گزیده خبرهای 9 شهریور قسمت - 2
روح الله حسينيان در بيمارستان (عکس)
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28042
این تصاویر وکیل الدوله های بازار مکاره ی هشتم می باشند که جزو تبهکاران اطلاعاتی و امنیتی و حوزوی و فرهنگی نزدیکان ولی وقیح رهبر لوطی جماران می باشند که هریک کارنامه ی قطوری در جنایات و غارتگری نجه گری و همکاری با سعید امامی و نوچه و شاگر آخوند متحجر انگلیسی دزد مصباح یزدی تا شرکت در قتل های زنجیره ای و کودتا گری و حضور در قتل و تجاوز بازداشتگاه کرج دارند همچنین سهیم بودن در پرونده بلند مرتبه سازی 600 میلیون دلاری در شیراز می بانشد که اکنون به عیادت همکار شان خسرو خوبان یا روح الله حسینیان به بیمارستان رفته و عکس یاد گاری با وی گرفته اند .
عکس / عبور مسافران مترو کرج از دیوارهای بتونی!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21137
این دیوار اگر تاریخی و با ستانی تر از دیوار چین نباشد یا مهمتر از دیوار فرو ریخته شده میان برلین شرقی و غربی نباشد . کمتر از آنهم نمی باشد چون مثل همان پل ساخته شده 20 سانیمتر کوتاه در رشت است که این دیوار ها هم موجب شکنجه شدن عابران همچون زندان با چشمان بسته شده است که آنان را سر خم کرده بدور خود می چرخانند و تمسخر و شکنجه می کنند؟ واقعاً هر جا که سپاه و بسیج بعنوان پیمانکار حضور داشته باشند از اینگونه آثار تاریخی و باستانی هم ساخته می شود. برای اینکه یک جورائی باید نشان داده شود که بی خودی نیست که ادعای قدرت بر تر جهان بودن ایران در عمل چگونه می باشد؟
کرج - خبرگزاری مهر: دیوارهای بتونی که مسئولان جهت سر و سامان دادن به تردد خودروها و عابرین ایجاد کرده اند باعث زحمت بسیار و ایجاد سردرگمی مسافران ورودی و خروجی ایستگاه مترو کرج شده است.
"
امام خمینی به گرد پای امام خامنه ای هم نمی رسد"
البته از عنصر مشکوکی که بدلیل سابقه ی عضویت در حزب نیو نازیسم آلمان از این کشور اخراج شده است و مبتکر تز معروف هلاکاست دروغ است که به پاسدار گماشته احمدی نژاد تزریق کرد تا چاشنی شعار نابود باید گردد اسرائیل خود کند تا که بتواند حماس و حامیان ساده باورش را گول بزند و سیاه کند تا سیاست جنگ افروزانه دشمنی با مذاکرات صلح خاور میانه دنبال شود که بستر ساز سیاست عبور از بحران هسته ای است . اکنون که معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی شده است که مطبوعات نق زن را به تیغس انسور و تعطیلی می کشاند . آنهم در شرایطی که رحیم مشائی زیر تیغ انتقاد و فشار همه جانبه می باشد . چرا نباید این عضو باند مافیائی قدرت گرفته دشمن خمینی شیاد و پیروانش این چنین مجیز گوئی ولی وقیح را نکند تا که همچنان در حاشیه ی امنیتی مصون باشد و اهداف و مأموریت محوله ی پشت پرده را دنبال نماید.
وبلاگ مهدی خزعلی - دیروز مطلبی از محمد علی رامین(معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد ) خواندم, او برای خاتمی عبارت لعنت الله علیه بکار برده بود، لذا تصمیم گرفتم این خاطره را بنویسم.در راهروهای وزارت ارشاد رامین را دیدم، همسر و فرزند دکتر شریعتی هم آنجا بودند،به او گفتم: برای لغوامتیاز دو نشریه پزشکی- که هر یک شخصیت حقوقی مستقل دارند - دو کاغذ آ5(نصف آ4) مصرف می کردید! و در یک نامه نیم صفحه ای دو نشریه پزشکی را لغو امتیاز نمی فرمودید! واز آن مهمتر, من را به عنوان یک مخالف و منتقد سر سخت بپذیرید و مباحث را با هم خلط نفرمایید, این نشریات پزشکی است و ربطی به سیاست ندارد!ا او گفت: برای من این مسئله مهم است، موضع شما در مورد امام خامنه ای چیست؟عرض کردم: بگذارید نظرم را راجع به بالاتر از ایشان – امام خمینی – بگویم.بر آشفت و گفت: " نه او بالاتر نیست! امام خمینی به گرد پای امام خامنه ای هم نمی رسد! " و برای اثبات ادعایش اضافه کرد: " امام شاید یک زمانی مطرح بود، اما امام خامنه ای به مراتب بالاتر از اوست، امام خمینی در اواخر دوره رهبری کم آورد، و می گفت دعا کنید من از میان شما بروم، دیگر نمی توانم! با آن همه شاگرد همراه و مطیع، و امام خامنه ای شاگردی نداشت، تازه شاگردان امام هم به او پشت کردند، امام خامنه ای یکه و تنها 21 سال با اقتدار کشور را اداره کرد و خم به ابرو نیاورد، گله هم نمی کند! عصبانی هم نمی شود. با خود گفتم: او به هیچ کدام اعتقاد ندارد، با تجلیل از رهبری می خواهد پشتوانه او – امام – را بکوبد، بعد از کوبیدن امام راه برای کوبیدن رهبری هم باز می شود! من مطمئن هستم که روزی همین آقا رهبری را هم تخریب خواهد کرد!نهاد رهبری چقدر باید خوش خیال باشند که فریب این تملق و چاپلوسی را بخورند و این ترفند ساده و بچه گانه را درک نکنند! واقعاً برای شما متاسفم که امور را به دست این متملقان داده اید!8/6/89 دکتر مهدی خزعلی
هراس پيشاپيش فتنه گران از طنين انزجار ملت در روز قدس (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890609/2.htm#other203
همانقدر دفاع تاکتیکی و تبلیغی از مردم فلسطین و جنگ تبلیغاتی باندی و جناحی غالب و مغلوب واقعیت دارد که وعده ی حکومت از آن مستضعفان و پا برهنگان و اقتصاد مال خر است که خمینی شیاد گفته بود که بطور 100% بطور وارونه به واقعیت پیوسته است.
حمله همسر بدنام ساركوزي به كيهان (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890609/2.htm#other204
اینهم دسته گل اهدائی یک سر بازجوی بد نام ومنفور ضدانسان به همسر رئیس جمهور فرانسه که چرا اعتراض به صدور حکم یک زن قربانی رژیم ضد بشری کرده است که رکوردار جهانی نقض مستمر حقوق بشر می باشد.
همسر فاسدالاخلاق ساركوزي رئيس جمهور فرانسه كه به تازگي از خيانت يك زن جنايتكار و فاسدالاخلاق در ايران جانبداري كرده، نسبت به گزارش كيهان غيرتي شد. نشريه فرانسوي پست نوشت كارلا بروني از اينكه روزنامه كيهان و تلويزيون ايران وي را فاسدالاخلاق معرفي كرده اند، شگفت زده و عصباني شده است. روزنامه انگليسي ديلي ميل نيز از قول يك منبع داخلي در اليزه نوشت: بروني به شدت از اين موضوع شوكه شده است.
موضع مهمانپرست در مورد اظهارات کیهان درباره همسر سارکوزی
http://www.fararu.com/vdcbzsbs.rhbsgpiuur.html
در رژیم ضد بشری ملوک الطولیفی و قرون وسطائی کودتائی که اوضاع آنگونه خرت و خر و آشفته بازار است که خر صاحبش را بنده نیست آنچنان که واقعا معلوم نیست قدرت در دست کیست و سخنگو کیست؟ زیرا گذشته از اینکه هر مدعی گفتمان لمپن گوئی خاص خودش را دارد و بدون مسئولیت پاسخگوئی اتهام وتوهین می کند و دیگری طلبکارانه تلاش می کند هم ماستمالی کند آنگونه که با زیر سئوال بردن نماینده یژه لوطی جماران ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان ادعای رعایت برتر ادب هم نسبت به سایرین هم می کند .
انتقاد از توهین به دیگران .خبرنگار خبرگزاری فرانسه از مهمانپرست پرسید روزنامه کیهان اخیرا عبارتی ناشایست نسبت به همسر رئیس جمهور فرانسه بکار برده، نظر شما در این باره چیست، که سخنگوی وزارت خارجه در این باره گفت: «توهین به مقامات سایر کشورها و بکاربردن کلمات نادرست مورد تایید نظام نیست و ما اگر چه سیاست ها، رفتار و اظهارات را نقد می کنیم و نسبت به عملکردها اعتراض نیز داریم و خواستار تجدید نظر در اقدامات هستیم اما فکر نمی کنیم بکار بردن ادبیات نادرست و توهین آمیز درست باشد.» سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که مزیت و برتری رسانه های ما به نسبت رسانه های غربی رعایت اصول اخلاقی و کرامات انسانی است و امیدواریم همه رسانه ها توجه داشته باشند.
سفير ايران در بغداد: آمريكا به دنبال بهانه مي گردد تا در عراق بماند
http://www.kayhannews.ir/890609/3.HTM#other310
پاسدار دیپلمات تروریست حسن دانائی فر سفیر جدید در بغداد به بخشی از پیگیری مأموریت خود که تلاش برای اخراج آمریکا از عراق و جایش را قبضه کردن است که از طریق افزایش اقدامات تروریستی و انفجاری در عراق است که سپاه قدس در کنار القاعده دنبال می کند اکنون برای نسبت دادن این اقدامات به آمریکا از موضع فرافکنانه بیان و اعتراف کرده است. چون تنها کشوری که در عراق حضور دارد و خواهان اخراج نظامیان آمریکائی از عراق می باشد رژیم ضد بشری می باشد به خصوص اینکه تلاش می کند که نوری مالکی دست نشانده را دوباره نخست وزیر عراق کند. بنابراین حاکمان تهران برای تحمیل نوری مالکی نیاز شدید به ناامن و بی ثبات کردن عراق دارند.
سفير ايران در عراق گفت آمريكا به دنبال بهانه مي گردد تا با افزايش اقدامات خشونت آميز همچنان در عراق بماند.حسن دانايي فر سفير ايران در عراق در گفت وگو با ايسنا، درخصوص افزايش بي سابقه خشونت و ترور و بمب گذاري در عراق در چند ماه گذشته اظهار كرد: بعضي ها مي خواهند گسترش خشونت و ترور در عراق را به خروج نيروهاي آمريكايي ربط دهند و برخي علاقه مندند اين گونه اقدامات خشونت آميز را انجام دهند تا آمريكايي ها به بهانه اينكه ارتش عراق و پليس و نيروي انتظامي توانايي تامين امنيت اين كشور را ندارد از عراق خارج نشوند، اما ما اين را قبول نداريم.: ما معتقديم ارتش و نيروهاي انتظامي و نظامي عراق توانايي تامين ثبات و امنيت عراق را دارند و بايد اين كار به عهده آنها گذاشته شود. اظهارات منتسب به سفير آمريكا در عراق درباره ايران در راستاي تبليغات عليه جمهوري اسلامي ايران است .
انتشار پيامي خطاب به ملتهاي مسلمان در سراسر جهان، رهبر معظم انقلاب مسلمانان جهان را به ياري سيل‌زدگان پاكستان فراخواندند.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملتهاي مسلمان در سراسر جهان، از آنان خواستند به ياري ميليونها مسلمان پاكستاني حادثه‌ديده از سيل بشتابند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906091012
پس از 5 هفته که از فاجعه سیل پاکستان سپری شده است و رژیم ضد بشری به خاطر سکوتش در این مورد بشدت مورد انتقاد واقع شده است . اما اکنون رهبر ولی وقیح از خواب عمیق نشئگی پای منقل بیدار شده و از موضع جایگاه رهبر ام القرای جهان اسلام نه حامیان و پیوان داخلی خود که سایر مسلمانان جهان را مخاطب قرار داده تا به یاری سیل زدگان پاکستان بشتابند.البته وی نگفته که چه فرقی میان مسلمانان جنوب لبنان ونوار غزه با مسلمانان پاکستانی وجود دارد که همچون آنان ، اینان نیزمورد حمایت رهبر ولی وقیح واقع نمی شوند؟!
سردار خراساني:بسيج سازندگي 38 هزار مدرسه را طي دو سال بازسازي كرد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: در دو سال گذشته، 38 هزار مدرسه با سرپرستي 6000 فرهنگي هنرستاني با مديريت بسيج سازندگي و به دست جوانان و دانش‌آموزان مرمت و بازسازي شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906090749
از بس پاسدار سردار بسیجی محمد رضا نقدی چرت وپرت گفت و هذیان گوئی نمود و گلاب زد که مجبور شده این یکی پاسدار بسیجی نقش خالی بندی کردن وی را دنبال کند . در صورتیکه ی نیز نگفته است که چگونه اینگونه آمار باز سازی مدارس داده شده است که هرروز بر رشد صعودی آمار دانش آموزانی که قادر به مدرسه رفتن نیستند و از نعمت سواد خواندن ونوشتن محروم می شوند افزوده می گردد؟
جزييات سانحه توپولف در مشهد
http://www.fararu.com/vdcjoxei.uqeiozsffu.html
ادعای مدرسه ساختن و باز سازی سردار پاسدار بسیجی همچون ادعای بهترین سرویس هوائی همیشه در حال سقوط است که کورس و سبقت با جاده های زمینی کشور گذاشته است که پیشتاز جهانی بی رقیب مرگ و میر و تصادفات و تصادمات می باشد.
يك
فروند هواپيماي توپولف متعلق به شركت هواپيمايي كيش اير كه قصد داشت ساعتي پيش مشهد را به مقصد تهران ترك كند در باند فرودگاه دچار آتش سوزي لاستيك شده و در فرودگاه متوقف شد
توضیحات مصلحی پیرامون هزینه 17 میلیاردی یراندازی
http://www.fararu.com/vdcbgabs.rhbswpiuur.html
آخوند حیدر مصلحی وزیر بذ نام اطلاعات مشنگ تر از آخوند صدیقی امام جمعه ی موقت تهران در کشف جدید خود به آخوند صدیقی کاشف انفجار چاه نفت خلیج مکزیک به وی سور زده است. چونکه اکنون با ردیف کردن لیست کمک های میلیاردی لحاظ نشده معلوم نیست که چگونه بدون سند ومدرک و آمار همینطوری کیلوئی و قپانی و چغندر کش بار زده و وزن کرده و صلواتی نظر داده است. تا که ثابت کند مرغ قِسر یک پا دارد که به جای خروس قوقولی می کند و اصلاً هم نه صدایش دورگه نمی شود . طوری که حتی وسط قوقولی کردن آنقدر هنر خالی بندی و انعطاف پذیری دارد که می تواند در جاغد غد کند وتخم دو زرده مخصوص رهبر ولی وقیح بگذارد تا آن را پای منقل یا نیمرو کند یا زرده اش را برروی کباب قاطی سماق کند و میل نماید.
وزیر اطلاعات شرح هزینه 17 میلیارد دلاری که وی اخیرا از آن به عنوان سرمایه گذاری دشمنان برای براندازی از آن نام برده شده است را بیان کرد. حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مصاحبه با سایت روزنامه ایران در باره اظهارات اخیر خود در باره سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری دشمنان توضیح داد و آن را مربوط به سالهای 1991 تا 2010 دانست
ذوالنور: مشایی را در کارنامه احمدی نژاد حساب نکنید
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28017
عجب مسخره است یارو رئیس دفتر ریاست جمهوری پاسدارگماشته احمدی نژادو همکاره است ولی اکنون که زیر سئوال رفته است ادعا شده است که وی را در دولت نامشروع حساب نکنید. اما اگر این اتفاق در دولت خاتمی بیچاره رخ داده ود به سیخ می کشیدنش و کبابش می کردند و می خوردندش .
ذوالنور گفت: احمدینژاد رئیس جمهوری است که فلش حرکت او همسو و هم جهت با آرمانهای انقلاب اسلامی است و ممکن است در چهار جا هم اشتباهی داشته باشد.جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور در ماجرای آقای مشایی توجیهاتی داشت اما بنده معتقدم قصه مشایی از اشتباهات مبیّن احمدینژاد است و اصلا توجیهبردار نیست.
رییس شورای شهر اهواز بازداشت شد
وقتی که جنگ پاسداران در تهران وجود دارد که یکی رئیس جمهور و یکی رئیس بازار مکاره ی هشتم و دیگری هم شهر دار تهران است . چرا نباید به جای خدمت به مردم اهواز و تلاش برای حل مشکل خاموشی برق و کمبود آب آشامیدنی و بیکاری جوانان اهواز رئیس شورای شهر بازداشت نشود؟
خبرگزاری هرانا - حمید حسن زاده، رییس شورای شهر اهواز، در ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 9 شهریورماه، توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، حمید حسن زاده رییس شورای شهر اهواز و رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان خوزستان، بامداد امروز در منزل شخصی خود در اهواز بازداشت شده است.نیروهای امنیتی ضمن تفتیش منزل آقای حسن زاده وسایل شخصی و کامپیوتر وی را نیز به همراه خود بردند.از علت بازداشت و اتهام احتمالی و محل نگهداری وی تا لحظه ی تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست
مرگ معتادان درپی افزایش شدید قیمت تریاک
چراگفته نمی شود که علل گرایش به تریاک یا هر هر گونه مواد مخدر دگر در جامعه چیست؟ معمولاً قربانیان از چه قشر جامعه هستند؟ چگونه مواد مخدر وارد کشور و توزیع می گردد وقتی که ادعا می شود ایران امن ترین کشور جهان است؟دلیل ناخالصی تریاک و گران شدن قیمت آن و افزایش مر گو میر ناشی از سکته ها چیست؟ نقش جایگزین ارزان قیمت سایر مواد مخدر ارزان چیست؟ بالاخره نقش اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب چیست که بطور 24 ساعته در حال تخلیه ی کالاهای قاچاق و مواد مخدر و مشروبات الکی می باشند بطوریکه آزادانه تا درون زندان ها هم مواد مخدر آزادانه برده می شود؟
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با شبکه ایران گفت: افزایش چند برابری قیمت تریاک باعث افزایش ناخالصی این مخدر و مشتقات آن شده و مرگ و میر معتادان را در پی خواهد داشت.به گزارش شبکه ایران، سردار حمیدرضا حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران افزود: در سال گذشته آفت مزارع کشت خشخاش باعث شد که بیش از نیمی از کشتزارهای افغانستان از بین رفته و قیمت تریاک از کیلیویی 48 دلار در مزرعه به 185 دلار افزایش پیدا کند.وی افزود: قیمت تریاک در سال گذشته کیلویی 500 تا 600 هزار تومان بوده که با توجه به تشدید کنترل بر مرزها و آفت مزارع افغانستان هم اکنون این مخدر به کیلویی 1 میلیون و پانصد هزار تومان رسیده است.وی تصریح کرد: افزایش قیمت مخدر تریاک باعث بروز مشکلاتی در سبد خانوار معتادان شده به نحوی که با دو برابر شدن هزینه های مصرف تخلفات نیز افزایش یافته است.حسین آبادی گفت: ناخالص شدن مواد و در پی آن افزایش مرگ و میر ناشی از سکته های قلبی و مغزی ، استفاده از سرنگ مشترک و افزایش بیماری های واگیر مانند ایدز ، هپاتیت سل و... و همچنین افزایش جرائم و سرقت های خرد از جمله تبعات بالا رفتن قیمت مخدرهای سنتی در کشور است
فاطمه کروبی : مزدور می فرستند که ایجاد وحشت کنند
مشخص است چون کروبی هنوز تسلیم نشده است به خصوص اینکه روز قدس هم نزدیک است و کروبی هم اعلام کرده است که در این روز حضور می یابد . بنا براین برای کودتاگران پاسدار و رهبر ولی وقیح نا مشروع که خاطره ی بدی از فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح ونه غزه نه لبنان جان مفدای ایران دارند .دعوت به حضور در تظاهرات ضد حکومتی روز قدس نمی تواند خوشآیند باشد و پاسخ تهدید آمیز این چنینی ندهند.
روز آنلاین، فرشته قاضی : فاطمه کروبی در مصاحبه با "روز" اعلام کرد محاصره منزل، تهدید و فحاشی علیه مهدی کروبی، هیچ تاثیری در اراده او برای پی گیری مطالبات مردم ندارد.با خانم کروبی بار اول ساعت یازده شب و در شرایطی تماس گرفتم که منزل او در محاصره نیروهای لباس شخصی و بسیجی بود. نیروهایی که به گفته همسر مهدی کروبی به "روز"، مجهز به گاز اشک آور، چماق و سلاح بودند و سازماندهی شده به مقابل منزل او آورده شده بودند و نیروی انتظامی هم با اینکه حضور داشت اما فقط نقش تماشاچی را بازی میکرد.در لابلای مصاحبه، صدای لباس شخصی ها می آمد که زیارت عاشورا می خواندند و لابلای آن به توهین به مهدی کروبی و همچنین سردادن شعار علیه او می پرداختند. "کروبی بی سواد، عامل دست موساد" و "ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" از جمله شعارهایی بود که دربین مصاحبه به گوش می رسید.و این در حالی بود که مهدی کروبی، نامزد معترض به انتخابات مخدوش 22 خرداد سال گذشته و دبیر کل حزب اعتماد ملی، به گفته همسرش در اتاق خود در حال عبادت و خواندن قرآن بود.اما بار دوم و حدود ساعت دوازده شب که با خانم کروبی تماس گرفتم نیروهای لباس شخصی در حال ترک محل بودند. هرچند که وعده داده اند صبح روز جمعه بازخواهند گشت. آمادگی داریم؛ تهدید بی فایده است.خانم کروبی، نماینده سابق مجلس و صاحب امتیاز نشریه ایران دخت است. او در خصوص محاصره منزلش توسط لباس شخصی ها می گوید: "متاسف ام کار انقلاب اسلامی به اینجا رسیده که عده ای مزدور را جمع می کنند و شبانه می آورند تا ایجاد رعب و وحشت کنند. ما الان در محاصره نیروهای مزدور آقایان هستیم. شب گذشته هم آمده بودند اما سر و صدایی نداشتند ولی امشب به زعم خودشان دارند همسایه های ما را ارشاد می کنند و در این ماه مبارک رمضان و شب های احیا، آرامش را از منطقه و مردم گرفته اند
فوت مادر یک زندانی مقتول بر اثر خودسوزی
ترکش این رژیم ضد بشری خانوادگی شده است . زیرا که جنایت و خیانت و عوامفریبی و غارتگری و شکنجه و تجاوز و خفقان وتهدید و ترور و سانسور و فشار های تحمیلی رو حی و جسمی و روانی جزو ابزار و رمز ماند گاری اش شده و به سرنوشت ننگین ضد انسانی اش پیوند نا گسستنی خورده است.
خبرگزاری هرانا - مادر یک زندانی که به دلیل قتل پسرش در زندان، دست به خودسوزی زده بود، در بیمارستان ارومیه فوت کرد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مادر "بهمن مسعودی" یکی از زندانیان محبوس در زندان مرکزی ارومیه که صبح روز اول شهریور ماه و پس از شنیدن خبر کشته شدن پسرش در زندان، با ریختن نفت بر روی بدنش اقدام به خودسوزی کرد.این مادر آذری زبان پس از انتقال به بیمارستان و علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر سوختگی جان باخت.شایان ذکر است که بهمن مسعودی، یکی از زندانیان عادی محبوس در زندان مرکزی ارومیه بود که مورخ سی و یکم مردادماه به علت اصابت باتوم به سر در سلول انفرادی توسط یکی از ماموران زندان به نام "خانزاده" به قتل رسیده بود
کاوه کردی مقدم زندانی سیاسی، درگذشت
وقتی که جانشین خمینی شیاد ولی وقیح در جنایت و خیانت آنگونه از رهبر خود گوی سبقت را ربوده است که خمینی شیاد هم گرد پایش نمی شود می بایست که دژخیمانش اینگونه عملکرد ضد انسانی در سیال چال هایش داشته باشند.
خبرگزاری هرانا - کاوه کردی مقدم زندانی سیاسی کرد اهل اشنویه که در زندان ارومیه تحمل حبس می نمود، روز گذشته مورخ هفتم شهریورماه 89 در بیمارستانی در ارومیه فوت کرد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این زندانی سیاسی که به بیماری "سرطان معده و ریه" مبتلا بود از یک ماه پیش در مرخصی دیر هنگام استعلاجی جهت درمان بیماری قرار داشت، اما به دلیل تاخیر در درمان و پیشرفت بیماری سرانجام درگذشت.پزشکان از مدت ها پیش نسبت به وضعیت وخیم کردی مقدم هشدار داده و به مسئولان گفته بودند که بایستی در بیمارستانی مجهز تحت مداوای متخصصان قرار گیرد اما مسئولان تا ماه گذشته با درخواست مرخصی استعلاجی وی مخالفت می نمودند.سرانجام وی به دلیل عدم رسیدگی پزشکی در زندان و تشدید بیماری، قریب به یک ماه پیش به بیمارستانی در شهرستان ارومیه منتقل شد.کاوه کردی مقدم در سال 87 به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" توسط شعبه یک دادگاه انقلاب ارومیه به تحمل سه حبس تعزیری محکوم شده بود.شایان ذکر است که خبرگزاری هرانا پیش تر نسبت به وضعیت وخیم این زندانی سیاسی و قطع امید کردن پزشکان از وی گزارشی منتشر کرده بود.
جهت اطلاع
فضا سازی زنان به حج رفته زیر پوشش چماق عدم رعایت حجاب و رفتار زننده آنهم موقع سفر به حج که خیلی مسخره است .زیراکه پس از 32 سال مبارزه با بی حجابی و رو سری یا توسری اکنون اعتراف شده که حتی در سفر و مراسم حج هم حجاب رعایت نمی شود
زائران ايراني خانه خدا كه طي روزهاي اخير از عربستان به ميهن برگشته‌اند از وجود زنان بدحجاب و بي مبالات در ميان زائران ايراني خبر مي‌دهند. اين دسته از زنان حتي حرمت ماه مبارك رمضان را نيز رعايت نكرده و با سرو وضع زننده در انظار عمومي ظاهر مي‌شوند. عجيب‌تر آنكه مسئولان مربوطه نيز نسبت به اين موضوع حساسيتي نشان نمي‌دهند.
ترافیک دریافت ویزا در سفارت چین در تهران
این یکی خبر که بیش از حد کمدی و تأسف انگیز است . زیرا تا کنون ویزا گرفتن کشور های اروپائی و کا نادا و آمریکا و استرالیا صف متقاضیان زیاد و ترافیک داشت . اما اکنون نه ورود کالاهای چینی به ایران رشد مهار نا پذیر سر سام آور به خود گرفته است ، بلکه ترافیک برای دریافت ویزا به چین هم وجود دارد.
*
ويزاي چين هم بازار سياه پيدا كرده است! پايگاه خبري تحليلي پارسينه از وجود يك بازار سياه گسترده براي اخذ ويزاي چين در سفارتخانه اين كشور در تهران خبر داد. براساس اين گزارش، اعضاي اين باند با در اختيار گرفتن مقاديري سربرگ رسمي ويزاي چين از داخل سفارتخانه اين ويزاهاي آماده و فوري را با قيمت‌هاي نجومي و چند ده برابر به متقاضيان و بازرگانان ايراني مي‌فروشند و آنرا يك روزه به متقاضيان مي‌دهند. قيمت اين نوع ويزاهاي فوري كه توسط بازار سياه سفارت به فروش مي‌رسد بين 600 هزار تا 700 هزار تومان قيمت دارد. ويزاي معمولي چين قيمتي حدود 70 هزار تومان دارد و چين 9 نوع ويزا به متقاضيان ورود به اين كشور مي‌دهد