به همین اتهام منافق بودن متهم و محکوم و وابسته به بیگانه کرده است که اجرای شوی منافق و دجال بازی شان زیر پرده ی دین اینگونه منافقان حاکم، منافق بازی همه گیر شده ی خودشان را دنبال و اجرا کرده اند تا که بقای حاکمیت ننگین شان امکان پذیر بوده است که می بایست پس از 32 سال به این شوی منافق بازی منافقان حاکم از طریق مبارزه همه جانبه و مستمر برای حکومت دمکراتیک سکولار و یا جدائی دین از حکومت در ایران پایان داده شود.

وي با بيان اينكه در تجزيه و تحليل فتنه اخير، انقلاب اسلامي با دو جبهه كفر و نفاق جهاني روبه‌رو بوده كه قصد براندازي جمهوري اسلامي را داشتند، افزود: مقابله با نفاق مطابق احاديثي كه از پيامبر اعظم(ص) نقل شده است سخت‌تر از كفر است و امام راحل نيز فرمودند منافقين بدتر از كفار هستند.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا در گفت‌وگو با فارس:حوزه‌هاي علميه براي اسلامي سازي علوم انساني قيام كنند .خبرگزاري فارس: مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت گفت: روحانيت بايد براي اسلامي‌سازي علوم انساني قيام كند و به تبين مباني علوم انساني نظام اسلام بپردازد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906011297

یک چشمه ی دیگر از منافق بازی حکومتی نظر این آخوند خرافاتی منافق پرده باز است که هم سقا و هم بی ریا است و هم مشاور امور دینی پاسدار گماشاته احمدی نژاد است. در صورتی که خودش 12 سال سابقه ی امام جمعه مسجدی در تگزاس زادگاه بوش دارد که اکنون اینگونه فتوای منافقانه قیام برای علوم اسلامی داده است یا خواهان بیش از رواج دادن منافق بازی حاکمان در جامعه شده است که از منافقان هم کسوت خودش در حوزه های تولید کنندگان مفت خوران ومتحجران غیر مولد زائد خواسته قیام کنند که عملکرد منافقان حاکم و حاصل 32 ساله عملکرد منافقانه شان منجر به شرایط کنونی شده است.

پيام امام (ره) در اهميت نامگذاري روز جهاني قدس امام خميني: در روز قدس بايد تمام مستضعفين را از چنگال مستكبرين بيرون بياوريم.خبرگزاري فارس: امام خميني در آستانه اولين روز قدس فرمود: روز قدس روزي است كه بايد تمام مستضعفين را از چنگال مستكبرين بيرون بياوريم. روزي است كه بايد جامعة مسلمين همه اظهار وجود بكنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به اين تفاله‌هايي كه مانده است از آنها ـ چه در ايران و چه در ساير جاها

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906011497

برای افشا کردن ماهیت پلید بیشتر خمینی شیاد منافق سئوال است کیست که نداند شرایط کنونی ایران چگونه است وچه کسانی حاکم می باشند و چگونه 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . یعنی همآنانی که خمینی شیاد منافق قول حکومت به اینان داده بود؟ همچنین با وجود اینکه سال گذشته میلیون ها ایرانی معترض و نا راضی در پاسخ دندان شکن دادن به بیش از 31 سال سیاست منافق بازی حاکمان منافق زیر چتر دفاع از فلسطین فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و گفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران . ولی اکنون گزارشگر خبر گزار دروغ پرداز پاسداران فارس از موضع منافق بازی آویزان به گفته ی خمینی شیاد منافق شده ودست به تبلیغات منافقانه زده و دلسوز فلسطین و دشمن مردم ایران شده است تا اقدام رقیب مغلوب خنثی شود که گفته است در چنین روزی در صحنه می خواهد حضور داشته باشد.

در جمع خبرنگاران؛دادستان كل كشور خبر تعليق 3 مقام قضائي پرونده كهريزك را تاييد كرد.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي خبر تعليق 3 مقام قضائي مرتبط با پرونده كهريزك را تاييد كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906011590

اینهم اجرای منافقانه ی یکی دیگر از منافقان منفور و آدم کش حرفه است که نه اینکه در 32 سال گذشته مشغول جنایت و صدور احکام اعدام و شکنجه و ترور و مثله کردن در قتل های نجیره ای و قبل از آن و پس از آن بوده است . بلکه منافق وحشی و درنده خوئی می باشد که گوشت و گوش خوارهم می باشد که اکنون در سالگرد مراسم همکارش لاجوردی قصاب بد نام ومنفور زندن اوین از موضع منافقانه نظر چند چهلوی مبهم منافقانه داده است . یعنی این منافق آدم کش حرفه ای و آدم خوار نگفته است که عزل 3 همکار جنایتکارانش از دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قرار است که چه موقع محاکمه شوند؟ چرا بیش از یک سال طول کشید تا با کوهی از شکایات انکار ناپذیر مستند از سوی خانواده های داغدار مر تبط به دست داشتن این جانیان در قتل و تجاوزات و شکنجه قربانیان بازداشتگاه کهر یزک اکنون اینان عزل شده اند؟ در صورتیکه بی شمار احکام اعدام و زندان برای باز داشت شد گان پس از 22 خرداد 88 صادر شده است؟تازه چگونه اینان محاکمه می خواهند شوند؟ آیا همچون محاکمه شان شبیه سایر متهمان است یا نه به سبک واجبی خور شدن سعید امامی می باشد . یا نه اینکه پرونده همچون پرونده ی کوی دانشگاه 25 خرداد شامل مرور زمان می شود تا به فراموشی سپرده شود؟ ضمن اینکه اگر حسین موسویان جاسوس هسته ای می باشد برای چه این جاسوس هسته ای آزاد می باشد؟ آخر اینگونه نظر منافقانه دادن و ادعای منافقانه و وارونه کردن مگر جز اثبات این واقعیت است که در ابتدا به آن اشاره شد ک 32 سال است که منافقان واقعی حاکم شده اند و زیر چتر فرافکنی و آدرس غلط دادن منتقدان ومخالفان و دگر اندیشان را متهم به منافق بد تر از کافر کردا اند و سیاست کثیف و ضد انسانی منافقانه شان را دنبال نموده و به حکومت ننگین ضد بشری منافق بازی شان ادامه داده اند؟

دادستان كل كشور در پاسخ به اين سؤال كه پرونده موسويان و اينكه اخيرا وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي اعلام كرده است كه اتهام جاسوسي وي روشن و بارز است، تصريح كرد: دادگاه در مورد موسويان حكم صادر كرده و همان زمان چون وي نسبت به حكم صادره اعتراضي نكرده لذا حكم قطعي است. محسني اژه‌اي در ادامه خبر تعليق سه قاضي پرونده كهريزك را نيز تاييد كرد. وي درباره پرونده كوي دانشگاه نيز اظهار داشت: اين پرونده در دادسراي نظامي تهران رسيدگي مي‌شود البته بنده هم گفته بودم كه بايد به اين پرونده سرعت بيشتري در رسيدگي‌ها داده مي‌شد. اما با پيگيري‌هايي كه از سوي رئيس قوه قضائيه و توسط هيئت سه نفره دستگاه قضايي شده است، اين پرونده در حال حاضر از وضعيت مناسبي برخوردار بوده و روند تحقيق درحال حاضر خوب است. دادستان كل كشور اضافه كرد: پرونده اگر احتمالا متهمين متعددي داشته باشد، مرجع رسيدگي به تشخيص قاضي مي‌تواند به متهمين مرتبط هم رسيدگي كند، درحال حاضر نظر قاضي پرونده اين بوده كه چون مسائل مهم در صلاحيت وي بوده است، لذا او مي‌تواند موارد جانبي را هم خود رسيدگي كند. اژه‌اي همچنين هرگونه اظهار نظر در رابطه با لايحه حمايت از خانواده نيز به اتمام رسيدگي‌ها در اين باره در مجلس شوراي اسلامي موكول كرد.