گزیده خبر های 14 شهریور - 89
اطلاعيه سپاه در مورد تجمع و تيرانداری مقابل منزل كروبی
http://www.fararu.com/vdcgyu9n.ak9nq4prra.html
اکنون پس از پایان اجرای مفتضح آمیز نمایش خیمه شب بازی تظاهرات روز قدس سیاست توبره و آخور خوری شده است . زیرا که ارگان فاشیستی تروریستی کودتائی پاسداران کودتاگر از موضع فرار به جلو و رد گم کردن که گویا فراموش شده که همین ارگان فاشیستی کودتائی پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کرده است که اکنون با صدور اطلاعیه اعتراف آشکارا به بی قانونی و اوضاع خرت و خر و آشفته بازار کرده است که نشان از آن دارد که خر آنگونه چموش و جفتک زن شده است که نه خر صاحبش را نمی شناسد ، بلکه مقابلش ایستاده و با تیز کردن گوش و دم تکان سم زمین کوبیدن برایش عرعر کنان جفتک پرانی هم می کند . یعنی اکنون که نمایش خیمه شب بازی سفارشی نمایش تظاهرات روز قدس به پایان رسید و نه اینکه رقبای مغلوب از جمله کروبی در آن این نمایش شرکت نکرد بلکه گند ادعای 85% جمعیت ایران پشتیبان رژیم کودتا گر ضدبشری هستند که در 22 خرداد 88 لوطی جماران ولی وقیح ادعایش را کرد درست بر ضد خودش تبدیل شد. چونکه 1/5% جمعیت تهران در این نمایش خیمه شب بازی روز تظاهرات قدس شرکت کرد. یعنی کمتر از 100 هزار نفر بود . بنابراین پس 3 روز ادامه ی شبیخون تهاجمی و فحاشی و هتاکی به منزل کروبی زدن و مرگ بر منافق نثارش کردن اکنون پاسداران کودتاگر با الگو برداری شیوه ی نخ نما شدن ربودن و مثله کردن رهبران مسیحی و قتل های زنجیره ای مأموران وزارت بد نام اطلاعات ادعای اقدام نیروی خود سر کرده است که هیچ نیروئی هم قادر به کنترل کردن شان نیست زیرا که چاقو دسته ی خودش را نمی برد.
سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعيه‌اي و ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبي تاكيد كرد: حاشيه‌سازي برخي عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبي كه منجر به تيراندازي از سمت منزل وي و زخمي شدن چند تن گرديد حادثه‌اي ساخته و پرداخته عناصر بي‌تدبير و خودسر است.» به گزارش ايلنا متن اطلاعيه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشيه‌سازي برخي عناصري خودسر در راهپيمايي روز قدس به اين شرح است: به حول و قوه الهي يوم الله شكوهمند و دشمن شكن روز قدس با حضور آگاهانه و كم نظير امت حزب‌الله در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان بار ديگر هيمنه دروغين استكبار جهاني و صهيونيست بين‌الملل را فرو ريخت و همه فكرها و دل‌ها را متوجه مهمترين مساله جهان اسلام يعني فلسطين كرد.
بررسی صفحات سیاسی روزنامه‌ها وطن‌امروز>پیشنهاد ترور کروبی
http://www.fararu.com/vdcezp8n.jh8nvi9bbj.html
به نظر می رسد که برنامه ریزان تهاجم به منزل کروبی یا بقول اطلاعیه ی پاسداران کودتاگر گروه های خود سر طرح ترور کروبی را برنامه ریزی کرده اند. ولی می خواهند عامل ترور را به حساب حزب مشارکت ا سلامی جناح مغلوب واریز کنند.
پیشنهاد مشارکت برای ترور کروبی روزنامه وطن امروز در خبری کوتاه و به نقل از منابع آگاه نوشت که حزب مشارکت پیشنهاد ترور مهدی کروبی را داده است. این روزنامه نوشت: «اخیرا حزب غیرقانونی مشارکت تلاش خود را جهت جلوگیری از مرگ فتنه و بازسازی تشکیلاتی آغاز کرده است. در همین راستا حدود 100 نفر از اعضای شاخه جوانان حزب غیرقانونی مشارکت اخیرا به بهانه ضیافت افطار جلسه‌ای برگزار کردند.» وطن امروز در ادامه آورد که در این جلسه پس از بحث و بررسی فضای سیاسی، به این نتیجه رسیدند که برای خارج شدن از انفعال، باید یک حرکت عملیاتی داشته باشند به طوری که بازتاب آن باعث شود هواداران به خروش آمده و دوباره بتوانند در صحنه حضور یابندابن روزنامه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که برخی از اعضای حاضر در جلسه با توجه به حضور امت حزب‌الله در مقابل منزل کروبی، پیشنهاد طرح ضرب و شتم و حتی ترور وی را مطرح کردند تا از این طریق بتوانند آن را به نظام منتسب کرده و از آن بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی کنند
اختصاصي فارس/ با انتقاد از مواضع ضد ايراني تشكيلات خودگردان؛شخصيت‌هاي فلسطيني از مواضع ايران در حمايت از مقاومت تمجيد كردند.خبرگزاري فارس: شخصيت‌هاي برجسته فلسطيني با محكوم كردن سخنان ضد ايراني سخنگوي تشكيلات خودگردان، از نقش و مواضع جمهوري اسلامي ايران در خصوص قضيه فلسطين و حمايت از مقاومت تقدير و تشكر كردند.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906141202
سه تا ساندیس خور حماسی جهاد اسلامی فلسطین که علیه موضع انتقادی سخنگوی تشکیلات فلسطین نسبت به سخنان مداخله گرایانه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد در امور داخلی فلسطین موضع گیری کرده اند تا از لوطی جماران و ولی وقیح و گماشته عنترش پاسدار کماشته محمود احمدی نژاد دفاع کرده باشند اکنون این ساندیس خوران بیت جماران شخصیت های قلسطینی جازده شده اند.
بانك مركزي اعلام كرد:كاهش نرخ تورم به 8.8 درصد در مرداد.خبرگزاري فارس: نرخ تورم در دوازده ماه منتهي به مرداد 1389 نسبت به دوازده ماه منتهي به مرداد 1388 معادل 8.8 درصد شده است كه نسبت به تورم 9.1 درصدي تيرماه 0.3 درصد كاهش نشان مي دهد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906141073
این ادعا هم نه توهین به 80 % جمعیت کشور است که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و با گوشت ونه اینکه با رگ و پوست و استخوان خود نرخ رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری را لمس و تجربه می کنند، بلکه نقیض گوئی آشکار گزارشات خبری مطبوعا ت زیر تیغ سانسور می باشد که هشدار دادند که چگونه با شروع روزه ای اقلام مورد نیاز با افزایش قیمت رو به رشد هم شروع شد که اکنون نرخ رشد تورم به کمتریک سوم کاهش داده شده است .
حجت‌الاسلام پناهيان در گفتگوي تفصيلي با فارس:مرگ بر اسرائيل بدون مرگ بر ليبرال دموكراسي بي معنا است. خبرگزاري فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: همه جنايت‌هايي كه در غزه مشاهده مي‌شود نتيجه ليبرال دموكراسي است، آن وقت اين احمقانه است كه مرگ بر اسرائيل بگوييم اما مرگ بر دموكراسي ليبرال گفته نشود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906140991
مگر نوچه های آخوند متحجر آدمکش حرفه ای دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی یکی و دو تا می باشند و مگر مشنگ و زنجیره ای هذیان گوی فقط رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند و همچون طلبه لات و لمپن عضو باند مافیائی غار تگر انگلیسی مؤتلفه پناهیان لمپن بی تر مز و دنده عقب کنده نمی باشد که حتی مرگ بر آنی فرستاده که جز تکرار طوطی وار معنی لیبرال دمکراسی را هم بدرستی نمی داند چون زائیده و پرورش یافته تفکر تحجر و خرافه و جهل و خون و جنگ و حوزه و خلاصه شکم و زیر شکم و استبداد و خفقان است.
سردار نقدي: هدف دشمن از درگيري‌هاي ساختگي احياي مردگان سياسي است .خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمن قصد دارد با ايجاد درگيري‌هاي محلي مردگان سياسي فتنه‌گر را دوباره زنده و حزب‌الله را بدنام كند، گفت: جوانان دلسوز بايد مراقب باشند و وارد چنين بازي‌هايي نشوند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906140534
از آن طلبه لمپن و لات بی شعور و لمپن و جانی تر این پاسدار بسیجی نقدی عراقی است که بهر چه نجیب حیوان است سور زده است زیرا که خودش پای فینال و بی رقیب می باشد
سردسته مافياي ايتاليا به باند دفاع از خيانت و جنايت پيوست (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890614/2.htm#other207
سرباز جو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز آمده که زیر ابرو بردارد چشم کور کرده است . یعنی توهین و فحاشی و هذیان و لمپنی گوئی اش پیرامون همسر رئیس جمهور فرانسه کم بود اکنون آن را بسط داده است و نخست وزیر ایتا لیا را مورد تهاجم گفتمان لمپنی مکتبی حوزوی اصول گرائی خودش قرار داه است .
بعد از افتضاح همسر بدكاره رئيس جمهور فرانسه در حمايت از يك زن بدكاره و قاتل ايراني، نخست وزير
فاسدالاخلاق ايتاليا هم به اين كلوپ پيوست.به دستور سيلويو برلوسكوني كه سمبل انحطاط اخلاقي و اعتياد به فساد جنسي در ايتاليا به شمار مي رود، عكس بزرگ «س-م» (زن جنايتكاري كه پس از ارتكاب زناي محصنه، شوهرش را نيز با سبعيت تمام به قتل رساند) بر سردر ساختمان نخست وزيري نصب شد! حمايت برلوسكوني از اين زن جنايتكار از آن جهت عبرت آموز است كه شخص وي از سردسته هاي مافيا در ايتاليا به شمار مي رود و هر چند هفته يك بار، سند و تصوير و گزارش تازه اي از رسوايي هاي اخلاقي او در مطبوعات ايتاليايي و اروپايي منتشر مي شود. هرزگي اخلاقي برلوسكوني و ارتباطات گسترده وي با فواحش خياباني بارها باعث جنجال در ايتاليا شده و كار را به آنجا كشانده كه ورونيكا لاريو همسر دوم وي، خواستار طلاق و جدايي شده است. همسر دوم برلوسكوني پس از 10 سال ارتباط با وي اقدام به ازدواج با نخست وزير ايتاليا كرده بود. برلوسكوني بيماري اخلاقي خويش را تا مرز تأثيرگذاري در چينش اعضاي كابينه هم گسترش داده و براساس گزارش مطبوعات ايتاليايي، انتخاب شماري از اعضاي زن كابينه، هيچ دليل ديگري جز بيماري نخست وزير ايتاليا ندارد.
شکایت رسایی و کوچک زاده از لاریجانی
http://www.fararu.com/vdchvqnm.23nmzdftt2.html
دامنه ی رشد یا بنده ی اوضاع خرت وخر وآشفته بازار و رقابت و جنگ قدرت جناحی و باندی هر روز گسترده تر می شود طوریکه بهر نهاد حکومتی سرایت کرده و عمله های استبداد و ارتجاع و کودتا رو در روی هم ایستاده اند.
حجت الاسلام رسايي از شكايت خود و كوچك‌زاده از رئيس مجلس به كميسيون اصل 90 مجلس خبر داد. به گزارش فارس حجت الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران كه در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه و در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، از شكايت خود و مهدي كوچك‌زاده ديگر نماينده تهران از علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به كميسيون اصل 90 مجلس خبر داد
احمدی‌نژاد باز هم نماینده ویژه در سیاست خارجی منصوب می‌کند
http://fardanews.com/fa/news/119820/
هرچه زمان به جلو می رود نقش وزیر آدم ربا منوچر متکی کمرنگ و تشریفاتی تر می شود . زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد با دهان کجی کردن به تأکید اخیر رهبر لوطی جماران ولی وقیح که گفته بود کار موازی در این وزارتخانه صورت نگیرد. ولی وی مداخله گری می کند و مهره های نزدیک به خودش را در وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه جایگزین می نماید .
در حالی که انتصاب پنج نماینده ویژه رئیس‌جمهور در حوزه‌های سیاست خارجی با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده بود، یکی از این نمایندگان ویژه از احتمال انتصاب دو نماینده ویژه دیگر خبر داد
قتل یک زندانی بی دفاع در زیر شکنجه پس از 8 سال زندان. تایید حکم اعدام حبیب الله گلپری پور
این روز ها اخبار جنایت آمیز سر به نیست کردن قتل خاموش قربانیان اسیر در سیاهچال ها بطور مرتب خبرش مخابره می شود . مشخص نیست که غرب مدافع حقوق بشر تا کجا می خواهد نظاره گر اینگونه جنایات ضد انسانی در ایران باشد و به جای تصمیم قطعی اجرائی به صدور گاهی گداری اطلاعیه های محکومیت تشریفاتی اکتفا کند.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"زندانی شاهین رجبی مورکانی در زیر شکنجه های وحشیانه نیروی انتظامی در مرکز عملیات کارون اهواز به قتل رسید.شاهین رجبی مورکانی 28 ساله، در سال 1381 بدلیل درگیری با نیروی انتظامی در اهواز دستگیر و به زندان کارون منتقل شد. در دادگاه به اتهام سرقت مسلحانه محاکمه شد.او در زندان کارون در حال طی کردن محکومیت خود بسر می برد.زندانی رجبی مورکانی حدود 8 ماه پیش بطور ناگهانی از زندان کارون به بند 6 زندان گوهردشت کرج منتقل شد و در آنجا به مدت 8 ماه زندانی بود.حدود 3 هفته پیش او را مجددا از زندان گوهردشت کرج به زندان کارون اهواز منتقل کردند.از سه هفته پیش که او را به زندان کارون منتقل کرده بودند،خانواده اش از انتقال مجددعزیزشان به این زندان هیچ اطلاعی نداشتند.اوایل هفته گذشته از مرکز مخوفی بنام عملیات کارون که در دست نیروی انتظامی است با خانواده رجبی تماس گرفته شدو به آنها اعلام گردید که برای تحویل جسد عزیزشان باید به آنجا مراجعه کنند.هنگام مراجعه این خانواده به این مرکز به آنها گفته شد که باید برگه ای را امضاء کنند که او در اثر تصادف به قتل رسیده است در غیر اینصورت جسد به آنها تحویل داده نخواهد شد.این خانواده برای تحویل گرفتن جسد ناچار به امضاء این برگه می شوند.جسد زندانی شاهین رجبی مورکانی روز چهارشنبه 10 شهریور ماه به عمویش در قبرستان اهواز تحویل داده شد وهنگام دفن مامورین نیروی انتظامی حضور داشتند آنها همچنین به این خانواده اجازه تحقیق در مورد علت مرگ را ندادند و فقط عموی او حق حضور در مراسم دفن را داشت.جسد او در اثر شکنجه کبود و دستها و پاهای او شکسته شده بود و زخمهای عمیقی در سر او مشهود بود. آژانس خبری موکریان: براساس گزارشهای رسیده به آژانس خبری موکریان ،حکم اعدام حبیب ا... گلپری پور زندانی کرد محکوم به اعدام ، توسط دیوان عالی کشور تأیید گردید. به گفته منابع آژانس ،این حکم طی چند روز گذشته در دادگاه به حبیب الله گلپری پور شهروند سنندجی که هم اکنون در زندان مهاباد بسر می برد ابلاغ شده است. گفتنی است نامبرده که مدت طولانی را در بازداشتگاههای سنندج و مهاباد سپری نموده است ؛ پیشتر به اتهام محاربه از طریق عضویت در یک حزب مخالف نظام به استناد مواد 186 و 190 قانون مجازات اسلامی توسط دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم شده بود که این حکم در دیوان عالی کشور تأیید گردید
عکس / بازیهای محلی کودکان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21358
بازی فوتبال با دمپائی و توپ پلاستیکی و شیوه ی باز آموزی و یاد گیری کولی دادن و کولی گرفتن جزو ورزش و تفنن و تفریح کودکان محروم شده است. زیرا که به جای قول حاکم شدن پدران محروم شان که خمینی شیاد قولش را داده بود این شیوه ورزش مکتبی اصول گرائی پاسداری جایگزین شده است .
همدان - خبرگزاری مهر: عمو زنجیر باف، هفت سنگ، لی لی، آفتاب دزدک، الک دولک، زو، سنگ کاغذ قیچی، قایم باشک، کلاغ پر، گرگم به هوا، گل یا پوچ، وسط بازی و ... از بازیهایی هستند که نسل به نسل میان بچه ها انتقال پیدا می کرد. هر چند این بازیها رو به فراموشی است اما همچنان بخشی از اوقات فراغت کودکان همدان را به خود مشغول می کنند.
فیلم / سنگ پرانی نیروهای لباس شخصی بطرف طلاب مسجد قبا شیراز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21353
اینهم یک نمونه ورزش مکتبی اصول گرائی سنگ پرانی از سوی بقول اطلاعیه ی پاسداران کودتاگران معروف به نیروهای خود سر که آزادانه هر جنایتی که می خواهند مرتکب می شوند. ولی لوطی جماران چپ و راست توصیه پیگیری قانونی می کند و رقبای مغلوب هم آویزان به قانون اساسی شده اند که دستآورد 32 ساله اش اینگونه نیروهای خود سر مهاجم همه جا حاضر شده است.