چگونه امام جمعه ی موقت تهران آخوند صدیقی به کشفیات جدید نائل آمده است؟
گفت : بی خود نیست که گفته می شود کم بخور و همیشه بخور.
گفتم : که چی؟ یعنی منظور از یادآوری این موضوع چیست؟
گفت : بالاخره بیان این مثال علت و دلیل دارد.
گفتم : بسیارخوب، می شود گفت که دلیل یا علت بیانش چیست؟
گفت : بلی چون موجب سلامتی انسان و مانع از بعضی از اقدامات دیگر می شود.
گفتم : سلامتی که خوبه ، ولی منظور از اقدامات دیگر چیست؟
گفت : منظور عوارض زیان آور ناشی از پر خوری است .
گفتم : اقدامات زیان آور مرتبط با پر خوری چیست؟
گفت : عوارض و اقداماتش عجیب و غریب است.
گفتم : تبدیل به معما شد. خوب معما یاعوارض عجیب و غریب پر خوری چیست؟
گفت : این عوارض می تواند شامل چاقی و بالا رفتن چربی و قند خون و کم تحرکی و فشار خون بالا و.... سکته ها شود که گاهی موجب گلاب زدگی و آبرو ریزی هم می شود.
گفتم : معما اندر معما شد.
گفت : چرا چنین بر داشت شد؟
گفتم: چون گلاب زدگی چه ار تباطی به پر خوری دارد؟
گفت : چون پر وری یا بد خوری یا به سبک آخوندهای مفت خور همه چیز خوری، گاهی موجب صدا های بلند خنده دار و بی صدای بد بوی آزار دهنده می شود که منتهی به افتضاح و آبرو ریزی می گردد.
گفتم : اینگونه اعمال اشاره شده چگونه اتفاق می افتد ؟
گفت : وقتی زیادی خوری می شود که جور واجور است و این اصطلاح رعایت نمی شود که گفته می شود کاه از خودت نیست ولی کاهدان که از خودت می باشد .چون پس از پر خوری یا تا زیر گلو چیدن که گاهی موجب کمبود اکسیژن و مشکل تنفسی می شود. سپس پس از سوز و ساخت و ترکیبات و تغییرات انجام شده محتویات درون معده موجب تولید گاز های متنوع و تجمع شده درون معده می کند که چون فضایش تنگ می شود و حالت انفجاری می گردد . آنگاه بخشی از آن بصورت آروغ زدن از دهان بیرون زده می شود .بخشی دیگر همچون چاه های گاز که فواران به بیرون می کند . اگر چنانچه پر زور باشد و با فشار از درون معده و از سوراخی خاص خارج شود صدا دار است . یعنی سوراخی که احمدی نژاد در بحث علمی خود در همایش بزرگ ایرانیان ثابت کرد که موقع سوزش باید آب حتماً توی همین سوراخ و نه جای دیگر ریخت . ولی اگر چنانچه فشار کمتر باشد و خارج گردد بی صدا و بد بو است که هر زمان و هر مکان که این اتفاق بی افتد موجب گلاب زدگی و آبروریزی می شود.
گفتم : چگونه این صداهای موج بلند و کوتاه یا صامت موجب خنده و آزار و افتضاح می شود؟
گفت : اینگونه که گویند در جمعی آخوندی از پر خوری خوابش برد . سپس گاز های انباشت شده در ون معده ناشی از پر خوری درد سر ساز شد. چونکه درون معده اش غوغا بر پا شد و سر و صدا و شلیک توپخانه شروع شده که خنده ی بلند سایرین اتاق را بهمراه داشت.آنگونه که صدای قهقه های بلند خنده ی حاضرین موجب پراندن چرت خواب آخوند شد و حیران زده چشم گشود و تعجب زده از خنده دیگران پرسید که چه خبره؟ که گفتند صدا های عجیب غریب آنچنانی موجب خنده شده است . آخوند پرخور گفت که منهم شنیدم به خاطر همین بیدار شدم تا از شما سئوال کنم که این صدا ها چیست یا چه بود ؟
گفتم : حال منظور از بازگوئی و تشریح پر خوری این آخوند و آثار و عوارض زیان آور آن چیست؟
گفت : بدلیل اثبات رابطه آقا بهروز با شقایق خانم است .
گفتم : چگونه این دو می تواند با هم ارتباط و پر خوری داشته باشند؟
گفت : چون ارتباط شان کشف و اثبات شده است .
گفتم : کجا و در کدام آزمایشگاه علمی این کشف اثبات شده است؟
گفت : در حوزه ی علمیه ی قم کشف و اثبات شده است .
گفتم : از سوی چه کسی این کشف علمی انجام شده است؟
گفت : توسط حجت الاسلام صدیقی کشف شده است .
گفتم : این حجت الاسلام کیست؟
گفت : ایشان شاگرد حوزوی یک آخوند مهم ومعروف می باشد .
گفتم : نام این آخوند مهم و معروف کیست؟
گفت : نامش آخوند محمد تقی مصباح یزدی است که مرشد رئیس جمهور احمدی نژاد است که کاشف خیلی از علوم از این قبیل می باشد .
گفتم : حجت الاسلام صدیقی چکاره است؟
گفت : امام جمعه موقت تهران است .
گفتم : خوب کشف جدید ایشان که اثبات گر رابطه آقا بهروز با شقایق خانم است چیست؟
گفت : البته نه اینکه رابطه آقا بهروز با شقایق خانم را ثابت کرده است ، بلکه ریشه و علت انفجار چاه نفت در خلیج مکزیک که موجب آلودگی محیط زیست شد و دلیل زلزله های پی در پی را نیز به سبک اثباتی فوق العاده علمی حوزوی کشف نموده است .
گفتم : چه کشف بدیع و جالبی، توضیح یا تشریح علمی این کشف چگونه است؟
گفت : ناگفته نماند چون رهبر ولی وقیح دو سال پیش در پیام نوروزی خود سال را سال شکوفائی اقتصادی و نوآوری نا مید . پیرامون پیروانش از جمله حجت الالسلام بحر العلوم صدیقی امام جمعه موقت تهران بدون آنکه بگوید دلیل آتش گرفتن چاه های نفت در استان کرمانشاه و خوزستان چیست . ولی تازگی به کشف جدید علت زلزله ها و بلاها و انفجار چاه نفت در خلیج مکزیک نائل آمده است که گزارش آن اینگونه است
دلیل علمی انفجار سکوی نفتی امریک: 9 شهریور - 89
حجت الاسلام صدیقی علت اصلی انفجار سکوی نفتی امریکا را مشخص کرد.امام جمعه موقت تهران در برنامه نورانیان تا شهادت با ولایت بین دو نماز ظهر و عصر برگزار شد و از شبکه های سراسری پخش شد با اشاره به شکست دشمنان نظام در آینده خیلی نزدیک به الودگی نفتی انفجار سکوی نفت در سواحل خلیج مکزیک کفت: حالا برید کمپین راه بیندارید و مرا مسخره کنید.برهنگی زنان سواحل خلیج مکزیک موجب این بلای طبیعی انسانی الهی شده است.فکر کردید برهنگی فقط زلزله میاره. نخیر الله به شیوه های مختلف بلا نازل می کنه. این بار وسط اقیانوس این بلا را نازل فرمودند که درس بگیرید. برید ببینید سواحل اروپا وآمریکا چه وضع اسفناک و فلاکت باری داره. بنده چند وقت پیش از اینکه سکوی نفتی منفجر بشه به صدا وسیما مراجعت نموده بودم در یکی از مانیتورهایی که سواحل لوئیزینا وکالیفرنیا را نشان می داد چند زن نیمه برهنه دیدم که همان جا گفتم: استغفرالله! بارالها! یه بلایی سر این مفسدان بیار تا اینها درس بگیرند که الارض تو را به فساد کشاندند که چند روز بعد البته آن سکو به اراده آقا امام زمان منفجر کردند. ولی تعجب من اینجاست که امروز هم که گذرم به مانیتورهای صدا وسیما افتاد پوشش مردم اروپا وآمریکا بهتر نشده بود بدتر هم شده بود! با ادامه این وضعیت باید منتظر نابودی تمام سکوهای غربی به کمک امام زمان باشیم :