گزیده خبر های 7 شهریور - 89
تصوير ديدني از شکار گرگ خاکستري توسط عقاب طلايي
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27708
گرچه تشبیه کردن کودتا گران در گیر جنگ گرگ ها که مشغول دریدن و پاره کردن همدیگر می باشند به جنگ با عقاب بی مورد است . ولی اکنون با اوج گرفتن رقابت جنگ قدرت ادامه داری که درون رژیم ضد بشری وجو د دارد زیاد هم نمی تواند بی ربط به این تصویر شکار شدن گرگ خاکستری از سوی عقاب نباشد که گرگ خاکستری که می تواند عالی جناب خاکستری هم باشد که اکنون با چنگال قوی عقاب پوزه ی گرگ خاکتری آنقدر فشرده شده که جلوی نفس کشیدنش مسدود و منجر به خفه و کشه شدنش شده است .
شرح دعاي روز هجدهم ماه مبارك رمضان/آيت‌الله مجتهدي: بالا آوردن دست هنگام دعا موجب تعجيل در اجابت مي‌شود.خبرگزاري فارس: مرحوم آيت‌الله مجتهدي تهراني در شرح فرازهاي دعاي روز هجدهم ماه مبارك رمضان مي‌گويد: در دعا هر دو دستتان را بلند كنيد و هرچه مي توانيد دستان خود را بلند كنيد. در اين حالت خدا زودتر حاجت مي‌دهد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906061105
اوج دجالی و ترویج خرافات دین ابزاری شده حاکمان دین فروش یعنی همین است چونکه گفته شده است آنانی که در برج ها و کاخ های چند مرتبه سکونت دارند اگر چنانچه اهل دعا باشند چون دستان بلند شده شان نسبت به کوخ نشینان به خدا نزدیک تر است ، بنابراین دعاهای شان هم زود تر اجابت می شود. فراموش نشود که طبق این فتوا بر ای معلولان بی دست و یک دست دعا ها اجابت نمی شود . البته در مورد رهبر ولی وقیح استثناء وجود دارد. چون دست دیگرش در مورد دستبرد زدن به اموال بیت المال شده دراز شده است که جبران کوتاه شدن دست دیگر را می کند به خصوص اینکه مسلح به وافور و انبر و عصا هم می باشد که اینات بس معجزات فراوانی می کنند . بهر حال اینگونه است که بطور عریان دین ابزار عوامفریبی و رمالی و دجالی و سرکیسه کردن ومنحرف نمودن اذهان عمومی شده است تا که حاکمان قدرت و زر و زور پرست عوامفریب بتوانند به حکومت و جنایت و خیانت خود ادامه دهند.
كدخدايي:براي اجراي قوانين دعا كنيم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27697
معلوم نیست که چرا این سخنگوی شورای نگهبان دست نشانده فراموش کرده است که طبق فتوای خبر قبلی از بلند کردن دستان بسوی آسمان برای اجابت دعا سخن بگوید؟ بی خود نیست که گفته می شود خانه از پای بست ویرانست . خواجه ر فکر نقش ایوانست . وقتی اجرای قانون نیاز به دعا کردن داشته باشد . بدون اقرار اثبات گر اوج بازار دین فروشی و ترویج خرافا ت یا در حقیقت به آخر خط رسیدن رژیم ضد بشری تغییر و اصلاح ناپذیر بی قانون می باشد.
اشكالات و ايراداتي از سوي دولت نسبت به مجلس صورت مي‌گرفت و مكررا اين مباحث به دليل اين كه حدود و مرزهاي تقنين و اجرا مشخص نيست، مطرح مي‌شد به عنوان مثال اين‌كه مجلس اختيارات دولت را در برخي موارد محدود كرده است.
اخراج از کار 2 برابر شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27634
چرا هیچ مرجعی هیچگونه فتوائی برای این کار گران اخراج و بیکار شده صادر نکرده است که اینان با کدام دستان بلند شده بسوی آسمان و چگونه و برای چه کسی باید دعا کنند تا که دعای شان مورد استجابت واقع شود که لا اقل کاری برای شان یافت شود تا در فضای رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری حد اقل بتوانند لقمه ی نان خالی درون سفره های شان داشته باشند؟
در حالیکه تعداد بیکاران کشور مطابق آمارهای رسمی دولت افزایش یافته است ، منابع مطلع از افزایش تعداد شاغلانی که از کار اخراج می شوند خبر می دهند ./ این در حالی است که هنوز معلوم نیست دولت دقیقاً چه برنامه ای برای حل مشکل اشتغال دارد . با این حال آنچه مشخص است دولت رئیس جمهور احمدی نژاد معتقد است که باید جمعیت کشور افزایش پیدا کند چرا که روزی را خدا می دهد /در گوشه و کنار مسئولان و فعالان بازار کار و اشتغال افزایش نرخ بیکاری را بپذیرند یا نه، تاثیری در کاهش تعداد بیکاران نخواهد داشت.
احمدی‌نژاد: حیثیت ما از امام خمینی است
http://www.fararu.com/vdcf10dt.w6dttagiiw.html
پاسدار گماشته احمدی نژاد در سفر خود به مشهد که زاد گاه رهبر ولی وقیح می باشد با دور زدن وی و بر جسته ردن خمینی شیاد بطور آشکارا دهان کجی علنی و عریان به ولی وقیح نموده است که موجب شده باز هم عمق اختلافات بیشتر نمایان شود.
رئیس جمهور گفت که همه حیثیت، هویت و موجودیت امروز ما از امام خمینی (ره) است.
می گویند این مجلس به امضای امام زمان رسیده است!
از این شفاف تر نمی توان اعتراف نمود که جامعه ی ساخته شده در 32 ساله دچار چگونه سرنوشتی شده است و عملکرد 32 ساله ی دین ابزاری شده از سوی حاکمان دین فروش و متحجر چه دستآوردی داشته است و دین فروشان و خرافه پرستان حاکم در این مدت مرتکب چه جنایات و خیانات باوری و اعتقادی و روحی و روانی و بی هویتی و یأس و ناامیدی ها و غارتگری شده اند؟
یادداشت دکتر حسن بلخاری : امروزه ما در جامعه ایران با بحران‌های اجتماعی از قبیل سرخوردگی‌ها، یأس‌ها و ناامیدی‌ها دست به گریبان هستیم.واقعیت این است که جامعه ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. در این خوب نبودن، مسائل اقتصادی و سیاسی دخیل بوده‌اند و جامعه به نحوی دنبال یک نفر می‌گردد. اگر جامعه به جایی رسید که بخواهد به نحوی خود را تخلیه کند آن وقت مسائل اعتقادی یکی از سهل‌ترین و قوی‌ترین مفاهیمی است که می‌تواند جریان سازی‌ بکند. ما به شدت نیاز داریم که مسأله امید و روحیه را در ابعاد سیاسی و اقتصادی در جامعه بالا ببریم. جامعه مأیوس، طبیعی‌ترین بستر بروز اعتقادات غلط است. برای مثال برخی از آقایان مداح یا منبری می گویند این مجلس به امضای امام زمان رسیده است. شأن این عزیزان و بزرگواران محفوظ؛ ولی اینکه می‌گویند اگر چنان باشد امام زمان وارد مجلس می‌شود، این یک امید و اعتقاد است. قصد من هم تخریب این اعتقادات نیست. اگر امام زمان صرفاً در جشن‌ها، احساس‌ها، ‌گریه‌ها و در ندبه‌ها تحلیل و تعریف بشود، ما قطعاً نمی‌توانیم آن مبانی که حضرت ولی‌عصر (عج ) بدنبال تحقق آن است را در جامعه جا بیاندازیم، به همین دلیل احساسات گرایی در جامعه ما باعث بسیاری از آسیب ها شده است که با همراهی تبلیغات بسیار وسیع و آهنگ‌سازی و احساس محوری‌ دایره آسیب های دینی جامعه را بالا برده است
حجت‌الاسلام سيد مهدي طباطبايي در جمع انجمنهاي اسلامي اصناف:كسي اصلح از آيت‌الله خامنه‌اي براي رهبري در اين مقطع نيست.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام سيد مهدي طباطبايي در جمع انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت: در اين مقطع كسي از آيت‌الله خامنه‌اي براي رهبري اصلح نيست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905261614
می بایست که اوضاع ولی وقیح بیش از اندازه نا مشروع و متزلزل و بی اعتبار شده باشد که نیاز به تأئید گرفتن از سوی این آخوند حکومتی مجیز و ثنا گوی باشد.
در آستانه روز قدس بار ديگر آزمايش مي‌شود ؛زنجيره فرسوده طرح هاي سازش پس از 60 سال.خبرگزاري فارس:بررسي تاريخ نشان مي دهد طرح هاي صلحي كه تاكنون ارائه شده است چيزي جز تلاش براي بهره مندي از وضعيت آشفته منطقه، خدمت به منافع اسرائيل، برقراري ارتباطات بيشتر با هدف بهبود وجهه آمريكا و اسرائيل و معرفي آنها به عنوان داعيان صلح و يا برقراري آرامش در جهان نبوده است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906061372
اینگونه گزارش دادن ادامه ی دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه است . زیرا تثبیت صلح و امنیت در منطقه بمنزله طناب دار برای حاکمان رژیم ضد بشری جنگ افروز ایران می باشد. برای همین است که پاسدار گماشته احمدی نژاد عازم سفر به لبنان و بررسی ارتش این کشور شده است . یعنی اهدای دلار ها برای تقویب حزب الله لبنان و شیخ حسن نصرالله در راستای ادامه ی مخالفت با مذاکرات صلح خاور میانه است. همچنین تلاش تحریک به بر پائی جنگی دیگر ددر خاور میانه می باشد تا که فضای برون رفت بحران هسته ای امکان پذیرگردد.
اعلام آمادگي ايران براي كمك نظامي به لبنان
http://www.fararu.com/vdcepz8n.jh8nvi9bbj.html
این گزارش خبر هم تأئید کننده وهم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد . از سوی دیگر چه خوبست که این سفیر پاسدار تروریست دیپلمات نه نظامی که مدعی شده یک دیپلمات است که چنین نظر به حساب دیپلماتیک نظامی داده است . از سوی دیگر اعتراف تحویل دادن موشک به نظامایان لبنانی مشخص است که هدف تقویت حزب الله بطور رسمی زیر پوشش تقویت نظامیان لبنان است که همانگونه که در توضیح خبر قبلی اشاره شد منظور مقدمه سازی بر پائی جنگی دیگر در خاور میانه است . نا گفته نماند که اینگونه باج دان های صلواتی هدف مهم دیگری را نیز در بر می گیرد . زیرا که هدف ماستملی کردن عدم پیگیری پرونده ی گشوده شده ی دخالت حزب الله لبنان و سران و رهبران رژیم تروریستی ضد بشری ایران در ترور رفیق حریری نخست و زیر اسبق لبنان می باشد.
سفیر ایران در لبنان بر آمادگی تهران برای کمک به بیروت در تمامی زمینه ها به ویژه تجهیز ارتش و حل مشکل برق در پروژه ای 6 ماهه تاکید کرد. غضنفر رکن آبادی در گفتگو با روزنامه النهار چاپ لبنان دیدارهای خود با مقامات لبنان از جمله "میشل سلیمان" رئیس جمهور و "سعد الحریری" نخست وزیر این کشور را عالی توصیف و اعلام کرد: «ایران خواهان این است که لبنان کشوری باثبات باشد به طوری که به همراه یکدیگر در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم. ما به این نوع همکاری نیاز داریم.» وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تجهیز سلاح ارتش لبنان موانعی وجود دارد گفت: «تصور نمی کنم، ما آماده ایم که به لبنان در زمینه دفاع و تجهیز سلاح که خواستار آن هستند کمک کنیم.» سفیر ایران در بیروت درباره اینکه آیا تجهیز سلاح ارتش لبنان شامل موشک های پیشرفته می شود اظهار داشت: «من دیپلمات هستم و در امور نظامی دخالت نمی کنم و وزیر دفاع باید در این رابطه پاسخ دهد. موضوعی که مطرح است این است که همه گزینه ها در برابر لبنان چه کمک نظامی یا کمک در بخش های دیگر وجود دارد
مهمترین عناوین حوادث روزنامه ها: آزار دختر جوان در جشن تولد
http://www.fararu.com/vdcefz8n.jh8nfi9bbj.html
چند گزینه ی خبر های بازتاب داده شده ناشی از رشد نا هنجاری های اجتماعی و عدم امنیت ساخته شده از عملکرد 32 ساله حاکمان رژیم ضد بشری می باشد که برخی هم به شدت تناقض و تبعیض آمیز هستند
جزئيات پرداخت وام قرض‌الحسنه به زندانيان بدهكار. جرم زندانیان انتخابات سیاسی نیست امنیتی است.
مدير مسوول اعتماد ملي: آینده از آن مشايي است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27693
اینهم افشا و بازگوئی بخشی از چگونگی شکل گیری هسته ی قدرت گیری و رشد آن از درون شبکه ی مافیائی پاسداران و اطلاعاتی های رژیم ضد بشری و تروریستی و کودتائی آخوندی – پاسداری می باشد که اکنون از سوی رقیب مغلوب رو شده است . ناگفته نماند که در این گفتگو تأکید شده است که آینده از آن رحیم مشائی می باشد که منظور رئیس جمهور شدن وی در د وره یازدهم می باشد . با این حساب آشکارا زیرآب همه مخالفت هائی زده شده است که بقول مهدی خزعلی جنگ زرگری و سر کار گذاشتن آنانی می باشد که تصور می کنند جنگ زرگری با پلسدار گماشته و رحیم مشائی از سوی منتقدان شان واقعی می باشد.
آقای
احمدی‎نژاد هم ابتدا بخشدار ماکو بود و بعد فرماندار خوی می‎شود. در همین مقطع، آقای محصولی فرماندار ارومیه است و آقای شیخ عطار، در همان زمان استاندار می‎شود و آقای ثمره هاشمی معاون سیاسی آقای شیخ عطار بوده و آقای تابش هم استاندار می‎شودپنجره: محمدجواد حق‎شناس به اندازه سن خیلی از ما خبرنگار‎ها، در عرصه خبر فعال بوده است و نسبتا بیوگرافی دقیقی از حلقه ارومیه، اردبیل، بهشت و پاستور ارائه داد. حق‎شناس می‎گوید آینده از آن مشايي است؛ چه در مناقشه با اصول‎گرایان و چه در انتخابات ریاست جمهوری. بر این باور هستم که آقای احمدی‎نژاد در انتخاب همکاران‎شان در دوره‎‎های مختلف کاری، کمال وسواس و ریزه‎کاری را مدنظر قرار داده است. در دولت‎‎های نهم و دهم شاهد حضور مجموعه‎ای از افرادی به‎همراه رییس‎جمهور هستیم که در 30 سال گذشته این‎‎ها با هم همراه بوده‎اند. خاستگاه قبل از انقلاب این گروه دانشگاه علم و صنعت است که در آن افرادی مثل ثمره هاشمی و علی احمدی حضور داشته‎اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این افراد در یک حوزه فکری - فرهنگی و با دیدگاهی که شاید بتوان به آن عنوان «امام زمانی» داد، این همراهی خود را ادامه داده‎اند.اولین حضور اجرایی این افراد در استان آذربایجان غربي و کردستان است که اتفاق می‎افتد. آقایان شیخ عطار، تابش، مشايي، علی‎آبادی، محصولی، حسین طاهری استاندار وقت آذربایجان غربی و عده‎ای دیگر، یاران جدید این جمع هستند.در آن مقطع، محصولی فرمانده سپاه منطقه بود، علی‎آبادی مسئول اداره راه قدس، مشايي هم از نیرو‎های سپاه به‌شمار مي‌رفت که فکر کنم آن زمان در سپاه تنکابن بود و بعد به وزارت اطلاعات پیوسته و به حسب علاقه به مسائل قومی و کرد‎ها به منطقه می‎رود و با این حلقه لینک پیدا می‎کند.آقای احمدی‎نژاد هم ابتدا بخشدار ماکو بود و بعد فرماندار خوی می‎شود. در همین مقطع، آقای محصولی فرماندار ارومیه است و آقای شیخ عطار، در همان زمان استاندار می‎شود و آقای ثمره هاشمی معاون سیاسی آقای شیخ عطار بوده و آقای تابش هم استاندار می‎شود. در دولت دوم آقای هاشمی رفسنجانی، این تیم باز قدرت می‎گیرد. آقای مشايي در این مقطع مدیرکل اجتماعی وزارت کشور می‎شود و با آقای تابش که معاون سیاسی وزارت کشور است به‎صورت مستقیم کار می‎کند و آقای احمدی‎نژاد هم استاندار اردبیل شده و آقای محصولی را در آن‎جا به همکاری دعوت می‎کند و آن حلقه آذربایجان غربی، در حلقه اردبیل متبلور می‎شود.در این حلقه جدید افرادی مثل آقای محرابیان وزیر صنایع فعلی، آقای نیکزاد وزیر مسکن فعلی، آقای عباس‎زاده مشکینی مدیرکل سیاسی فعلی وزارت کشور، آقای فتح‎اللهی که الان معاون وزیر امور خارجه است، وارد می‎شوند و ارتباطات عناصر این حلقه محکم‎تر می‎شود. می‎خواهم بگویم که این‎‎ها را با این فرض در نظر بگیرید که آقای احمدی‎نژاد یک فرد بسیار باهوش سیاسی است و من ایشان را یک «تاکتیسین» بزرگ و قوی در رسیدن به اهدافش می‎دانم و احساس می‎کنم که ایشان به یک استراتژیست نیاز دارد که بتواند مسیر‎های راهبردی را در کنار آن هوش و قدرت خلاقه‎ای که در رسیدن به اهداف کوتاه‎مدت خودش دارد، تکمیل کند. آقای مشايي همان استراتژیست است.به‎نظرم هدف، دوره بعدی ریاست ‎جمهوری است وآينده، از آن مشايي است. این مسئله‎ ای است که اصول‎گرا‎ها را نیز نگران کرده است. اصول‎گرا‎ها هم براي انتخابات آينده به‎دنبال کسی هستند که پتانسیل رأی‎آوری داشته باشد و به همین دلیل این‎جا بین اصول‎گرا‎ها و آقای احمدی‎نژاد زاویه ایجاد شده است و این زاویه با توصیه و حتی با برخورد‎های بعضا شداد و غلاظ هم قابل‎رفع نیست
بروجردي: از پست جديد مشايي نگرانم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27667
اینگونه نگرنی هم ادامه ی همان جنگ زرگری اشاره شده در خبر فوق می باشد
نگرانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این زمینه به دلیل تعدد مشاغل و عدم تخصص رئیس دفتر رئیس جمهوری است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد: کمیسیون فرهنگی مجلس با حذف نوای ربنای شجریان از صداوسیما موافقت کرد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27641
معلوم نیست که چگونه است از یک سو جنگ زرگری با دولت ارباب فخیمه انگلیس در بازار مکاره ی موسوم به مجلس هشتم هرروز بطور داغ تری ادامه دارد . اما از سوی دیگر پس از مصاحبه ای که صادق صبا اعزام شده به شبکه ی ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه که با شجریان داشت که سپس تبدیل به کیفر خواست علیه وی شده است آنگونه که منجر به قطع پخش صدای ربنای وی از تلویزیون پاسدار ضر غامی شده است . اما اکنون سر و کله ی صادق صبا در ایران پیدا شده است واز این استان ساحلی به آن استان ساحلی دیگر در حال تردد و تهیه گزارش فیلم های گوناگون می باشد ؟!
سید جلال یحیی‌زاده نماینده تفت‌ومیبد، با بیان اینکه حذف نوای ربنای شجریان از صداوسیما در حد یک خبر در کمیسیون فرهنگی مطرح شده است، اظهار داشت: نظر کمیسیون فرهنگی با حذف صدای شجریان مثبت بوده و نظر منفی‌ای اعلام نشده است.گفتنی است که استاد محمدرضا شجریان در جریان حوادث بعد از انتخابات نسبت به رفتار برخی از مسئولان انتقاد کرده بود
سه ایرانی در آپارتمانی در لس‌انجلس به قتل رسیدند
بعید نیست که این قتل ها هم ادامه ی همانگونه نزاع و قتلی باشد که مدتی پیش در وین رخ داد که اکنون ادامه ی آن به لوس آنجلس کشیده که سرنخ اصلی به داخل کشور وصل است .
آفتاب: 3 نفر از ایرانیان مقیم لس آنجلس دیروز در آپارتمانی به ضرب گلوله كشته شدند.به گزارش خبرگزاری واحد مرکزی خبر، بیل مارش رئیس پلیس منطقه وست هالیوود در لس‌انجلس گفت: قربانیان که 2 نفر از آنها برادر بوده‌اند حدود ساعت 9 پنجشنبه شب ( به وقت محلی) در آپارتمانشان در این منطقه کشته شده‌اند و قاتل یا قاتلان بدون آنکه نشانه‌ای از خود برجای گذارند از محل فرار کرده‌اند.وی گفت: پلیس تحقیقات خود را درباره قتل این 3نفر آغاز کرده
است.مقامات پلیس گفتند قاتل یا قاتلان هیچ ردی از خود برجای نگذاشته‌اند و هنوز انگیزه این قتل معلوم نیست
توضیح کیهان درباره سخنان امام جمعه موقت تهران
http://fardanews.com/fa/news/119174/
مچ گیری به شیوه ی باز جوئی از آخوند صدیقی امام جمعه ی موقت تهران که چرا مرتکب اشتباه شده و پایش را از گلیم خودش یا خط و خطوط قرمر ترسیم و تعیین شده فرا تر گذاشت که اکنون سربازجو حسین شریعتمداری تأکید کرده است که می بایست برای جبران توبه کند.
با عرض پوزش از محضر جناب آقاي صديقي بايد اذعان كرد كه توضيح ايشان - احتمالا به دليل كمبود وقت- كافي نبوده است و از مقصود مورد نظر خويش تعريف جامع و مانعي ارائه نفرموده اند