ورق نامه ی دولتی رسالت یکشنبه 24 مرداد ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله ی ورق پاره ی رسالت " مسائل ما چيست؟ دستور کار کدام است؟"
" بازجوی سابق و روز نامه نگار کنونی محمد کاظم انبار لوئی به همکاران درگیر نزاع گفتمان افشا گری تأکید کرده باید جنبش فتنه سبز محو و حاکمیت اسلامی تقویت گردد "
محمد کاظم انبار لوئی همچون همتایش سر بازجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول و نماینده ی ویژه ی ولی قیح در دروغ نامه ی کیهان دارای پیشینگی بازجوئی و طلبگی در زندان می باشد . البته عضو باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است که نه فقط رقابت که کینه و دشمنی خاص با رقیب مغلوب دوم خردادی ها دارد . زیرا که تعلق به جناح مدعی اصول گرایان هست که حامی دولت نامشروع مدعی اصول گرائی و ساده زیست است. البته قبلاً وی پاسدار گماشته احمدی نژاد در ورق پاره ی رسالت هم قلم وی بود که ارگان تبلیغاتی بخشی از آخوند های متحجر و دزد عضو جامعه روحانیت مبارز است که بیشتر شان عضو یا همسو با باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی هستند . اکنون محمد کاظم انبار لوئی سر دبیر سیاسی این ورق پاره ی رسالت است و در مقاله ی خود با عنوان " مسائل ما چیست و دستورکار کدامست؟ " بدون آنکه توضیح دهد که معنی اصول گرا بودن چیست؟ برای چه این پسوند که معادل جنگ هار و متحجر یا محافظه کار و سخت سر رژیم ضد بشری بر گز یده شد تا چاشنی تبلیغات انتخاباتی مقابل رقیب شود که سابقه ی مدعی 8 سال اصلاح طلبی را داشت؟ همانگونه که گفته نشده است که این عنوان چه نسبتی باادعای گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت دارد که اکنون اعتراف شده است که مدعیان اصول گرایان در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی – تقلباتی ریاست جمهوری دوره ی نهم و دهم اینگونه وارد کارزاررقابت تبلیغاتی انتخاباتی شدند . البته سر مقاله نویس ورق پاره ی رسالت که گفته شد ارگان تبلیغاتی جامعه روحانیون مبارز و باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی می باشد این ادعای عوامفریبانه پیشرفت و عدالت تبلیغاتی نگفته است که ترجمان همان شعار معروف بهشتی " ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرت " است که مبلغ آن دروغ نامه ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری در دوران نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی دوره ی نهم رئیس جمهوری بود که اکنون وی اینگونه بر گردان نموده است:
" اصولگرايان با گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت پا به عرصه رقابت هاي انتخاباتي گذاشتند. اصولگرايان با احصاي مطالبات حقيقي مردم و با رصد فضاي سياسي کشور و تهديدات دشمن دردها و مشکلات مردم و مسائل نظام را در دستور کار حکومت قرار دادند .کارآمدي دولت باعث شد رقيب در دهمين دوره رياست جمهوري از روي حقد و حسد و نيز کينه و لجاجت از همه خط قرمزهاي پذيرفته شده خود عبور کند و فتنه اي خطرناک را تدارک ببيند. فتنه اي که سال گذشته فقط دشمنان نظام را خوشحال کرد و رقيب را از مرتبت يک مخالف قانوني به مخالف غير قانوني فروکاهيد. آنها در تور نبرد نرم دشمن گرفتار آمدند و برخي حتي بي مزد و مواجب براي آمريکا و رژيم صهيونيستي و انگليس سربازي کردند. کينه و لجاجت، حسد و عقده عقلانيت انسان را تعطيل مي کند و قواي انسان را در بست در اختيار شيطان قرار مي دهد. اين گردنه خطرناک و بزرگي بود که رقيب نتوانست از آن به سلامت عبور کند. همين جنود شيطاني ممکن است به جان و ذهن اصولگرايان بيفتد و به بهانه نقد درون گفتماني پرده ها را فرو اندازند و آنچه را نبايد عيان شود عريان نشان دهند:
بنابراین اکنون این بازجوی سابق روزنامه نگار شده با شیوه ی پرونده سازی و تنظیم کیفر خواست صادر کردن باز جوئی و دروغ تحریف گری و وارونه گوئی روزنامه نگاری مدل اصول گرائی برای سفید کردن پرونده ی ننگین دولت شکست خورده ی نا مشروع نهم ودهم با متهم کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها در الویت قرار دادن مبارزه با اینان در ادامه با عنوان دفن کردن فتنه ی جنبش سبز اینان را متهم و محکوم کرده است : سپس وحشت از درز کردن اختلافات و تضاد های درونی باند های مافیائی و بهانه دادن به دست رقیب گفته است و تأکید بر هشیاری نموده که نکند پیگیری فتنه ی سبز بقول وی به فراموشی سپرده شود . این چنین ماهیت و مأموریت خود را عیان کرده است و اصرار بر شیوه ی سرکوب زنان و توسعه خفقان و ارعاب و وحشت زیر چتر مبارزه با فرهنگ بی حجابی را توصیه و دیکته کرده است. سپس از طرح خنثی سازی بازتاب و آثار تحریم ها تأکید نموده است که می بایست اقدامات پیشگیرانه از جنگ موهبت الهی دیگر شود . بالا خره در پایان همان خواست و هدف کودتاگران پاسدارمرید ان آخوند دزد و متحجر انگلیسی مصباح یزدی مبنی بر نفی جمهوریت و تلاش برای حاکمیت اسلام طالبانی را اینگونه گوشزد نموده است :
"در حوزه سياست، تداوم حضور در عرصه نبرد نرم و دفع فتنه فرقه سبز مهمترين اولويت ماست. هر خبر يا تحليل يا گزاره اي که ما را از اين مهم غافل کند، بايد به ديده ترديد نگريسته شود. اگر نقشه رقيب نباشد، حداقل بايد گفت مسئله ما نيست. در عرصه فرهنگي، اسلامي کردن مناسبات اجتماعي و فرهنگي دغدغه اصلي ماست. اجراي قانون عفاف و حجاب را گامي براي رفع اين دغدغه مي دانيم. در اين مورد بايد به جاي حرف فقط عمل کرد و نتايج عمل را به بحث و بررسي گذاشت. 4- در عرصه امنيت ملي بحث تهديدات و تحريم ها را داريم ما بايد فضايي در کشور ايجاد کنيم که اجازه تکرار تجاوز به ايران اسلامي - به صورتي که در31 شهريور سال1359 اتفاق افتاد - را ندهيم.. 5- ما بايد هر چه زودتر در خصوص ارائه يک مدل کارآمد از دولت اسلامي دست به کار شويم اصولگرايان چنين فرصتي را ممکن است ديگر به دست نياورند ما از اين مرحله بايد عبور کنيم تا بتوانيم يک جامعه نمونه اسلامي بسازيم تا در جريان فرايند تکامل انقلاب اسلامي قرار گيريم. اگر از اين مهم غفلت کنيم ممکن است سال ها در همين مرحله در جا بزنيم"
در خاتمه اینکه این قلم بر دست بازجوی مقاله نویس شده در ورق پاره ی دولتی رسالت که ارگان تتلیغاتی باند ما فیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است که در 32 سال گذشته این باند مافیائی به جز نگاه چرخشی بقدرت داشتن که در راستای کسب هر چه بیشتر انباشت ثروت و غارتگری های نجومی و باد آورده بوده و هدف دیگری جز این ندارد . به خاطر همین است که مدعی قلم زن بر خلاف مانور تبلیغاتی پیشرفت و عدالت دادن نه سخنی از مردم و اوضاع و احوال شان نگفته است . حتی از عدم پاسخگوئی به مطالبات و قول های داده شده اصول گرایان در نمایش خیمه شب بازی انتخابات دولت نهم و دهم هم کلامی نگفته است . ولی برای اینکه رقیب موی دماغ حذف شده بطور کامل سرکوب و محو شود تا که شانس قدرت بازی سازی برای باز گشت بقدرت را نداشته باشد . پس به مدعیان اصول گرایان در گیر جنگ قدرت و اختلاف هشدار داده است که مواظب باشید هنگام سگ دعوا و بحث و جدل گفتمان اصول گرایانه ی خود از کنترل خارج نشوید و به سخنانی نا سنجیده اعتراف نکنید که موجب بهانه ی رقیب برای مانور تبلیغاتی شود و دامن به عمیق شدن شکاف و اختلاف بزند. همینطور در مقابل تأکید کرده است که می بایست برای تقویت حاکمیت اسلامی تلاش مستمر شود . یعنی همانگونه که اشاره شد هدف نفی جمهوریت و جایگزنی حاکمیت اسلامی رابطور شفاف بیان کرده است که بدون شک این تأکید مقابل وحشت از فریاد مردم معترض در اعتراضات ضد حکومتی سال گذشته است که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می دادند که مفهوم و پیام این فریاد تلاش برای تغییرات حکومت دمکراتیک غیر دینی در ایران است که چنین موجب افتادن کک بر توی تنبان حامیان و جارچیان غارتگر پاسداران کودتاگر شده است .
هوشنگ بهداد
http://www.resalat-news.com/Fa/?code=36078
ورق نامه ی دولتی رسالت یکشنبه 24 مرداد ماه سال 1389
مسائل ما چيست؟ دستور کار کدام است؟