گزیده خبرهای 15 شهریور قسمت – 2
سردار نقدي در جمع هاديان سياسي بسيج:از فتنه جمل سربلند بيرون آمديم؛ مراقب صفين و نهروان باشيد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بايد بدانيم براي رسيدن يك ملت به كمال با پيروزي در هر آزمايشي آزمايش سخت‌تري در پيش خواهد بود. بايد خودمان را براي امتحانات پيچيده‌تر آماده كنيم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906150083
از شما چه پنهان من هر موقع به تیتر خبری بر خورد می کنم که مربوط به پاسدار سردار بسیجی نقدی عراقی می شود که عربی و فارسی را قاطی می کند تا نشان دهد که خیلی مسلمان و پیرو آخوند متحجر دزد محمد تقی مصباح حامی و مدافع اسلام ناب طالبانی می باشد، پیگیری بقیه خبر ها را تا پس از این خبر بی خیال می شوم. چونکه به 3 شماره روی این خبر تیز و متمر کز می شوم چون نیاز به خنده برای رفع خستگی دارم . حتی می توان گفت نوع ادعا و گفتمان وی که تر کیب حوزوی و پاسداری مملو از خالی بندی و عوامفریبی و دجالی و رمالی و کودنی و لودگی و عقده گشائی و خود بزرگ بینی است . برای من تداعی کننده ی حال و احوال دوران دانشجوئی و برو بچه های سوسول و بنگی و خلافکار و خراباتی دانشجوئی دارد که هر زمان سیگاری باز می زدند و پکی به آن می زدند سپس چلیم حشیش و بازار هذیان گوئی و سر دادن قهقه های خنده های بلند و ممتد آنچنانی داغ داغ می شد که دیگر کنترل و توقف خنده و ریسه رفتن برای شان امکان پذیر نبود. البته ما هم گروهی بودیم که به خنده ی های بقول گفتمان مرسوم آن دوره بچه سوسول های بنگی حال می کردیم ومی خندیدیم . اکنون رفتار این سردار پاسدار بسیجی که روی دست آق محمود پاسدار کوتوله بلند شده است برای من مجسم کننده ی آن ایام جوانی و خنده بازار می باشد . برای همین مشتاق این هستم که سریع خبرهای مر بوط به وی را دنبال می کنم چون اینگونه خیلی زود می رسم به این واقعیات که رژیم جنایتکار در مانده به چه پیسی و افلاسی افتاده است که نیاز به این چنین خزعبلات و هذیان گوئی های این پاسدار سردار بسیجی دارد؟
جهت اطلاع
این نزاع مکتبی و اصول گرائی که ادامه جنگ قدرت در رأس و اختلف میان لوطی جماران ولی وقیح با عنتر پاسدار گماشته احمد نژاد است که دامنه ی آن تا حضور در جلوی خانه کروبی و مسجد قباد شیراز و اکنون در روز قدس در کرمانشاه هم عریان شده است تا ثابت شود چگونه جای شعار تبلیغاتی عاشقان خدمت نه شیفتگان قدرت عوض شده است؟
رئيس و عده‌اي از سران حزب الله كرمانشاه در يك درگيري بشدت مجروح شدند. پس از گذشت حدود دو ماه از جلوگيري از برگزاري كنسرت موسيقي حسام الدين سراج توسط حزب الله كرمانشاه و تنشهاي بوجود آمده ميان حزب الله و استاندار كرمانشاه، مجدداً در جريان برگزاري راهپيمايي روز قدس مسئول حزب الله كرمانشاه آقاي صادق اشك تلخ طي سخناني عليه دادوش هاشمي استاندار كرمانشاه و ممدوحي نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان موضع گيري نمود و ويژه نامه‌اي در اين خصوص در ميان راه پيمايان توزيع گرديد. متعاقب اين واقعه، بعد از ظهر روز شنبه 14 شهريور حدود 50 الي 60 نفر از خارج استان وارد كرمانشاه شده و در برابر حيدريه كه محل اجتماع حزب الله است عليه آنان شعار ميدهند و گفتگوي رئيس حزب الله با آنان بي نتيجه ميماند و به درگيري كشيده ميشود كه در نتيجه آن، صادق اشك تلخ و چندين تن ديگر از افراد حزب الله بشدت مجروح شدند.
اوضاع خرت وخر و آشفته بازار ناشی از جنگ قدرت میان با ند و نهادهای مافیائی کودتا گران حاکم آنگونه اوج گرفته و عیان شده است که اکنون این چنین میان دولت نا مشروع و بازار مکاره ی مجلس هشتم پیرامون لایحه ی برناامه ی پنجم توسعه بالا زده و رو شده است .
* از
مجلس شوراي اسلامي به صورت غيررسمي خبر مي‌رسد رئيس‌جمهور با ارسال نامه‌اي به مجلس درخواست استرداد لايحه برنامه پنجم توسعه را مطرح كرده است. در جلسه عصر شنبه كميسيون تلفيق لايحه برنامه پنجم، نمايندگان دولت بدليل اعتراض به نحوه رسيدگي اين لايحه، شركت نكردند. گفته مي‌شود حجت الاسلام ابوترابي فرد نايب رئيس مجلس مأمور گفتگو با دولت در اين زمينه شده است. درحالي بحث استرداد لايحه برنامه پنجم توسعه مطرح مي‌شود كه كميسيون تلفيق روزهاي پاياني رسيدگي به اين لايحه را مي‌گذراند.
نوع گزارش دادن تداعی کنند این مثل است که گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده فرار می کند. زیرا که گزارشگر نگرانی ازفاش شدن اطلاعات مستند اثبات گر مداخله گری حاکمان رژیم ضد بشری کودتا گران پاسدار ایران در این طرح تروریستی در بحرین می باشد.
*
تلويزيون دولتي بحرين، روز شنبه در يك خبر فوري اعلام كرد تعدادي تروريست به جرم تلاش براي خرابكاري وسرنگوني حكومت از طريق كودتا بازداشت شده‌اند. مجري تلويزيون بحرين با خواندن اين خبر و بدون آنكه سند و مدركي ارائه نمايد ادعا كرد 21 نفر از اعضاي اين باند تروريستي مخفي كه براي ضربه زدن به امنيت ملي، ثبات كشور و نابودي وحدت ملي تلاش مي‌كردند به مدت 15 روز بازداشت شده‌اند و بازجويي از آنها ادامه دارد. اتهام افراد دستگير شده، ديدارهاي سازماندهي شده مخفي در داخل و خارج براي هماهنگي و تقسيم وظايف و ماموريت‌ها براي تغيير حكومت با استفاده از ابزارهاي غيرقانوني، تبليغات و انتشار اخبار كاذب، پخش بيانيه‌ها با هدف تحريك مردم بويژه جوانان و نوجوانان جهت ارتكاب جنايت‌هاي تروريستي بنا به ادعاهاي باطل، اعلام شده است. دولت پادشاهي بحرين، مدتي است كه فعالان سياسي معروف و سرشناس بحريني را به اتهام خرابكاري عليه حكومت تحت فشار قرار داده است.
سه گمانه درباره جنجال فرمانيه (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890615/2.htm#other205
سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز وارونه گو از قلم انداخته است که گمانه ی چهارمی هم وجود دارد که بیانیه داده است که همچون آب که تیمم را باطل می کند 3 گمانه فرضی و تخیلی و ساختگی تجمع اراذل اوباش در جلوی منزل کروبی را رسوا و فاش و خنثی نموده است . زیرا که این بیانیه پاسداران کودتاگر است که اعتراف کرده است تجمع غیر قانونی زیر سر گروه خود سر بوده است که واژه خود سر هم اصطلاح نا آشنائی نمی باشد چونکه تاریخچه و سابقه ی بس جنایتکارانه ای در وزارت بد نام اطلاعات دارد؟
چه كساني و با كدام هدف اقدام به ايجاد تشنج و درگيري در اطراف منزل كروبي (واقع در فرمانيه تهران) كردند؟ گمانه هاي گوناگوني در پاسخ به اين پرسش مطرح شده است.1- گمانه نخست شخص كروبي را متهم اصلي اين صحنه سازي در آستانه روز قدس معرفي مي كند 2-گمانه دوم بر آن است كه اين صحنه سازي تشنج و زد و خورد از سوي برخي سران فتنه و با هماهنگي كروبي يا بدون هماهنگي و اطلاع وي انجام گرفته است 3- گمانه سوم، حضور و اعتراض مردم معترض به رفتارهاي ضدانقلابي كروبي را برجسته مي كند؟.......
BBC وپالوده خوري با نامه نگاري به روحانيت (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890615/2.htm#other206
اکنون ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باند ای مافیائی غالب و مغلوب بدلیل سرکوب و خفقان و سانسور داخلی به محدوده ی شبکه ی خبر پراکنی تلویزیونی بی بی سی دولت فخیمه کشانیده شده است . ضمن اینکه از مهره های درون جبهه ی مغلوب با شیوه ی مرغ عزا و عروسی علیه خودشان استفاده شده است.
عضو مركزيت حزب مشاركت كه ماه گذشته نسبت به شبكه بي بي سي انگليس ابراز اعتماد كامل كرد، در نامه اي خطاب به آيت الله مهدوي كني مدعي شد اوضاع كشور خراب است و آيت الله مهدوي كني كه از جنس نظام نيست (!) بايد يك كاري بكند.شكوري راد در اين نامه منافقانه و در عين حال ساده لوحانه با حمله مي نويسد: «آقاي مهدوي كني شما از جنس آنها نيستيد. ما گمان نمي كنيم شما با وضعيت فعلي اداره كشور همراه باشيد. اگر شما با دولت مهندس موسوي ميانه خوبي نداشتيد اما بعيد است با كساني كه وي را فتنه گر و منافق مي نامند همراه باشيد. آقاي مهدوي كني تا دير نشده كاري كنيد كه اسلام و انقلاب و جمهوري اسلامي از دور خارج نشوند و انقلاب و كشور بيش از اين به دست نااهلان و نامحرمان نيفتد. خداوند متعال بر توفيقات روحانيت معزز و آگاه به خصوص حضرت عالي در جهت صلاح و سداد دين و ملت بيافزايد»!آنچه درباره اين نامه جالب توجه است، شخصيت نويسنده نامه است. وي چند ماه پيش با وجود آن كه سعيد شريعتي هر نوع شكنجه و زندان را تكذيب مي كرد، براي دومين بار ادعا كرد كه شريعتي شكنجه شده است. اين در حالي است كه شريعتي خطاب به شكوري راد نوشته بود: آقاي دكتر بنده نه شكنجه سفيد شدم و نه شكنجه سياه، اگر هم هر كدامش بر من اعمال مي شد برخلاف اعتقاداتم حرف نمي زدم.شكوري راد يك ماه پيش نيز براي تبرئه گروهك ريگي از جنايات بي سابقه، با شبكه بي بي سي مصاحبه كرد و به دنبال بازتاب هاي اين دفاع شرم آور در سيماي جمهوري اسلامي گفت: بي بي سي كاملاً حرفه اي و بي طرف است و اغلب گويندگان و خبرنگاران آن در دوران اصلاحات در داخل كشور فعاليت روزنامه نگاري مي كردند.
باز هم نشد كه بشه! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890615/2.htm#other209
قابل پیش بینی بود که سرباز جو شریعتمداری یک سناریو برای یاسر خمینی خواهد ساخت که چرا پس از تجمع اراذل اوباش در جلوی منزل کروبی با وی دیدار داشت . اکنون این چنین تلافی کرده است .
جريان فتنه پس از نااميدي از سيد حسن خميني، به دنبال سوءاستفاده از برادر وي(سيد ياسر) هستند.جهان نيوز با اشاره به حضور سيدياسر خميني در خانه عناصري چون كروبي و جلايي پور و آرمين نوشت: ديد و بازديدهاي وي مورد انتقاد بسياري از دلسوزان و علاقه مندان به بيت حضرت امام قرار گرفته است. اطلاعات موثق و غيرقابل انكاري وجود دارد كه عناصر مرتبط با فتنه براي استفاده ابزاري از سيد ياسر خميني برنامه ريزي هاي گسترده كرده اند. گفته مي شود اين تلاش بي وقفه زماني آغاز شد كه از همراهي همه جايي و همه زماني سيد حسن خميني نااميد شده بودند.
كاتب خاتمي: موسوي! التماس نكن! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890615/2.htm#other210
عجب واقعاً این جریان مدعی جنبش سبز معتاد به دریافت سهم از قدرت است . زیرا که با پاشیدن خاک بر توی چشمان مردم ناراضی که در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادند که اکنون بهر ترفند از موضع آویزان شدن به قانون اساسی گرفته تا التماس کردن و پیشنهاد آشتی اتحاد دادن به کودتا گرانی که اینان را خائن و وطن فروش و ضد انقلاب و عامل دشمن بیگانه و دستگاه های اطالاعاتی شان متهم می کند تلاش می کنند و دست بر دار نیستند. در صور تیکه مردم ایران خواهان تغییرات دمکراتیک ایران می باشند؟
زمزمه منافقانه وحدت و آشتي از سوي برخي عناصر فعال در فتنه 88، باعث هراس و نگراني جريان هاي ضدانقلاب شده است.به دنبال انتشار مقاله اي مزورانه از سوي «ا-ف» (از اعضاي اصلي جريان فتنه در ستاد موسوي كه در لندن به سر مي برد) درباره لزوم مذاكره و آشتي در درون كشور، سايت گويانيوز به نقل از يكي از عناصر فراري نسبت به اين زمزمه ابراز نگراني كرد. بابك داد كاتب ويژه خاتمي در دوران رياست جمهوري و از همكاران روزنامه زنجيره اي سلام مي نويسد: ماه ها از بيانيه هفدهم مهندس موسوي در دي ماه 88 مي گذرد. در آن بيانيه كه مورد انتقاد بسياري هم قرار گرفت، آقاي موسوي تلويحا خواهان مذاكره مخالفان با مقامات حكومت براي حل مناقشات شده بود. اما قبل از هر چيز خواهان به رسميت شناخته شدن «بحران داخلي» توسط حاكميت شده بود.حكومت بعد از صدور اين بيانيه، مطابق معمول آن را ناشي از ضعف و زبوني جنبش سبز انگاشت و به هيچكدام از آن شروط وقعي ننهاد. بلكه بر شدت برخوردها، اعدام هاي ناگهاني و دستگيري هاي بيشتر افزود. اينك و بعد از گذشت نزديك به هشت ماه از آن بيانيه نافرجام، زمزمه هاي مأيوس كننده اي از اردوگاه منسوب به آقاي موسوي (سايت كلمه) شنيده مي شود كه دميدن دوباره در بادكنك نازك و بي ثبات «مذاكره» است. آقاي ]ف[ در اين سايت، بر لزوم آشتي ملي و مذاكره با حاكميت تأكيد نموده و از «عزيزان!» دو طرف مناقشه خواسته است به مذاكره و صلح بپردازند. ظاهرا بهانه وي براي تكرار بي نتيجه اين پيشنهاد، تهديدات دشمن خارجي عنوان شده است. جالب اينكه حكومت هر بار بعد از شنيدن پيشنهاد آشتي و مذاكره، بر شدت خود افزوده و نشان داده گامي به عقب برنخواهد داشت. رجوع كنيد به حوادث تلخ دي و بهمن ماه گذشته و عاشورا، اعدام هاي فوري معترضان و دستگيري هاي دوباره و... كه بيانيه هفدهم ميرحسين موسوي چگونه با شديدترين وجهي پاسخ گرفت
آيت الله مصباح يزدي: مروجين مكتب ايراني در نقطه مقابل تفكر امام(ره) قرار دارندhttp://www.kayhannews.ir/890615/3.HTM#other301
آخوند محمد تقی مصباح یزدی این متحجر دزد انگلیسی که تئوری پرداز دروغ گفتن مصلحتی است با فراموش کردن این واقعیت که در اوایل انقلاب وی جزو مخالفان سر سخت اندیشه و تفکر خمینی شیاد و پیروانش بود ولی اکنون که قدرت مطلق گرفته است برای لگد کوب خمینی شیاد در گور و بطور مضاعف حامیان وی را زیر سئوال بردن با بهانه مکتب ایرانی پیشنهادی رحیم مشائی به جای مکتب اسلام سنگر دفاع تاکتیکی از خمینی شیاد تهاجم به ملی گرائی کرده است که این اندیشه مخالف اندیشه خمینی شیاد است تا که توانسته باشد رحیم مشائی را متهم به مخالف بودن خمینی شیاد کرده باشد.
آيت الله مصباح يزدي ترويج مكتب ايران به جاي اسلام را نتيجه تفكر عمل گرايي دانست و گفت كساني كه اين انديشه را مطرح مي كنند در مقابل تفكر امام(ره) قرار دارند.آيت الله محمدتقي مصباح يزدي در ادامه جلسات تفسير خطبه فدكيه كه در دفتر مقام معظم رهبري در قم برگزار شد از ترويج مكتب ايران به جاي اسلام شديدا انتقاد كرد و گفت: بسياري از انحرافات فكري ريشه اي، كه از دست سازهاي مهارت آميز ابليس است، مومنان و مسلمانان را قانع مي كند كه ارزش، رفتار ملت و آباء و اجداد شما است و ديگر صحبت از اسلام نكنيد.وي با انتقاد از اين طرز تفكر و مروجان آن گفت: اينكه صحبت از ارزش هاي عام انساني و امثال آن بشود، اين موضوعات و ايده ها در بت پرست ها هم بوده است در ساير طوايف و منكران نيز هست.
رئيس مركز تحقيقات پزشكي قانوني اعلام كرد .مرگ 8 هزار نفر در تصادفات چهار ماهه امسال
http://www.kayhannews.ir/890615/15.htm#other1511
اینهم بخشی از عملکرد رژیم ضد بشری است که رکور دار و پیشتاز جهانی مرگ ومیر جاده ها در جهان می باشد که موازی با رتبه ی اولی مصرف اول جهانی مصرف مواد مخدر شده است .
رئيس مركز تحقيقات پزشكي قانوني اعلام كرد در تصادفات چهار ماهه نخست امسال، هشت هزار و 30 نفر در حوادث رانندگي جان خود را از دست دادند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 3/5 درصد افزايش يافته است.«جابر قره داغي» افزود: از كل فوت شدگان در حوادث رانندگي چهار ماهه نخست امسال، شش هزار و 261 نفر مرد و يك هزار و 769 نفر زن بودند.
متكي: سياست‌ خارجي عرصه ناپخته سخن گفتن نيست.خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه با بيان اينكه سياست خارجي عرصه ناپخته سخن گفتن نيست، تصريح كرد: تضعيف دستگاه ديپلماسي كشور به ويژه در شرايط كنوني آن هم توسط برخي از اعضاي دولت مصداق بارز «بر شاخه نشستن و بن بريدن» است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906151273
وزیر تشریفاتی و دکوری ترور و جاسوس وزارت امور خارجه منوچهر متکی آدم ربا فرصت گیر آورده است تا که به اقدامات طرح برکنار گذاشتن خودش پاسخ داده باشد که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد دنبال می شود که اینگونه موضع گیری کرده است یعنی بدر گفته است تا دیوار بشنود .
مهمترین عناوین فرهنگی روزنامه ها:رنجش استاد شجریان از انتشار یک فیلم
http://www.fararu.com/vdcai0nm.49nma15kk4.html
بازتاب چند گزیده ی خبر های مطبوعات که یک مورد هم مربوط به شجریان می باشد.
چهارسال حبس برای مقام سابق دولتی
http://www.fararu.com/vdcepv8n.jh8nzi9bbj.html
چگونه است که پرونده ی اختلاس میلیارد تومانی محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهورنا مشروع با وجود شاکیان ولی پیگیری نمی شود؟
معاون سابق استانداري تهران به اتهام اختلاس و اهمال و تفريط در انجام وظيفه به تحمل چهار سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به مبلغ يازده ميلياردو پانصدو سي ميليون ريال درحق صندوق دولت و انفصال دائم ازخدمات دولتی و رد مبلغ هفتصد و شصت وپنج ميليون ريال درحق استانداری تهران و 74 ضربه شلاق محكوم شد
حمله به کشتی ایرانی در آب‌های کویت

http://www.fararu.com/vdcci4qp.2bqp18laa2.html
این حمله که هم پاسخگوئی به تجاوز گری به حریم آب های سواحل عراق است . همچنین جواب تهاجم و اشغال نظامی چاه نفت در جزیره ی فاو عراق از سوی پاسداران اشغال گر است . یعنی این بدر آن در.
واکنش آیت‌الله جنتی به شایعه فوت خود
از کجا معلوم که طرح سر به نیست کردن این عنصر به پایان مصرف رسیدن طراحی نشده باشد که ابتدا اینگونه خبرش بصورت شایعه تست می شود . ضمن اینکه خندیدن نقل قول شده از سوی وی می شد که در تصویر پشم و شیشه آشکار نمود که چگونه می خندد؟
آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان پس از شنیدن خبر فوت خود خندید.عباسعلي كدخدایی ضمن تکذیب شایعه فوت آیت الله جنتی به خبرگزاری ایسنا، گفت: «در تماس تلفني كه با آيت‌الله جنتي داشتم، ايشان از شنيدن چنين شايعه‌اي خنديدند». سخنگوی شورای نگهبان با بي‌اعتبار دانستن اخبار شبكه‌ها و سايت‌هاي خارجي، اظهاركرد: «اعتبار اخبار اين رسانه‌ها براي مردم شريف ايران مشخص شده است».
با پاسخ منفی فرمانداری تهران مراسم سالگرد آیت الله طالقانی در حسینه ارشاد برگزار نمی شود
اوایل انقلاب زنده یاد آیت لله طالقانی برای چند ماه کوتاه تحمل نشد . چون پس از ربودن فرزندش در همان روز های اوایل انقلاب آگونه فشار برروی وی که مخالف تصویب اصل ولایت وقیح در شورای خبرگان تنظیم وتصویب کنندگان قانون اساسی بود افزایش یافت که بروایتی بطور عمدی موجب مرگ وی شدند . اکنون مشخص است زمانی که دشمنان خمینی شیاد قدرت گرفته اند مجوز بر گزاری سالگرد وی در 19 شهریور ماه داده نمی شود. چون از نام و اندیشه ی طلقانی وحشت دارند. .
پارلمان‌نيوز: فرزند مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی از عدم پاسخگویی فرمانداری تهران در خصوص برگزاری مراسم سالگرد اولین امام جمعه تهران انتقاد کرد.اعظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري فراكسيون خط امام مجلس،«پارلمان‌نيوز» در خصوص مراسم سالگرد آیت الله طالقانی گفت: خانواده مرحوم طالقانی همه ساله مراسم سالگرد را در حسینه ارشاد برگزار می کردند ولی از سال گذشته به دلیل برخی مخالفت ها که هنوز هم برای ما مشخص نیست به چه دلیل است این مراسم در حسینه ارشاد برگزار نشده است.وی افزود: امسال نیز طی نامه ای از سوی خانواده آیت الله طالقانی به مدیریت حسینه ارشاد اعلام شد که خواستار برگزاری مراسم سالگرد در این مکان هستیم که آقای میناچی(مدیریت حسینیه ارشاد)طی نامه ای به نیروی انتظامی این درخواست ما را به این نهاد اعلام کرد.دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی ادامه داد: نیروی انتظامی هم با بیان اینکه این نیرور زیر مجموعه وزارت کشور است از ما خواست این موضوع را به اطلاع استانداری و یا فرمانداری تهران برسانیم که خانواده آیت الله طالقانی با مراحعه به فرمانداری تهران کتبا درخواست برگزاری مراسم را به مسئول مربوطه اعلام کرد که فرمانداری تهران بعد از تعلل فراوان در نهایت از قبول درخواست برگزاری مراسم سالگرد امتناع ورزید.طالقانی در بیان علت امتناع فرمانداری تهران از قبول درخواست برگزاری مراسم سالگرد گفت:بهانه فرمانداری این بود که آنها فقط درخواست نهادها را قبول می کنند نه خانواده افراد!، در حالیکه غیر از سال گذشته خانواده مرحوم طالقانی مبادرت به برگزاری مراسم سالگرد در حسینه ارشاد می کردند.
عکس / ادامه عکسهای شهروندان و کودکان کار
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21413
این صحنه های دلخراش و آزار دهنده ی کودکان سر گردان قربانی حاصل کدامین سیاست و عملکردی هستند و چرا هیچ مسئولی در ای مورد پاسخگو نمی باشد؟ جرم وگناه این کودکان چیست که به این سرنوشت شوم دچار شده اند؟
مهر : کودکان کار علاوه بر این که در شرایط بسیار نامطلوب از نظر تغذیه و انجام کارهای خطرناک و حاد به سر می برند در معرض بزهکاران حرفه ای اعم از سارقین یا باندهای توزیع مواد مخدر، عوامل ایجاد خانه های فساد و ... نیز قرار می گیرند. در عین حال رفتار عموم شهروندان نیز در سرنوشت آنها بی تاثیر نیست.
درياچه اروميه تا سه سال آينده خشک مي شود
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21412
مهم نیست وقتی جنگل ها سوزانیده و تبدیل به ذغال و زمین های بایر و خانه های ویلائی ساحلی می شوند چه اشکال دارد در ار تباط با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن از سوی حاکمان وطن و دین فروشان غارتگر پیگیر فعال نهضت توسعه ی کویر سازی رود ها باتلاق و در یاچه های کشور هم به کویر و کشور به مخروبه ی کلنگی تبدیل نشوند؟
عکس / تخریب بنای تاریخی مدرسه خان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21406
مشکل فقط کویر کردن در یاچه ها نیست ، بلکه خرافه پرستان مروج جهل وجنگ و جنایت وخون به جز غارت و چپاول و جنایت و خیانت مرتکب شدن آثار تاریخی و باستانی کشور را نیز دارند نا بود و تخریب می کنند. چون دشمن همه چیز جز جهل و نادانی و خرافات هستند
شیراز - خبرگزاری مهر: بنای با شکوه مدرسه خان که روزگاری محل تدریس ملاصدرا بود و از آخرین پدیده های معماری سبک شیراز محسوب می شود تخریب شده و مورد بی اعتنایی کامل قرار گرفته است
تلاش دفتر خامنه ای برای برگزاری نماز حکومتی
تلاش برای مشروعیت دادن به رهبر لوطی جماران ولی وقیح نا مشروع شده که قرار است با تعطیل کردن مساجد تهران خطبه ی خوانی نماز در روز عید فطر هل دادن زوری مردم در حضور نماز عید فطر ولی وقیح باشد تا اینان تبدیل به سیاهی لشکر شوند به امید آنکه مشروعیت کاذب برای ولی وقیح کسب شود.
ندای سبز آزادی : با نزدیک شدن به عید فطر حاکمیت در پی یافتن تدبیری برای نمایش حکومتی نماز عید فطر است .به گزارش ندای سبز آزادی از دفتر رهبری به صورت محرمانه به ریاست امور مساجد و فرماندهی نیروی انتظامی تهران ابلاغ گردیده است که تا از برگزاری نماز عید فطر در مساجد تهران جلوگیری نمایند ، از انها خواسته شده است تا در ملاقات با ائمه جماعات مساجد و افراد بانفوذ مساجد آنها را تشویق کنند به جای خواندن نماز عیدفطر در مساجد به دانشگاه تهران بروند و به امامت آقای خامنه ای نماز را برپا دارند.گفتنیست طی این ابلاغ بدون درگیری و بدون ایجاد تنش و باآرامش خواسته شده است که روحانیون مساجد را تعطیل کنند و نماز عید فطر را در دانشگاه تهران برگزار کنند.شایان ذکر است پیش از این به طور سنتی در قبل و بعد از انقلاب نماز عیدفطر در بسیاری از مساجد توسط اهالی محلات برگزار می گردید و این اقدام و دستور رهبری در توجیح،تشویق و تذکر به ائمه جماعات جهت برگزار نکردن نماز عیدفطر در مساجد تهران و هماهنگی جهت در اختیار دادن اتوبوس و حمل آنها به دانشگاه تهران نشان دهنده ضعف مفرط رهبری و گردانندگان مراسم در جمع آوری و تجمیع مردم و برگزاری نماز با توجه به تبلیغات وسیع و امکانات وسیع آنها می باشد.