گزیده خبرهای 14 شهریور - 89
معاون اول رئيس جمهور تأكيد كرد:ضرر تحريم‌ها متوجه غرب است نه ايران.خبرگزاري فارس: معاون اول رئيس جمهور گفت: ضرر عمده تحريم‌ها با وجود اينكه براي ما زحماتي را ايجاد مي‌كند؛ متوجه غرب است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906131474
مشخص است وقتی که یک اختلاس گر میلیارد تومانی معاون اول رئیس جمهور تقلب کودتائی می شود. به خصوص اینکه بادر دست بودن سیاست غارتگرایانه ی 32 ساله مگر می توان انتظاری غیر از این داشت که در راستای دفاع از اهداف هسته ای و دستیابی به سلاح هسته ای به استقبال تحریم ها و حتی جنگ با فراموش کردن مردم ایران و مطالبات شان همچنین با نا دیده گرفتن شرایط بغایت طاقت فرسای اقتصادی و امور معیشتی 80% جمعیت کشور که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و هر روز هم اوضاع بدتر می شود. اما اینگونه از موضع ضد مردمی و وطن فروشانه دلسوزی برای غرب که شده که اعتراف شده در صورت تحریم ها غرب متضرر می شود . البته گفته هم نمی شود که اگر چنین است پس برای چه به جای خوشخالی از ضرر کردن غرب و سود بردن رژیم ضد بشری تلاش های مذبوحانه ی گسترده می شود تا تحریم ها اجرا نشود یا خنثی گردد؟!
ا فزایش 22درصدی واردات در سال جاری
http://www.fararu.com/vdcivqaw.t1aww2bcct.html
مچ اعتراف عوامفریب و دروغگو معاون اول رئیس جمهور اینگونه گرفته و فاش شده است گذشته از رشد23% افزاایش واردات نسبت به مشابه سال گذشته شده است که مقابل نزدیک 24 میلیارد دلار واردات در 5 ماه نخست سال مقابل آن است که به وضوح مشخص می شود که از خزانه ی کشور چگونه خارج می شود و اوضاع اقتصادی کشور گونه نابسامان می باشد که نگرانی غرب ناشی از تحریم ها می باشد
واردات كشورمان درپنج ماه نخست سال جاري در مجموع به 24 ميليارد و 240 ميليون دلار رسيد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22.21 درصد افزايش يافته است. به گزارش ایلنا، وزن اين ميزان صادرات غيرنفتي 26 ميليون و 501 هزار تن بود كه به لحاظ وزن نيز 22.45درصد رشد داشت.
القدس العربي: عدم برگزاري "روز جهاني قدس " در كشورهاي عربي مايه تاسف است.خبرگزاري فارس: روزنامه فرامنطقه‌اي "القدس العربي " عدم برگزاري روز جهاني قدس در كشورهاي عربي و تحريم اين روز از سوي رژيم‌هاي عربي را تاسف‌انگيز خواند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906131206
اعتراف مضاعف مبنی بر ایزولگی داخلی و منطقه ای زیرا اینکه نه مردم ایران همچون سال گذشته در تظاهرات نمایشی و فرماشی روز قدس حضور نداشتند و بطور شفاف هم تق دروغ و وارونه بودن ادعای 85 % پشتیبان مردم ایران از رژیم تروریستی کودتائی و ضد بشری در آمده است که از سوی رهبر ولی وقیح پس از 22 خرداد 88 مدعی آن شد ، بلکه زیراب ادعای نمایندگی داشتن ملت فلسطین و دشمنی با مذاکرات صلح و مبارزه با اسرائیل کردن در روز قدس نیز در منطقه و میان کشور و ملت های عرب هم زده شده است و عجیب آبروریزی برای حاکمان کودتاگران تهران ببار آورده است.
درخواست وزير دادگستري دولت فلسطيني غزه:مذاكره كنندگان به اتهام خيانت ملي بايد مجازات شوند.خبرگزاري فارس: وزير دادگستري دولت فلسطيني غزه خواستار مجازات هيئت فلسطيني شركت كننده در مذاكرات سازش به اتهام خيانت ملي شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906131384
در بستر سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی فلسطین و تلاش برای تقویت و تحریک حماس مقابل ساف و محمود عباس و جدا کردن نوار غزه تا در بستر جنگ افروزی در منطق و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاورمیانه مورد استفاده واقع شود . چونکه یکی از اهداف این سیاست مداخله گری تر غیب و تشویق دولت اسلامی اسماعیل هنینه وجوائی نوار غزه بوده است که زیر سلطه ولی و قیح جماران باشد و شعبه ی قضائیه آلوده به فساد و تبعیض و رشوه ی ایران در نوار غزه شود تا که از اینگونه احکام مشابه سر دژخیم صلواتی و مرتضوی علیه رهبر حکومت خود مختار فلسطین صادر نماید که چرا همچون اسماعیل هنینه رهبر حماس آلت دست لوطی جماران ولی وقیح و پاسداران کودتا گر نیست.
جهاد اسلامي فلسطين: بازداشت مبارزان فلسطيني بيانگر خوي سركوبگري تشكيلات خودگردان است.خبرگزاري فارس: جنبش جهاد اسلامي فلسطين امروز با محكوم كردن بازداشت گسترده اعضاي خود در كرانه باختري رود اردن اين اقدام را بيانگر خوي سركوبگرانه دستگاههاي امنيتي وابسته به "محمود عباس " رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906131502
چرا صورت مسئله پاک شده و آدرس غلط داده شده است .چونکه به جای نماینده جهاد اسلامی و حماس آلت دست شدن گفته نشده است که تجمع اراذل و اوباش ساز ماندهی حکومتی در 3 شب قدر روزه ای در جلوی منزل کروبی و فریاد مرگ بر منافق کروبی دادن و تهاجم به منزل کردن و با تخریب کردن و قطع برق خانه ی کرونی نشان از کدامین خوی سبعانه ی مهار ناپذیر حیوانی حاکمان ایرانمی باشد؟ همچنین تهاجم وحشیانه ی ضد بشری به دانشجویان در دانشگاه ها و به مردم معترض به خصوص زنان و دختران توی خیابان و صدور احکام زندان و اعدام بر ای منتقدان و دگر اندیشان و رهبران مغلوب را به انواع و اقسام اتهامات با توهین متهم و محکوم کردن از کدامین خوی سر کوب و وحشی گری حاکمان کودتا گر سرچشمه می گیرد؟
سید یاسر خمینی به دیدار کروبی رفت
حتماً می بایست که سناریوی مشابه 14 خرداد که علیه ی سید حسن خمینی طراحی شد از سوی اراذل و اوباش سازماندهی شده بدلیل این دیدار با کروبی علیه ی یاسر خمینی تدارک دیده می شود.
سایت آفتاب از دیدار سید یاسر خمینی، نوه امام راحل (ره)، با مهدی کروبی خبر داد. گفتنی است برخی سایتهای خبری در دو روز گذشته از تجمعاتی همراه با درگیری در مقابل منزل مهدی کروبی خبر داده بودند که این درگیری ها منجر به زخمی شدن چند تن شده بود.
خاتمی حمله به منزل کروبی را محکوم کرد
مشخص است اگر سیاست سازش و تسلیم و آویزان شدن به قانون اساسی وولی وقیح اتخاذ نمی شد نه اینکه امکان چنین تهاجمی از سوی اراذل و اوباشان پیروان شعبان بی مخ های در خدمت رژیم ضدبشر کودتاگر درخدمت ارباب فخیمه به منزل مسکونی کروبی رخ نمی داد ، بلکه شرایط برای تغییرات بسوی دمکراتیک و جدائی دین از حکومت فراهم شده بود و شرایط بسوی یکه تازی نوچه های آمران و عامان قتل عام سال 67 و قتل های زنجیره ای هموار نمی شد.
به گزارش برخی رسانه های خبری حجه الاسلام سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق طی تماس تلفنی با مهدی کروبی اقدامات صورت گرفته طی چند شب گذشته و حمله به منزل وی را محکوم کرد و خواهان برخورد با عوامل آن شد.
مهمترین عناوین حوادث روزنامه ها:خواسته شرم آور پدر معتاد از دختر خود
http://www.fararu.com/vdcg739n.ak9nw4prra.html
گزیده خبرهای درج شده در ورق نامه های حکومتی که مربوط به پیآمدهای 32 ساله ی حاکمان حکومت ناب طالبانی می باشد که بطور آشکار واقعاً جنایت و خیانت آمیز است. زیرا که تحمیل شده از سوی جنایتکاران دین فروش و عوامفریب غارتگر است که چه جامعه ی نا برابر ووحشتناک وفاجعه بار و تحمیل ناپذیری ساخته اند؟ چونکه گذشته از سیاست گروگان گیری شروع حکومت در سال 58 است که اکنون همه گیر شده است از سوی دیگر بیانگر این واقعیت است که چه به روز مستضعفان و محرومان آورده شده است که قول داده شده بود حاکم شوند؟
تجمع و اعتراض بي‌سابقه در ساری
http://www.fararu.com/vdcb80bs.rhbsspiuur.html
اگر چنانچه گزیده خبرهای فوق وجود دارد . در مقابل بر اساس باند بازی مافیائی که رابطه جای ضابطه حاکم شده است اکنون بطور وارونه زیر ادعای کمدی پوشش شایسته سالاری حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس دولت نا مشروع کودتاگر جایگزین سایر متقاضیان شده اند که موجب خشم اعتراضی سایر متقاضیان شده است.
فرارو- جمع كثيري از شهروندان مازندراني با تجمع در جلوي ساختمان آموزش و پرورش مازندران نسبت به اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان آزمون‌ استخدامي اعتراض كردند. به گزارش شمال نیوز، تعدادي از تجمع كنندگان افرادی بودند كه طبق اعلام اوليه در رشته مرتبط ثبت نام و در مراحل ابتدايي و نهايي آزمون شركت كردند ولي بجاي آنان از افراد غيرمرتبط در رشته‌ آنان استفاده و اعلام نتيجه گرديد. يکي از افراد حاضر دراين تجمع گفت که برخي قبول شدگان در رشته غيرمرتبط پذيرفته شده اند، به طوري كه فردي با ليسانس صنايع چوب در رشته مشاوره تحصيلي قبول شده است يا داوطلب ديگري که رشته‌اش الکترونيک بوده اما در مشاوره ابتدايي پذيرفته شده است! معترضان معتقدند كه برخي از رشته‌هايي كه در اجازه ثبت‌نام نداشتند و آموزش و پرورش در اعلام نياز خود اعلام نكرده بود، در رشته‌هايي ديگر و غيرمرتبط بكارگيري و اعلام نتيجه شده است. يكي ديگر از معترضين اظهار کرد که شايعه کرده‌اند برخي که در ستاد دکتر احمدي نژاد فعاليت داشته اند، بدون داشتن حد نصاب پذيرفته شده‌اند که من البته اين قضيه را شايعه مي دانم، ولي از مسئولان تقاضاي پي گيري دارم.
صد وسی و شش نفر در تصادفات 4 روز گذشته کشته شدند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28260
مرتبط با خبر های فوق اینهم بخشی دیگر از افتخارات عملکرد حاکمان ضد بشر غارتگر درغگو و غارتگر می باشد که ایران پیشتاز بی رقیب جهانی مرگ ومیر جاده ها می باشد که دستأورد تولید مرگ 4 روزه در جاده ها 136 یا 34 نفر در روز بوده است .
در 4 روز گذشته که با تعطیلات شب‌های قدر مصادف بود در تصادفات جاده‌ای و شهری کشور 136 نفر فوت و هزار و 846 نفر مجروح شدند.
مهمترین عناوین فرهنگی روزنامه‌ها:افتخاری و پیروزی در عملیات جنگ نرم
http://www.fararu.com/vdcbf0bs.rhbsfpiuur.html
تملق و چاپلوسی از علیر ضا افتخاری برای منصرف نمودن وی که ایران را ترک نکند . زیرا که به خاطر بوسیدن پاسدار گماشته احمدی نژاد مورد انتقاد همه جانبه قرار گرفت طوریکه تصمیم گرفته است با خانواده ایران را ترک کند که اکنون تلاش مذبوحاه شده از وی دلجوئی مکتبی اصولگرائی مورد خبر آزمونی قوق شود تا از تصمیم خود منصرف شود.
انتقاد جمیله کدیور از عدم موضع‌گیری سران اصلاحات در خصوص حمایت از فلسطین
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28262
مشخص است که اینگونه موضع گیری کردن ناشی از فشاری می باشد که از سوی پاسداران کودتاگر بر وی وارد شده است تا که علیه برادر و همسرش موضع گیری انتقادی کند . اگر نه دیگر قرار نیست که اشتباه حضور همچون 22 خرداد و سایر نمایشات خیمه شب بازی نمایشی و سفارشی حکومتی تکرار شود تا بعنوان سیاهی لشکر مخالفین هم جزو ساندیس خوران حکومتی جا زده شود و ادعای پشتیبانی 85% مردم ایران رژیم کودتا گر نامشروع گردد .
بی تردید ضروت داشت که رهبران جنبش سبز درباره روز قدس و فلسطین موضع روشنی اتخاذ کنند تا زمینه ابهام و طرح مواضع و شعارهای انحرافی بر طرف شود.همسر عطاء‌الله مهاجرانی با انتقاد از همفکران خود درباره عدم موضع گیری صریح در قبال فلسطین نوشت: بی تردید ضروت داشت که رهبران جنبش سبز درباره روز قدس و فلسطین موضع روشنی اتخاذ کنند تا زمینه ابهام و طرح مواضع و شعارهای انحرافی بر طرف شود
باز هم نقض فرمان صريح رهبريحمله به خانه كروبي ؛‌ اقدام انقلابي يا آب به آسياب دشمن ريختن؟!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28275
نگرانی از این بابت که چرا حمله به منزل مسکونی کروبی موجب خوراک رسانه هایب یگانه شد تا که خبر و حضور تظاهرات نمایشی فرمایشی حکومتی روز قدس تحت اشعاع این خبر واقع شود . ضمن اینکه مشخص شده است که همسو با دشمن بیگانه حرکت کردن از سوی باندهای مافیائی کودتائی انجام می شود که بهایش را رقیب مغلوب می پردازد. مسخره تر اینکه دستگاه قضائی و اطلاعاتی و امنیتی خودش دست اندر کارهمین توطئه و تهاجمات می باشد که منتقد مدعی شده است نیاز به بسیج اراذل و اوباش نمی باشد.
آقايان بدانند مملكت قانون دارد ،‌سيستم اطلاعاتي و امنيتي دارد ،‌ دستگاه قضايي دارد و از اين رو ،‌ عليرغم تصور بعضي ها با جنگل بسيار متفاوت است ؛ و نيز فراموش نكنند كه سال گذشته ،‌بزرگترين ايرادي كه بر همين كروبي و موسوي مي گرفتند اين بود كه چرا در برابر قانون تمكين نمي كنند و مي كوشند اعتراض خود به نتايج انتخابات را از راه هاي غيرقانوني و تجمعات و ... پيگيري كنند. حال چگونه خود همان مسير را مي روند؟!
تيتر استنباطي و تامل برانگيز کيهان از بيانات رهبري
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28277
به نظر می رسد که هنوز سایت خبری پاسدار شهر دار تهران نمی داند که اینکه اینگونه وانمود کرده است که رهبر لوطی جماران ولی وقیح آلت دست پاسداران کودتا گر می باشد . زیرا که طوطی و بلندگوی بیان کننده ی اهداف پشت پرده ی اینان بوده است که هر طوری خواسته اند بعنوان چماق و تهدید علیه ی مخالفان و منتقدان و رقبا استفاده در راستای قبضه ی قدرت شده است. البته ارگان تبلیغاتی شان هم دروغ نامه ی کیهان می باشد.
شايد اين وظيفه دستگاه ها و نهادهاي ديگر است که درباره تيتر نادرست زدن از بيانات رهبر انقلاب حساسيت نشان دهند و شايد اين دستگاه ها يا نهادها در مواقع لزوم تذکرات لازم را به رسانه هاي خطاکار مي دهند/به نظر نمي رسد نيازي باشد از اهميت بود يا نبود اين صحبت ها در بيانات رهبري و تاثير بسيار زياد آن در تحليل شرايط سخن گفت./ ر صورت عدم اصلاح اين مسئله توسط روزنامه از دستگاه هاي مربوط مي خواهيم در اين باره روشنگري کنند و اجازه ندهند اشتباه- نمي گوييم تحريف- در ارائه بيانات رهبري آن هم اشتباهي تا به اين اندازه از اهميت، عادي تصور شود.شفاف : رفتار غیر قابل توجیه روزنامه کیهان در انتشار تیتری استنباطی و نادرست از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سبب اعتراض روزنامه خراسان به عملکرد غیر قابل قبول این روزنامه شد
حاشيه‌اي جالب هنگام سخنراني احمدي‌نژاد
اینهمه تشویق کردن به شیوه ی لمپنی و دلقکی و سیاه بازی مکتبی اصول گرائی هنرمنمائی روحوضی حوزوی مسخره آمیز که از سوی پاسدار گماشته اجرا شده است .
"
ایشون را از جانب من تشویق کنید"مراسم قدردانی از تعاونی های برتر ملی که امروز با حضور رئیس جمهور و مسئولان وزارت تعاون در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ بدون حاشیه نبود.در این مراسم که از تعاونی های برتر ملی و استانداران فعال در تقویت بخش تعاون قدردانی شد؛ در آغاز سخنرانی رئیس جمهور یکی ازتعاونگران استان کهگیلویه و بویر احمد از میان حاضران برخاست و از اینکه وزارت تعاون در این خصوص از استانش تقدیر نکرده بود به رئیس جمهور گلایه کرد.احمدی نژاد هم پس از شنیدن گلایه های وی گفت: "ایشون را از جانب من تشویق کنید" که با تشویق حاضران در مراسم روبرو شد.
روسيه و رژيم صهيونيستي توافقنامه همكاري نظامي امضا مي‌كنند
اینهم جزو پیآمد های تحویل دادن سوخت اتمی به نیروگاه اتمی بوشهر است که نصیب اسرائیل شده است. زیرا که روس ها عجیب تخصص در سیاست توبره و آخوری دارند.
يك مقام وزارت دفاع روسيه اعلام كرد: روسيه و اسرائيل توافق نامه همكاري نظامي امضا مي‌كنند.به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري نووستي، اين مقام گفت: آناتولي سرديوكوف، وزير دفاع روسيه و ايهود باراك، وزير جنگ اسرائيل در جريان سفر آتي وي به مسكو توافق نامه همكاري نظامي امضا خواهند كرد.وي ادامه داد: اين توافق نامه احساس قانوني توسعه همكاري ميان دو وزارتخانه را در بسياري از زمينه‌ها گسترش خواهد بخشيد.قرار است باراك دوشنبه و سه شنبه به مسكو برود.در اين سفر درباره همكاري‌هاي نظامي، وارد ساختن خودروهاي زرهي كه روسيه به تشكيلات خودگردان فلسطين ارائه خواهد داد و نيز قرار داد تسليحاتي سوريه و روسيه بحث خواهد شد.