دروغ نامه ی کیهان دوشنبه اول شهریور ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "اين نيروگاه، دادگاه حقايق است "
"چگونه نیروگاه اتمی بوشهر پیشرفت علمی و تکنولوژیک بی نظیر جهانی است که با میلیارد دلار هزینه 35 سال طول کشیده تا با سوخت رسانی اتمی از سوی روس ها تازه افتتاح شود وچه موقع به بهره وری تولید انرژی می رسد هنوز معلوم نیست؟!"
پیرامون نیروگاه اتمی بوشهر که ادعای پیشرفت علمی و تکنولوژیک بی نظیر جهانی شده است . پرسش است که خر این چگونه ادعای کمدی ترقی و پیشرفت علمی کردنی است که 35 سال زمان برده است و میلیارد ها دلار هزینه در بر داشته است؟ تازه افتخار هم شده است که آغاز این عمليات سوخت گذاري نيروگاه بوشهر به تنها نيروگاه در خاورميانه است كه به لحاظ پارامترهاي فني و تخصصي نمونه مشابه اي هم در سطح جهان ندارد! در صورتیکه خیلی از لوازم آن قدیمی و فرسوده واز دور خارج شده است . مشروط بر اینکه هنوز هم نه به دار است و نه ببار است و مشخص نیست که عاقبت این نیروگاه با تهدیداتی که در پیش روی هست و سرنوشت آن مبهم می باشد. به خصوص اینکه هنوز هم بطور کامل معلوم نیست که چه موقع قرار است که این نیروگاه به بهره وری تولیدی برسد که قلم بر دست یادداشت روزنویس پیرامون آن مانور تبلیغاتی بابزرگ نمائی پوشالی داده است و بقول خودش به رخ جبهه ی استکبار جهانی غرب کشانیده است که بلی اين موفقيت و پيشرفت باعث شده است که ايران بطور رسمي در باشگاه هسته اي دنيا قرار بگيرد؟ آنهم در شرایطی که 80 % کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و هرروز که سپری می شود وضعیت اقتصادی کشور و امور معیشتی مردم بحرانی و وخیم تر می شود و هیچگونه چشم انداز بهبود اوضاع هم وجود ندارد.آری قلم بر دست یادداشت روز همچون همپالگی هایش لیستی بالا بلند از نقل قول های مقامات آمریکائی و فرانسوی و سفر و دیدار مقامات آمریکائی به کشور های گوناگون ردیف کرده است که با همه فشار و تهدید وتحریم های همآهنگ و بر نامه ریزی شده که انجام گرفت تا که موقع افتتاح سوخت اتمی رسانی به نیروگاه اتمی بوشهر از سوی روس ها با موانع و مشکل مواجه شود. طوریکه جان بو لتون نماینده سابق آمریکا در سازما ن ملل به اسرائیل اخطار داد که می بایست تهاجم نظامی به این نیروگاه اتمی بوشهر کند . اما قلم بر دست نتیجه گیری کرده است که همه این تلاش ها به دلیل مدیریت صحیح ولی وقیح خنثی شد . زیرا که این توطئه و تلاش ها مرتبط با دشمنان بيروني در حمایت از جریان فتنه ی رقیب علیه ی رژیم ضد بشری که سال گذشته انجام شد. ولی علي رغم به كارگيري تمام ترفندها و دسيسه ها نتوانستند در مقابل کودتا گران پاسدار و رهبر ولی وقیح نامشروع اختلال سياسي را در كشور استمرار بخشند، چونکه با ضرب و شتم کردن و باز داشت و شکنجه و قتل و تجاوز ناراضیان معترض در باز داشتگاه ها و گرفتن اعتراف تلویزیونی از سوی پاسداران و دژخیمان شکنجه گر در سطح بس گسترده تعقیب و اجرا شد . همینطور رهبران مغلوب هم متهم به همکاری با دستگاه جاسوسی دشمن بیگانه آمریکا متهم شدند . به ویژه با بسیج کردن اراذل و اوباش و چما قداران و لباس شخصی ها و ساندیس خوران در 9 دي که برنامه ریزی ودنبال شد . اقدامی مقابل تظاهرات رادیکال ضد حکومتی روز عاشورا در 6 دی بود . بعلاوه تر تیب دادن تظاهرات نمایشی روز و 22 بهمن با فریاد مرگ بر منافق و تهاجم به خاتمی و موسوی و کروبی و مجبور به ترک از صحنه ی تظاهرات نمایشی نمودن اینان، قلم بر دست یادداشت روز نویس نتیجه گیری کرده است که دشمنان داخلی و بیگانه ضربه شست محكمي از ملت ايران دريافت كردند.
در خاتمه اینکه ناگفته نماند چندین سال است که در ادامه ی نزاع و جنگ قدرت و ثروت که باند مافیائی موسوم به اصول گرائی که اکنون قدرت را قبضه و انحصاری خود کرده و توانستند رقیب مغلوب دوم خردادی ها را حذف نمایاند؛ بر خلاف گذشته ی دوران مدعیان اصلاح طلبان که سنگ مردم محروم را بر سینه می زدند و گزارش از رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری می دادند و انتقاد به سیاست توسعه ی سیاسی رقیب مدعی اصلاح طلبان می نمودند و از عدم توسعه ی اقتصادی می گفتند که اینان توجهی به آن بطور واقعی نکردند و قول عملی کردنش در صورت قبضه ی قدرت را می دادند . چونکه ادعای عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت می کردند . ولی در 5 سال گذشته که قدرت را در اختیار خود داشته اند به جز روضه ی پروژه ی هسته ای خواندن و از اهداف دسترسی به سلاح هسته ای دفاع کردن و رقیب مغلوب را متهم به انواع و اقسام اتهامات کردن و ضریب سرکوب و خفقان و سانسور و صدور احکام زندان و دار و اعدام و قطع اندام و سنگسار را افزایش دادن و نان خالی را از توی سفره های خالی محرومان را ربودن و فساد را زیر چتر مبارزه با مفسدان اقتصادی رایج کردن همه را مکمل سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز کردند .به خصوص سیاست مداخله گری در امور داخلی عراق کردند و دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه نمودند که مرتبط به بحران هسته ای بوده است. خلاصه اینگونه سیاست ها را تبدیل به مسائل مهم خبرسانی روز خود کرده اند و مردم و مطالبات شان را بطور دربست فراموش نموده اند . چونکه حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی دیکتاتوری سخت در گیر جنگ قدرت و انحصاری کردن و انباشت هر چه بیشتر ثروت و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای برای تضمین بقای خودشان می باشند.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890601/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان دوشنبه اول شهریور ماه سال 1389
اين نيروگاه، دادگاه حقايق است (يادداشت روز
)