گزیده خبرهای 3 شهریور - 89
‌در ديدار جمعي از دانشجويان؛احمدي‌نژاد: در كار براي خدا بن‌بست وجود ندارد.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: وقتي كار براي خدا شد، بن‌بست وجود ندارد و خداي متعال دائماً راه‌هاي جديد را در مقابل انسان نمايان مي‌سازد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906021754
آخر این چگونه خدائی است که چنین بنده ی مدعی خدمت گزاری دارد ؟ یا اینکه این چگونه خدمت کردن در راه چنین خدا ئی می باشد که مدعی دارای پرونده ی اختلاس 350 میلیارد تومانی در زمان شهر دار تهران بودنش دارد؟ همچنین وزیر پاسدار میلیاردی رفاه به نام پاسدار محمد صادق محصولی دارد که پرونده ی مشترک زمین خواری و اختلاس گری با اخوی حاج داود احمدی نژاد دارد . همچنین معاون اولی دارد که دارای پرونده های اختلاس گری میلیارد تومانی دارد . تازه ضمن بالا کشیدن یک میلیارد دلار فروش نفت پاسخ هم نداده است که مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در دولت نهم کجا رفته و چه شده است؟
نادران:مساله معاون اول رئیس جمهور فراتر از مدرک دکترا است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27402
نظر این وکیل الدوله ی اصول گرای باز ار مکاره مجلس هشتم بیانگر وجه اثباتی ادعای دروغین پاسدار گماشته احمدی نژاد مبنی بر عدم بن بست در مسیر کار برای خدای مورد نظر پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.
اتفاقی که رخ داد و نادران این بار گفت که «موضوع مدرک دکترای معاون اول رئیس جمهورمساله اصلی وی نیست و موضوع فراتر از این است.» روز گذشته اخباری منتشر شد که شما به دلیل شکایت معاون اول رئیس جمهوربه دادگاه فراخوانده شدید؟ چه مواردی در این دادگاه به شما تفهیم اتهام شد؟ دادگاهی هنوز تشکیل نشده است.یعنی شما دادگاه نداشتید؟ نه، بازپرسی شعب دادسرای کارکنان دولت بود. هنوز دادگاهی مرا احضار نکرده وقتی مشخص شد همه مطلع می شوند.اینکه گفته بودید بحث مدرک دکترای آقای رحیمی مهم نیست. منظورتان چه بوده است? نه اینکه موضوع مدرک تحصیلی ایشان مهم نیست.مهمتر از دکترا، مسئل مالی ایشان است. منظورتان بحثی است که شما درباره اطرافیان ایشان و باند خیابان فاطمی مطرح کردید؟ قصه فراتر از این حرف ها است. اگر فرصتی شد انشاء الله عرض می کنم.
با حكم رحيم مشايي؛مجتهدزاده‌ رئيس ستاد برگزاري اجلاس وزيران زن كشورهاي اسلامي شد.خبرگزاري فارس: ‌اسفنديار رحيم‌مشايي ‌ در حكمي مريم مجتهد زاده‌ مشاور ‌رئيس جمهور و رئيس مركز امور زنان و خانواده را به سمت رياست ستاد برگزاري اجلاس وزيران زن كشورهاي اسلامي منصوب كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906021758
گفته می شود نر است ولی بدوش . اکنون از یک سو سیل انتقادات مدعیان اصول گرایان نسبت به رحیم مشائی در حال افزایش است که تأکید می شود که وی باید از کابینه کنار گذاشته شود . ولی از طرف دیگر شاهدیم که چگونه هر روز از سوی پاسدار گمشته احمدی نژاد اختیارات و مسئولیت های گسترده تر به وی داده می شود که نه دهان کجی کردن به منتقدان مدعی اصول گرایان می باشد ، بلکه نمایش اوج اختلاف و رقابت و تضاد ها و جنگ قدرت درون با ند های مافیائی کودتا گران غالب و اوضاع آشفته بازار وخرت وخر حاکم می باشد؟
انتقاد رهبر شيعيان پاكستان از سازمان كنفرانس اسلامي.خبرگزاري فارس: رهبر شيعيان پاكستان گفت: سازمان كنفرانس اسلامي در قبال فاجعه اخير انساني در پاكستان تنها به تشكيل جلسه اكتفا كرده، اما اقدام عملي صورت نگرفته است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906021481
ملا خوری حوزوی به سبک سوء استفاده کردن از نام شیعیان عراق و حزب الله جنوب لبنان که اکنون نوبت سوء استفاده گری از از شیعیان پاکستان علیه کنفرانس اسلامی رسیده است که تاکتیک تبلیغاتی برای پوشش عدم کمک و ارسال خدمات به سیل زدگان پاکستان از سوی حاکمان عوامفریب و دین فروشان رژیم ضد بشری ایران است که چنین فرصت طلبانه برای سفید کردن پرونده و توبره و آخور خوری کردن از سایر کشور های اسلامی که چرا کمک رسانی به سیل زدگان پاکستان نکردند طلبکاری هم شده است ؟
احتمال بخشش دو محکوم به ‌اعدام کهریزک
http://www.fararu.com/vdcc1xqp.2bqpx8laa2.html
مشخص بود که متهم ومحکوم کردن افسران نیروی انتظامی به خاطر تبرئه کردن مجرمان اصلی جنایت قتل و تجاوز و شکنجه مققتولان بازداشتگاه کهر یزک بوده است که شامل احمدی مقدم و احمد رضا رادان و سعید مرتضوی و حداد و حیدری و حسین فدائی و پر ویز سروری می باشند که اکنون با عزل تاکتیکی 3 قاضی جنایتکار در این ماجرا راه برای بستن دهان معترضان وماستمالی کردن پرونده و به فراموشی سپردنش هموار شده است.
اولیای دم احتمالا از قصاص دو محکوم به قصاص نفس در پرونده جنایت بازداشتگاه کهریزک گذشت خواهند نمود. یک منبع آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی مهر اظهار کرد والدین محسن روح الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی فر که در پی تخلفات صورت گرفته از سوی برخی افراد خودسر بعد از حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات سال گذشته در بازداشتگاه کهریزک به شهادت رسیدند، به احتمال زیاد دو افسر نگهبان نیروی انتظامی که در همین ارتباط در دادگاه نظامی عامل قتل و مجرم شناخته شده و به قصاص نفس محکوم شده‌اند را، مورد بخشش قرار خواهند داد
ديدار احمدی‌نژاد با دانشجويان حاشیه‌ساز شد
http://www.fararu.com/vdcamonm.49nya15kk4.html
پس از دیدار چماقداران دانشجوئی که با رهبر لوطی جماران ولی وقیح انجام شد . اکنون بدون دعوت کردن این چماقداران بسیج دانشجوئی در دیدار با پاسدار گماشته احمدی نژاد آشکارا نوعی واکنش انتقادی و دهان کج کردن به ولی وقیح می باشد. همچنین از سوی دیگر نشان نفوذ و افزایش قدرت تصمیم رحیم مشائی در کابینه می باشد که منتقدان مدعی اصول گرایان خواهان بر کناری وی از دولت نا مشروع دهم می باشند.
قرار است امروز ديداري ميان رئيس‌جمهور و برخي دانشجويان انجام شود كه همه تشكل‌هاي دانشجويي اعلام كرده‌اند براي حضور در اين ديدار دعوت نشده‌اند. به گزارش فارس در حالي كه 3 سال از آخرين ديدار تشكل‌هاي دانشجويي با رئيس‌جمهور مي‌گذرد، برخي اخبار حاكي از آن است كه عصر امروز (سه‌شنبه) دفتر رئيس‌جمهور ديداري را بين برخي دانشجويان و احمدي‌نژاد ترتيب داده است. هرچند در وهله اول برپا شدن يك ديدار دانشجويي با رئيس‌جمهور آنهم پس از تعطيلي 3 ساله اين ديدار، اميدواركننده و خوشحال‌كننده مي‌نمود اما اظهارات نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي حاكي از آن است كه گويا قرار است به دليل برخي حاشيه‌ها، اين ديدار به نقض غرض خودش تبديل شود. مهمترين نكته‌اي كه نمايندگان اتحاديه‌هاي بزرگ دانشجويي كشور در زمينه نامطلوب بودن اين ديدار مطرح مي‌كنند، دعوت گزينشي از برخي دانشجويان براي حضور در اين ديدار و ناديده گرفتن اتحاديه‌هاي دانشجويي به عنوان نمايندگان دانشجويان است. اتحاديه‌هايي كه اعضاي آنها با برگزاري انتخابات توسط دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور انتخاب شده و نماينده دانشجويان محسوب مي‌شوند. فعالان دانشجويي معتقدند اطرافيان رئيس‌جمهور و بخصوص مسئولان دفتر وي عامل اصلي دعوت گزينشي برخي دانشجويان براي حضور در اين جلسه هستند. اين دانشجويان معتقدند كه احياناً اين اقدام اطرافيان رئيس‌جمهور براي عدم مطرح شدن انتقادات دانشجويي به رفتار و گفتار و نگرش‌هايشان صورت مي‌گيرد. در اين بين برخي نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي نيز به صراحت از اسفنديار رحيم‌مشايي به عنوان فردي كه عامل اصلي "مهندسي كردن " اين ديدار است ياد كرده و البته اشاره‌اي نيز به دست داشتن برخي عوامل نشريات همت و موج‌انديشه به عنوان عوامل دست‌دوم در حاشيه‌ساز كردن اين ديدار دارند.
با انتقاد از سوء‌برداشت‌ منتقدان و بی‌اعتنایی دولت؛
علیرضا افتخاری: به خاطر فشارها، ایران را به قصد فرانسه ترک می‌کنم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27401
هزینه ی دریافتی منفی هنری در دیدار با یک عنصر منفور مشکل ساز یا بقول مهدی خزعلی محلل آب حوض کشی که از گرده ی خر افتاده و گردو جسته و با دمش مشغول گردو شکستن می باشد که هنر در آغوش کشیدن وی را مجبور نموده تا که تصمیم بگیرد سکونت در کشور مهد آزاد ی را بر گزیند که به خاطر در آغوش کشیدن و بوسیدن پاسدار گماشته احمدی نژاد نصیب محمد اصفهانی خواننده و اعضای خانواده اش این چنین توفیق اجباری نصیب شان شده است. البته قبلاً هم در مورد وی گزارش شده بود که از فعالیت هنری فاصله گرفته و قصد سفر به فرانسه و ماندن در آنجا دارد که به نظر می رسد که اکنون عدو سبب خیر شده است. مهم این است که این قربانی بد نامی پاسدار گماشته احمدی نژاد انتقاد از وی کرده است که وی را به حال خود رها کرده تا زیر اهرم فشار انتقادی دو جانبه باشد.
در پی اتفاقاتی که اخیرا ناخواسته گرفتارش شدم و هجمه بسیاری که بعد از آن، برای خود و خانواده‌ام پیش آمد، رفتن را به ماندن ترجیح می‌دهم، و قصد دارم از ایران بروم و در فرانسه زندگی کنم./ همین پیگیری‌ها و بی انصافی‌های برخی، ماجرا را برای ما بسیار ناگوار کرد. ناگوار، نه از آن روی که رسم ادب به جا آوردم، بلکه به خاطر برداشت‌های نادرستی که از رابطه من با رییس جمهور شد/پس از آن مراسم و مسایل بسیاری که در پی آن پیش آمد، برخوردهای بدی با من و خانواده‌ام صورت گرفتافراط گرایی سبب شده است که همه چیز با برچسب سیاسی دیده شود . شاید یکی از آخرین قربانیان چنین حرکتی علیرضا افتخاری خواننده محبوبی باشد که این روزها از هر سو تحت فشار است . یک عده می خواهند روبوسی او با احمدی نژاد را خلاف نشان دهند و عده ای میخواهند این روبوسی را نشانه ای سیاسی قلمداد کنند و از آن بهره برداری کنند . همین امر سبب دلگیری این استاد آواز ایران شده است که فارغ از دنیای سیاست و به رسم ادب و مردانگی هنگامی که رئیس جمهور کشورش او را مورد تقدیر قرار می دهد او نیز از رئیس جمهورش و ابراز احساساتش تشکر می کند . در پی اتفاقاتی که اخیرا ناخواسته گرفتارش شدم و هجمه بسیاری که بعد از آن، برای خود و خانواده‌ام پیش آمد، رفتن را به ماندن ترجیح می‌دهم، و قصد دارم از ایران بروم و در فرانسه زندگی کنم. در تماسی که برای احوال‌پرسی از علیرضا افتخاری داشتیم، بسیار ناراحت بود و گفت: «می‌خواهم بروم. کارهای لازم را هم انجام داده‌ام. دیگر باید بروم...» حالا اما مشخص شده است که او «فرانسه» را برای زندگی انتخاب کرده است. اگر چه خودش می‌افزاید بعد از انتشار این یادداشت برخی از مدیران رسانه ملی در تماس با وی، او را از این بابت و به خاطر اسم بردن از محمدرضا شجریان بسیار سرزنش کرده‌اند، اما به این ترتیب هم ماجرا پایان نیافت. او با انتقاد و ابراز گلایه از رییس جمهور و گروه فرهنگی دولت، اظهار کرد: «پس از این پیش آمدها و تبعات بسیاری که برای من و خانواده‌ام به وجود آمد، حتی برای یک بار یکی از اطرافیان متعددی که رییس جمهور دارد، احوالی از ما نپرسید تا حداقل بدانم کارم درست بوده یا نه اما اکنون می‌گویم نه.» «در این نامه خطاب به رییس جمهور خواهم نوشت که شما حتما در جریان آن چه برای من پیش آمد قرار گرفته‌اید، اما هیچ واکنشی نشان ندادید.» افتخاری در پاسخ به اینکه اگر فضا و شرایط به نوعی مناسب شود و مسئولان نیز در رفتار خود تجدید نظر کنند، قید رفتن به خارج از کشور را می‌زنید، قدری مکث کرد و با ناامیدی گفت: «بعید می‌دانم اما باید دید چه پیش می‌آید.» این هنرمند عرصه موسیقی از رییس سازمان صدا و سیما هم گله کرد و گفت: «در طی سی سال گذشته به قدری آثار مرا بدون اجازه‌ام پخش کرده‌اند که بی حساب است، اما دریغ از اندکی مهر و محبت
حسينيان در سي سي يو
بعید نیست که حال یا در آینده این مدافع ویار نزدیک سعید امامی به ولی ملحق شود.
روح الله حسينيان چهره شاخص اصولگرايان در مجلس كه به علت عارضه قلبي تحت عمل جراحي قرار گرفته در حال حاضر سي سي يو يكي از بيمارستان هاي تهران بستري است.به گزارش جام جم، روح الله حسينيان چهره شاخص اصولگرايان و رئيس كميسيون شوراها و سياست داخلي مجلس است كه صبح روز يكشنبه دچار عارضه قلبي شد و براي درمان به يكي از بيمارستان هاي تهران منتقل شد.وي روز گذشته تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت اما در حال حاضر در بخش سي سي يو اين بيمارستان بستري است.بعدازظهر امروز تعدادي از نمايندگان مجلس براي عيادت حسينيان به بيمارستان مراجعه كرده اما به دليل بستري بودن وي در بخش سي سي يو موفق به ملاقات با وي نشدند.گفته مي شود حال حسينيان پس از عمل رضايت بخش اعلام شد.
جهت اطلاع
اعترااف به نگرانی خانواده ها نسبت به رشد و گسترش مصرف مواد مخدر در میان جوانان و نوجوانان که حاصل مبارزه ی 32 ساله با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و نیروی انتظامی می باشد.
منطقه لواسان، در معرض فساد و بي بندوباري گردشگراني است كه براي خوشگذراني به اين منطقه مي‌روند. يكي از اهالي لواسان حضور گسترده گردشگران در روزهاي پاياني هفته را يكي از علل اين پديده شوم دانست و افزود: علي‌رغم اينكه حضور مسافران بايد منجر به رونق فرهنگي اين منطقه شود اما عملاً شاهد افزايش بي بند وباري در لواسان هستيم. آتي نيوز از قول مادر يك دختر 18 ساله نوشت: متاسفانه درحال حاضر فساد، انواع مواد مخدر و... دامن گير مدارس اين منطقه نيز شده است.
بازتاب آماده سازی تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای از سوی شیخ نشین های همسایه
*
سردبير روزنامه الوطن چاپ كويت از كشورهاي عربي منطقه خواست موافقت خود را براي در اختيار قرار دادن خاك كشورهايشان براي حمله نظامي به ايران اعلام كنند. به گزارش عصر ايران، فواد هاشم در مطلبي نوشت: "به صورت جدي از همه وزراي خارجه كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس مي‌خواهم كه موافقت كشورها و ملت‌هاي خود را براي باز كردن مرزهاي زميني، دريايي و خاكي در مقابل نيروهاي آمريكايي يا ناتو يا نيروهاي بين‌المللي براي حمله كوبنده به حكومت ايران اعلام كنند." وي كه به كينه توزي نسبت به ايران معروف است، نزد مردم كويت و ملت‌هاي منطقه به عنوان عامل رژيم صهيونيستي شناخته مي‌شود و همواره بر خلاف نظر مردم منطقه و به سفارش آمريكا و صهيونيست‌ها مقاله مي‌نويسد.
بازتاب اعتراف به سیاست مداخله گرایانه رژیم ضد بشری در امور داخلی عراق به خصوص پیرامون بر گزیده شدن نخست وزیر آینده عراق
*
رئيس فهرست العراقيه در ادامه جوسازي‌هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران اين بار در كويت ادعا كرد ايران بر روي نام وي براي تصدي نخست وزيري عراق خط قرمز كشيده است. به گزارش مهر به نقل از پايگاه خبري نهرين، اياد علاوي در كويت مدعي شد: من نشنيده‌ام كه كشورهاي ديگر خطوط قرمزي درباره كسي داشته باشند، اما شنيده‌ام كه ايران درباره برخي خطوط قرمز دارد و آن طور كه شنيده‌ام ايران نخست وزيري مرا وتو كرده است. وي در جواب اين سئوال كه آيا سازمان ملل درصدد تحميل دولت جديد در عراق است؟ اظهار داشت: سازمان ملل متحد قدرت اجرايي كافي براي انجام اين كار ندارد و آمريكا چنين قدرتي دارد، اما هرگز در اين زمينه دخالت نخواهد كرد!