گزیده خبرهای 4 شهریور - 89 قسمت -2
خانه شهید دستغیب کاملا تخریب شد
یک زمانی یک برنامه سیاه بازی در هیئت های مذهبی در ماه صفر بود که یکی را سیاه می کردند ودو لنگه کفش بغل گوشش هایش با کمر بند می بستند و افسارش با کمر بند در اختیار یکی دیگر بود و یکی هم بر کولش سوار بود ودر میان حال و اتاقی که جمعیت نشیته بودند گدانیده می شد که بطور جمعی دست زدن دم می گرفتند و می خواندند هر که کار بد کند اینست سزاش اینست سزاش. اکنون جواب انتقادات آخوند دستغیب از رهبر ولی وقیح و پاسداران کودتا گر پس از تجمع اعتراضی در جلوی درب خانه اش و تهدید شدن از سوی اراذل اوباش سازماندهی شده اینگونه خانه ی پدری اش هم تخریب شده است که که مورد اعتراض شدید دروغ نامه ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری واقع شده است .
روزنامه کیهان نوشت:فرماندار شیراز از تخریب کامل منزل شهید دستغیب انتقاد شدید کرد. حسین قاسمی با حضور در محل شهادت و منزل شهید آیت الله دستغیب امام جمعه شهید شیراز بر آغاز هر چه زودتر عملیات ساخت یادمان این شهید تاکید کرد. وی گفت: مسئولان باید توضیح دهند که بر چه مبنا و منطقی خانه این شهید بزرگوار را ویران کرده اند و چرا در این شهر صدای کسی درنیامده است تا جلوی این اقدام ناشایست گرفته شود. وی اظهار داشت: ملاک تخریب چه بوده که ساختمان های اطراف حفظ و ثبت تاریخی شده اند اما منزل شهید دستغیب تخریب شده و ثبت تاریخی و فرهنگی نیز نشده است. وی افزود: تخریب منزل شهید آیت الله دستغیب با هیچ توجیهی قابل قبول نیست و کسی نباید به خودش اجازه می داد که این خانه را ویران کند. وی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان بنیاد شهید گفت: عملیات اجرایی ساخت یادمان شهید دستغیب باید هر چه زودتر آغاز شود، زیرا شیراز شهر شهید دستغیب است و جای تاسف است که هیچ یادمان و نشانی از خانه و محل شهادت ایشان در اختیار نیست.وی اظهار داشت: دستگاههای مربوطه باید به سرعت محل شهادت آیت الله دستغیب را که محلی برای تجمع زباله و نخاله های ساختمانی شده است پاکسازی کنند.
دبيركل كانون هابيليان در گفت‌وگو با فارس:شايعه مرگ سركرده منافقين صحت ندارد.خبرگزاري فارس: دبيركل كانون هابيليان مرگ سركرده منافقين را تكذيب كرد و گفت: انتشار اين خبر براي بررسي وضعيت موجود داخل كشور توسط منافقين است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906040332
مزدور و جارچی بد نام وزارت بد نام اطلاعات محمد جواد هاشمی نژاد برای اینکه پوشش ترس و وحشت از مجاهدین مقیم اشرف را لا پوشالی کند . همچنین برای اینکه گند خبر سازی دروغین را ترمیم نموده باشد که پس فاش شدن موجب تف و تاق و ریش شده است . همچنین برای اینکه مچ گیری هم از رقبا کرده باشد . بنابراین تلاش مذبوحانه نموده است تا که گاف داده شده را که حتی در سایت شفاف پاسدار قالیباف امروز خبر جعلی و شایعه سازی رله و بازتاب داده شده را ماستمالی کرده باشد و هم زیرآب ذوق زدگی ناشی از عجله کاری پاسداری نشخوار خبر را زده باشد. این چنین مجبور به تکذیب خبر جعلی و دروغین شده است
محمد جواد هاشمي‌نژاد دبير كل كانون هابيليان ‌در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري، يادآور شد: انتشار اين شايعه براي محك وضعيت موجود داخل كشور توسط منافقين است تا آنها براساس پاسخ‌هاي دريافتي وضعيت جديدي را براي خود تعريف كنند. در پايان خاطرنشان كرد: توهمات موجود در گروهك تروريستي منافقين باعث مي‌شود كه با انتشار اخباري خاص در تلاش براي بهره‌برداري در محيط داخلي برآيند كه مردم ما بايد به آن توجه كنند.
اخبار ضد و نقیض درباره مرگ مسعود رجوی
http://www.fararu.com/vdciqzaw.t1awr2bcct.html
اما به نظر می رسد که سایت موازی با سایت شفاف قالیباف در خواب غفلت ناشی از طوطی صفتی بسر می برد . زیرا که دچار همان ذوق زدگی ناشی از خبر جعلی وزارت بد نام اطلاعات و اطلاعات پاسداران و مزدوران جارچی شده است که سایت پاسدار قالیباف آن را رله نمود . در صورتیکه رئیس یکی از مأموران بد نام وزارت بد نام اطلاعات به نام محمد جواد هاشمی نژاد با تکذیب کردن این خبر جعلی موجب تبدیل شدن نشئگی و ذوق زدگی اینان به خماری شده است . زیرا که در گزارش خبر قبلی این شایعه ساز اعتراف و گاف داده شده تکذیب شده است . زیرا که خبر شایعه سازی ودروغین بوده است . آنگونه که اکنون اینگونه سبب کورس گذاشتن رو کم کنی وهمدیگر کنف کردن در مورد شیوه سبقت گیری بازتاب دادن خبر دروغین شده است.
بنابر اخبار غیر رسمی مسعود رجوی رئیس گروهک تروریستی منافقین در آمریکا کشته شده است. به گزارش مهر، در حالیکه سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال 1382 و زمان حمله آمریکا به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است، برخی منابع آگاه از حمله گروهی ناشناس به وی در آمریکا خبر داده و کشته شدن وی را اعلام می‌کنند
فرود اضطراری دو هواپیمای ایرانی در ترکیه
http://www.fararu.com/vdcjavei.uqei8zsffu.html
اینهم گزارشی از وضعیت سرویس هوائی کشور مدعی قدرت بر تر جهان است که با وجود اینکه بودجه های کلان صرف چپ و راست همایش و نمایش و مانور نظامی از ترس می شود . یا اینکه موشک های دور برد جهان زیر و زبر کن آزمایش می گرددد . در صورتیکه حاکمان رژیم ضد بشری هنوز قادر نیستند تا مانع از استفاده ی هواپیماهای مسافری از رده خارج شده ی خیلی قدیمی شوند.
دادستان تهران: بدحجابی جرم است
http://www.fararu.com/vdcfexdt.w6dt1agiiw.html
اینههم یک فتوای ارتجاعی زن ستیزانه که در برابر رشد پدیده ی شوم دختران فراری و تن فروشی و ترویج فاحشه گری شرعی صیغه بازی و چند همسری که آزاد است ولی بدلیل تحمیل کردن فضای اختناق و سرکوب با طرح رو سری یا تو سری اکنون بد حجابی جرم شناخته شده است.
نامه 5 زندانی حوادث سال 88 به رییس جمهور برزیل
گذشته از اینکه اینگونه نامه ها ترسیم کننده ی اوضاع بشدت خرت و خر بی قانونی و تبعیض و آلودگی به فساد و رشوه و باند بازی و جایگزین شدن رابطه به جای ضابطه در دستگاه قضائی می باشد . از سوی دیگر بیانگر مشل سازی شدن نقش واسطه گری هسته ای برای رئیس جمهور برزیل شده است که اکنون باید هم مانع از سنگسار شدن سکینه آشتیانی شود . هم اینکه تلاش برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران کند.
سایت روزنامه ایران نوشت : 5زندانی حوادث پس از انتخابات در نامه ای به رییس جمهور برزیل خواستار آن شدند که زمینه آزادی آنان را فراهم آورد.بنابراین گزارش منصور اسانلو، حشمت الله طبرزدی، بداغی، رفیعی و عیسی سحرخیز در نامه خود به داسیلوا، اقدامات سال پیش را "انجام وظایف شغلی و سندیکایی" نامیده و خواستار آزادی خود از طریق وی شده‌اند.
عکس/پسراحمدی نژاددرجمع دانشجویان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27567
مگر این آقازاده هم جزو لباس شخصی ها و دانشجویان چماقداران است که در این نشست حضور داشته و چنین ژست و قیافه کمدی ترکیبی از پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیمی مشائی گونه گرفته است؟
فرزند بزرگ رئیس جمهور یکی از افرادی بود که در نشست شب گذشته دانشجویان با دکتر احمدی نژاد در میان مدعوین دیده شد.
آیا احمدی نژاد «هیتلر جدید» است؟!/اهدای کمک مالی دفتر رئیس جمهور به یکی از مراکز خیریه یهودیان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27551
مچ گیری کردن و زدن زیرآب سناریوی تبلیغاتی حماس و حامیانش سیاه کن اسرائیل نا بود باد گردد . زیرا که اکنون فاش شده است که اکثریت یهودیان مقیم ایران به پاسدار گماشته احمدی نژاد رأی داده اند که اثبات اعتراف دوست اسرائیل بودن رحیم مشائی می باشد.
خبر آنلاین :«آمارها نشان میدهد که دست کم 25 هزار یهودی در ایران زندگی می کنند. این عدد نشانگر بزرگترین جامعه یهودیان در خاورمیانه و خارج از «اسراییل» (سرزمینهای اشغالی فلسطین) است.»به گزارش خبرآنلاین این جملات بخشهایی از گزارشی است که روز پنج شنبه در روزنامه قدس منتشر شده است. در این گزارش می خوانیم: رسانه های غربی همواره تلاش می کنند «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور ایران را در اذهان مخاطبانشان به صورت یک هیولای دژخیم و ترسناک تصویر کنند. این رسانه ها او را گاهی «ضدیهود» و حتی«هیتلر جدید» می نامند. اما اگر این ادعاها درست است، پس چرا در انتخابات اخیر، بیشتر یهودیان ایران به «احمدی نژاد» رأی دادند؟ آیا ممکن است بیشتر آنچه ما درباره «احمدی نژاد» میدانیم، براساس شایعات بی اساس و هیاهوی رسانه ای بنا شده باشد؟
احمدی نژاد : یک آقایی در مجلس هست که هر کاری دولت انجام دهد مخالفت می کند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27550
مار بازی و تردستی های جدید پا سدار گماشته احمدی نژاد در جمع چماقداران دانشجوئی آنهم بدون دعوت کردن از دانشجویان بسیجی که بدون اشاره کردن به این واقعیت ملموس که چرا هرروز بر ضریب آمار تلاق ها و بیکاران و زنان تن فروشان خیابانی و مصرف کنند گان مواد مخدر افزوده می گردد و فرار مغز ها از کشور رو به رشد می باشد . در صورتیکه وی همچنان خواهان رشد و افزایش جمعیت کشور می باشد . مهمتر اینکه با پرده باز خالی کردن مدعی شده یعنی فتوا داده است که گناهی بالا تر از این نیست که یک روز ازدواج کسی به تأخیر افتد !
دکتر احمدی‌نژاد درباره برخی مخالفت‌های مداوم با دولت از سوی برخی افراد گفت: یک آقایی هست که الآن هم نماینده مجلس است. این آقا از فردای انتخابات سال 84، هر کاری دولت می‌کند، سریعاً جبهه می‌گیرد و مخالفت می‌کند. یعنی امکان ندارد دولت بخواهد اقدامی انجام دهد و با مخالفت این آقا روبه‌رو نشود. من اصلاً تصمیم گرفتم که یک روز یک سخنرانی در تعریف از این آقا بکنم تا فرداش خودش بیاید و بگوید که نخیر، احمدی‌نژاد بی‌خود کرده گفته من آدم خوبی هستم!اظهارنظر رئیس‌جمهور درباره اینکه «گناهی بالاتر از این نیست که یک روز ازدواج یک دختر و پسر به تعویق انداخته شود»، با تشویق شدید دانشجویان روبه‌رو شد
کمک به ارتش لبنان در سفر آتی احمدی نژاد به بیروت بررسی می شود
تا کنون به سوریه باج یا کمک های میلیارد دلاری بلاعوض داده می شد تا هم پیمان رژیم ضد بشری در خاور میانه باشد . اما اکنون چونکه انگشت اتهام ترور رفیق حریری به سوی حزب الله لبنان و رژیم ضد بشری حامی اش نشانه رفته است . با اینگونه باج دادن به ارتش لبنان گویا قرار است که راه عبور برای اتهام ترور رفیق حریری یافت شود . هم اینکه ارتش لبنان تشویق و تحریک به جنگ با اسرائیل شود . زیرا که رژیم در بحران و بن بست فرو رفته بشدت نیاز به برپائی جنگ افروزی و بحران آفرینی در خاور میانه دارد.
سفیر ایران در لبنان شب گذشته در ارتباط با موضوع تجهیز ارتش لبنان توسط ایران با اشاره به سفر رئیس جمهور به بیروت اظهار داشت که در صورت درخواست دولت لبنان این امر مایه افتخار ایران خواهد بود. به گزارش خبرگزاری مهر، غضنفر رکن آبادی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار در این زمینه اظهار داشت: اگر لبنان به طور رسمی از ایران در زمینه تجهیز ارتش خود کمک بخواهد، کمک به ارتش لبنان مایه افتخار ایران خواهد بود.وی در ادامه گفت: کمک به ارتش لبنان مطرح است و این موضوع طی سفر محمود احمدی نژاد به بیروت بررسی خواهد شد.خاطرنشان می شود احمدی نژاد قرار است بعد از پایان ماه رمضان 20 شهریور برای دیدار با مقامات لبنان به این کشور سفر کند. این سفر در پاسخ به دعوت میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان انجام خواهد شد.سردار سرتیپ "احمد وحیدی" وزیر دفاع کشورمان روز گذشته اظهار داشت: لبنان دوست ما است و در صورت درخواست این کشور در زمینه تجهیز سلاح ارتش خود ما از این امر استقبال می کنیم.
عکس / روستای پشت ارشت ایلام
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20918
یک زمانی مناطق کوهستانی جنگل بلوط استان ایلام بسیار زیبا و دیدنی بود . مشروط بر اینکه رود خانه های پر آب فراوان هم در این استان مرزی وجود داشت . اکنون نه در بیابان هایش هم حتی خاری برای گوسفندان یافت نمی شود ، بلکه کودک دختر بچه به جای اینکه پشت میز مدرسه باشد می بایست افسار الاغ را به زور بکشد تا که بانکه های پلاستیکی خالی توی خورجین الاغ بایداز طریق سیستم آبیاری غنی سازی شده لوله کشی خرانه به سبک ابتکار و نوآوری شکوفائی ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد آب درون شان ریخته شود تا هم مورد استفاده ی آشامیدنی عشایر و اهالی و الاغ و گوسفندان باشد وهم رفع کننده ی نیاز های دیگر تا که اینگونه ثابت شده باشد وعده ی حاکم شدن مستضعفان و پر هنگان مورد نظر خمینی شیاد و جانشین و پیروانش یعنی چه؟ ضمن اینکه چگونه سهم لقمه از گلوی اینان در آورده می شود و به حزب الله و حماس و سوریه و ارتش لبنان برای اهداف جنگ افروزانه و اقدامات تروریستی داده می شود؟
ایلام - خبرگزاری مهر: روستای محروم پشت ارشت از کمبود آب آشامیدنی، بهداشت، راه، مسکن و ... رنج می برد و همین عوامل باعث مهاجرت روستائیان به شهرهای اطراف و تخریب منازل آنها شده است.
تجمع کارکنان کارخانجات مخابراتي راه‌دور ايران در شيراز؛ برخي كارگران 16ماه حقوق نگرفته‌اند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20902
اینهم یک مورد دیگر از حاکم شدن کار گران همسنگر محرومان و پا برهنگان که خمینی شیاد قولش را داده بود که اکنون گزارش شده است که در میان تجمع اعتراضی کار گران برخی از اینان 16 ماه است که کار گران حقوق دریافت نکرده اند . آنهم حقوقی که کمتر از یک سوم حد اقل نرخ تعیین شده مرز فقر اقتصادی می باشد که اینهم به کار گران محروم و مظلوم داده نشده است.