گزیده خبر های 24 مرداد – 89 قسمت - 2
شورش منافقين ناراضی در اردوگاه اشرف
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26239
اینهم یک چشمه ی دیگر ما ربازی و مار رها کردن علیه ی مجاهدین اشرف است که از سوی سایت بد نام و ابسته به وزارت اطلاعات رژیم ضد بشری هابیلیان دنبال شده است که از ابتدا تا انتهای گزارش خبر جعلی ساختگی دروغ ووارونه است که از موضع فرافکنی بازجوئی و روش اعتراف گیری و تحریف گری تهیه و تنظیم شده است چونکه هم مجاهدین را مسلح معرفی کرده است . هم اینکه نقش کنترل بیرون کمپ اشرف که در اختیار ارتش و نیروی پلیس دولت غیر قانونی نوری مالکی و مزدوران می باشد . به خصوص تجمع مزدوران ارسالی از ایران که در جلوی در درب اشرف می باشد مجموعه ی این اقدامات به مجاهدین نسبت داده شده است . همچنین شعار نویسی های دیواری در ایران علیه ولی وقیح و رژیم ضد بشری هم وارونه جلوه داده شده و به مجاهدین اشرف نسبت داده شده است . به نظر می رسد که وظیفه و مأموریت جدید پا سدار تروریست دیپلمات حسن توانائی فرد در عراق فقط ربودن دو شهر وند آمریکائی از طریق سپاه قدس در استان دیاله نمی باشد ، بلکه اینگونه خبر و شایعه سازی های دروغین علیه ی مجاهدین اشرف هم جزو مأموریت های محول شده به وی می باشد.
طي روزهاي اخير براي جلوگيري از فرار اعضاي ناراضي، فشار و كنترل بر روي اين افراد در پادگان اشرف به شدت افزايش يافته كه اين امر باعث بروز نارضايتي، انتقادات و شورش‌هاي پراكنده‌اي در اين پادگان شده است
جامعه اطلاعاتي آمريكا فاش كرد .گروهك منافقين فعاليت هاي تروريستي خود را كنار نگذاشته استhttp://www.kayhannews.ir/890524/3.HTM#other310
این گزارش خبر در دروغ نامه ی کیهان سر بازجوی حسین شریعتمداری لو داده شده است که منبع خبر سازی جعلی کجاست . چونکه از موضع تف و تاق و ریش تهیه شده است که زیرآب ادعای مسخره ادعای ضد آمریکائی زده شده برای همین با خوشحالی تمام باز تاب داده شده است آنسوی سکه گزارش خبر توطئه ی آمیز قبلی می باشد که نشان از جدی بودن وحشت از مجاهدین و خارج شدن نامشان از توی لیست گروه و سازمان های تروریستی آمریکا و نقش افشاگری اقدامات تروریستی و مداخله گری پاسداران در عراق می باشد.
براساس اسنادي كه به تازگي و از سوي جامعه اطلاعاتي آمريكا منتشر شده است گروهك تروريستي منافقين هم چنان آمادگي خود را براي انجام عمليات هاي تروريستي و استفاده از خشونت حفظ كرده اند.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، براساس اين مدارك كه به تازگي از طبقه بندي خارج شده، جامعه اطلاعاتي آمريكا بر اين نكته تصريح دارد كه ادعاي سازمان مجاهدين خلق (منافقين) براي كنار گذاشتن خشونت از سال 2001 و به صورت داوطلبانه، فريبي بيش نيست و اين سازمان هم چنان قابليت انجام عمليات هاي تروريستي خود را حفظ كرده است.در اين گزارش آمده است: خلع سلاح اين سازمان به صورت داوطلبانه و كامل نبوده است و اين سازمان هم چنان قادر است عمليات هاي تروريستي مختلفي را اجرا كند.در اين گزارش هم چنين براين نكته تاكيد شده است كه كليه اطلاعاتي كه منافقين در مورد برنامه هسته اي ايران ارائه كرده اند غلط و با اهداف سياسي بوده است
فقط قابلمه نداشتيم...! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890524/2.htm#other210
سر بازجو حسین شریعتمداری گویا سوژه کم آورده است که مجبور شده است به رضا پهلوی گیر دهد .رضا ربع پهلوي شازده ناكام پهلوي مي گويد اگر نخود و گوشت و گوشت كوب و پياز و سيب زميني داشتيم، مي شد آبگوشت براندازي را به سرعت بار بگذاريم..
جهت ااطلاع
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890524/13890524_02_jomhori_islami_jahat_ettela_0001.html در این ستون چند گزیده ی خبر بازتاب داده شده است که مر بوط به رشد تضاد و اختلافات و سگ دعواهای باند های مافیائی کودتائی مدعیان اصول گرایان است . هم مربوط به افشاگری نامه ی یک پزشک مقیم آلما ندعوت شده به همایش بزرگ ایرانیان و دلال و جاسوس هوشنگ امیر احمدی است . هم اینکه مر تبط با اعتراض زنان خواننده و هنرمند می باشد..
سخنرانی مشائی ناتمام ماند
همانگونه که دستگاه تبلیغات وابسته ی حکومتی پیرامون برخی از مهره ها کوک می شود والکی بزرگ و گنده و معروف و مشهورش می کنند . هرگاه هم پا از گلیم خودش فرار تر بگذارد یا از خطوط سرخ ترسیم شده عبور کنند بهمان شیوه ی تبلیغاتی ساختگی هم تخریب و بی اعتبار می شوند . چونکه هدف جنگ قدرت و ثروت می باشد و خمینی شیاد گفته بود هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام.
دیدار جمعی از رزمندگان کردستان با احمدی نژاد که جمعه شب گذشته شکل گرفت اتفاقات جالبی را با خود به همراه داشت.به گزارش جهان به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، این جمع که منتظر سخرانی دکتر احمدی نژاد بودند با شخص دیگری در پشت تریبون مواجه شدند.در این دیدار در ابتدا مشایی رئیس دفتر احمدی نژاد با حضور در بین جمع حاضر به سخنرانی پرداخت.حضور مشایی در پشت تریبون و سخنرانی وی موجبات ناراحتی حاضرین را فراهم کرده و واکنش هایی را از طرف آنان به همراه داشت.اعتراض این افراد تا جای پیش رفت که مشایی مجبور شد تریبون را ترک کرده و آن را در اختیار احمدی نژاد قرار دهد.با رفتن مشایی برخی از افراد از جای خود بلند شده و از سخنرانی رئیس دفتر احمدی نژاد در آن مراسم به احمدی نژاد اعتراض کردند.احمدی نژاد که پای تریبون رفته بود سخنان خود را با مباحثی پیرامون مشایی و اعتراضات شروع کرد که این موضوع شگفتی بسیاری از افراد حاضر را به دنبال داشت.وی در سخنان خود با بیان اینکه مشایی فردی با خدا و با تقواست، در اظهار نظری وی را با شهید بهشتی و شهید رجایی مقایسه کرد.
دروس دانشگاه هنر پس از ورود ده نمکی و پناهیان
وقتی رئیس چماقداران حزب اللهی ها ی دیروز و فلم ساز و وکیل الدوله بازار مکاره امروز شده و اهل هنر مکتبی هم شده باشند . به خصوص اینکه آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی هنر مندان را شاگردان ابلیس متهم کرده باشد مشخص است که با ورود اینان به عرصه ی دانشگاه و ضعیت واحد های دروس هنر در دانشگاه می بایست تغییر کند.
به دلیل برخی نارسایی‌ها در متون درسی رشته‌های هنری در دانشگاه هنر، قرار است طرح تغییر و تحول اساسی در دانشگاه هنر مورد بررسی قرار گیرد.به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، پس از تغییراتی که در هیأت امنای دانشگاه هنر به وجود آمد و اعضای جدیدی در آن حضور پیدا کردند، قرار است نگاه ویژه‌ای به رشته سینما صورت گیرد و دانشجویان این رشته با شکل مفهومی هنر هفتم آشنا شوند.بانی فیلم در این زمینه می نویسد:آنچه از این طرح شنیده شده، این است که ابتدا متون درسی رشته سینما و سپس سایر رشته‌های هنری به شکلی تدوین و تبیین شوند تا دانشجویان دانشگاه هنر پیش از آن که به عنوان یک تکنسین سینما قلمداد شوند، دارای نگاهی معرفتی و شناختی به هنر هفتم شوند و بیش از آن که «تاریخ سینما» براي آنان اولویت باشد، «حکمت سینما» به عنوان یکی از دروس اساسی تدریس شود.براساس شنیده‌ها،قرار است کارگروهی براي مطالعه و تغییر برخی از دروس دانشگاه هنر آغاز به کار کنند.براساس این طرح، تغییرات ایجاد شده موجب می‌شود تا دانشجویان سینما را به شکل مفهومی و اندیشگی بشناسند
جوان ایرانی مقیم سوئد مشاور جانشین "رئیس جمهوری" اسلامی ایران در امور ایرانیان خارج از کشور + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20475
معمولاً اینگونه افراد یا جزو دانشجویان بورسیه ای هستند یا اینکه رابطه شان با رژیم ضد بشری قطع نشده است که به این آسانی به بازی گرفته می شوند و البته که اینگونه اقدامات شانارتباط مستقیم با پیگیری منافع اقتصادی شان دارد . یا اینکه مجرد هستند که می خواهند بروند ایران و زن بگیرند یا دیدار با اعضای خانواده خود داشته باشند و برای شان مهم نیست که در ایران چه می گذرد ومردم چگونه زندگی می کنند یا نظرشان در مورد سران رژیم ضد بشری چیست؟
بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر به جرم حمل چاقو در تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20464
بالاخره برای ادامه ی فضای اختناق و سانسور و سرکوب ی بایست هرروز بهانه ای وجود داشته باشد که اکنون گیر به داشتن جوانانی داده شده که چاقو دارندکه نکند کسی موقع تهاجم سرکوب گرانی که وضرب و شتم می کنند از خودش در برابر مهاجمان دفاع کند.اگر نه در کجای جهان یا کشور ها اینگونه با جوانان توی خیابان بر خورد می شود که در تصویر دیده می شود که با اتهام واهی در خیابان های ایران رفتار می شود ؟
اعدام ناگهانیِ بیش از هفتاد نفر در مشهد
این سیاست جنایت آمیز ضد بشری مکمل گزارش خبر قبلی می باشد که نشان از ماهیت رژیم ضد بشری آدمکش ووحشت زده و متزلزل شده دارد که از ترس اینگونه می کشد تا بتواند به بقای ننگین خود ادامه دهد
ندای سبز آزادی: شنیده ها حاکی است، طی چند روز گذشته بیش از هفتاد نفر از زندانیان زندان مشهد به صورت ناگهانی اعدام شده اند.به گزارش خبرنگار ندای سبزآزادی از مشهد، بعضی از این افراد که گویا در رابطه با مواد مخدر دستگیر شده بودند، حکمهای قضایی خود را پیش تر از این دریافت کرده بودند که بر طبق آنها مجازات اعدام شامل حال آنها نمی شده است و حتی به پرداخت جریمه های نقدی نیز کفایت شده است. اما به صورت ناگهانی دستور قضایی مبنی بر اعدام این افراد صادر گردیده است.هنوز دلیل صدور این از سوی مرجع قضایی مشخص نیست. اما گمانه زنی ها حاکی از آن است نهادهای اطلاعات و امنیتی صورت گرفته است. بنا بر اطلاعات خبرنگار ندای سبزآزادی، پیش از نیز در پرونده ای مشابه در همین شهر، در اوایل روی کار آمدن دولت نهم هنگامی که رابطۀ یکی از مامورین رده بالای انتظامی-امنیتی با گروههای مواد مخدر روشن می شود، ناگهان بیش از شصت نفر از افراد مربوط به آن پرونده (که اغلب از اهالی تربت جام و تایباد بوده اند) اعدام می شوند که در بین آنها چند نفر از بستگان مامورین نیروی انتظامی نیز وجود داشته اند.گفتنی است طبق اطلاعات بدست آمده، در بین افراد اعدام شدۀ اخیر، نام افراد زیر هجده سال نیز مشاهده شده است.
ترقي در گفت‌وگو با فارس:پخش صداي شجريان از رسانه‌ملي خواست دشمنان انقلاب است.خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه با بيان اينكه شجريان در فتنه‌اخير راه خود را از ملت ايران جدا كرد، گفت: پخش صداي شجريان از رسانه‌ملي خواست دشمنان انقلاب است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905240978
جائیکه خواننده ی لوس آنجلسی دعوت می شود و علیرضا افتخاری پاسدار گماشته احمدی نژاد را در آغوش خود می کشد می بوسد . می بایست که این عضو باند غارتگر مافیائی انگلیسی مؤتلفه و اهل منقل اینگونه فتوا علیه آوازه خوان همشهری خود صادر کند چون مداح غارتگری و مرثیه و روضه خوان ثروت مفت باد آورده می باشد.گرچه این ممنوعیت می تواند کسب اعتباری هم برای شجریان باشد.
در پي اظهارات تأمل‌‌برانگيز رئيس دفتر احمدي‌نژاد؛نامه 120 نماينده مجلس به رئيس‌جمهور براي تذكر به مشائي.خبرگزاري فارس: بيش از 120 نماينده مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي به رئيس جمهور، خواستار تذكر به اسفنديار رحيم مشائي شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905240960
عجب این گله وکیل الدوله ها به خودشان جرأت داده و ریسک کرده اند که به جای پیگیری عدم کفایت سیاسی از پاسدار گماشته احمدی نژاد در بازار مکاره ولی از وی در خواست کنند که به رئیس دفتر یا مراد خود تذکر دهد ؟!
سخنان تند مشايي عليه فيروزآبادي
نا گفته نماند اینگونه پاسخ دادن به بسیجی فیروز آبادی از سوی رحیم مشائی بمنزله ی رو درروئی با رهبر لوطی جماران ولی وقیح است که نشان از بی اعتبار شدن کاملش می باشد .
سايت صراط نيوز در خبري مدعي شد كه خبرگزاري ايرنا بخشي از سخنان رحيم‌مشايي عليه سردار فيروزآبادي را سانسور كرده است. اين سايت خبر داده كه رئيس دفتر رئيس‌جمهور سخنان تندي را عليه فيروزآبادي بيان كرده و خطاب به منتقدان اصولگرا گفته كه اگر احمدي‌نژاد را از اين جريان بگيريد ديگر هيچ چيز باقي نمي‌ماند. صراط نيوز تاكيد كرده كه براي ادعاي خود در خصوص اظهارات تند مشايي عليه فيروزآبادي سند دارد.
مصطفی تاج زاده به زندان اوین بازگشت
مشخص است وقتی که نام وی پای اطلاعی ی 7 نفره شاکی از اطلاعات پاسداران و پاسدار مشفق می باشد مشخص است که می بایست برای پاسخگوئی به دلیل شکایت خود به زندان اوین باز گردد.
مصطفی تاج زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی که بعد از حدود ۹ ماه بازداشت از اسفند ماه سال ۸۸ در مرخصی بود، با تماس ماموران قضایی صبح روز یکشنبه ۲۴ مرداد به زندان اوین بازگشت. پیش از این محسن امین زاده (در روز ۴ مرداد) و محسن صفایی فراهانی (در روز ۲۰ مرداد) با تمدید نشدن مرخصی هایشان به زندان اوین فرا خوانده شده بودند. تعداد زیادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب که در روزهای اول بعد از انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ بازداشت شده بودند، بعد از چند ماه بازداشت در روزهای پایانی سال ۱۳۸۸ به مرخصی آمدند. در بیشتر موارد، مرخصی این افراد مرتبا تمدید می‌شد
آیت‌الله مصباح: تعدد قرائت دینی هنر شاگردان ابلیس است
http://www.fararu.com/vdcaa6nm.49nye15kk4.html
اکنون مشخص شده است که دلیل تغییر واحد دروس هنر دانشگاه برای چیست وچرا پخش صدای ربنای شجریان از تلویزیون پاسدار ضر غامی ممنوع شده است که حمید رضا ترقی بر آن تأکید کردکه منبع اصلی صدور این فتوا کجاست؟
خورشيدي در گفت و گو با شفاف:اگر حرف مشایی حرف دولت باشد این دولت اصولگرا نیست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26217
اینهم نظر یکی دیگر از فامیل های خانوادگی پاسدار گماشته احمدی نژاد که نسبت به رحیم مشائی اعلام کرده است که خیلی فرق با نظر 120 رأس وکیل الدوله های بازار مکاره دارد
مشايي در كارهاي غير تخصصي ورود پيدا مي كند در صورتي كه او از مسئولان اجرايي كشور محسوب مي شود و بايد كار خود را ادامه دهد .اما هر روز مشكلي را با توسل به مسائلي كه هيچ ارتباطي به كارهاي اجرايي ندارد در مملكت به وجود مي آورد ./ بنده چند سال پيش در خصوص عملكرد دولت انتقاداتي كردم و فرياد زدم اما كسي گوش نكرد و حالا دوستان به آن رسيدند.
خبرگزاری ایرنا با پول ملت علیه نمایندگان ملت ؛ آیا درخواست اجرای قانون جرم است ؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26161
آخر هنگامی که وکیل الدوله های بازار مکاره که انتقاد به گفتمان لمپنی و لاتی پاسدار گماشته احمدی نژاد دارند اینگونه از سوی ورق پاره ی دولتی متهم و تحقیر و تهدید می شوند . آیا این بازار مکاره و رژیم ضد بشری اعتبار و مشروعیت دارد؟
واقعاً ملت ایران حق دارد از برخی رفتارها تعجب کند . قانونی در این مملکت در جهت رفاه حال ملت تصویب شده و مطابق نظر صریح ولی فقیه دوران دولت موظف است مر قانون عمل کند . اما وقتی عمل نمی کند و نمایندگان اعتراض می کنند که چرا قانون اجرا نمی شود عده ای ناراحت می شوند و از قوه قضائیه می خواهند با این نمایندگان برخورد کند ! آیا واقعاً قوه قضائیه باید با مدافعان اجرای قانون برخود کند یا با ... ؟
بروجردی: استقبال ضدانقلاب ازسخنان مشایی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26268
در رژیم ضد بشری تصویر مار کشان و مار قالب کنندگان که 32 سال است با همین شیوه هم مردم ایران راسر کار گذاشته وهم سر کیسه شان نموده اند . مار بازان حرفه ای هرروز یک مار میان مار رها نموده اند تا از دچار وحشت و تشنج شدن ا راحت جیب بران حرفه ای حکومتی مشغول زدن جیب شان شوند. که اکنون چند روزی است با علم کردن رحیم مشائی و منحرف کردن اذهان عمومی مشغول مار بازی و جیب زنی خودشان می باشند.
وی با بیان اینکه بر اساس این واکنش های برون مرزی به راحتی می توان گفت این سخنان نمی تواند مطلوب باشد، افزود: مشایی که مسئولیت مهمی را در دولت عهده دارد باید به گونه ای سخن بگوید که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.