گزیده خبر های 28 مرداد- 89 قسمت - 3
افزایش استفاده از قرص برنج برای خودکشی در استان های شمالی
همانگونه که در سایر کشور های جهان که از جر اثقال برای سازندگی و آبادانی و ساختمان و راه سازی استفاده می شود . ولی در ایران بدلیل حاکمیت فاشیستی مذهبی ضد بشری جر اثقال تبدیل به اهرم دار زدن های خیابانی شده است . آنگونه که تازگی در ازنا که یکی از شهرهای استان لرستان است 3 جوان بطور همزمان در ملاء عام از طریق جر اثقال بر دار کشیده شدند تا مدل سازندگی موردادعای خمینی شیاد و سوگلی و ملیجک وی رفسنجانی و همچنین نو آوری و شکوفائی پیام نوروزی رهبر لوطی جماران ولی وقیح این چنین به نمایش گذاشته شود. همچنین بدلیل واردات رو به رشد کالاها و تولیدات کشاورزی از جمله برنج که موجب هم کاهش تولید و هم قیمت تولیدات برنج در استان های شمالی کشور شده است که کشاورزان مجبورند محصول برنج بر داشت شده ی خودشان را در انبار های خود ذخیره کنند . زیرا که دولت با قیمت مناسب موقع برداشت از کشاورزان برنجکار نمی خرد و کشاورزان ناچارند آنها را در انبار نگهدارند تا در زمان مناسب بازار بفروشند که کمتر دچار ضرر زیان شوند . بنابراین برنجکاران برای مصون ماندن از حشرات از قرص های برنج در انبار های برنج استفاده می کنند . ولی به برکت رفاه و آسایش و آرامش همراه با معنویات اخلاقی و دینی که از سوی حاکمان دین فروش و عوامفریب بطور توفیق اجباری به مردم ایران و منطقه ی شمال تحمیل کرده اند وسیله ای آسان ودر دسترس برای خودکشی جوانان شده است که طبق گزارش متأسفانه آمار مصرف قرص برنج و خودکشی در استان های شمالی کشور رشد صعودی دارد که بیانگر زندگی جهنمی ساخته شده ی رژیم ضد بشری می باشد .
آخرین نيوز : 5 تا 7 نفر هر ماه در استان گیلان با خوردن قرص برنج مي ميرند.این درحالی است که بيشترين شمار خودكشي‌هايي كه با قرص برنج دركشور رخ مي‌دهد ، مربوط به استان مازندران است.بطوری که در چند سال اخیر 50 درصد خودکشي‌ها در این استان با قرص برنج بوده است.به گزارش آخرین نیوز، استانهای شمالی کشور رکورد خودکشی با قرص برنج را در کشور به خود اختصاص دادند.قرص‌های برنج در نواحي شمال كشور به منظور حفظ و نگهداري برنج در انبارها و جلوگيري از تخريب آن‌ها توسط حشرات و همچنين دفع آفات ساير غلات انبار شده استفاده مي‌شود‌. به براساس اين گزارش، امروزه به دليل موجود بودن‌ اين قرص‌ها در منازل و دسترسي آسان،‌ به عنوان وسيله‌ايي براي خودكشي استفاده شده و جوانان با درگيري‌هاي بسيار جزيي به خوردن اين قرص‌ها اقدام مي‌كنند‌.براساس اعلام مراکز درمانی استلان گیلان 5 تا 7 نفر هر ماه در این استان با خوردن قرص برنج مي ميرند . همچنین در 4 ماه گذشته 79 نفر بر اثر خوردن قرص برنج به بيمارستان رازي رشت مراجعه کردند که از اين تعداد 27 نفر فوت کردند .این درحالی است که بيشترين شمار خودكشي‌هايي كه با قرص برنج دركشور رخ مي‌دهد،مربوط به استان مازندران است.بطوری که در چند سال اخیر 50 درصد خودکشي‌ها در استان مازندران با قرص برنج بوده است.بر همین اساس مقرر شده است براي كاهش شمار خودكشي با قرص برنج، از ديگر اقلام دارويي براي مبارزه با آفات برنج استفاده شود.گفتنی است از هر 100 نفري که برای خودکشی در دنيا قرص برنج مي خورند ، 70 نفر جان خود را از دست می دهند.. قرص برنج با توليد گاز فسفين سبب نارسايي و مسموميت کبد ، نارسايي کليه ، تخريب سلول هاي ريه ، سکته قلبي و در نهايت منجر به مرگ مي شود . مدت زمان تاثير قرص برنج پس از مصرف نيم ساعت است و تنها راه نجات بيمار خوراندن يک ليوان روغن به وي و خارج کردن محتويات معده اوست
امام‌ جمعه مياندوآب: فتنه سبز به دنبال تكرار كودتاي 28 مرداد بود.خبرگزاري فارس: امام جمعه مياندوآب گفت: فتنه سبز به دنبال تكرار كودتاي 28 مرداد بود.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905280099
خیلی مسخره است چون آنگونه این آخوند امام جمعه میاندوآبی پرت است که حتی فکر نکرده آنچه به وی دیکته شده است تا که بیان کند آنگونه که وی بطور ابلهانه ادعا کرده که تصور نموده است بقیه هم همچون خودش می باشند که اشراف به مسائل ایران ندارند که این چنین توهین به فهم و شعور میلیون ها مردمی کرده است که در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ی و اصل ولایت وقیح زدند که وی اینان را مشتی گول خوردگان از سوی فتنه گران سبز دانسته است که جزو ادامه دهندگان کودتا گر 28 مرداد سال 32 حامی آمریکا هستند . آری آنگونه وی از مرحله پرت است که برروی دست ملا حسنی زده که متوجه نشده که ادامه دهندگان کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 است که اکنون حاکم هستند.هم اینکه برای حذف رقیب دست به کودتا در 22 خرد 88 زدند و دولت فخیمه ی انگلیس هم که حامی اینان می باشد . ولی وی بلند گوی تبلیغاتی کودتا گران شده و از موضع خود زنی دست به فرافکنی وارونه گوئی زده است که دقیقاً تداعی کننده ی تف و تاق و ریش است .
سال گذشته بازماندگان كودتاي 28 مرداد از روي جهالت با تحريك برخي از جوانان و اجير كردن يك عده انسان وطن‌فروش ميهن‌ اسلامي‌مان را در ناآرامي فرو بردند، ولي با ياري خداوند و بيداري نيروهاي مردمي اين فتنه خاموش شد. اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: آمريكا و انگليس با مشاركت هم‌قطاران خود در سال گذشته بار ديگر با راه انداختن يك آشوب درصدد احياي خاطره كودتاي 28 مرداد بودند تا يكي از جيره‌خواران خود را براي چپاول ثروت‌هاي ملت ايران روي كار بياورند. وي ادامه داد: با رهبري فاضلانه آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي و پيروي مردم از ايشان فتنه 88 با وجود تلاش و ممارست فراوان و تحميل هزينه‌هاي سنگين بر ملت‌ها در همان نطفه عقيم ماند قهرماني اظهار داشت: با وجودي كه مستكبران جهان در سال گذشته همانند سال 32 قصد وارد كردن خسارت‌هاي سنگين و ايجاد زخمه‌هاي كاري در بدنه انقلاب را داشتند ولي با ايستادگي مردم انقلابي پايه‌هاي حكومت ايران مستحكم‌تر از قبل شد چرا كه تمام جراحت‌هاي ايجاد شده بر قلب و روح مردم با مهر رهبري و غيرت مردمي قابل التيام است.
حجت‌الاسلام قائم مقامي در گفت‌وگوي تفصيلي فارس آمريكا در فتنه 88 و كودتاي 28 مرداد اهداف مشتركي را دنبال مي‌كرد.خبرگزاري فارس: يك استاد دانشگاه اهداف دشمنان را از كودتاي 28 مرداد 1332 و فتنه سال 88 داراي شباهت‌هاي فراواني دانست و گفت: برخورد با استقلال سياسي و اعتقادات ديني مردم ايران مهمترين اهداف دشمنان بوده است. سرمايه‌گذاري مالي آمريكا از جمله شباهت‌هاي ديگر كودتاي 28 مرداد با فتنه 88 بود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905270701
کودتاگران پاسداران فرو رفته در بحران و بن بست آنگونه در مانده و مستأصل شده اند که نیازمند اینگونه آخوندهای متحجرو فسیل هستند تاکه برای شان نقش طوطی اجرا نمایند . یعنی آنچه که به این آخوندهای حکومتی دیکته می کنند برای شان تکرار کنند . اکنون پاسداران پس از مانور نمایش تبلیغاتی کمدی باآن آخوند از همه جا پرت وبی خبر قبلی دادن به سراغ المثنی اش رفته اند تا اینهم مثل وی طوطی شیرین گفتار شود . البته این یکی برای اینکه نشان دهد خیلی مؤمن ونماز شب خوان می باشد پیشانی اش را داغ کرده تا وانمود نماید جای مهر نماز است . البته این اقدام تظاهر سازی وی بعینه نشان می دهد که هیچ فعالیت مثبت دیگری جز خوردن و خم و راست شدن ندارد . زیرا که مشخص است که هنوزتاریخ درست کودتای 28 مرداد ننگین سال 32 را نمی داند . چون اگر می دانست باید که توی باغ می بود که نقش آخوند کاشانی در این کودتا چه بود و چگونه پیروانش از 57 تا کنون بر مسند قدرت می باشد و همچون آخوند امام معه میادوآبی این چنین فرافکنی و هذیان و وارونه گوئی نمی کرد.
داود احمدی‌نژاد: چرا باید کسی را بیاوریم که مدرکش جعلی است
http://www.fararu.com/vdcg7n9n.ak9tn4prra.html
داود احمدی نژاد اخوی پاسدار گماشته احمدی نژاد که پرونده ی اختلاس گری با پاسدار دزد میلیاردی محمد صادق محصولی دارد نشان داده است که در نابغه گری چیزی نه از اخوی کمتر ندارد ، بلکه یک گام جلوتر است ضمن اینکه هم فاش نموده و هم انتقاد کرده است که د رون دولت نامشروع نهم افراد دارای مدرک قلابی و جعلی همچون علی کردان وجود داشت که وی آن را لوداد . البته نگفته است که به جزوی شامل حال محمد رضا رحیمی هم می شود که معاون اول رئیس جمهور است که هم مدرک قلابی و هم پرونده ی اختلاس میلیارد تومانی دارد.
فرارو- دبیرکل کمیته پدافند غیر عامل کشور با انتقاد از حضور برخی چهره‌ها در دولت گفت: «چرا باید کسی را به داخل صحنه بیاوریم که مدرکش جعلی است.» برادر رییس جمهور هم‌چنین اخبار منتشره درباره نسبت‌های فامیلی دولت را تکذیب کرد.به گزارش مهر، ‌داود احمدی نژاد شامگاه چهارشنبه در سلسله جلسات آزاد اندیشی دانشجویی با برشمردن ویژگیهای مکتب ایرانی اسلامی گفت که مکتب ایرانی از اندیشه ناب اسلامی به اینجا رسیده است و مکتب ایرانی بدون اسلام هرگز نمی‌توانست به این نقطه دست یابد. وی اظهار کرد اینکه عده‌ای می‌گویند حضرت ابراهیم (ع) ایرانی است نباید چندان مورد توجه قرار گیرد زیرا این عده قصد دارند با این حرفها وحدت فرا منطقه‌ای را خدشه دار کنند. پنج سال پیش بعضی از آقایان را دیدیم که در گیشه انقلاب نیستند و از اول مخالف حضور آنها در دولت شدم و یکی از آنها نیز فردی بود که مدرک تحصیل‌اش جعلی بود چرا باید کسی را به داخل صحنه بیاوریم که مدرکش جعلی است. به همین منظور من اطلاعات این فرد را به افراد و مکانهای مختلف دادم و این کار نیز به خاطر منافع نظام و انقلاب بود. وی معتقد است هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید من امام زمان هستم و هر کسی که این جمله را بگوید با او باید برخورد شود و سزایش نیز مرگ است
قبض های برق گیلانی‌ها را نیز شوکه کرد
http://www.fararu.com/vdcefn8n.jh8eei9bbj.html
بالاخره می بایست که رابطه ای میان خاموشی ها و قطع برق با افزایش قبض برق و سرکیسه کردن مردم وجود داشته باشد تا ثابت شود معنی دولت مدعی ساده عاشق خدمت گزاری به مردم ایران چگونه می باشد؟
افزایش ناگهانی مبلغ برق در قبض برق مشترکان موجی از نگرانی و تشویش خاطر شهروندان و قشرهای آسیب پذیر اجتماعی استانهای شمالی کشور را به وجود آورده است.به گزارش مهر، محمد حسن عاقل منش روز چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر رشت اظهار کرد همه ساله با افزایش شدت گرمای هوا در فصل تابستان و استفاده شهروندان از وسایل خنک کننده تغییرات افزایشی در میزان مصرف برق پدید می آید که امسال این تغییرات با افزایش ناگهانی بهای برق مصرفی شهروندان استانهای شمالی کشور همراه بوده و باعث نگرانی شدید مردم شده است.
مصباح یزدی: عصمت تنها به معصومین اختصاص ندارد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26830
آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی اعتراف کرده و لو داده است که اقدامات شیطانی وی و شیخ محمد یزدی و احمد جنتی و ولی وقیح و مریدان شان که دست به شیطنت یا شیطان بازی می زنند بدلیل این است که که از طریق وحی شیطانی پیام و الهامات شیطانی در یافت می کنند تا علیه ی مردم و جنایت و خیانت شیطانی توطئه کنند.
مصباح یزدی حتی وسوسه‌های شیطانی را نیز نوعی وحی دانست و خاطر نشان کرد: شیطان به کسانی که به او نزدیک هستند نیز وحی می‌کند و گاهی شیاطین اجنه به انسان‌ها وحی می‌کنند که با مومنین مجادله کنند
عبدالجبار کاکایی : شجریان صدای زندگی مردم ایران است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26794
پاسخ به گزارشگران خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران اطلاعاتی فارس و وکیل الدوله های لات و لمپن عربده کشا ن بازار مکاره ی هشتم اکنون اینگونه داده شده است . گرچه عدم پخش صدای شجریان از تلویزیون پاسدار ضرغامی ارزش و اعتبارش بیشتر است تا اینکه پخش شود و موجب اعتبار کاذب برای تلویزیون پاسدار ضر غامی و رژیم ضد بشری و دشمن هنر و هنر مند شود.
عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه سرای مشهور دریادداشتی که در سایت خود منتشر کرده به تمجید از استاد شجریان پرداخته است .آقای کاکایی دریادداشت خود نوشته است :محمد رضا شجریان صدای زندگی مردم ایران است . تلاطم نفس او در دستگاههای موسیقی سنتی ،فراز و نشیب تاریخ کهنسال ماست . آیینه تمام نمای باورهای عارفانه حافظ و اندیشه های عاشقانه مولانا صدای محزون اوست . فرصت تامل های عمیق در شعر فارسی از سوی نسلها حاصل پنجره ی حنجره ای ست که به آفاق ایران و سرزمینهای فارسی زبان باز شده است . به عدد روزهای عمرم با طنین محجوب این صدا زندگی کرده ام . دوست داشتن و محروم شدن از دعای ربنای او هزینه ی است که مثل هزینه های دیگر باید به کسانی بپردازیم که سنگینی بار جهالتشان روی دوش عاقلان و هوشیارن این روز ها احساس می شود .آنچه مهم است، خرد جمعی ایرانیان است که میل به زیبایی و صدای زیبا دارد و بی اعتنایی به این میل ،از سوی هر کسی نابخردانه است
عکس های خبری
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20671
تصاویر متناقض و معنی دار که در بخشی معنی و مفهوم جنگ زرگری را به نمایش گذاشته شده است که بر خلاف موضع گیری های خصمانه ی ظاهری نشان داده شده که پشت پرده بازار خوش و بش کردن و بازار خنده داغ می باشد . همچنین تبلیغات تصویری دیواری و غیرو بانکی و هدفمند کردن یارانه ای نقدی دولتی هم جالب و کمدی می باشد . به خصوص کودک پسر بچه خسته در حال خمیازه کشیدن هم در حال آموزش یاد گیری قرآن می باشد که نمودی دیگر از تحمیل کردن تبلیغات دین فروشان حاکم می باشد.
ساخت و ساز و کپرنشینی در اطراف ارگ بم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20667
چند سال است از فاجعه زلزله ی ویرانگری می گذرد که شهر تاریخی و توریستی بم را ویران کرد؟ چه میزان کمک های نقدی و غیری برای این باز سازی و کمک به بازماندگان این زلزله از داخل و منطقه و خارج ساخته شد؟ این دریافتی ها کجا رفت و چرااکنونشروع اقدام به ساخت و ساز کپر نشینی شده است؟ هنوز هم این رژیم ضد بشری از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و غارتگری نمی باشد و طبق ادعا دولت ساده زیست مکتبی اصول گرای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران دارد؟
.