گزیده خبرهای 11 شهریور - 89
فیلم / احمد خاتمی : آنفولانزای خوکی ناشی از گناهان جدید است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21199
این خوک پرورش یافته مکتب شکم و زیر شکم که تعلیم و آموزش و دست پرورده ی آخوند تمساح یزدی است اکنون از تجربیات خوکی عملی خودش گفته است . زیرا که این نوکر دولت فخیمه است که یکی از ترکش خوردگان مصرف کننده ی گوشت جنون گاوی انگلیسی است که اینگونه مجنون شده و نظر جنون وار خوکی بیماری اش عود کرده و آن را رو کرده یا لو داده است . زیرا که اشاره شد خودش تجربه ی عملی دارد که از تجربه و خاطره اش گفته و توصیه نموده است. فراموش نشود که سخنران و خطبه خوان فردا در روز تظاهرات قدس است که می خواهد ضمن باز گوئی تجربه اینگونه با اخطار مکتب و پر هیز از گناه کردن اخطار دهد و از ملت فلسطین دفاع و با صهیویسم مبارزه کند ورقیب مغلوب را در کنار اسرائیل نابود سازد.
تغییر نیروی انتظامی به نیروهای سپاه در بخش بازرسی فرودگاه های ایران
وقتی که پاسداران کودتا کرده و قدرت را به انحصار خود در آورده اند. به خصوص در شرایطی که کنترل انحصاری ورود و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و سایر کالاهای قاچاق که از طریق زمینی و آبی وارد کشور می شود را در اختیار و انحصار خود کرده اند . دلیل ندارد که در فرود گاه رقیب نیروی انتظامی وجود داشته باشد و آن را از چنگش بیرون در نیاورند؟
جرس: اخیرا در بخشنامه ای خطاب به نیروی انتظامی از آنها خواسته شده که بخش بازرسی های خود را در ورودی سالن های فرودگاه جمع آوری کرده و این مسئولیت را بر عهده سپاه بگذارند.بنا بر گزارش های رسیده به جرس، قرار است مسئولیت کنترل کیف و ساک و وسایل همراه مسافران بر عهده نیروی انتظامی باشد اما بازرسی مسافران به طور کامل بر عهده سپاه پاسداران قرار گیرد.گفته می شود این تغییر و تحولات از ابتدای مهرماه در فرودگاه های کشور صورت می گیرد
با صدور بيانيه‌اي سپاه پاسداران خواستار حضور حماسي مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس شد.خبرگزاري فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بيانيه اي با دعوت از آحاد ملت ايران براي حضور حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس، پيروزي مقاومت اسلامي و انتفاضه فلسطين برابر اشغالگري و جنايات صهيونيستها را حتمي و اجتناب‌ناپذير دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906100543
این دیگر خیلی مسخره و توهین آمیز است و اهانت به فهم و شعور مردم ایران و فلسطین می باشد که ار گان فاشیستی تروریستی کودتائی غارتگر پا سداران که با کودتا قدرت را قبضه کرده است و هرروز مرتکب جنایت بیشتری نسبت به روز گذشته در ایران می شود . زیرا که بطور مستقیم مسئول سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و پرونده سازی پس از 22 خرداد 88 می باشد. به خصوص اینکه از طریق نفوذ پاسدار محمد باقر ذوالقدر بعنوان معاون دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض بیدادگاه های نمایشی تشکیل داده و هنوز می دهد و احکام سنگین زندان و اعدام و سنگسار و قطع اندام صادر می نماید که چرا پس از 22 خرداد 88 اعتراض به کودتا گران تقلبکار نمودند و فریاد مرگ بر دیکتاتور خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند . مهمتر اینکه مردم ناراضی و خشمگین برای اینکه سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به منطقه حاکمان کودتاگر را فاش کنند شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را در تظاهرات ضد حکومتی روز قدس در سال گذشته جانشین کردند . اما اکنون ارگان فاشیستی تروریستی ضد مردم و صدا خفه کن پاسداران کودتاگر که عراق را تبدیل به با تلاق کرده و در کنار طالبان در افغانستان این کشور را بی ثبات کرده است عوامفریبانه اشک تمساح ریز برای مردم فلسطین شده است و در شرایطی دژخیمان لباس شخصی خود را در جلوی خانه کروبی و حبیب الله پیمان گسیل کرده تا عربده کشان هم تهدید کنند وهم مراسم سوگواری شب قدر را بر هم بزنند و مشابه همین شیوه بر خورد را با زهرا رهنورد در خیابان داشتند که چرا کروبی و موسوی خواهان شرکت در تظاهرات روز قدس شده اند . اما اکنون در یک اقداموارونه و کمدی بیانیه حضور حماسی در روز قدس صادر کرده است . مسخره تر اینکه فتوای اتحاد ملت علیه اسرائیل و دفاع از انتفاضه ی فلسطین هم داده است . یعنی درست زمانی که در کاخ سفید قرار است که مذاکرات صلح خاورمیانه دنبال شود ولی برای برجسته کردن دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه و تلاش برای برپا کردن جنگی دیگر در خاورمیانه تبلیغ سنگ پرانی از سوی حماس داده است تا که اهداف دروغین پلید حمایت تاکتیکی از فلسطین خود در روز قدس را ً ترسیم و عیان کند تا که دیگر جای هیچگونه شکی باقی نماند که نه دوستدار مردم فلسطین نیست ، بلکه دشمن واقعی شان می باشد که برای رد گم کردن بطور عمدی آدرس غلط می دهد .
گفت وگوی سید محمد خاتمی با فارس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28099
اینهم سیاست چوب و چماق تحمیل شده پاسداران کودتا گر به رقیب مغلوب خود که ناشی از ماهیت سازشکار و فرصت طلب خاتمی شیاد است . زیرا بدون توجه به فریاد مرگ بر منافق که از سوی لباس شخصی های در خدمت پاسداران کودتاگر علیه اش در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشت هسر داده شد طوریکه مجبور به ترک صحنه شد . اما اکنون از ترس و فرصت طلبی برای پیام وارونه دادن تن به گفتگو با خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس پیرامون حضور روز قدس داده است. در صور تیکه همین خبر گزاری کودتاگران نقش محور در تبلیغات منفی علیه ی وی و سایر رهبران مغلوب و مهره های شاخص دوم خردادی ها به خصوص بازداشت شدگان تواب اعتراف کننده پس از 22خرداد 88 داشته است. بیچاره ملت فلسطین که نقش مرغ عزا و عروسی باری باندهای غالب و مغلوب در گیر جنگ قدرت و ثروت رژیم ضد بشری ایران شده است؟
سید محمد خاتمی که چندی است با رسانه ها گفت و گویی نداشته است با خبرگزاری فارس مصاحبه کرد.سید‌محمد خاتمی با اشاره اهمیت روز قدس اسرائیل را مظهر تجاوز به حقوق انسان‌ها و دفاع از فلسطین را دفاع از انسانی‌ترین حق عالم دانست. سید‌محمد خاتمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به روز قدس و اهمیت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، اسرائیل را مظهر تجاوز به حقوق انسان و دفاع از فلسطین را دفاع از انسانی‌ترین حق عالم دانست و گفت: این روز متعلق به همه انسانی‌ است که برای عدالت و انسانیت احترام قائل بوده و از ظلم اشغال‌گری درگیری و تجاوز بری هستند. رئیس بنیاد باران در ادامه تعیین روز قدس از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را یک اقدام حکیمانه دانست و افزود: امیدوارم همه ما خصوصا دولت‌های اسلامی اهمیت این روز را درک کنند و بدانند که مسیری که امروز در آن حرکت می‌کنند به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید جزء اینکه بد‌نامی و نفرت ملت‌های اسلامی را نسبت به خود جلب کنند.
درخواست دختر یک جانباز از آقای احمدی نژاد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=27636
آخر رژیم جنایتکار جنگ افروز عوامفریب دینفروش حاکم بر ایران که این چنین با قربانیان جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق رفتار و برخورد می کند؟. چگونه می تواند که دوستدار ملت فلسطین باشد که برایش اشک تمساح می ریزد و روز تظاهرات جهانی قدس تعیین می کند و فراخوران حضور و اتحاد همگان می دهد؟!
آقای احمدی نزاد از شما خواهش می کنم به امور جانبازان رسیدگی کنید . آقای احمدی نژاد پدرم جانباز است و روزی 3بار باید باند و گاز پایش را عوض کند ولی بنیاد جانبازان به پدرم 50هزار تومان داده و گفته در طول 1سال این پول را به شما می دهیم. یعنی ماهی 4هزار تومان در صورتی که پول باند و گاز و چسب و بتادین پدرم در طول یک هفته 10هزار تومان است و پدرم یک کارمند ساده است و هیچ وقت از درصد جانبازان استفاده نکرده است .امید وارم این پیفغام به دستتان برسد و خود آقای احمدی نژاد این را بدانند .از شما متشکرم زهرا جلالی از نی ریز در استان فارس
علاوه بر 150 مجروح بر جاي مانده؛30 نفر در انفجارهاي لاهور پاكستان كشته شدند.خبرگزاري فارس: انفجار سه بمب قوي در ميان عزاداران امام اول شيعيان جهان در شهر لاهور پاكستان دستكم 30 شهيد و بيش از 150 مجروح بر جاي گذاشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906100562
این چه دستان ناپاک و جنایتکار پشت پرده ای است که در شرایطی که بیش از یک پنجم خاک کشور پاکستان دچار بلیه ی ویرانگر خانمان بر انداز سیل شده است که به جز کشته ها بیش از 20 میلیون نفر را آواره و بی خانمان و غذا و دارو و پوشاک کرده است ولی از سوی دیگر همزمان دست به اینگونه اقدام ضد بشری در لاهور می زند؟ چه رابطه ای میان این انفجار لاهور با انفجارات روزانه در عراق و افغانستان و دشممنی و توطئه بحران آفرینی در خاور میانه وجود دارد؟ حاکمان دامین کشور است که جنگ را موهبت الهی می داند و از ناامن و بی ثبات کردن منطقه سود برده است مشروط بر اینکه زیر چتر تبلیغی تا کتیکی برای فلسطین این روز ها بطور گسترده و گوش کر کن تبلیغات حضور برای تظاهرات جهانی در روز قدس می کند؟
بررسی وضعیت اشتغال در ایران در گفتگو با دکتر قاسمی کارشناس اقتصادی"نرخ بیکاری به 20 درصد می‌رسد"
http://www.fararu.com/vdcbsabs.rhbsfpiuur.html
شکی در بزرگ و کوچک نمائی اعداد و ارقام آمار های ارائه شده ر 32 سال گذشته وجود ندارد زیرا که آنقدر عیان است که هر گز کتمان و پنهانکان کردنی نمی باشد . با این وجود اعتراف نرخ 20% بیکاری عمق فاجعه ای ترسیم شده ای به نمایش گذاشته شده است که حاصل بخشی از شتاب سیاست واردات بر صادرات است که منجر به و تعطیل شدن کارخانه ها و بیکار شدن کارگران و عدم طرح اشتغال زائی برای جوانان است که مکمل حجم نقدینگی و رشد نرخ تورم و گرانی و فقر وشکاف عمیق طبقاتی شده است که در کنار دزدی و غارتگری های نجومی حاکمان و شرکای دزدان شان چاشنی جنگ قدرت و ثروت و انحصاری شدنش شده است.
از پاریس به تهران و از کارلا به کیهان، کیهان: همسرسارکوزی مستحق مرگ است
http://www.fararu.com/vdchmknm.23nmwdftt2.html
البته این بخشی از دستآورد سیاست خائنانه ژان شیراک رئیس جمهور سابق فرانسه است که برای خوش آمد گوئی حاکمان جنایتکار و تروریست و ضد بشری ایران برای در یافت امتیاز سهام افتخاری تولید پژو و... فرانسوی در ایران مرتکب شد و حاضر به تن معامله کثیف خائنانه شبیخون زدنبه مخالفین رژیم ضد بشری در پاریس و حومه شد و به بازداشت شدگان اتهامات ستنگین دروغین زده شد طوریکه این اقدام فراموش ناشدنی خائنانه را در کار نامه ی ننگین همیشگی ژان شیراک ثبت گردید که هر گز محو شدنی نمی باشد اما اکنون چون جانشین وی همچون وی آلوده به چنین خیانت مشابهی تن نداده است . بدتر اینکه همسرش اعتراض به صدور حکم سنگسار سکینه آشتیانی کرده است اینگونه از سوی همکار سعید امامی سربازجو حسین شریعتمداری رئیس جمهورفرانسه و همسرش مورد اهان تو تهدید واقع شده اند سئوال است اگر چنانچه غرب به خصوص مقاماتف رانسوی نسبت به اقدامات تروریستی در فرانسه کوتاه نمی آمدند و آوانس نمی دادند و تروریست های اعزامی آدمکش را آزاد نمی کردند امکان داشت که شاهد چنین اقدام پرخاشگرانه و جسورانه ی توهین و اهانت آمیزی باشیم؟
صدور بخشنامه غیر رسمی وزارت خارجه به تمامی سفارتخانه ها
گفته می شود ملائی را به روستا راه نمی دادند اما آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت .حال داستان ولی وقیح نا مشروع است که مردم ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دهند . اما وی زور می زند تا که وانمود کند همچنان رهبر خود خوانده ی ام القرای جهان اسلام است . آنهم در شرایطی که 45 کشور مسلمان جهان فقط آسمان ایران است که رؤیت ماه در آن فرق دارد چونکه آسمان ایرن بزر گتر از ماه می بشد . بهر حال ین فتوا یا بخشنامه هم همچون فراخوان روز جهانی قس وارونه و ضد و مخالف کشور های اسلامی است .
جرس: وزارت خارجه دولت دهم با صدور یک بخش نامه غیر رسمی از تمامی سفارتخانه های خود خواسته است که آغاز و پایان ماه مبارک رمضان را طبق فتوای رهبر جمهوری اسلامی ترویج کنند. شنیده ها از تهران حاکی است، این پروژه در پی تلاش جمهوری اسلامی در تحقق عنوان "ولی امر مسلمین جهان" برای آقای الله خامنه ای کلید زده شده است.همچنین این ابلاغیه درگیری هایی مابین ایرانیان مسلمان مقیم در سایر کشورها و سفارتخانه های ایران به وجود آورده است. برای مثال در مالزی سفارت جمهوری اسلامی زمان برگزاری شبهای قدر را همزمان با ایران اعلام کرده است در صورتی که این روزها طبق تقویم شرعی رسمی این کشور با یک روز اختلاف برگزار می‌شود. در همین حال دانشجویان مالزی با برگزاری مراسم احیا طبق تقویم شرعی مالزی به نظر علمای شیعه مبنی بر دنبال کردن تقویم شرعی کشور محل اقامت، عمل کردند و مراسم‌‌شان با استقبال گسترده مواجه شده است.بسیاری از مراجع معتقد به وحدت مسلمانان در تقویم و آغاز ماه ها با محاسبه مبدا ام القرا (مکه مکرمه) هستند اما آقای خامنه ای بارها تاکید کرده که به هیچ وجه حاضر به پذیرش چنین نظریه ای نیست