گزیده خبر ها 4 شهریور - 89
در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبي (ع) صورت گرفت.ديدار جمعي از شعرا با رهبر معظم انقلاب خبرگزاري فارس: همزمان با شب ولادت كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) جمعي از شاعران و اهالي فرهنگ و ادب در فضايي صميمي با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906031608
این مداحان و ثناگو یان و نوحه خوانان در بار خلافت رهبر ولی وقیح دور نیست که به سر نوشتی دچار شوند که همچون محمد اصفهانی نادم از دیدار خود با پاسدار گماشته احمدی نژاد که وی را در آغوش کشید و بوسید تا عرض ادب کرده باشد ولی ه پس از آن اعتراف کرده که بازنده ی دو طرفه شده است چون از سوی موافقان و مخالفان مورد انتقاد واقع شده که از همه جا رانده و درمانده شده طوریکه مجبورشده است با اعضای خانواده به فرانسه برای اقامت برود.
در حاشيه مصاحبه درباره شهيد عراقي عنوان شد.اعلام برائت پدر‌ همسر تاج‌زاده از فتنه‌گران.خبرگزاري فارس: حاج سيد محمود محتشمي‌پور از مبارزان قديمي و همسنگر شهيد عراقي با انتشار برائت‌نامه‌اي، برائت خود را از گفتار و اهداف كساني كه رفتارهاي آنها مغاير با نظرات امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و جريان فتنه‌ اخير را همراهي كرده‌اند، اعلام كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906031431
لابد دژخیمان باز جویان پاسداران اطلاعاتی کودتاگر پس از تحویل گرفتن مصطفی تاج زاده مشغول همان اعمال و شیوه ی بازجوئی می باشند که با پاسدار حمزه کرمی مشاور نزدیک رفسنجانی کردند اکنون دارند از این تجربه با پدر همسر تاج زاده رفتار تهدید آمیز مشابه می کنند تا که موفق شدند وی را به اینگونه اعتراف علیه ی تاج زاده بکشانند تا بطور غیر مستقیم این چنین از تاج زاده و همسرش اعتراف گرفته باشند.
مقتدا صدر از ایران می‌رود؟
http://www.fararu.com/vdcbsgbs.rhbszpiuur.html
مشخص است که حاکمان کودتاگر رژیم ضد بشری ایران در عراق نیاز شدید به مزدور و پیشمرگه آماده ی عملیات انتحاری و تروریستی دارند تا که هر زمان سپاه قدس و عوامل نوری مالکی نخست وزیر غیر قانونی و آلت دست بیت جماران تصمیم بگیرند همچون روز گذشته با اقدامات تروریستی در شهر های گوناگون عراق عراق و مردم بی گناه و بی دفاع این کشور را به خاک و خون بکشانند تا که شرایط برای دوباره نخست وزیر شدن نوری مالی فراهم شود . ولی چون مقتدا صدر زیر بار اینگونه فشارهای تحمیلی کودتاگران پاسدار و ولی وقیح نرفته است به نظر می رسد که دیگر وی در قم تحمل نمی شود و می بایست قم را ترک کند . شاید هم در آینده به سرنوشت رفیق حریری در لبنان دچار شود. چون پیروان خمینی شیاد تابع این فلسفه ی وی می باشند که گفته بود هر گز عقد اخت با کسی نبسته است.
فرارو- مقتدا صدر رهبر جریان صدر که تعدادی از کرسی‌ها پارلمان عراق را بدست آورده با نخست وزیری نوری المالکی رهبر ائتلاف قانون به شدت مخالف است و در همین راستا دیدارهایی را با ایاد علاوی رقیب مالکی انجام داده است. با این همه باید پرسید که رای واقعی مقتدا با کیست؟ امروز روزنامه فرا منطقه‌ای الشرق الاوسط مدعی شد که مقتدا صدر رهبر گروه صدر قصد دارد ایران را به مقصد لبنان ترک کند. این روزنامه همچنین ادعا کرد که دلیل اخذ این تصمیم از سوی مقتدا صدر فشار ایران به او برای پذیرش نخست وزیری نوری المالکی است.
مسعود رجوی مرده؟!
هر زمان که رژیم ضد بشری کودتائی در داخل در بن بست کامل و بحران ها قرار می گیرد و در منطقه ایزوله می شود . به خصوص دستش در طراحی جنایات اقدامات تروریستی و انتحاری و انفحاری و آدم ربائی در عراق رو می شود وموجب رسوائی می گردد و با اعتراضات و انتقادات مردم عراق و جریانات گوناگون عراقی مواجه می شو . از سوی دیگر فشار رهبران کشور های همسایه و عربی منطقه همراه با فشار مقامات آمریکائی و اروپائی بدلیل مداخله گری در امور داخلی عرق افزایش می یابد . به ویژه اینکه توطئه های مشترک با نوری مالکی آلت دست و نخست وزیر غیر قانونی علیه ی مجاهدین اشرف خنثی می شود . از سوی وزارت بد نام اطلاعات و اطلاعات پاسداران کودتاگر و مزدوران و جاسوسان وابسته به اینان این چنین شایعاتی در مورد مسعود رجوی ساخته می شود که ناشی از ترس ووحشتی است که از مجاهدین می باشد . بهر حال اینگونه شایعات در جا در سایت فرداد پاسدار قالیباف هم رله و کپی می شود.
شایعاتی مبنی بر به هلاکت رسیدن نامبرده یا دچار شدن رجوی به بیماری سخت بر سر زبان ها افتاده بود آتی: مسعود رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین مرد.یکی از افراد مرتبط با دست اندرکاران آتی نیوز در گفتگوی تلفنی که از خارج از کشور داشت خبر مرگ مسعود رجوی را تایید نمود.مسعود رجوی که از دهه پنجاه رهبری گروهک تروریستی منافقین را بر عهده داشته و بیش از 12 هزار نفر از هموطنان مان را ترور کرده و به شهادت رسانده است، به مدت یک سال است که تصویر و سخنرانی زنده ای در تلویزیون های وابسته به منافقین از خود نشان نداده است.آخرین پیام هایی که از رجوی منتشر شده بود مربوط به عاشورای سال گذشته است که متشکل از ده پیام در هر شب از شب های ماه محرم بود.کارشناسان بر این باورند که این صداها مشکوک بوده و با توجه به اینکه تصویری نیز از این شخص پخش نشده است، صداها نیز متعلق به این شخص نمی باشد.از همان زمان شایعاتی مبنی بر به هلاکت رسیدن نامبرده یا دچار شدن رجوی به بیماری سخت بر سر زبان ها افتاد.البته در برخی از موارد پیام هایی از طرف این شخص پخش شده بود، اما کارشناسان بر این باورند که این صداها مشکوک است و صداها متعلق به این سرکرده گروهک تروریستی نیست