گزیده خبر های 23 مرداد - 89
عکس / رمضان در همين حوالي امين‌آباد -شهرري
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20434
فقط یک سئوال است که آیا در بیت رهبری ولی وقیح و خانه های اعضای مجمع مصلحت نظام و مجمع خبرگان و سایر آخوند های حکومتی و آقازاده های شان و سایر شرکای دزد حاکمیت و امثالهم سفره های افطاری شان هم همینگونه است . اگر نه چرا و دلیل چیست مگر گفته نمی شود کلهم مسلمون الخوه این چگونه برادری است که در آن خبری از عدالت و برابری نیست؟
سفر خانوادگي ائمه جمعه یک استان به سوريه
برای ا ینکه رفع ابهام شود و میزان نا برابری و تبعیض ترسیم شده مشخص می شود تصاویر فوق را با این خبر مقایسه کنید تا بهتر مشخص شود بازار دین فروشی و غارتگری مردم وچوب حراج بر منابع و ذخایر کشور و دولت چگونه می باشد؟
آتی نيوز (اصولگرا) : ائمه جمعه یکی از استانهای همجوار تهران به همراه خانواده شان با هزينه استانداري مربوطه به سفر سوريه و لبنان اعزام شدند.اين افراد هفت روز در سوريه و يك روز لبنان اقامت داشته اند. به گزارش آتی نیوز در اين سفر تمامي 16 امام جمعه این استان به همراه همسر و بعضا فرزندانشان حضور داشته اند.گفته مي شود اين مسافرت كه از طريق هوايي انجام شده با احتساب هزينه هواپيما، هتل و ... حداقل چند ده ميليون تومان هزينه در برداشته است.اين هزينه در حالي انجام شده است كه برخي از پروژه هاي عمراني استان مربوطه به خاطر كمبود اعتبار متوقف شده است.
وزیر دولت نهم، پشت پرده تبلیغ علیه دولت دهم
http://www.fararu.com/vdcbggbs.rhbafpiuur.html
چگونه است که از درون دولت نهم که مدعی کابینه ی 70 میلیونی و امام زمانی بود چنین وزیری وجود داشت که اکنون مخالف دولت دهم ساده زیست اصول گرای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران شده است . با وجود اینکه اصول گرایان ادعای عاشق خدمت و نه شیفتگان قدرت دارند؟ همچنین وزاری کنار گذاشته شده دولت نهم که کم نیستند از جمله شامل آدمکش حرفه ای وزیر کشور مصطفی پور محمدی تا دانش جعفری همسو با پاسدار محسن رضائی و پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد اسلامی و آخوند گوش خوار و آدمکش حرفه ای محسنی اژه وزیر بد نام اطلاعات دولت نهم می شوند. مهمتر اینکه وقتی اینان در گیر جنگ قدرت می باشند چگونه می توانند در فکر خدمت به مردم و کشور باشند؟
سایت حامی دولت «بولتن» نوشت: يكي از وزراي بركنار شده دولت نهم كه با شروع به كار دولت دهم در تركيب كابينه قرار نگرفت اين روزها در پشت پرده بسياري از فعاليت هاي تبليغي تخريبي عليه دولت قرار دارد. اين فرد كه پس از كنار گذاشته شدن از كابينه با در اختيار گرفتن پست مديريت مياني در كشور در ظاهر امر به امور خود مشغول بوده و از سياست و مسائل اجرايي فاصله گرفته اما در عمل دلخوري وي از مقامات دولتي به خاطر كنار گذاشتن از كابينه، سبب ساز كوك شدن مدام سازهاي تخريبي عليه دولت دهم شده است. از اقدامات تخريبي اين وزير بركنار شده اينكه با پرونده سازي درباره يكي از سران سه قوه قصد داشت نزديكان وي را متهم به برخي مفاسد مالي كند كه با ورود نهادهاي مسئول و بررسي موضوع مشخص شد اين اتهامات صحت نداشته است. عمده روش هاي تخريبي اتخاذ شده از سوي تيم ناكامان دولت دهم به اين طريق است كه ابتدا با رصد كردن مطالب مربوط به دولت و به خصوص مشايي آن را به سرعت در رسانه ها تكثير كرده و حتي در كمترين زمان ممكن آن را به دفتر علما و نمايندگان فرستاده و آنان را تحريك به موضع گيري عليه دولت و مقامات تاثير گذار آن مي كنند. جالب اينكه اين تيم از برخي دست اندركاران رسانه اي نيز بهره گرفته و با استفاده از آنها مقاصد تخريبي خود را رسانه اي كرده و براي دولت جنجال درست مي كنند. فرد مذكور كه در حال حاضر محوريت اصلي هزينه تراشي ها بر عليه دولت را بر عهده داشته و مركزيت كارشكنان و مخالفان كابينه دهم شده است در زمان وزارت خود نيز با استيضاح شدن در مجلس هزينه هاي بسياري را بر دولت و شخص رئيس جمهور تحميل كرده بود كه در نهايت به دليل سوء مديريت شايسته ادامه پست وزارت در كابينه دهم شناخته نشد. از خصوصيات اين فرد در محافل سياسي، هزينه كردن هاي مكرر وي از مقامات عالي رتبه نظام است كه با استناد به آن بسياري از مقاصد خود را پيش مي برد كه پس از بررسي ها مشخص شد كه چنين تعابير و استناداتي وجود خارجي نداشته است.
انتقاد علی‌مطهری از دولت در حضور رهبرانقلاب
http://www.fararu.com/vdcjayei.uqexxzsffu.html
یک روزی خمینی شیاد گفته بود هر زمان احساس کنم که اسلام و انقلاب در خطر است دستور می دهم که نماز و حج و روزه تعطیل شود . البته اسلام نام مستعار خودش بود که اعتراف آشکار به دین ابزاری شده ی قدرت کرد . اکنون ترجمان آن گفته ی خمینی را علی مطهری اعتراف کرده است که مصلحت یعنی در حقیقت ضعف و تزلزل رژیم ضد بشری ایجاب می کند که پاسدار گماشته احمدی نژاد تحمل شود.
دلیل حمایت رهبری از دولت دهم.علی مطهری در پاسخ به سوالی درباره حمایت علما از دولت دهم گفت: «اين به خاطر ملاحظه رهبري است، چون رهبر انقلاب فعلاً از دولت حمايت مي‌كنند آن‌ها هم حمايت مي‌كنند». وی در جواب اینکه چطور ممکن است، رهبری از دولتی حمایت کنند که اعتقادی به روحانیت ندارد اظهار داشت: «مصلحت كشور فعلا اقتضا مي كند كه رهبري از اين دولت حمايت كنند». انتقاد از دولت در حضور رهبری.علی مطهری به دیدار اخیر خود با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: «اخيرا من خدمت رهبري بودم، از عدم مقابله دولت با رواج الفاظ لاتين و عدم اجراي قانون عفاف و حجاب انتقاد كردم و گفتم ما درباره اين دو مسئله از وزير ارشاد و وزير كشور سئوال كرديم و اينها به كميسيون فرهنگي آمدند. ايشان گفتند حرفهاي حقي است، سئوال از وزير بايد همين گونه سئوالهاي اساسي باشد نه سئوالهايي كه وقت مجلس و دولت را مي گيرد. بنابراين ايشان با انتقاد موافق اند».
توکلی: رئیس جمهور دچار استبداد رای شده است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25982
نادیده گرفتن افشاگری انتقادی احمد توکلی و آخوند رضا اکرمی دو وکیل الدوله ی بازار مکاره ی هشتم به قانون شکنی و گردن کشی کردن پاسدار گماشته احمدی نژا ر راستای همان مصلحت اندیشی و تحمل کردن دولت می باشد که مورد خواست رهبر لوطی جماران ولی وقیح می باشد که علی مطهری به آن در خبر فوق اشاره کرده است.
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با انتقاد از عدم اجرای قانون توسط رئیس جمهور اظهارات احمدی نژاد را گردنکشی در برابر قانون اساسی و نشانه استبداد رای خواند و تاکید کرد که طبق قانون اساسی رئیس جمهور موظف به ابلاغ و اجرای مصوبات مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام است./ متاسفم که رئیس جمهور بیش از اندازه طبیعی به برداشتهای خود بها می دهد.
عضو كميسيون فرهنگي در گفت و گو با شفاف: برخی اصول قانون اساسی اجرا نمی شود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25882
مشكلات و فشارهاي متعدد و فراواني از داخل و خارج وجود دارد و مديريتها نيز گاهي در اجراي همه اصول مشكلاتي را ايجاد كرده اند./ اجراي قانون اساسي و قوانين ديگر براي برطرف كردن مشكلات است و عدم اجراي آنها موجب مي شود تا مشكلات حل نشود و كارها به صورت روان انجام نگردد.
واکنش علیرضا افتخاری به بازتاب دیدار با رییس‌جمهور/ هر کسی جای من بود همین کار را می‌کرد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25988
اینهم پاسخ توجیه گر یک تیروچند نشان زدن علیرضا افتخاری خواننده ی سنتی به منتقدانی که چراپاسدارگماشته احمدی نژادرادر آغوش خود کشیده و بوسیده است؟!
سایت برنا نوشت:هر کسی می خواهد من را تهدید کند. اما شماهایی که 30 سال است برایتان خوانده ام، بدون چشم داشت، سنگ پرانی نکنید. من از آن آدم هایی نیستم که نان را به نرخ روز بخورم. ببینم کجا می خواهم کنسرت بدهم که دورم شلوغ شود. من برای خدا می خوانم. همین.* باز هم رییس جمهور یا هر کس دیگری که به من لبخند بزند و محبت کند را در آغوش می گیرم. ادب هیچ وقت کهنه نمی شود. گفت بی ادب محروم شد از لطف رب، ما بی ادب نیستیم. نسبت به کسی که احترام‌اش واجب است، احترام می گذارم. کار خلافی نکردم که تحت شرایط احساس دیگران پشیمان شوم.* اصلا دیگر نمی خواهم کسی صدایم را بشنود. خطاب به آدم هایی که با صدایم زندگی کردند، بزرگ شدند و ازدواج کردند. اگر خطایی از من سر زد، از دیوار خانه کسی بالا رفتم، یک ریال به کسی تعدی کردم، سر من را ببرید. تمام این مردم را دوست دارم و مطمئن هستم آن ها هم من را دوست خواهند داشت.
مصباح يزدي: بار اول تذكر مي‌دهيم و اگر ترتيب اثر ندهند به گونه ديگري رفتار خواهد شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25970
پاسخ تهدید آمیز آخوند انگلیسی دزد و متحجر مصباح یزدی به رحیم مشائی و مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد که چرا رحیم مشائی در همایش بزرگ ایرانیان برون مرز پیشنهاد جانشین کردن مکتب ایران به جای مکتب اسلام را داد. چونکه در صورت عملی شدن زیرآب دکان داران چند نبش و حاکمان دین فروش زده می شود؟
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اگر ما از كسي حمايت مي‌كنيم به خاطر اين است كه در خط اسلام است و در صورت مشاهده انحرافي در خود يا اطرافيانشان ابتدا تذكر مي‌دهيم اما اگر ترتيب اثر ندهند رفتار خود را عوض مي‌كنيم
ایراد فیفابه لباس تیم فوتبال دختران ایران / محروم می‌شوید!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25964
خنثی شدن ترفند پوشش اجباری حجاب بازیکنان فوتبال دختران که مسئول فیفا نظاره گر بازی شان در سنگاپور بر گزار شد زیر بار اینگونه حجاب تحمیلی نرفته است و اخطار کرده در صورت ادامه از شرکت در مسابقات محروم می شوند. .
به گزارش مهر:فدراسیون بین المللی فوتبال پس از برگزاری نخستین دیدار تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران در اولین دوره بازیهای المپیک سنگاپور، به کلاه بازیکنان تیم کشورمان ایراد گرفت و تهدید کرد در صورتیکه این مشکل حل نشود، ایران را از ادامه حضور در مسابقات محروم خواهد کرد. تیم فوتبال بانوان کشورمان روز پنجشنبه در نخستین دیدار خود در اولین دوره بازیهای المپیک سنگاپور در شرایطی به مصاف تیم ترکیه رفت که سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی - که با شکست 4 بر 2 ایران به پایان رسید - را از نزدیک تماشا کرد.
ماجرای ازدواج خواننده زن ترک با یک پسر ایرانی + عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25941
اینگونه ازدواج ها که شامل و پیآمدهای تابع بودن رهبر ام القرای جهان اسلام بودن رهبر لوطی جماران ولی وقیح است . دیگر اینکه اگر چنانچه وابسته بقدرت وثروت باشد نه محدودیتی ندارد ، بلکه خواننده مشهور زن هم باشد دیگر مشکل شرعی همچون مورد داخلی اش ندارد.
فرزاد حسنی روزنامه نگار و وبلاگ نویس در وبلاگش نوشت : مدت ها بود که می خواستم در باره این ازدواج های اخیر ایرانی مطلبی بنویسم و هی دست دست می کردم .بی خیال اون مطلب خیلی خیلی جدی و جالب شدم و حالا مطلب خیلی ساده است . اخیرا ازدواج های جالب توجهی بین دو کشور دوست یعنی ایران و ترکیه صورت گرفته است . دو تا گل پسر ایرونی دو تا دختر خانوم ترک رو گرفتند . یعنی دو تا دختر ترک شدن عروس ایرانی که در نوع خودش جالب توجه و اگر نه بی نظیر که در این چند سال اخیر نسبتا کم نظیره . البته ازدواج های این جوری تو ایرانی های مقیم ترکیه زیاد داریم ولی بین افراد معروف نداشتیم . اولی آقاپسر پروین خانوم احمدی نژاد هست که همین چند وقت پیش با دختر یک ناشر ترک ازدواج کرد و از قضا با این خانوم تو ایران آشنا شده بودند . اونورشان مدیر کل خانه انتشارات "اهل بیت" به رسانه های ترکیه ای اطلاع داد که دختر وی و خواهر زاده رییس جمهور ایران در
سال 2008 در تهران با یکدیگر آشنا شدند زمانی که معصومه در آنجا مشغول تحصیل بوده است
.