گزیده خبرهای 1 شهریور - 89 قسمت 3
دانش آموزان تهراني نان غني شده دريافت مي‌كنند
هیچکس فکر نمی کرد آن زمان که پاسدار گماشته احمدی نژاد در هاله ای از نور محاط شده در سازمان ملل در سخنرانی اش گفت که می خواهد دانش هسته ای بومی شده با عدالت را به بندگان خدا در سراسر جهان صادر کند چه اهدافی را دنبال می کرد که گذشته از غنی سازی اورانیوم و دسترسی به سلاح هسته ای منظور تهیه ی نان غنی شده هم بوده است که از کیک زرد تولید می شود.
معاون پرورشي و تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش آموزان تهراني از سال تحصيلي جديد نان غني شده دريافت مي‌كنند. به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، محمد بنيادي افزود: نان غني شده بين دانش آموزان در هفته طي دو مرحله صورت مي‌گيرد. وي ادامه داد: پايگاه‌هاي تغذيه سلامت در مدارس شهر تهران به صورت شركت‌هاي تعاوني در بوفه‌هاي استاندارد و مناسب در طول سال تحصيلي فعاليت مي‌كنند. بنيادي با اشاره به ضرورت سلامت پايگاه‌هاي تغذيه سلامت در مدارس، گفت: نظارت بر سلامت پايگاه‌هاي تغذيه سلامت در مدارس شهر تهران به عهده حوزه سلامت معاونت پرورشي و تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران است. معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در راستاي تغذيه سالم دانش آموزان در طول ساعات تحصيل، سه هزار و 800 ‌پايگاه تغذيه سلامت در مدارس شهر تهران داير شد. وي با بيان اينكه در تابستان امسال با برپايي يك هزار پايگاه تغذيه سلامت در مدارس تجربه شايسته‌اي به دست آمد، افزود: تمام مدارس بايد به اين پايگاه‌ها مجهز شوند كه اين معاونت در نظر دارد سال آينده در شش هزار مدرسه شش هزار پايگاه تغذيه سلامت داير كند.
مهر گزارش داد: اتمام مهلت خروج كاركنان دولت از تهران
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890601/13890601_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0018.html
فیل هوا کردن موشک جدید دور برد پاسداران برای منحرف کردن اذهان عمومی از با لن به فضا پرتاب و ترکیده شده ی ادعای کاذب است که قرار بود که 5 میلیون جمعیت و کار مندان دولت از تهران به سایر شهر ستان های کشور کوچ داده شود که اکنون مشخص شد این رقم به 7 هزار تقلیل داده شد اکنون خبر گزارش شده است.
از 200 هزار نفر، هزار نفر رفتند مهلت يكماهه خروج 40درصد كارمندان دستگاههاي اجرايي از تهران درحالي ديروز به اتمام ‌رسيد كه آخرين آمارها حاكي از ثبت نام 7هزار كارمند و خروج هزار نفر در پايان اين ضرب الاجل است، آماري كه به نظر مي‌رسد با پيش‌بيني 200 هزار نفري دولت فاصله معناداري دارد
حكم جديد ‌مشايي از رئيس‌جمهور
پاسدار گماشته احمدی نژاد اینگونه پاسخ دندان شکن به منتقدان رحیم مشائی رئیس دفتر خود داده است؟
رئيس جمهور با صدور احكام جداگانه‌اي نمايندگان ويژه رييس جمهور را در امور خاورميانه، آسيا، درياي خزر و افغانستان منصوب كرد. به گزارش واحد مركزي خبر، در اين احكام آقايان اسفنديار رحيم‌مشايي به عنوان نماينده ويژه رييس جمهور در امور خاورميانه، حميد بقايي به عنوان نماينده ويژه رييس جمهور در امور آسيا، محمدمهدي آخوندزاده به عنوان نماينده ويژه رييس جمهور در امور درياي خزر و ابوالفضل زهره‌وند به عنوان نماينده ويژه رييس جمهور در امور افغانستان منصوب شدند
روح الله حسينيان دربیمارستان بستری شد
پر خوری و زیاد کشی و مفت بالا کشی همراه با چرت گوئی های بدون وقفه مشکل سازی براییارو مدافع سعید امامی ایجاد نموده است . شاید هم نوبت وی فرا رسیده است که نزد رفیقش سعد امامی برود و به وی ملحق شود.
روح الله حسينيان نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در بيمارستان بررسي شد.به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين ، روح الله حسينيان نماينده تهران و رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس است كه صبح امروز به دليل عارضه قلبي راهي بيمارستان شد و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت.براساس اين گزارش ، حسينيان به احتمال زياد بايد تحت عمل جراحي قلب قرار گيرد
تصاویر: دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27161
جالب است که مسئول فیلم یرداری بر عهده اطلاعات پاسداران انیفورم پوشیده است که نشان می دهد این ارگان کودتائی هم مسئول نظارت و کنترل جلسه است. هم ریش و قیچی را در ختیار خود دارد که بدون شک می بایست در انتخاب و بر گزیدن و بسیج کردن این اراذل و اوباش چماقداران دانشجوئی برای دیدار با لوطی جماران ولی وقیح وچه باید بگوید وی بر سر منبر نقش اساسی داشته باشد.
جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور عصر یکشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو کردند.
تحصن دانشجویان زنجان در اعتراض به برکناری پرفسور یوسف ثبوتی + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20799
پس از 20 سال تأسیس دانشگاه ادبیات در زنجان و تدریس کردن اکنون بعنوان پاداش و قدردانی از مؤسس آن زیر پوشش استعفا تعویض یا بر کنار و باز نشسته اجباری شده است . چون دانشگاه پادگانی و گورستانی جایگاه اراذل اوباش چماق کش است ونه اینکه نیاز به امثال ثبوتی ها باشد.
صلواتی، ارژنگ داودی را در چهلمین روز اعتصاب غذا مورد محاکمه قرار داد
برای دهان کج کردن یا پاسخ دادن به صدور حکم تعلیق 3 همکار مجرم و جنایتکارش در بازداشتگاه کهریزک صلواتی جنایتکار وحشت زده شد که نکند به سرنوشت مشابه دچار شود . بنا براین برای پنهان کردن وحشت خود و اثبات همچنان غلامک حلقه بر گوش در خدمت دژخیمان آدم کشان حرفه ای کودتاگر حاکم حاضر به ادامه ی جنایت و سنگین تر کردن پرونده ی جنایت علیه ی بشریت خود شده است. برای همین پس از 40روز اعتصاب غذای قربانی ارژنگ داودی صلواتی جنایتکار مجدداً وی را محاکمه کرده و اتهامات دروغین بیشتری به وی نسبت داده است.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی ارژنگ داودی که در شرایط بسیار حاد جسمی بسر می برد صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب توسط صلواتی مورد محاکمه قرار گرفت.روز یکشنبه 31 مرداد ماه در حالی که آقای داودی در چهلمین روز اعتصاب غذای خود بسر می برد و در شرایط حاد و خطرناک جسمی بسر می برد و به سختی قادر به راه رفتن بود به شعبه 15 دادگاه انقلاب برده شد و توسط صلواتی رئیس دادگاه فرمایشی مورد محاکمه قرار گرفت.زندانی سیاسی ارژنگ داودی بنابه گفته همسرش وزن او به نصف کاهش یافته است و دچار افت فشار خون و ضعف شدید جسمی شده است. اما همانند کوهی استوار و با روحیه ای بسیار بالایی تمام تلاش خود را بکار می برد که با پای خود و بدون کمک دیگران به درون دادگاه وارد شود.صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب علیرغم اینکه چهره آقای دادودی عیان بود که در شرایط حاد جسمی بسر می برد سعی می کرد که وانمود نماید که از اعتصاب غذای چهل روزه اواطلاعی ندارد و به محاکمه ضد بشری او ادامه دهد. آقای داودی در حین برگزاری دادگاه خروشید و بر حق کشی و بی عدالتی با صدای رسا و بلند صحبت می کرد . تنین صدای آقای داودی باعث شده بود که صلواتی و نماینده دادستان درجای خود میخکوب شوند و نتوانند واکنشی از خود نشان دهند. وقتی که زندانی سیاسی ارژنگ داودی نسبت به پلمپ منزل و فروش آن توسط حسن زارع دهنوی متهم اردوگاه مرگ کهریزک پرسید ،صلواتی پاسخ داد این یک مسئله پیچیده حقوقی است که به من ربطی ندارد.آقای داودی در جواب صلواتی گفت: در این کشور نه قانونی و نه دادرسی وجود دارد. در جلسه امروز دادگاه آقای دادخواه حاضر شد و از موکل خود دفاع نمود و خواستار برائت موکل خود شد .زندانی سیاسی ارژنگ دادودی پس از 3 سال به تعویق افتادن دادگاه که توسط صلواتی صورت می گرفت و از شیوهای غیر انسانی این فرد است که علیه زندانیان سیاسی بکار می برد. بالاخره امروز را برای محاکمه آقای داودی انتخاب کرده بود و فکر می کرد با شرایط سخت جسمی که او دارد می تواند به خواسته خود برسد که بتواند زندانیان سیاسی را تحقیر کند.اتهاماتی که به آقای داودی نسبت داده شده بود توهین به مقدسات و توهین به رهبری بود.خانواده آقای داودی از انتقال آقای داودی به دادگاه مطلع نبودند و در آخرین لحظات متوجه این مسئله شدند و خود را به دادگاه انقلاب رساندند.به خانواده آقای داودی اجازه حضور در دادگاه داده نشد ولی در پایان جلسه دادگاه که تا ساعت 12:30 ادامه داشت با او ملاقات نمودند. هنگامی که خانم داودی شاهد وضعیت وشرایط حاد جسمی همسرش بود. نتوانست بر احساسات خود غلبه کند.اما صلواتی و نماینده دادستان که به نظر می آید از انسانیتی تهی شده اند نسبت به ابراز احساسات انسانی خانم داودی شروع به خندیدند نمودند تا به خیال خام خودشان آنها را مورد تحقیر قرار دهند.کسی که نام قاضی بر خود نهاده است علاوه بر صدور احکام ضد بشری اعدام و محکومیتهای سنگین اینگونه نسبت به عواطف و احساسات خانوادگی زندانیان سیاسی واکنش نشان میدهد.زندانی سیاسی ارژنگ داودی که در بند 3 معروف به بند کارگری زندان گوهردشت کرج زندانی می باشد در تاریخ 23 تیرماه در اعتراض به شرایط و محدودیتهای غیر انسانی وادار به اعتصاب غذا شد.آقای داودی خواستار احقاق حقوق اولیه خود مانند؛پایان دادن به لغو ملاقات و ممنوع تماس بودن با خانواده اش/رسیدگی پزشکی به وضعیت جسمی اش/پایان دادن به تصرف منزل شخصی و آوارگی خانواده اش و رسیدگی به شکایتی که علیه علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت نموده است می باشد.
شعر اميرعاملي پيرامون شجريان كاشكي بودي مريد اعتدال؛ مكر آمريكا تو را منفور كردخبرگزاري فارس: اميرعاملي، از شاعران متعهد كشور در پاسخ به جنجال‌هاي اخير پيرامون پخش دعاي ربناي شجريان شعري سروده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906010841
اینهم مرثیه و نوحه خوانی یک شاعر در بار خلافت ولی وقیح در مورد شجریان که به سبک چماق پاسداری – حوزوی سروده و تنظیم کرده است .
یعنی این شاعر بد جوری زده است زور
تا گوید چگونه مأمورست و هم معذور؟
با خوشرقصی برای لوطی پای منقل و وافور ،
خود به لجن کشیده این شاعرک منفور،
برای اینکه رهبر کنف کرده باشد و خود بور ،
نوجه خوانده به سبک فاتحه خوانان اهل قبور،
بفرمان پاسداران کودتاگر مروج سانسور
شعر گفته تا به ملاحسنی زده باشد سور
يكي از رهبران برجسته جهاد اسلامي فلسطين در گفت‌‌وگو با فارس: راه‌اندازي نيروگاه بوشهر سند افتخاري براي همه مسلمانان جهان است .خبرگزاري فارس: :يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين راه‌اندازي نيروگاه اتمي بوشهر را حاصل حمايت‌هاي بي‌شائبه مقام معظم رهبري و تلاش مستمر دانشمندان ايراني و سند افتخاري براي ملت ايران و تمام ملت مسلمان و مظلوم جهان دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906010667
اولاً چقدر باج گیری کرده است که چنین نظر دااده است؟ دوما ً مگر این کارشناس و متخصص هسته ای است که پیرامون نیروگاه اتمی بوشهر چنین نظر کیلوئی صلواتی داده است؟ سوماً مگر جریان دست ساز و آلت دست بیت جماران و پاسداران جهاد اسلامی فلسطین چه جایگاهی در قدرت در میان فلسطینان دارد که وی یک عضو برجسته معرفی شده وچنین ادعای کمدی کرده است؟خلاصه اینکه در ماندگی و مستأصل بودن پاسداران کودتا گردر بن بست گیر کرده و در بحران فرو رفته آنگونه است که برای برون رفت از انزوا نیاز به نظر چنین شخصیت هائی دارند؟
تلفات جاده‌ای در 30 سال؛ 800000 نفر
http://www.fararu.com/vdcba9bs.rhbagpiuur.html
در مقام مقایسه این دو خبر کدامیک از این دو خبر مهمتر است که مایه افتخار یا ننگ هستند که پس از 35 سال با هزینه های کلان میلیارد دلاری و باج دادن های نجومی که قرار بود 11 سال پیش این نیروگاه اتمی بوشهر به بهره وری می رسید و در مقابل رکورداری پیشتاز مرگ و میر جهانی در جاده ها بودن که در 30 سال گذشته نزدیک یک میلیون تلفات داشته است که 2 برابر کشته های سال 42 ا پایان جنگ ایران و عراق می باشد . مشروط بر اینکه خسارات مالی تصادفات جاده ها که سر به فلک می کشد؟
مديرعامل ستاد ديه کشور با اعلام اين‌كه تعداد زندانيان جرائم غيرعمد در ايران 11 هزار نفر است، از مردم خواست براي آزادي آنان با ستادهاي ديه همکاري بيشتري داشته باشند. وی هم‌چنین تعداد قربانیان تلفات جاده‌ای در 30 گذشته 800 هزار نفر اعلام کرد. مديرعامل ستاد ديه کشور با بیان این‌که از 15 خرداد ماه 1342 تا پايان جنگ تحميلي تعداد شهداي ايران اسلامي حدود 300 هزار نفر بود اعلام کرد در 30 ساله گذشته 800 هزار نفر در سطح كشور بر اثر تصادفات جاده‌يي جان خود را از دست داده اند. جولايي، تعداد کساني که به دليل تصادفات جاده‌يي روانه بيمارستان شده‌اند را هفت هزار نفر عنوان و اظهار كرد در اين مدت 460 هزار راننده را به زندان فرستاده‌ايم. وي افزود؛ نمي‌دانم در روز قيامت چه کسي يا کساني پاسخگو خواهند بود اما بايد بدانيم کساني که روانه قبرستان شده‌اند و آنهايي که در بيمارستان‌ها بستري و رانندگاني که به زندان رفته‌اند همه متعلق به اين مملکت هستند
عکس / رودخانه خشک شیراز دو بانده شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20827
آخر موضوع تراژدیک اینجاست که معضل و مشل یکی و دو تا نیست . چونکه در همه سطوح رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض نه جائی سالم یافت نمی شود که هر بخش از قسمت دیگر ویران ومخروبه و زیان آور تر نباشد!
شیراز - خبرگزاری مهر: بخشی از رودخانه خشک شیراز دو بانده شد تا شهرداری این کلانشهر در مقام عمل نیز ثابت کند که چندان عقیده ای به احیای رودخانه نداشته و از بستر آن فقط برای تسهیل در ترافیک شهر به صورت مقطعی استفاده می کند.
رودخانه کارون در معرض نابودی
وقتی رفسنجانی مکار بساز و بفروش و غارتگر تصویب کرد که آب رود خانه ی کارون به کویت فروخته شود . چرا نمی بایست که سر نوشت این رود خانه این چنین شود؟ا
واحد مرکزی خبر: مدیر گروه محیط زیست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر درباره نابودی رودخانه کارون به علت رشد بافت گیاهی هشدار داد.دادالهی افزود : ورود بیش از حد فاضلاب خانگی حاوی مواد شوینده به کارون ، مواد مغذی درون رودخانه را افزایش داده و موجب رشد جلبک‌های ماکروسکوپی و میکروسکوپی شده است.وی تصریح کرد : رشد بیش از حد جلبک‌ها و بافت گیاهی رودخانه موجب از بین رفتن بافت گیاهی درون رودخانه شده و پس از آن اکسیژن موجود در رودخانه صرف تجزیه بافت گیاهی مرده و در نتیجه کاهش اکسیژن و خفگی رودخانه می شود.این کارشناس محیط زیست ادامه داد ، همچنین ورود بیش از حد فاضلاب انسانی به رودخانه نیز موجب آلودگی میکروبی منطقه و افزایش باکتری ‌ها در رودخانه می ‌شود که تاثیر نامطلوب بر زیست بوم رودخانه خواهد داشت.رودخانه کارون که از اهواز وارد خرمشهر می شود و در این شهر به 2 شاخه اروندرود و بهمنشیر تقسیم می شود.
عکس / طرح آزار مردم : این بار جمع آوری فروشندگان سی دی غیر مجاز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20819
اینهم نمایش تصاویر موازی با طرح های ضربتی سرکوبگرایا نه امنیت جتماعی نیروی انتظامی است که ناشی از اعمال سیاست رعب و وحشت در جامعه می باشد.
سه نفر از کارمندان شرکت لوازم آرایشی سوئدی در تهران دستگیر شدند
اینهم یک سیاست کثیف لورفته ی باج گیری کردن ز طریق گروگان گیری کردن ابع کشورهای دیگر رژیم ضد بشری تروریستی می باشد.

یک مرد سوئدی ، شاغل در شرکت لوازم آرایش Oriflame در ايران دستگیر شد.به گزارش خبرگزاری سوئدی T T او در پی تعطیل شدن شرکت Oriflame توسط مقامات ايران در تهران دستگير شده است.در اين عمليات در مجموع 3 کارمند Oriflame و دو مشاور فروش دستگير شدند.سوئدی دستگير شده در ايران اقامت داشته و از روسای شرکت در تهران ميباشد. شرکت Oriflame از سوی مقامات ايرانی توضيحی برای اين دستگيری ها در دریافت نکرده است ولی گفته میشود دستگیری این افراد به دلیل ایده فروش مستقیم لوازم آرایش به مشتریان میباشد
خودكشي يك زن در متروي تهران
در کجای دنیا مترو مرسوم است که مکان خودکشی و جر اثقال ابزار دار زدن در ملاء عام شده باشد که در رژیم ضد بشری این چنین شده است ؟
يك زن صبح امروز با انداختن خود به زير چرخ‌هاي قطار متروي ايستگاه 15 خرداد، خودكشي كرد.به گزارش خبرنگار « حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين حادثه حدود 9:45 صبح امروز در خط يك متروي تهران رخ داد.بعد از گذشت حدود 15 دقيقه از وقوع اين حادثه، قطار حركت كرد و مسافران را در ايستگاه امام خميني پياده كرد و آنجا متوقف مانده است.جعفر ربيعي، مدير عامل شركت بهره‌برداري مترو در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا، وقوع حادثه خودكشي يك زن در ايستگاه «15 خرداد» را تاييد كرد.گفتني است، هم اكنون مسير شمال به جنوب اين خط مترو باز است
ژنرال اودییرنو : ایران مانع استقرار دموکراسی در عراق است
از تاریخ اشغال نظامی عراق این وضعیت ادامه داشته است که متأسفانه ی سیاست کثیف خائنانه ی پشت پرده اجازه ی علنی شدن و اقدام لازم و ضروری برای مانع شدن از نفوذ پاسداران و تروریست های اعزامی از درون خاک ایران به عراق و استفاده کردن از عوامل نفوذی درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی نشده است.
رادیو فرانسه : فرماندۀ نیروهای آمریکایی در عراق معتقد است که ایران با پشتیبانی از شورشیان مسلح در عراق می خواهد هم از استقرار یک دموکراسی قوی در این کشور جلوگیری کند و هم با ضربه زدن به آمریکا به همه بفهماند که دارای نفوذ در عراق است.فرماندۀ نیروهای آمریکایی در عراق، ژنرال ری اودییرنو، دولت ایران را متهم به اقدام علیه استقرار دموکراسی در عراق کرد. ژنرال اودییرنو در مصاحبه با شبکۀ تلویزیون آمریکایی سی ان ان گفته است که جمهوری اسلامی ایران از گروه های افراطی در عراق پشتیبانی مالی می کند تا مبادا یک دموکراسی قوّی در این کشور شکل بگیرد. ژنرال اودییرنو، سپس افزوده است که مقامات ایران ترجیح می دهند که یک حکومت ضعیف در عراق سر کار باشد تا در آینده زاحمتی برای آنان ایجاد نکند. فرماندۀ نیروهای آمریکایی در عراق گفته است که ایران از شورشیان عراق پشتیبانی مالی می کند و به آنان آموزش نظامی می دهد. هدف مقامات ایران از این کار، به گفتۀ ژنرال اودییرنو، ضربه زدن به نیروهای آمریکایی است به طوری که همه بفهمند که آنان دارای نفوذ در عراق هستند.ژنرال اودییرنو در جای دیگری از اظهاراتش ابراز خوش بینی کرده که پس از خروج باقی ماندۀ نیروهای آمریکایی از عراق در سال 2011، ارتش این کشور بتواند مسئولیت تأمین امنیت عراق را برعهده بگیرد. ژنرال اودییرنو سپس تصریح کرده است که برخی واحدهای ارتش آمریکا برای مشاوره و آموزش و کمک رسانی در عراق باقی خواهند ماند
خاطره کوتاه یکی از زندانیان : هر چی آرزوی خوبه مال تو
...http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20825
هرروز که سپری می شود گوشه ای دیگراز عملکرد ضد انسانی دژخیمان در خدمت کودتا گران پا سدار در ازدرون سیاه چال ها نمایان می شود و کارنامه ی ننگین جنایت علیه ی بشریت حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی دیکتاتوری سنگین تر می شود.
ندای سبز آزادی – متن زیر خاطره کوتاه یکی از زندانیان سیاسی است که سال گذشته پس از کودتای انتخاباتی بازداشت شد و روزهای سختی را در سلول انفرادی گذراند
مصاجبه خواندنی با مهدی کوچک زاده، "نماینده" فحاش مجلس
اما برای اینکه بهتر با گفتمان لمپنی و لاتی مدعیان اصول گرایان مکتبی مدافع ولایت اسلامی ناب طالبانی و مخالف جمهوریت آشنا شوید که مدعی وکیل الدوله ی باز ار مکاره و ساندیس خوران و چماقداران اراذل و اوباش به اصطلاح در مجلس هشتم است که برای خنده و رفع دلخوری بسیار مناسب می باشد . بنابر این توصیه می شود که حتماً این مصاحبه به قول علی مطهری را با کوچک اف را دنبال کنید و با دقت بخوانید تابهتر بدانید حامیان دولت نا مشروع دهم و پیروان لوطی جماران ولی وقیح کیستند؟
روز آنلاین، فرشته قاضی : مهدی کوچک زاده، نماینده حامی محمود احمدی نژاد در مجلس، روزنامه نگاران منتقد دولت را لعنت کرد و به خبرنگار "روز" گفت اگر با نمایندگان مجلس تماس بگیرد برخورد دیگری خواهد کرد!خبرنگار "روز" که برای مصاحبه با آقای کوچک زاده تماس گرفته بود، با ادبیاتی مواجه شد که این روزها، ادبیات ثابت دولت برامده از کودتا و حامیان آن است.با او نیز همچون دیگر نمایندگان مجلس برای مصاحبه تماس گرفتم. در حالیکه برخی چهره های شاخص اصولگرا از جمله احمد توکلی با برخوردی بسیار محترمانه از انجام مصاحبه عذرخواهی کردندو برخی دیگر نیز مصاحبه کردند، آقای کوچک زاده سخنانی گفت و اتهاماتی زد که انتشار آن جهت اطلاع رسانی به افکار عمومی، ضروریست.مهدی کوچک زاده سابقه اتهام زنی به خبرنگاران را از مجلس هفتم تا کنون دارد؛ او در مجلس هفتم و در سال 85 خبرنگار روزنامه شرق و سایر خبرنگاران را "زنازاده" خواند و در حالیکه به گفته قدرت الله علیخانی، نماینده قزوین در مجلس، این سخنان "حد" داشت نه تنها با او هیچ برخوردی نشد بلکه بار دیگر بر این ادعای خود پا فشرد. سلام آقای کوچک زاده من فرشته قاضی هستم و...شما یک ضد انقلاب هستید با من چیکار دارید؟ من یک روزنامه نگار هستم و از سایت روزآنلاین مزاحم شما شدم میخواستم در صورت امکان مصاحبه ای با شما انجام داده و نظر شما را درباره.....نظر من حتما به شما ربطی ندارد به هر کسی ربط داشته باشد به شما ندارد. آقای کوچک زاده من به عنوان یک خبرنگار قصد انجام مصاحبه ای با شما را دارم اگر تمایلی به مصاحبه ندارید به راحتی و خیلی محترمانه می توانید بگویید مصاحبه نمی کنم و...خبرنگارکجا خانم؟ خبرنگاری که برای سازمان سیا خوش خدمتی میکند که خبرنگار حساب نمی شود. من عرض کردم سایت روزانلاین...روزآنلاین کیه؟ پایگاهش کجاست؟ توی تل آویو است؟ واشنگتن هست کجاهست؟ ایران که نیست. اصلا سردبیرتان کیه؟ خدا لعنتشون کنه. آقای کوچک زاده من از ادبیات شما در شگفتم و از اتهاماتی که می زنید این حق شماست بگویید مصاحبه نمی کنید یا اینکه مصاحبه میکنید اما این ادبیات و...خانم شما اصلا به چه حقی به من زنگ زدید به چه حقی با یک نماینده مجلس تماس گرفتید؟ من به عنوان یک روزنامه نگار با هر کسی و هر مقامی که لازم باشد تماس می گیرم چه نماینده مجلس باشد و چه هر مقام و شخصیت دیگری و...شما حق تماس گرفتن با نمایندگان مجلس را ندارید. چه کسی این را تعیین کرده آقای کوچک زاده؟من تعیین میکنم شما خبرنگار نیستید ضد انقلاب هستید و حق ندارید با نمایندگان مجلس تماس بگیرید بروید با روسایتان در سیا و تل آویو خوش باشید. بعد از این هم اگر سراغ نمایندگان مجلس بیایید برخورد دیگری خواهیم کرد. این را به منزله تهدید تلقی کنم؟هر چیزی که میخواهید تلقی کنید ما نمایندگان مردم هستیم و هیچ ضد انقلابی حق ندارد با ما تماس بگیرد. آقای کوچک زاده عزیز سالها پیش از آنکه شما به امداد غیبی به کرسی نمایندگی مجلس برسید و اصلا آدرس مجلس شورای اسلامی را یاد بگیرید من خبرنگار پارلمان بودم از مجلس پنجم و با بزرگترهای شما نیز بارها مصاحبه کرده ام و...همان موقع اگر باهات برخورد درستی می شد حالا اینقدر پر رو نمی شدی که به من که نماینده مردم هستم زنگ بزنی. من به عنوان یک شهروند هم حق دارم با شما که خود را نماینده مردم میدانید تماس بگیرم و سئوال بپرسم.برو بابا...