گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 مرداد- 89
عرق (گفت و شنود)
گفت: عجیب است اوضاع شده شبیه اوایل انقلاب
کمیته مشروب فروش، یکی انداخته بود به قلاب
یارو پرسیده بود از یکی از مأموران درون پاسگاه
برای چه مرا اینجا آوردی، مأمور وی کرده بود نگاه؟
به یارو جواب داده بود برای عرق خوری آورده شدی اینجا
یارو به مأمور گفته بود کار دارم عرق بیار تا بخوریم در جا
گفتم : پس بگو چرا سربازجوکرده است قاطی؟
خودش را جلوی آینه اشتباهی گرفته با فاطی
توی پاسگاه نوشیده آبکی با مأمور ، کرده مست
تاریخ 27 مرداد را 26 مرداد زده این تیغ بردست
گفت: كجاي دنيا به افرادي كه به جرم جاسوسي و اقدام عليه امنيت كشورشان زنداني شده اند، مرخصي مي دهند؟
گفتم: هيچ جاي دنيا، غير از ايران.
گفت: كجاي دنيا به اينگونه افراد اجازه مي دهند كه از درون زندان با خارج از كشور تماس تلفني بگيرند و از آنجا عليه نظام اطلاعيه بدهند و...؟!
گفتم: باز هم، هيچ جاي دنيا غير از ايران.
گفت: اگر قرار است اين عده در زندان هم به همان خيانت ها ادامه بدهند پس براي چه دستگير شده اند؟!
گفتم: اوائل انقلاب پاسداران كميته يك مشروب خوار را دستگير كرده بودند، يارو درون پاسگاه از ماموران پرسيد؛ مرا براي چه اينجا آورده ايد؟ گفتند براي عرق خوري! و يارو گفت؛ پس زودتر بيارين بخوريم، مي خوام برم كار
دارم!!
گفت : در کجای دنیا چنین هست مرسوم؟
به افرادی که به جرم جاسوسی شدندمحکوم
مرخصی داده شود تا روند بیرون از زندان
دست به اقدام علیه امنیت کشورزننداین رندان
گفتم : معلومه اینگونه اعمال می شود درایرا ن
تا توابان با خانواده ها ی شان نباشند نگرا ن
گفت : کجای دنیا زندانی از درون زندان دارد حق؟
آنگونه اجازه داشته باشد تاشود خودسر و کله شق
تا تواند تماس تلفنی بر گزار کند با کشور بیگانه
گزارش جاسوسی دهد از اوضاع خانه و کاشانه
گر قرار بود که آزاد باشند برای چه ا شدند دستگیر؟
چرازندانی جنین زندانبانان را کرده است نمک گیر؟
گفتم : معلومه در زندان ایران چنین می شود ا قدام
چون نه شکنجه و تجاوزاست نه صدوراحکام اعدام
گفت :آخه آزاد گذاشتن زندانی تاخیانت کند چیست دلیل
این شیوه ی تناقض آمیز را چگونه می شود کرد تحلیل؟
گفتم : چون مشتی دژخیم و آد مکش متملق و چاپلوس
همراه با ولی وقیح ، ناراضیان خائن می کنند و جاسوس
چون بازداشت می شوند منتقدان و رقبا بطور فله ای
مرتکب قتل وشکنجه و تجاوز می شوند بطور گله ای
مگر فراموش شده است که در بازدا شتگاه کهریزک ؟
چه کردند دژخیمان شکنجه گر روانی و زنجیری مریزک؟
چرا گفته نمیشه کجای دنیا رسمه، چنین جنایات ضدانسانی؟
رخ داده شود درون زندان ها ، آنهم روزانه به این آسانی؟
خوب برای تبرئه جانیان و سفید سازی پرونده ی ننگین
گاهی مرخصی داده میشه به توابان خودی زندان اوین
تا از درون زندان یا برون ازآن با تلفن گیرند تماس
گزارش دهند به یاران نفوذی در رسانه ها با التماس
تا گویند تا برای آزادی شان، باید اقدام شود با فشار
بشرط آنکه عبور از خط قرمز هر گز نشود آشکار
گر نه کف می کند سر بازجو پاسدار حسین جنایتکا ر
انتقادمیکنه چرا روشده ماهیت رژیم با دژخیمان جفاکار؟
برای همین کسی نمی گوید سخنی در موردمحکومین
چرا محکوم به اعدام شده اند این قربانیان و متهمین؟
البته چون جنگ قدرت است میان خودی و شده نا خودی
پس نیازست برای ایجاد خفقان بهانه گیری شود بیخودی
گفت: عجیب است اوضاع شده شبیه اوایل انقلاب؟
کمیته مشروب فروش، یکی انداخته بود به قلاب
یارو پرسیده بود از یکی از مأموران درون پاسگاه
برای چه مرا اینجا آوردی، مأمور وی کرده بود نگاه؟
به یارو جواب داده بود برای عرق خوری آورده شدی اینجا
یارو به مأمور گفته بود کار دارم عرق بیار تا بخوریم درجا
گفتم : پس بگو چرا سربازجوکرده است قاطی؟
خودش را جلوی آینه اشتباهی گرفته با فاطی
توی پاسگاه نوشیده آبکی با مأمور، کرده مست
تاریخ 27 مرداد را 26 مرداد زده این تیغ بردست