مهدی خزعلی در وبلاگ خود چه نوشته ، چگونه نقل قول شده، چرا اعتراض نموده است؟
فراموش نشود که اوایل انقلاب بهشتی معدوم مدعی شده بود " ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرت" البته در روند نمایش تبلیغاتی خیمه شب بازی ریاست جمهوری نهم ، شعار ذکر شده ی بهشتی بعنوان تبلیغات کلیدی مدعی اصول گرائی مقابل مدعیان اصلاح طلبی بر گزیده شد و باهمآهنگی سایر همسویان اصول گرائیاین شعار بر پیشانی دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری نقش بست و حک شد . سپس چاشنی تأکید آمیز مدعیان اصول گرایان شد که مدعی بودند ما برحسب وظیفه ی شرعی و دینی خود ونه چشم بقدرت دوختن وارد صحنه ی مبارزه شده ایم . چون پس از 26 سال در صف انتظار بودن اکنون بعنوان عاشقان خدمت مقابل شیفتگان قدرت برای دفاع از مکتب اسلام و انقلاب و نظام و خدمت رسانی به محرومان مبارزه می کنیم . بهر حال این شعار تبدیل به اهرم چماق علیه ی رقیب مدعیان دوم خردادی ها شد . اما اکنون که بیش از 5 سال از آن زمان سپری شده است که مدعیان عاشقان خدمت توانستند مخالفان شیفتگان قدرت خود را با دو فقره طرح کودتای تقلباتی –انتخاباتی – انتصاباتی سوم تیر سال 84و 22 خرداد 88 کنار بزنند .چونکه موفق شدند رقیب مغللوب را از صحنه ی قدرت و رقابت حذف و نظام را یک دست نمایند. عجیب است .ولی اکنون ادامه ی جنگ قدرت و انباشت ثروت آنگونه بالا گرفته است که نه جای شعار بهشتی معدوم عوض شده است ، یعنی شیفتگان قدرت جای عاشقان خدمت را گرفته وقدرت انحصاری شده است ، بلکه خیلی بیش از گذشته عاشق قدرت وحفظ آن اصل برای حاکمان کودتائی شده است. مهمتر اینکه مکمل آن بازار دروغ و تحریف گری و اتهام زنی و تهدید کردن هم آنچنان مهار ناپذیرشده که نه فراموش شده است که امثال کروبی ها در گذشته نه چندان دور چه مقام ونقشی در این رژیم ضد بشری داشته و ایفا کردند و نه اینکه اکنون تحمل نمی شوند ، بلکه خیلی آسان برای بی اعتبار و مطرود و خاموش کردنش آنچنان کپی کردن خبر و تحریف نقل قول شده وارونه باز تاب داده می شود که این چنین مورد اعتراض و روشنگری خبر سازان دروغین حرفه ای از سوی مهدی خزعلی واقع شده است؟
بیست و دوم خرداد - 89
مهدی خزعلی : من دیگراعتمادی به اخبار مربوط به مطهری، بهشتی، منتظری، قدوسی، طالقانی، شریعتی، مفتح و امام که توسط "مرکز اسناد انقلاب اسلامی" منتشر می شود ندارم
وبلاگ مهدی خزعلی : هنوز من زنده ام، پدردر قید حیات است، کروبی هم زنده است، خبر هم در صفحه اول سایت موجود است، دهها سایت و خبرگزاری هم عین مطلب را منعکس کرده اند، هنوز مرکب قلم من خشک نشده است که مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آن ‌را تحریف می‌کند و خبری کذب منتشر می‌سازد، نمی‌دانم دیگر چه اعتمادی به تاریخ انقلاب تدوین شده توسط مرکز اسناد می توان داشت؟! با این خبر کذب من دیگراعتمادی به اخبار مربوط به مطهری، بهشتی، منتظری، قدوسی، طالقانی، شریعتی، مفتح و امام – که توسط این مرکز منتشر می شود- ندارم، شما که اینقدر راحت و بی‌پروا درحیات ما دروغ‌ پردازی می کنید، بعد از ما چه خواهید کرد؟خبر در سایت من با عنوان” ناهاری به قیمت جان کروبی!” منتشر شد، من ازپدر و آقای کروبی برای ناهار دعوت کردم، آقای کروبی دعوت مرا(به منزل من، نه منزل پدر!) پذیرفت و پدر آمدن خود را مشروط به توبه و اعدام آقای کروبی فرمودند!اولاً: دعوت از سوی من بوده است و عبارت” درخواست آقای کروبی” کذب محض است!ثانیاً: آیت الله خزعلی پذیرفتند و فقط یک شرط کوچک گذاشتند! آن هم اعدام کروبی بود! حال بایداز معظم له استفسار کنم که مهمانی بعد از تحقق شرط باشد (اعدام) یا قبل از آن!بدینوسیله از سایت ‌هایی که خبر کذب منتشر کرده‌اند می‌خواهمٰ این اصلاحیه را منتشر نمایند. با تشکر از این که قانون مطبوعات را ارج می نهید.۲۰/۵/۱۳۸۹ دکتر مهدی خزعلی.خبر مجعول مرکز اسناد انقلاب اسلامی:پاسخ جانانه آیت‌الله خزعلی به کروبی.آیت الله خزعلی با رد درخواست کروبی برای دیدار با وی که به بهانه رفع کدورت ها مطرح شده بود گفت: من اگر بیایم، به کروبی سیلی می زنم.مهدی خزعلی، فرزند آیت الله خزعلی که مدتی پیش به دلیل همراهی با جریان فتنه از سوی بیت آیت الله خزعلی طرد شده است، از پاسخ قاطع پدر برای دیدار با مهدی کروبی خبر داده است.چندی پیش قرار بود با نقشه مهدی خزعلی ، مهدی کروبی با آیت الله خزعلی دیداری داشته باشند و درخصوص وقایع پس از انتخابات صحبت کنند تا رفع کدورت! شود که آیت الله خزعلی پس از اطلاع از نقشه فرزندش، ضمن رد درخواست کروبی و مهدی خزعلی گفت من اگر در این مجلس حاضر شوم به کروبی سیلی خواهم زد