گزیده خبر های 30 مرداد - 89

وزیر بازرگانی در حاشيه دومین همایش صادرات غیر نفتی:نان تك نرخي 250 تومان مي‌شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26898

گذشته از اینکه سئوال است که اوایل انقلاب قیمت نان چه میزان بود و اکنون چه مقدار است وچرا ؟ آیا حقوق و دستمزد های کارمندان و کار گران هم بهمین نسبت افزایش و رشد داشته است؟ از سوی دیگر مگر اکثریت جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر نمی برند؟ مگر غذای اصلی اینان نان نمی باشد؟ حال تصور کنید مصرف نان یک خانواده ی که 5 نفر هستند و هر 3 وعده نفری 2 قرص نان نیاز داشته باشند که با قیمت 250 تومان مبلغ 2500 تومان می شود که ضربدر 30 روز ماه شود که رقم 75 هزار تومان فقط پول نان می شود . یعنی 25% نرخ حد اقل دستمزد تعیین شده ی کار گران از سوی دولت و کار فرمایان می شود . سئوال تکمیلی این است که مسئول این خانواده برای بر آورده کردن سایر نیاز و مایحتاج خانواده چه بکند؟ در صورتیکه قول داده شده بود که کارگران ومحرومان صاحب حکومت شوند. تازه اگر مسئول خانواده جزو کارگرانی باشد که سرکار است و هنوز اخراج و بیکار نشده است؟! آخر چرا می بایست سهم محرومان از گاز و نفت و فروش آن چنین فقر و محرومیت و... شده باشد؟ اینان چه فرقی با حاکمان مفت خور و دزد و غارتگر و شرکای دزدو اعضای خانواده های شان دارند؟ این اختلاف یا شکاف عمیق طبقاتی ناشی از چیست؟ مگر جز این است که دین ابزار قدرت و ثروت و توجیه گر همه جنایات و خیانات و اجحاف از سوی حاکمان غارتگر دین فروش شده است که بدون شک پس از 32 سال می بایست تلاش کرد به این شرایط طاقت فرسای ضد انسانی نا برابر تحمیلی پایان داده شود و باید مبارزه برای حکومت دمکراتیک و جدائی دین از حکومت نمود.

وزیر بازرگانی از آخرین تصمیمات این وزارتخانه در خصوص بسته حمایتی از صادرات غیر نفتی، تشکیل ستاد دایمی تآمین کالا و نظارت بر بازار خبر داد و تک نرخی کردن نان با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه را اعلام کرد.

روایت حداد عادل از زندگی سید مجتبی خامنه ای.بخش هایی از گفت و گوی غلامعلی حدادعادل با نشریه پاسدار اسلام
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26882

دروغ آشکار طنز و توهین آمیز غلامعلی حداد که هم منقلی و فامیل رهبر ولی وقیح است که مبلغ 2 میلیارد دلار مسدود شده در یک بانک انگلیسی مجتبی خامنهای را مبلغ 5/1 میلیون پوند اعلام کردهو آن را از اساس دروغ نامیده است و تقلبات گسترده ای که مردم ایران در 22 خرداد سال 88 به خصوص رأی دهندگانی تهرانی خود شاهد و ناظرش بوده اند را دروغ خارجی ها جا زده است . همینکه فریاد اعتراضی میلیونی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ولایت وقیح گفتن معترضان ناراضی را محبوبیت رهبر ساده زیست معرفی کرده است . یا هم اینکه سفر با عیال به لندن برای خرید از فروشگاه زنانه در لندن دولت فخیمه ی خودش به اضافه سهیم بودن در طرح مجتمع بزرگ مرتبه ساز ی 600 میلیون دلاری امیر در شیراز را در پوشش ساده زیستی دختر وو دامادش قالب کرده است. همینکه نقل قول از یک جوان مأمور امام زمانی گمنام کرده است که نوعی مظلوم نمائی و سیاهکاری و پرونده سفید کردن به خصوص در طراحی توطئه ی حمله به دفتر منتظری و بیت صانعی و تهدید وتوهین به سید حسن خمینی در قم از سوی مجتبی خامنه ای می باشد که به جای اصرار کردن بر دروغ گفتن تلاش نکرده تا بر علنی و آزاد اعلام کردن بازدید برای همگان از آپار تمان محل اقامت داماد ودخترش را پیشنهاد نماید تا رسوا شود هر که در او غش باشد. همچنین دیگر اینگونه داستان سرائی دروغگفتن ها نباشد. البته که اینگونه ادعا کردن هم توهین به فهم و شعور مردم است هم نشان از اوج دجالیت ووارونه و هذیان گوئی این هم منقلی رهبر لوطی جماران ولی وقیح غلامعلی حداد عادل می باشد که آمده زیر ابرو بر دارد چشم کور کرده است.

مي‌خواهي همين الآن و بدون قرار قبلي، دست تو را بگيرم و به منزل دخترم ببرم و بگويم مهمان دارم و تو ببيني كه آقا مجتبي با 40 سال سن چه طوري زندگي مي‌كند؟ بيا برويم تا ببيني كه زندگي ايشان به مراتب از زندگي يك كارمند متوسط شهرستاني ساده‌تر است و آپارتماني كه ايشان دارد با هيچ يك از خانه‌هاي اين آقاياني كه خودشان را وسط انداخته‌ و ادعاي تقلب را ساخته‌اند قابل مقايسه نيست. شما حتماً اين شايعه را شنيده‌اي كه 1.5 ميليون پوندي كه بانك‌هاي انگليس مسدود كرده‌اند، متعلق به آقا مجتبي است!‌ يا داستان كاميون پر از شمش طلا را كه به تركيه رفته و گفتند متعلق به ايشان بوده است، حتماً شنيده‌اي. اثباتش كاري ندارد. سرزده و همراه هم مي‌رويم و زندگي آقا مجتبي را ببيني.» البته آن جوان حرفم را قبول كرد، چون مرا مي‌شناخت و گفت: «مي‌دانم اين حرف‌ها دروغ است.» گفتم‌: «پس بقيه حرف‌ها را هم به همين شكل قياس كن. خارجي‌ها چون مي‌دانند مردم ايران نسبت به زندگي رهبرانشان حساس هستند، اين دروغ‌ها را جعل مي‌كنند تا بين مردم و نظام فاصله بيندازند.»

تجمع دولتی مقابل مسجد قبای شیراز علیه آیت الله دستغیب

این اراذل و اوباش جزو همان نوچه های شعبان بی مخ های بسیج شده در 15 خرداد موقع سخنرانی سید حسن خمینی هستند که فریاد مرگ بر منافق سر دادند و اجازه ی سخنرانی به وی ندادند . سپس در نماز جمعه ی تهران علی مطهری را تهدید کردند . آنگاه برای اجرای مأموریت به قم اعزام شدند تا علیه ی بیت صانعی و دفتر منتظری با تهاجم و آتش زدن وتخریب و فحاشی و تهدید نمودن انجام وظیفه کرده باشند . در ادامه ی مأموریت تجمع در جلوی درب بازار مکار ه ی مجلس کردند و تعداد 134 کیف انگلیسی بر دست را افشا و تهدید کردند که چرا ولایت مدار نیستند ؟ اکنون نیز دست به اینگونه تجمع اعتراضی فرمایشی زده اند که چرا وی لبیک گوی کودتاگران و رهبران شان نیست؟

کلمه : عده ای ازطرفداران دولت پس از نماز جمعه شیراز با تجمع روبروی مسجد قبا محل سخنرانی حضرت ایت الله دستغیب و با سر دادن شعارهایی مخالفت خود را با مواضع اخیر این مرجع اعلام کردند.به گزارش خبرنگار کلمه از شیراز دیروز ۵ شنبه نیز عده ای موتور سوار که با کاسکت خود را پوشانده بودند با پاشیدن رنگ بر روی تابلوی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله دستغیب آنجا را برای چندمین بار پس از انتخابات مورد بی احترامی و هتک قرار دادند.منابع خبری کلمه می گویند با توجه به جلسات برخی مسوولین نهاد های خاص احتمال حمله ی مجدد به مسجد نیز وجود دارد و این گونه تحرکات از قبیل بی احترامی به دفتر و راه انداختن تجمع در راستای زمینه سازی و افزایش فشار انجام می گیرد.

گزارش اختصاصي فارس/رشد 14درصدي تجارت ايران با 1+5 علي‌رغم تحريم‌ها .خبرگزاري فارس: حجم مبادلات تجاري ايران با كشورهاي 1+5 شامل آمريكا، انگليس، فرانسه، آلمان، چين و روسيه علي‌رغم تشديد تحريم‌ها با رشد 14 درصدي از 5.4 ميليارد دلار در چهارماهه سال گذشته به 6.1 ميليارد دلار در سال جاري افزايش يافته است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905280534

با این حسااب یعنی تصویب قطعنامه تحریم 1929 شورای امنیت سازمان ملل و تصویب تحریم های کنگره ی آمریکا و کشور های اتحادیه ی اروپا همگی کشک بوده است و از آن کشک تر محکوم کردن نقض مستمر حقوق بشر به خصوص حکم سنگسار سکینه محمدی از سوی اینان می باشد . چونکه تجارت نفت و بهره بردن از سیاست تاراج منابع و ذخایر ایران ارجحیت بر ریختن خون انسان های بی دفاع و گناه و شکستن همه پرنسیب های انسانی دارد.

یک پرسش جدید در مقابل تحلیلگران سیاسی ؛

اگر احمدی نژاد و حامیانش اصولگرا نباشند ، نام این گروه سیاسی چیست ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26904

یعنی می بایست بیش از 32 سال زمان نیاز باشد که قابل درک و فهم باشد که مجموعه ی اقدامات سیاست عوامفریبی و شیادی و دین فروشی و قول های وارونه دادن وجنگ زرگری قدرت جناحی و باندی همه حرکت و تاکتیک های سر کار گزاری مردم در 32 سال گذشته برای قبضه ی قدرت و انحصاری کردنش در راستای انباشت هرچه بیشتر نبوده است که هنوز می بایست نیاز به آزمون ادامه ی سناریوی نمایشی بازی کردن باندهای مافیائی مدعی اصول گرائی رقیب و جانشین شده ی مدعیان ااصلاح طلبی باشد . آنهم در رژیم ضد بشری که نامتعارف و غیر متمدن و قرون وسطائی و تغییر و اصلاح ناپذیر است و نه پای بند هیچ اصولی نمی باشد ،بلکه ادعاهای مطرح شده ی خودش را نیز قبول ندارد؟ که اکنونن باید دل به اهتلافات باندای مافیائی خرافاتی و تحجر مدعی اصول گرائی خوش داشت.

این روزها احمدی نژاد و نزدیکانش در تلاشند اصولگرایان را خیلی سریع با واقعیت ها رو به رو کنند . واقعیت هایی که یک به یک در حال رونمایی هستند . اولی این بود که افکار احمدی نژاد و مشایی یکی است و دومی اینکه حلقه نزدیکان احمدی نژاد و شاید خودش قبول ندارند که رأی به او رأی به اصولگرایی بوده و به عبارتی در تلاشند خودشان را از جناح موسوم به اصولگرا دور کنند.