چند گزیده خبر از دروغ نامه ی کیهان 25 مرداد - 89
كيهان و خوانندگان
اگر خیلی دلخورید وخسته و بی حال
اگر می خواهید بخندید تا شوید خوشحال
اگر خیلی پکرید ناشی از یک باخت
اگر نیاز دارید به رهنمود و شناخت
تا چگونه این حالت را کنید فراموش
در عوض خنده وشادی را کنید نوش
پس با دقت بخوانید این چند پیام
تا شارژ شوید برای خنده کنید قیام
آنگونه پیام تنظیم کرده حسین پاسدار
تاهرپیام از دیگری بیش باشد خنده دار
¤
از طرفداران ايران اسلامي و نظام ولايت فقيه در خارج از كشور هستم. هر شب از طريق اينترنت كيهان را مي خوانم و از مطالب ستون اخبار ويژه و صفحه معارف لذت مي برم. از اينكه از همان ابتدا در مورد جريان فتنه بعد از انتخابات خيلي خوب روشنگري كرديد تشكر مي كنم. مي خواستم سوال بكنم آيا در مورد فتنه سبز كتاب جامعي تاكنون چاپ شده يا نه لطفا معرفي نماييد.دكتر مهدي زاده.¤چندين سال است كه پاي دولت آقاي احمدي نژاد ايستاده ايم و از اين ايستادگي لذت مي بريم ولي بنويسيد كه شيريني اين ايستادگي با مواضع آقاي مشايي به تلخي تبديل مي شود. چرا آقاي احمدي نژاد رياست محترم جمهوري در مورد مسئول دفتر خود تجديدنظر نمي كند.روحي پور.¤مواضع هوشيارانه و درخور تحسين مسئولين و دلسوزان نظام در مقابل بعضي گفتار ناصواب و خلاف مصالح ملي و مسير انقلاب نشان داد نسبت ها و پست ها در جمهوري اسلامي مصونيت گفتار نمي آورد و هر كس در هر سمتي بايد نسبت به آنچه كه مي گويد و انجام مي دهد پاسخگو باشد. انتظار مي رود منبعد افراد منسوب در حد و اندازه خود و متناسب با مسئوليتي كه بر عهده آنان گذاشته شده اظهارنظر بكنند.محمودي.¤ آقاي مشايي با سخنان خودش فقط باعث تلف شدن وقت مردم، مسئولان و رسانه ها مي شود. خواهشمند است دست از اين صحبت ها بردارد تا از اتلاف وقت ديگران كاسته شود.كفاشچي.¤اينكه اكثر توليدي هاي كشور مانتوهاي چسبان و كوتاه روانه بازار مي كنند و برعكس مانتو مناسب و در شأن خانم هاي متعهد ايراني كمتر يافت مي شود تصادفي نيست بلكه دست هايي در كار مي باشد كه سياستشان مبارزه با حجاب است.حسن موسوي
هفت هزار سال تمدن ايران به برزيل مي رود
چقدر زیادیخواه و پر توقع و پر اشتها شده است این وزیر فرهنگ کشور برزیل . زیرا پس از عوت از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ی این کشور به تهران تا که امضا ء پای توافق نامه سه جانبه ی هسته ای بزنند . مشروط بر اینکه قبل از دعوت و ورود اینان به تهران پاسدار گماشته احمدی نژاد به برزیل سفر کرده بود . زیرا که یکی از قلم زنان سابق دروغ نامه ی کیهان در برزیل سفیر شده است که جاده صاف اینگونه سفر ها می باشد . بنا براین با وجود اینکه آثارباستانی تاریخی بی نظیر ی که در هیچ موزه ی تاریخی نه مشابهت دارد و نه نسبت به قدمت تاریخی آن یافت نمی شود که به برزیل سفر و در حالت نورانی در آنجا رؤیت شد . گویا برای وزیر فرهنگ برزیل کافی نبوده است که اکنون 7 هزار ساله اش را طلب کرده است که باید از ایران به برزیل برود . بی خود نیست که گفته می شود به مرده که رو داده شود سوء استفاده می کند و کفنش را زرد می کند. بدون شک می بایست که دلار بس هنگفتی چاشنی این انتقال تمدن 7 هزار ساله به وزیر فرهنگ برزیل و سایر مقامات این کشورشده باشد.
وزير فرهنگ كشور برزيل در ديدار با رئيس سازمان ميراث فرهنگي، خواستار برگزاري نمايشگاه هفت هزار سال تمدن در اين كشور شد.رئيس كل موزه ملي ايران به ديدار حميد بقايي با وزير فرهنگ كشور برزيل در حاشيه سي و چهارمين اجلاس كميته ميراث جهاني اشاره كرد و گفت: وزير فرهنگ برزيل در اين ديدار، با اشاره به استقبال مردم آمريكاي لاتين از نمايشگاه هفت هزار سال تمدن موزه ملي خواست تا اين نمايشگاه در كشور برزيل نيز برگزار شود.آزاده اردكاني در توضيح اين مطلب گفت: بر اساس مذاكره هاي دو طرف قرار شد اين نمايشگاه سال 2013 در برزيل برگزار شود.اين مقام مسئول تصريح كرد: پيش از برزيل، چين نيز در نوبت انتظار براي برگزاري دو نمايشگاه چيني هاي آبي و سفيد و شكوه پارسي است
روان درماني يا دستور العمل 140 جناب جين! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890525/2.htm#other207
این گزارش هم نمونه دست پخت و تولیدی دیگر سر بازجو حسین شریعتمداری علیه ی برخی از مهره های سر شناس رقیب مغلوب است که چاشنی گفت و شنود در دروغ نامه ی کیهان شده است .
شكايت چند عضو دستگير شده حزب مشاركت و سازمان مجاهدين عليه يكي از سرداران سپاه، اقدامي نمايشي و در راستاي اجراي دستورالعمل140جين شارپ است.اخيرا بهزاد نبوي، تاج زاده، رمضان زاده، عرب سرخي، صفايي فراهاني و ميردامادي با انتشار نامه اي مدعي شكايت از سردار مشفق به خاطر سخنراني روشنگر وي درباره عقبه فتنه و آشوب در احزاب افراطي شده بودند. اين گروه دخيل در كودتاي مخملين نافرجام كه ننگ بازي ميداني در سناريوي سازمان هاي جاسوسي آمريكا، انگليس و اسرائيل را به جان خريده و حاضر شده بودند كشور را مطابق ميل دشمنان انقلاب به اغتشاش و آشوب بكشانند، اكنون با ژست حق به جانب- و در راستاي بازسازي روحي جبهه درهم شكسته سبز- از سردار مشفق شاكي شده اند كه چرا پشت پرده فتنه را لو داده و در سياست دخالت كرده است!
در هرمزگان : تماشاي سريال تلويزيون زن بيمار را به كام مرگ فرستاد
مشخص است در رژیم ضد بشری که فرهنگ و گفتمان تفتیش عقیده و سانسور به شیوه روان درمانی یک روان پریش عقده ای شکنجه گر انجام شود که در خبر فوق به این شیوه اشاره شده است . مشخص است که اوضاع در بیمارستان و به حال خود رها کردن بیمار سر نوشتی بهتر از مرگ نمی تواند باشد؟
پرستاران پس از تزريق آمپول بيمار را به حال خود رها كرده و در ايستگاه پرستاري مشغول ديدن سريال تلويزيوني فاصله ها شدند. در اين فاصله بيمار به كما رفت و سرانجام جان خود را از دست داد.به گزارش خبرگزاري مهر زن باردار 24 ساله در يكي از شهرهاي استان هرمزگان جمعه شب هفته گذشته به علت درد معده به تنها بيمارستان اين شهرستان مراجعه كرد. اما به دليل اينكه پزشك شيفت در بيمارستان حضور نداشت پرستاران با پزشك تماس گرفتند و كسب تكليف كردند. به گفته همراهان اين بيمار پزشك بدون معاينه و اطمينان از اينكه زمان وضع حمل اين زن جوان رسيده است دستور تزريق آمپول فشار را داد.براساس اين اظهارات، پرستاران پس از تزريق آمپول بيمار را به حال خود رها كرده و در ايستگاه پرستاري مشغول ديدن سريال فاصله ها شدند تا در اين فاصله بيمار براي زايمان آماده شود.به گفته يكي از نزديكان اين زن، بيمار به علت تشنج بيهوش شد. بيمار پس از سه روز بيهوشي در بيمارستان به اصرار بستگانش به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل شد و در آنجا فوت كرد. البته نوزاد سالم به دنيا آمد.
در گرماي 50 درجه اتفاق افتاد .قطع يك هفته اي آب در شهر قلعه گنج
تمدن این شیوه ی حل مشکلات و معضلات مردم ایران به خصوص گرمای 50 در جه بالا ی صفر در کرمان و شهر ستان و شهرک های این استان اگر چنانچه به سبک پیشنهادی فوق العاده ی متمدنانه و مدرن سربازجو حسین شریعتمداری در بخش گفت و شنود قابل حل نباشد . روش بهتر از اینهم برایش یافت نمی شود. زیرا که وی کشف کرده است برای مبارزه با گرما راه حل این است که باید همه بطور دستجمعی به خورشید فوت کنند . زیرا که تجربه ی عملی وی و رهبرش ولی وقیح در پای بساط منقل و آتش و فوت به نمایان شدن سرخی آتش و دم و بازدم در سوراخ و افور می باشد. که ولی وقیح می بایست برای اهالی کرمان و اطراف آن صادر کند
مردم شهرستان قلعه گنج در گرماي بالاي 50 درجه بيش از يك هفته است كه با قطعي آب آشاميدني دست و پنجه نرم مي كنند.به گزارش خبرگزاري مهر از كرمان شهر جديد التاسيس قلعه گنج همراه با ساير شهرهاي جنوب استان كرمان 13 سال است كه با بحران خشكسالي مواجه اند و امسال اين بحران بسيار حادتر شده و بيشتر رخ پيدا كرده است، مدير كل آب و فاضلاب استان كرمان در اين رابطه گفت: برخي چاه هاي آب آشاميدني قلعه گنج در اثر خشكسالي از مدار توليد آب خارج شده اند. براساس اين گزارش آب با فشار ضعيف در برخي ساعات روز در لوله ها جريان دارد و مردم از اين فرصت براي ذخيره سازي آب استفاده مي كنند. اكنون شهروندان قلعه گنجي با مشكل كمبود آب دست و پنجه نرم مي كنند.از كار افتادن كولرهاي آبي در گرماي هواي بالاي 50 درجه، كاهش استحمام مردم، ايجاد مشكلات بهداشتي و زيست محيطي از جمله مشكلاتي است كه اين روزها شهروندان قلعه گنجي با آنها مواجه اند. مديركل آب و فاضلاب استان با بيان اينكه مجوز حفر 4 حلقه چاه جديد صادر شده است گفت: بزودي با حفر اين چاه ها مشكل كم آبي شهر قلعه گنج برطرف خواهد شد.
.مرگ كودك در آسانسور
یک مورد گزارش خبری وحشتناک خدماتی دیگر که از زاهدان مرگ زی گزارششده است که محصول خدماتی 32 ساله دار زدن و اعدام ها در این شهر می باشد که اکنون دولت مدعی ساده زیست اینگونه بر دامنه ی خدمات رسانی مرگ زی بودن در زاهدان افزوده است.
زاهدان- خبرگزاري فارس: دو كودك به هنگام بازي در آسانسور يكي از آپارتمان هاي زاهدان دچار حادثه شدند. يكي از كودكان كه دختر بچه چهارساله اي بود هنگام حركت آسانسور فاقد استاندارد و در كشويي بين ديوار آسانسور گرفتار شده و جان خود را از دست داد.
در مهريز اتفاق افتاد:قتل همسر به خاطر 200 هزار تومان
بازهم گزارشی از افتخارات ادامه ی تمدن 7 هزار ساله و بیلان عملکرد مرگ از سر زمین مرگ زی و محروم زاهدان گزارش شده که بخشی دیگر از سوغاتی و هدیه ی تحمیل شده ی حاکمان جنایتکار به مردم محروم این استان بلوچستان می باشد.
مردي در شهرستان مهريز يزد به خاطر 200 هزار تومان همسر خود را به قتل رساند.به گزارش فارس از يزد به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس استان يزد، مردي در مهريز پس از كشتن همسر خود دچار عذاب وجدان شد و خود را به پليس معرفي كرد.براساس اين گزارش، اين فرد به نام عليرضا 29 ساله اهل زاهدان، ساكن مهريز كه همسر خود را به قتل رسانده بود، با حضور در اداره آگاهي مهريز بيان داشت: در خانه با همسرم به نام مهري دعوايمان شد و او را با دست خفه كردم و جسدش را درون چاه فاضلاب خانه انداختم و سپس به زاهدان رفتم و پس از مدتي به علت عذاب وجدان به مهريز بازگشتم
طبق آمار سال گذشته 28درصد قتل ها خانوادگي است
اینهم حاصل رشد معنویات حاکمیت 32 ساله ی آخوند های وارونه گوی دین فروش است که اکنون دامنه ی رشد فرهنگ معنوی چنین در میان خانواده های ایرانی رواج یافته است . چونکه عواقب و تأثیرات فتوا و خطابه ها و عملکرد آخوندهای حاکم می باشد که منجر به ارائه ی اینگونه بیلان شده است.
رئيس پليس آگاهي ناجا گفت: 28درصد قتل هاي سال گذشته توسط بستگان درجه يك به وقوع پيوسته است.سردار سيدحسن بتولي افزود: از مجموع كل مقتولان زن در سال گذشته حدود 55درصد توسط بستگان درجه يك به قتل رسيدند.وي تصريح كرد: بايد به علت وقوع اين گونه جرايم پرداخته شود و رسانه ها نبايد تنها به جنبه حادثه اي اخبار نگاه كنند بلكه علل و زمينه هاي وقوع اين حوادث نيز بايد مورد بررسي قرار گيرد