گزیده خبر های اول شهریور - 89 قسمت - 2
العبريه هم از نوري زاد سواري گرفت (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890601/2.htm#other204
شیوه موج سواری و گروگان گیری کردن از مردم ایران وعراق و لبنان و فلسطین همراه با تهدید وتو هین وتحریف گری و وارونه گوئی کردن که تخصص فرصت طلبان و موج سواران حاکمان دین فروش می باشد معلوم نیست که چرا اکنون از موضع فرافکنی نمودن اکنون به العربیه نسبت داده شده است که چرا مرتکب گناه نا بخشودنی شده است و خبر نامه ی محمد نوریزاد به رهبر ولی وقیح را پخش نموده است که اکنون مورد عصبیت و خشم سربازجو حسین شریعتمداری واقع شده است؟
گل بود، به سبزه هم آراسته شد. محمد نوري زاد فقط با رسانه رژيم سعودي عليه جمهوري اسلامي مصاحبه نكرده بود كه آن را هم انجام داد. وي چند روز پيش با بدرقه برخي اعضاي بدنام حزب مشاركت نظير رضا خاتمي و شماري از وابستگان به گروهك ها، به زندان بازگشت اما پيش از آن با ارگان رسمي سازمان سيا (راديو فردا) و ارگان حلقه ماسوني لندن (جرس) مصاحبه كرد و مدعي شد به قصد خيرخواهي عليه نظام و رهبري بدگويي مي كند. در همين حال العربيه وابسته به رژيم سعودي هم اعلام كرد پيش از مراجعت نوري زاد به زندان با وي مصاحبه كرده است. اين رسانه بخش هايي از مصاحبه خود با نامبرده را منتشر كرد. شبكه العربيه از بدنام ترين شبكه ها در منطقه به شمار مي رود و مورد انزجار ملت هاي مسلمان منطقه قرار دارد. اوج خيانت هاي اين شبكه در جريان دو جنگ 33 روزه و 22 روزه بود كه ضمن تخطئه علني مقاومت مظلومانه حزب الله لبنان و حماس، حق را به جانب رژيم جنايتكار صهيونيستي داد و بعدها عبدالرحمن الراشد مدير اين شبكه توانست جايزه دوستي با صهيونيست ها را دريافت كند و همين باعث شد تا العربيه در منطقه به العبريه معروف شود و مورد تحريم قرار گيرد.درباره پيوند فتنه سبز با رژيم سعودي بايد يادآور شد كه يكي از سران فتنه يك ماه پيش از انتخابات در عربستان با ملك عبدالله- به بهانه يك همايش فرهنگي- ملاقات كرد. رژيم سعودي همان گونه كه براي بحران آفريني در كشورهاي عراق و افغانستان و لبنان و يمن، ميلياردها دلار هزينه كرد، يك ميليار دلار نيز به فتنه گران اختصاص داد
روي اين ديوار نمي توان يادگاري نوشت! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890601/2.htm#other205
داستان اصلی فراموش شده این است که گذشته از سست بودن دیوار رقبای مغلوب که گزارش شده که نمی شود برروی آنان یاددگاری نوشت. دیوار شکسته شده ی عمود خیمه نظام است که آنگونه نم کشیده و شکاف عمیق بر داشته است که نه یاد گاری که امکان تکیه دادنش بهش وجود ندارد. زیرا که هر لحظه امکان فرو ریزی و بر زیر آوار بردن و مدفون کردن تکیه زنندگانش وجود دارد . چون نمایان شدن و برجستگی این پوسیدگی و شکاف تر میم نا شدنی دیوار عمود شکسته شده را مردم معترض و نا راضی پس از 22 خرداد خرداد 88 در تظاهرات خیابانی با پژواک مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح علنی و آشکار ساختند و به نمایش گذاشتند.
حضور چهره هاي گوناگون سياسي (و از جمله برخي چهره ها كه در مظان همراهي با فتنه گران قرار داشتند) در ديدار با رهبر معظم انقلاب، همچنان موضوع مجادله و عصبانيت در محافل ضدانقلاب است.اين خشم بدان حد گسترش يافته كه برخي از رسانه هاي جبهه ضدانقلاب تاكيد كرده اند روي ديوار افراد مذكور نمي توان يادگاري نوشت و براي بيوه نماندن، بايد فكر شوهر ديگري بود! سايت صهيونيستي بالاترين در همين زمينه نوشت: بر روي ديوار هيچ كدام از افراد شركت كننده در آن ديدار نمي توان يادگاري نوشت. اتفاقا خوب شد. اينجوري تكليف ما هم روشن شد و ديگر نيازي به بهانه تراشي نيست. عكس ها را ديديم، همه، واضح! همه، پيدا و آشكار! هيچ فتوشاپ كار ماهري هم كاري از دستش برنمي آيد. امثال حسن خميني و هاشمي رفسنجاني و محسن رضايي و قاليباف و ديگراني كه گاهي در حكم سوپاپ اطمينان رژيم ظاهر مي شدند و مثلا نمايشي از طرفداري سبز از خود بروز مي دادند اينك تكليفشان را روشن كردند. معناي كار آنها اين است كه ما اين كاره نيستيم از ما توقع نداشته باشيد.اين رسانه ضدانقلاب اضافه كرد: آنها با كار خود گفتند برويد و فكر ديگري بكنيد. به ما هم اميد نداشته باشيد، همين! به قول معروف؛ اگر به اميد من مناني... برو شوهر بكن بيوه نماني(!)
مردي ميان فتنه گران نبود كه همسر تاج زاده را جلو انداختند؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890601/2.htm#other206
شیوه ی شکنجه گری و بازجوئی بری پرونده سازی که در زندان اوین و زندان های پاسداران دنبال می شود اکنون سربازجو حسین شریعتمداری مشابه ی همین شیوه را در بخش های گونا گون دروغ نامه ی یا دخمه ی کیهان علیه ی اعضای شاخص رقیب و رهبرانش پیگیری می کند
همسر مصطفي تاج زاده ضمن انتشار نامه اي فريبكارانه خطاب به دادستان تهران، جور اصلاح طلبان فعال در فتنه را كشيد و تلاش كرد از تبعات اعتراف نامبرده به خيانت بزرگ مدعيان اصلاح طلبي بكاهد. نامه فخرالسادات محتشمي پور در حالي منتشر شده كه فتنه گران مدعي اصلاح طلبي، در پي انتشار ويدئوي سخنان تاج زاده در سكوت سنگيني فرو رفته اند و مي كوشند تاثيرگذاري اين اظهارات تكان دهنده را به مرور زمان بسپارند.تاج زاده در اولين ويدئوي منتشره- ظاهرا ويدئوي دومي هم در كار است- خطاب به صفايي فراهاني و عبدالله رمضان زاده- دو عضو ديگر مركزيت حزب مشاركت- مي گويد «براي بنده كه تجربه انتخابات رو دارم مي دونم كه تقلب نشده. ممكنه يكي دو ميليون عقب جلو بشه ولي ما نتيجه انتخابات رو باختيم. حالا به جاي 25 ميليون و 14 ميليون، شده باشه 24 ميليون و 15 ميليون مثلا. ما انتخابات رو باختيم».اين اظهارات در جمع دوستان، در واقع اعتراف صريح به خيانت افراطيون مدعي اصلاح طلبي در برپايي 8 ماه آشوب خياباني و راديكاليسم هيجاني كور است كه هزينه هاي فراواني را به كشور و مردم و نظام تحميل كرد.
در طول يك هفته صورت گرفت .دستگيري 1200حامل سلاح سرد در تهران
http://www.kayhannews.ir/890601/15.htm#other1503
این طرح و اقدام روش سر کوبگرانه ادامه ی طرح های ضربتی پلیس سر کوبگر است که تا کنون زیر پوشش طرح های امنیتی مبارزه با اراذل و اوباش و مواد مخدر و قاچاقچی و اعتیاد و مبارزه با بی حجابی دنبال شده است که هدف ایجاد خفقان و ارعاب و وحشت در جامعه می باشد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري بيش از هزار و 200 نفر در طول يك هفته اجراي طرح برخورد با حاملان سلاح سرد خبر داد.سردار ساجدي نيا افزود: در طول يك هفته اجراي طرح برخورد با حاملان سلاح سرد، پليس موفق به دستگيري هزار و 269 حامل سلاح سرد، كشف 2هزار و 630 قبضه سلاح سرد، كشف 964 دستگاه خودرو و موتورسيكلت و كشف 2 قبضه اسلحه شد.به گزارش مهر، وي از ادامه اجراي اين طرح در تهران خبر داد و گفت: درطول اجراي اين طرح مقاديري مواد مخدر نيز از افراد دستگير شده كشف و ضبط شد.گفتني است حاملان سلاح هاي سرد و نامتعارف با ايجاد مزاحمت براي مردم فضاي رعب و وحشت ايجاد كرده بودند و برخورد قاطع نيروي انتظامي با اين اراذل تا حدود زيادي امنيت را برقرار كرده است.براساس تحقيقات 2 دانشگاه معتبر تهران 93 درصد مردم اين شهر خواهان برخورد با حاملان سلاح سرد بوده و 87 درصد نيز خواستار شده اند كه پليس اين كار را انجام دهد.مردم تاكيد دارند نيروي انتظامي با قاطعيت اين طرح را به سرانجام برساند.
اعدام سه قاچاقچي مواد مخدر در اصفهان
اینگونه اقدام ضد بشری که سابقه ی 32 ساله دارد جدا از گزارش خبر فوق نمی باشد . زیرا حاکمان جنایتکار ضد بشر که هروز کار نامه ی سنگین جنایت علیه ی بشریت شان سنگین تر می شود از ترس خیزش و قیام اعتراضی مردم ناراضی می بایست که قربانیان پرورش یافتگان خودشان را دو بار به مسلخ ببرند تا که بتوانند همچنان به بقای ننگین خودش ادامه دهند.
اصفهان- خبرنگار كيهان: سه قاچاقچي كراك و ترياك در محوطه زندان مركزي اصفهان اعدام شدند. به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان اصفهان، اكبر-ز معروف به اكبر پشه متولد 1356 داراي سابقه كيفري به موجب راي دادگاه انقلاب اسلامي دهاقان به جرم نگهداري 826 گرم كراك و 108 گرم ترياك سوخته و استعمال ترياك به اعدام محكوم شد. همچنين شاه-س متولد 1351 اهل افغانستان ساكن درچه داراي سابقه كيفري به موجب راي شعبه ششم دادگاه انقلاب اسلامي اصفهان به جرم خريد و حمل و نگهداري 2 كيلوگرم كراك به اعدام محكوم شد. حميدرضا -ح متولد 1361 معروف به آپاچي نيز به موجب راي شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامي به جرم نگهداري 1 كيلو و 450 گرم كراك و فروش 3 كيلوگرم كراك و اعتياد به مواد مخدر به اعدام محكوم شد. احكام محكومان به تاييد دادستان كل كشور رسيد. هر سه محكوم صبح يكشنبه و پس از آن كه درخواست عفوشان در دو نوبت مورد مخالفت قرار گرفت بعد از طي مراحل و تشريفات قانوني به دار مجازات آويخته شدند.
بارش سنگين باران مردم قائم شهر را غافلگير كرد
ب این حساب لابد اگر چنانچه وضعیت بارندگی چند هفتگی شبیه پاکستان در ایران اتفاق بی افتد. بدین بی عرضگی و نا لایی و دم خدمت رسانی حاکمان دزد و غارتگر و غیر مسئول و ضد مردمی دیگر اثری از ایران باقی نخواهد ماند.
قائم شهر- خبرنگار كيهان:بارش سنگين باران باعث آبگرفتگي معابر و غافلگيري مردم قائم شهر شد.تغييرات ناگهاني آب و هوا و بارش سنگين باران صبح يكشنبه در قائم شهر، موجب آبگرفتگي و به راه افتادن سيلاب در خيابانها و معابر اين شهر شد.بارش شديد باران توأم با رعد و برق علاوه بر آبگرفتگي معابر باعث قطع موقت برق در سطح شهر و بروز اختلال در تردد خودروها و رفت و آمدهاي شهروندان علي الخصوص كاركنان ادارات و نهادها و... به سركارشان شد.به گزارش خبرنگار ما سيلاب و آبگرفتگي معابر در برخي نقاط شهر قائم شهر با ورود به مغازه ها و منازل، مشكلاتي را براي مردم، تأسيسات و خودروهاي گرفتار در سيلاب در پي داشته است.گفتني است اگرچه بارش باران اين رحمت الهي پس از ماهها خشكسالي باعث خوشحالي مردم كشاورزان، باغداران منطقه شد، اما پيامدهاي ناشي از سيلاب و آبگرفتگي معابر ضمن تحميل خسارات به شهروندان نگراني هايي را براي آنها به ارمغان آورده است. لذا مسئولان و دستگاههاي ذي ربط بايد با اتخاذ تدابير مناسب و اعمال مديريت صحيح اين معضل را به فرصت تبديل كنند
مصطفي محمدنجار: معتادان كشور شناسنامه دار مي شوند
به شرط آنکه پاسدار نجار تبعیض و استثناء قائل نشود و اول از بیت رهبری ولی وقیح شروع کند . سپس به دفتر مجمع مصلحت نظام و خبر گان رهبری و شورای نگهبان و سایر نهاد های حکومتی و حوزه های علمیه برود تا که نوبت به سایر معتادین سراسر کشور برسد آنگاه شناسنامه برای همگی شان صادرکند. در غیر اینصورت خیلی زود گندش در می آید که این اقدام هم نوعی فشار علیه معتادان دست و مشخص می شود که رژیم ضد بشری به آمار گیری معتادان نیاز دارد . زیرا که برای باندهای مافیائی دست اندر کار مواد مخدر همچون پاسداران و شرکایش در نیروی انتظامی و دستگاه آلوده به فساد قضائیه می خواهد.
دبيركل جديد ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: براي مقابله همه جانبه با پديده موادمخدر بايد نقشه راهي جامع و منسجم داشته باشيم.مصطفي محمدنجار افزود: بحث كاهش آسيب هاي اجتماعي در شوراي تحول اجتماعي كشور و با حضور 27 دستگاه عضو بررسي مي شود.وي گفت: بايد با استفاده از ظرفيت هاي ساختار حاكميتي وزارت كشور در سراسر كشور و هم افزايي تمامي امكانات موجود با مسايل مرتبط با موادمخدر كه امنيت كشور را تهديد مي كنند مقابله همه جانبه كنيم.وزير كشور افزود: در اين راه استفاده از پتانسيل استانداري ها، فرمانداري ها، بخشداري ها و حتي دهداري ها در سراسر كشور بسيار مهم است و اين امر صورت خواهد پذيرفت.محمدنجار ادامه داد: براي اينكه بتوانيم جامعه را از آفات اعتياد و موادمخدر ايمن سازيم بايد با فرهنگ سازي و آموزش به آحاد جامعه اين پديده شوم را مهار كنيم.وي در ادامه كنترل مراكز درماني قانوني، استانداردسازي مراكز ترك اعتياد و برخورد با مراكز ترك اعتياد غيرقانوني را از اقدامات اساسي خواند كه بايد در حوزه درمان به اجرا درآيد.به گزارش ايرنا دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به طرح شناسنامه دار كردن همه معتادان گفت: بايد با مشاركت تمامي دستگاه هاي فرهنگي عضو ستاد، برنامه پيشگيري از اعتياد را در جامعه تقويت كنيم تا آحاد سالم جامعه در ورطه اعتياد آلوده نشوند.
جهت اطلاع
پیگیری موضع زن ستیزانه و بغایت ارتجاعی گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی علیه ی زنان به خصوص زنان هنر مند و مخالفت کردن با اجرای کنسرت هنری شان که پیوسته بطور جدی از سوی این ورق پاره دنبال شده است . به خصوص اینکه تضاد و اختلاف و رقابت و جنگ قدرت ادامه ار جناحی و باندی مزید بر علت شده و موجب حاد شدن این موضوع زن ستیزانه شده است.
نوازندگي و محافل موسيقي زنان، عليرغم اعتراضات زياد، قرار است ادامه يايد! تازه‌ترين نمونه، كنسرت ليلي افشار است كه قرار است در تهران برگزار شود. به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاري ها، در اين كنسرت كه 30 شهريور، اول و دوم مهرماه در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود، افشار به اجراي قطعاتي از موسيقي كلاسيك خواهد پرداخت. اين گزارش مي‌افزايد: همچنين مستر كلاس اين نوازنده 25 و 26 شهريور در موسسه "پارت" برگزار مي‌شود.
اما داستان جنگ زرگری که پیرامون رحیم مشائی که بر پا شده تبدیل به موضوع اصلی شده است . آنگونه که دولت نامشروع به جای اینکه تشکیل نشست دهد که چرا نه به مطالبات مردم پاسخ داده نمی شود ونه اینکه به این موضوع توجهی نمی شود. چرا در عوض حول و حوش پیشنهاد مکتب ایران به جای مکتب اسلام تبدیل به موضوع اصلی غارتگران دین فروشان حاکم شده است؟ جالب اینکه با وجود اینگونه نشست ها و انتقادات دنباله دار از رحیم مشائی نه اینکه وی در جایگاهش تثبیت می شود ، بلکه پست های مهم دیگری نیز از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد به وی محول می گردد و نشریله رنگین از وی چاپ و منتشر هم می شود که گزارش خبر مر بوط به رحیم مشائی با دهان کجی کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد به منتقدانش با چاپ نشریه ی رنگین از وی چنین گزارش شده است .
نشست انتقادی دولت پیرامون رحیم مشائی
*
منابع خبري از اعتراض اعضاي هيأت دولت به اظهارات اسفنديار رحيم مشائي خبر مي‌دهند. به گزارش آتي نيوز، جهان در اين باره نوشت: جلسه‌اي كه با حضور رئيس‌جمهور و رئيس دفتر وي برگزار ‌شد با انتقاد برخي از وزرا به بحث مكتب ايراني شروع شد و نهايتاً رئيس‌جمهور به برخي از اظهارات مطرح شده از سوي وزرا پاسخ داد. براساس اين گزارش، در اين جلسه 5 نفر از اعضاي هيئت دولت نسبت به اظهارات رئيس دفتر رئيس‌جمهور انتقاد داشتند و تصريح كردند كه اين سخنان باعث ايجاد هزينه براي دولت مي‌شود. چند نفر ديگر از اعضاي جلسه نيز وقت گرفتند صحبت كنند كه رئيس‌جمهور به دليل ضيق وقت اجازه نداد و به انتقادات مطرح شده پرداخت. احمدي نژاد تاكيد كرد كه منتقدين سخنان مشائي را كامل مطالعه نكرده و تحت فضاسازي‌هاي رسانه‌اي شروع به انتقاد كردند. رئيس‌جمهور با اشاره به سخنان بزرگان علمي و امنيتي نيز تصريح كرد كه اين عزيزان هم حرفهاي رئيس دفتر را متوجه نشدند. رئيس‌جمهور افزود: باند ثروت و قدرت به دنبال تخريب من (رئيس جمهور) هستند براي همين از مشائي شروع كردند. رئيس‌جمهور در ادامه تصريح كرد كه آقاي مشائي فردي ولايتمدار و متدين است. متاسفانه اخبار نادرست به علما مي‌دهند. تا به حال چندين مرتبه خواسته است كه خدمت مراجع برسد، اما مراجع اجازه ندادند. احمدي نژاد اضافه كرد: آقاي مشائي انسان متديني است. چرا بايد به خاطر دفاع از انقلاب و حرف از امام زمان مورد انتقاد قرار بگيرد.
گزارش انتشار نشریه رنگین از رحیم مشائی
*
پايگاه‌هاي خبري اصولگرا از انتشار نشريه‌اي تمام رنگي حاوي اظهارات مشائي خبر مي‌دهند. به گزارش البرز، اخيراً نشريه‌اي تمام رنگي در بين كاركنان نهاد رياست جمهوري توزيع شده كه عمدتاً به مواضع و سخنان اسفنديار رحيم مشايي پرداخته است. اين نشريه با نام "آفتاب حُسن" به صورت تمام رنگي و با كاغذ گلاسه در تيراژ بالا منتشر شده كه موجب واكنش كاركنان نهاد و ناراحتي آنها شده است. اين نشريه 36 صفحه‌اي حاوي مطالبي بامحوريت سخنان اخير اسفنديار رحيم مشايي در همايش ايرانيان خارج از كشور است. در نشريه مذكور علاوه بر انتشار تصاوير، مطالبي با كنايه به موضوع ايرانيسم به تحرير درآمده است. تصوير بزرگ و رنگي دختر كرد سوار بر اسب با مضاميني همچون در سرزمين آفتاب و برف... بهار دل انگيز و تابستان طلايي، پائيز ارغواني و زمستان نقره‌اي هر بيننده‌اي را حيرت زده مي‌كند، ديده مي‌شود
.