گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 مرداد - 89
دستورالعمل -گفت و شنود
گفتم : چراپس از شکایت اینان، سر بازجو داده تفسیر؟
چگونه به اینان گیردهد تا باز روند در بند با غل و زنجیر؟
گفت : آخه سر بازجو که هی می گیرد بهانه
کارش شده است همچون آن یارو ی دیوانه
ازش پرسیدندچه می کنی با گرما ، ای مچل؟
یا برای مقابله باآن، تو چه داری دستور العمل؟
دیوانه گفت که داده شده این فتوای جدید
چگونه بایددستجمعی فوت کنیم به خورشید؟
گفت: بالاخره متوجه نشديم كه ماجراي شكايت 7 نفر از اعضاي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين عليه يكي از سرداران سپاه چه بوده است؟!
گفتم: به افشاگري سردار مشفق درباره پشت صحنه فتنه گران و روابط آنها با بيگانگان اعتراض داشته اند.
گفت: يعني مي گويند اطلاعاتي كه سردار مشفق ارائه كرده واقعيت ندارد؟
گفتم: با وجود آنهمه اسناد و مدارك موجود، معلوم است كه كاسه ليسي خود و سران فتنه براي بيگانگان را نفي نمي كنند.
گفت: پس علت اصلي شكايتشان چيست؟
گفتم: اينگونه شكايت كردن ها يكي از دستورالعمل هاي «جين شارپ» به عوامل كودتاي مخملي است(دستورالعمل بند 140).گفت: پس چرا حالا كه فتنه شكست خورده به فكر استفاده از اين دستورالعمل افتاده اند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! بدجوري دچار توهم شده اند.... از ديوانه اي پرسيدند براي مقابله با گرمي هوا چه دستورالعملي داريد؟ گفت؛ بايد دستجمعي به طرف خورشيد فوت كنيم!!
گفت : سرباز جو دست خود ش را کرده است رو
چگونه باپاسدار مشفق تحقیق می کرده وجستجو؟
گفتم : مگر دوباره چگونه اقدام کرده سر بازجو؟
علیه ی که، با پاسدار مشفق کرده پرس و جو
گفت : سرباز جو کرده است روایت
تعداد 7 نفر از رقیب کردند شکایت
گفتنداز دست پاسدار مشفق ندارندرضایت
با اطلاعات پاسداران مرتکب شده جنایت
چون درسال گذشته درمشهد داشت سخنرانی
در آنجا علیه ی رقیب توطئه کرد باسخن پرانی
کنون پاسداران تاج زاده شاکی بر گردادندبه زندان
سر باز جو حسین نشئه شده است و هم خندان
با سیاست اتهام زنی و شیطانی و ابلیسی
ابتدا متهم کرده این 7 نفر را به کاسه لیسی
سپس با گفتمان دفاع از مشفق با چاپلوسی
متهم نموده این شاکیان را به جاسوسی
ادعا کرده این پرونده ساز سر بازجوی دجال
اینان دستورالعمل جین شارب می کنند دنبال
گفتم : چراپس از شکایت اینان، سر بازجو داده تفسیر؟
چگونه به اینان گیردهد تا باز روند در بند با غل و زنجیر؟
گفت : آخه سر بازجو که هی می گیرد بهانه
کارش شده است همچون آن یارو ی دیوانه
ازش پرسیدندچه می کنی با گرما ، ای مچل؟
یا برای مقابله باآن، تو چه داری دستور العمل؟
دیوانه گفت که داده شده این فتوای جدید
چگونه بایددستجمعی فوت کنیم به خورشید؟