گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 شهریور - 89
غلط (گفت و شنود)
گفتم : چرا از موضع ترس و فرار به جلو و فرافکنی؟
بندراآب داده است سر باز جو با اینگونه لجن پراکنی
چرا ناخواسته برای دعوت حضور مخالفان کرده تبلیغات
تا حضور گسترده داشته باشند روز قدس برای تظاهرات
گفت :چون شده مثل حیوانی که خر است هم درازگوش
روزی در جنگل عربده می کشیدعجیب شده بودپر خروش
می گفت پلنگ تیکه میکنه ،شیر میکشه ،قورت میده فیل
نا گهان غرش شیر شنید خرگوش شد همچون رهبر علیل
گفت گاهی وقت ها، غلط می کنم، یا می خورم شکر زیادی
سربازجواز ترس تظاهرات نقش خرگوش اجراکرده با شیادی

گفت: برو تو فضاي مجازي و سايت هاي ضدانقلاب، ببين چه خبره! و چه سر و صدايي راه انداخته اند؟!
گفتم: چرا؟ چه خبره؟!
گفت: پشت سر هم به يكديگر هشدار مي دهند كه مبادا روز قدس در خيابان ها آفتابي شوند كه لت وپار خواهند شد.
گفتم: خب! راست ميگن، فكرش رو بكن، مردم با خشمي كه از جنايات اسرائيل دارند وقتي نوچه هاي اسرائيل را ببينند چه حالي از آنها خواهند گرفت.
گفت: اتفاقاً يكي از همين سايت هاي حامي فتنه نوشته كه مردم با ديدن ما به ياد عاشوراي پارسال و نفي امام زمان و... مي افتند و محض رضاي خدا هم كه شده، حسابي كتكمان مي زنند.
گفتم: ولي اينها كه آنهمه رجز مي خواندند و مي گفتند تا پاي جان ايستاده ايم؟!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: خرگوشه توي جنگل راه مي رفت و عربده مي كشيد كه پلنگ تيكه تيكه مي كنم! شكم شير پاره مي كنم! و... در همين حال شيري با غرش پيداش شد، خرگوش حيوونكي كه حسابي خودشو باخته بود به لكنت زبون افتاد و گفت؛ البته همه مي دونن كه من بعضي وقت ها غلط زيادي هم مي كنم!
گفت: عجیب زده به سیم آخر یارو خل و دیونه
گویا عیالش وی را بیرون کرده است از خونه
گفت : منظور از این یارو خل و دیونه کیست؟
لا اقل بگو دلیل این چنین خل شدنش چیست؟
گفت: همان یارو که خود وراندازکرده درجلوی آینه
قاطی کرده پس از اینکه خود چک کرده و معاینه
چون از ترس زرد کرده، دست زده به خود زنی
شروع به تهدید با هذیان گوئی کرده و بد دهنی
کنون به نظر می رسد این معتاد به شکنجه و خون
موادناخالص مصرف کرده، قاطی شده و مجنون
چون لو داده ترسیده از روز تظاهرات روز قدس
از خماری شیره مصرف کرده با مشتی قرص
موجی شده ، زنجیره پاره کرده ، شده روانی
زار زار گریه نموده ، گفته کجائی ای جوانی؟
گفتم : نکند داستان خالی بندیست و سر کاری
چون چرا گفته نمیشه ، کیست این زهر ماری؟
گفت : ای بابا فکر کردم تیزی ، گرفتی کیست این یارو
چون مگر چه کسی اینگونه میتونه باشه، جز سربازجو؟
گفتم : چرا این خل و مشنگ پالان سائیده و پاچه ورمالیده؟
چنین زوزه کشیده همچون سگ سوزن خورده خوابیده
کف بر دهان آورده بلند بلند زار زده و کرده است ناله
چرا خود درون آینه دیده ، ترسیده به دیگران داده حواله؟
گفت : آخه خبر های سایت های رقیب مغلوب کرده بهونه
خبرتظاهرات حضور در روز قدس را کرده است وارونه
مدعیست رقیب چون خاطره بد دارد از تهاجم پارسا ل
نگران تکرارضرب و شتم بدتراز پارسال است درامسا ل
پس با متهم کردن اینان و مخالفان به نوچه های اسرائیل
گفته گرحضور یابندباسرکوب ازاینان پذیرائی میشه وتجلیل
گفتم : چرا از موضع ترس و فرار به جلو و فرافکنی؟
بندراآب داده است سر باز جو با اینگونه لجن پراکنی
چرا ناخواسته برای دعوت حضور مخالفان کرده تبلیغات
تا حضور گسترده داشته باشند روز قدس برای تظاهرات
گفت :چون شده مثل حیوانی که خر است هم درازگوش
روزی در جنگل عربده می کشیدعجیب شده بودپر خروش
می گفت پلنگ تیکه میکنه ، شیر میکشه ، قورت میده فیل
نا گهان غرش شیر شنید خرگوش شد همچون رهبر علیل
گفت گاهی وقت ها،غلط می کنم، یا می خورم شکر زیادی
سربازجوازترس تظاهرات نقش خرگوش اجراکرده با شیادی