دروغ نامه ی کیهان 4 شهریور - 89
كلك (گفت و شنود)
گفتم : چگونه سربازجوکرده است اینکار؟
دروغگو تبدیل نموده به فداکار این فریبکار
گفت : با توهین واتهام و متلک
باحقه وتحریف ونیرنگ وکلک
پیرامون یک بیانیه رفته منبر
در مورد اهداف رقیب داده خبر
گفته چگونه درمورد وحدت دادند نظر؟
تا مبارزه همه گیرکنند بارهبربد منظر
پس جنبش سبز شده است پر خروش
مرزخودی باغیرخودی کرده مخدود ش
گفت: يكي از سران فتنه بيانيه جديد صادر كرده و گفته است بحث هاي اين روزها درباره ضرورت وحدت، نشان مي دهد كه جنبش سبز موفق شده مرز ميان خودي و غيرخودي را بردارد!
گفتم: منظور از وحدت كه اين روزها بر آن تاكيد مي شود، وحدت نيروهاي وفادار به اسلام و انقلاب در مقابل دشمنان داخلي و خارجي نظام است.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: آخر كدام آدم عاقلي در كجاي دنيا براي مقابله با دشمن بيروني، با عوامل شناخته شده و ستون پنجم همان دشمنان وحدت كرده است؟!
گفت: بنابراين يكي از نتايج اين وحدت، مقابله با سران و عوامل اصلي فتنه 88 است. پس اين يارو چه مي گويد؟! يعني
نمي داند كه همه او را شناخته اند؟
گفتم: اي بابا! از چوپان دروغگو پرسيدند اسمت چيه؟ گفت؛ دهقان فداكار!!
گفت: پیرامون چوپان دروغگو
کشف جدید کرده سر بازجو
گفتم : این هذیان گوی پرحرف
چگونه چنین کرده است کشف؟
گفت : آخه این سربازجوی دغلکار
مدعیست چوپان دروغگوست فداکار
گفتم : چگونه سربازجوکرده است اینکار؟
دروغگو تبدیل نموده به فداکار این فریبکار
گفت : با توهین واتهام و متلک
باحقه وتحریف ونیرنگ وکلک
پیرامون یک بیانیه رفته منبر
در مورد اهداف رقیب داده خبر
گفته چگونه درمورد وحدت دادند نظر؟
تا مبارزه همه گیرکنند بارهبربد منظر
پس جنبش سبز شده است پر خروش
مرزخودی باغیرخودی کرده مخدود ش
بسیج کرده نیروهای مخالف داده پیام
تاعلیه ی وفاداران طالبان کنند قیام
ولی نمی دانند که در هیچ جای دنیا
چنین علیه دشمن نمیشه برو و بیا
با ستون پنجم دشمن کرد وحدت
تا با همان دشمن، جنگید با شدت
برای همین سربازجوداده است تحلیل
از چوپان دروغگو کرده اند تجلیل
برایش نماینده شده اند هم سخنگو
تامدعی شوند فدا کارست،هم راستگو