گزیده خبر های 11 و 10 آذر - 89
عصر امروز صورت گرفت.عيادت نماينده رهبر معظم انقلاب از دكتر عباسي و همسرش.خبرگزاري فارس: علي اكبر ولايتي به نمايندگي از سوي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي از دكتر عباسي و همسر وي عيادت كرد
این ترور ها بدون ارتباط با مذاکرات هسته ای در وین و انتشار اسناد ویکی لیکس و 16 آذر نیست . همانگونه که دار زدن شهلا جاهد و حکم قطع انگشتان در کرمانشاه هم مرتبط با سیاست ارعاب و سرکوب و سانسور است . اما از سوی دیگربعید نیست که ترورناموفق این یکی استاد که نامش جزو لیست اسامی زیر پیگرد می باشد بیشتر مورد توجه می باشد طرح ترورش برای عادی نشان دادن ترور دیگر بوده است تا که هدف بهانه کافی برای متهم کردن آمریکا و اسرائیل و انگلیس و همکاری رقیب مغلوب وجود داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس، علي اكبر ولايتي عصر امروز به نمايندگي از سوي مقام معظم رهبري از فريدون عباسي استاد فيزيك هسته‌اي و همسر وي كه در حادثه ترور روز دوشنبه مجروح شده بودند، عيادت كرد.
رئيس مجلس از دكتر عباسي عيادت كرد.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي دقايقي پيش از فريدون عباسي دواني كه در حادثه ترور روز دوشنبه مجروح شده بود، عيادت كرد
این دیدار پاسدار انگلیسی علی لاریجان مکمل دیدار نماینده ی ولی وقیح می باشد که همانگونه که گفته شد هدف عادی سازی کردن است که گویا نه ترور زیر سر اطلاعات و امنیت پاسداران که کار دشمنان نام و رقیب مغلوب یا سران فتنه بوده است .
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از سخنراني در جمع خانواده شهدا و تجليل از آنان از فريدون عباسي دواني يكي از دانشمندان هسته‌اي كشورمان كه اخيراً در حادثه ترور نافرجام توسط ايادي استكبار و عوامل موساد مجروح شده بود عيادت كرد. رئيس مجلس در اين ملاقات ضمن اينكه در جريان وضعيت جسماني اين دانشمند كشورمان قرار گرفت براي وي نيز آرزوي بهبودي و سلامتي كرد. فريدون عباسي دواني يكي از دانشمندان و نخبگان هسته‌اي كشورمان است كه در روزهاي اخير توسط دشمنان نظام مورد حمله تروريستي قرار گرفت كه از اين سوء‌قصد به لطف خداوند جان سالم به‌در برد.
حدادعادل: كشته شدن سه نفر در كهريزك علت بود، نه معلول
http://www.fararu.com/vdcayyni.49num15kk4.html
غلامعلی حداد عادل که هم منقلی و فامیل ولی وقیح است. اکنون همچون ولی وقیح و سربازجو حسین شریعتمداری با چماق و بهانه ی بصیرت در دفاع از بسیج و علیه ی رقیب مغلوب وارد میدان شده است و رقیب مغلوب را علت و عامل جنایت بازداشتگاه کهریزک متهم کرده است.
رييس كميسيون فرهنگي مجلس در ادامه به فتنه سال گذشته اشاره كرد و افزود: در اين فتنه ديده شد كه عده‌اي با شال سبز ظاهر شدند و كار به جايي رسيد كه سلطنت‌طلبان براي همين رنگ سبز ظاهري تعريف و تجليل‌هايي كردند، جامعه با بصيرت جامعه‌اي است كه گول اين ظواهر را نمي‌خورد و باطن ماجرا را درك مي‌كند. نماينده مردم تهران در خانه ملت تفكيك علت از معلول را از جهات مهم در بصيرت برشمرد و اظهار داشت: يكي از نشانه‌هاي انسان بي‌بصير آن است كه معلول را اصل قرار مي‌دهد. وي گفت: ‌در فتنه سال 88 اتفاقات بدي افتاد و انسان‌هايي كشته و صدمه ديدند و خسارات زيادي به افراد و اموال مردم و دولت وارد شد. حدادعادل افزود: داستان كهريزك و كوي دانشگاه نيز در همين جريانات به وجود آمد كه هيچ كدام از آنها مطلوب نبود، حال بايد پرسيد كه آيا اين حوادث معلول بودند يا علت؟ وي با بيان اين‌كه كشته شدن سه نفر در كهريزك علت بود، نه معلول، افزود: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه معروف خود فرمودند كه از اين آقايان خواهش مي‌كنم كه اردوكشي خياباني را متوقف كنند. زيرا رهبري با بصيرت مي‌دانست كه اگر كسي دچار احساسات شود كنترلش آسان نيست و در همين تظاهرات آرام و به اصطلاح منطقي معترضين نيز كه ديديم آنها به پايگاه بسيج حمله كردند.
اعلام آمادگی سپاه برای حفاظت از اساتید
از این شفاف تر این ارگان فاشیستی کودتائی اعتراف کند که بدلیل اختلاف با دولت و و زارت کشور و نیر وی انتظامی طرح ترور اساتید دانشگاه و پزشکان را طراحی و اجرا کرده است تا که بهانه این چنین داشته باشد که اعلام آمادگی حفاظت از اساتید کند که در حقیقت به جای حفاظت به گروگان گرفتن و کنترل کردن شان می باشد.
یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات این نهاد برای حفاظت از اساتید و نخبگان اظهار داشت: این تصمیمات بر اساس ضرورت و نیاز توسط شورای عالی امنیت ملی اتخاذ می شود و در صورت تصویب در این شورا سپاه پاسداران آمادگی کامل دارد تا با حفاظت از همه اساتید و نخبگان هسته ای، دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام سازد.یدالله جوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به ترور دو استاد بسیجی دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: با یک نگاه تاریخی به حوادثی که از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است می توان به خوبی به این نتیجه رسید که همواره دولت غربی به دنبال ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در ایران هستند.وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی نیز سپاه پاسداران با بر عهده گرفتن امنیت در پروازهای داخلی و خارجی اجازه هیچ گونه تحرک به دشمنان را نداد و در حال حاضر نیز سپاه با آمادگی کامل می تواند از نیروهای نخبه و دانشمندان هسته ای حفاظت نماید.
سردار وحيدي: ترورهاي اخير محصول همكاري آمريكا، اسرائيل و انگليس با مزدوري منافقين بودhttp://www.kayhannews.ir/890910/2.htm#other205
این پاسدار تروریست منفور و معروف وحیدی وزیر دفاع که نامش جزو لیست اسامی تروریست زیر پیگرد پلیس بین المللی می باشد . اکنون از موضع فرا فکنی و سفید سازی چنگال پاسداران اطلاعات و امنیتی که در ترور پزشکان و اساتید هسته ای دانشگاه های تهران نقش داشته اند . همچون همپالگی هایش بطور عمد آدرس غلط داده است تا که بتواند نام سازمان قربانی مخالفان را ضمیمه ی متهمان دیگر مثل اطلاعات غرب آمریکا و انگلیس نماید.
وزير دفاع گفت اقدام شوم تروريستي توسط رژيم صهيونيستي و با هماهنگي دستگاه هاي اطلاعاتي غرب به ويژه آمريكا و انگليس و كارگزاري منافقين مزدور صورت گرفته است.سردار احمد وحيدي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه در هشتادمين سفر استاني هيئت دولت به استان مازندران سفر كرده است، در جلسه شوراي اداري شهرستان بابل طي سخناني با اشاره به ترور استادان برجسته و نخبگان علمي كشورمان دكتر شهرياري و دكتر فريدون عباسي و همسران فداكارشان گفت: دشمنان پيشرفت و استقلال ايران اسلامي با اين اقدام جنايتكارانه يكبار ديگر به شكست ذلت بار خود در برابر اراده و ملت ايران اعتراف كردند.وحيدي با عرض تسليت شهادت استاد فرهيخته دكتر مجيد شهرياري به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه علمي و دانشگاهي كشور و خانواده محترم و مردم قدرشناس ايران اسلامي تصريح كرد: خون شهيد شهرياري شجره طيبه و تنومند خودباوري علمي اين مرز و بوم را بارورتر خواهد كرد.
نگاهي به وضعيت هواي تهران و سياست هاي ناكارآمد
http://www.kayhannews.ir/890910/14.HTM#other1410
در ادامه پیام نورزی دو سال پیش ولی وقیح که نوآوری و شکوفائی اقتصادی را بر ای سال تعیین و ترسیم نمود. اکنون گزارشگر دروغ نامه ی کیهان اعتراف آشکار به بی قانونی و بی در دروازگی حاکمیت کرده است و فضای بد تر از آن را برای بر کارخانه های تولیدی به تصویر کشانیده است که اعترافشده تهان را تبدیل به پارکینگ خود کرده اند . از سوی دیگر اذعانی شده است که کیفیت خود روهای تولیدی عرضه شده در داخل و خود روهای مشابه صادراتی که برگشت می خورد قابل مقایسه با هم نمی باشند . یعنی نوع نازل با قیمت بیشتر را به متقاضیان داخلی داده می شود تا هم سر کیسه شوند و هم بدلیل عدم کیفیت هوا بیشتر آلوده شود.
سعيد سجادي.اگر چه مديران ارشد كارخانه هاي خودروسازي داخلي درباره كيفيت خودروهايشان و تعداد خودروهايي كه در همين تهران روزانه شماره گذاري شده و به پاركينگ كمي متحرك اين كلان شهر روانه مي شوند آمارهاي متفاوتي ارائه مي دهند، همچنين اگر چه از تعداد و كيفيت خودروهاي وارداتي از آلمان، كره و حتي چين نيز كسي آمار قابل استنادي به شهروندان تهراني به عنوان بيشترين مصرف كنندگان خودروهاي لوكس، ارائه نمي دهد، اما اين قدر هست كه هر بار شرايط هواي پايتخت از رده اضطرار بالاتر مي رود و گازهاي خطرناك چشم و گوش و حلق ما پيادگان را مي سوزاند، تازه فصل ارائه آمارها و راه كارهاي برون رفت از اين وضعيت توسط مديران آغاز مي شود و شگفت آنكه به محض وزيدن بادي و بارش باراني و صاف شدن هواي اين شهر خفته در دامنه دماوند، همه چيز فراموش مي شود. و دست اندركاران از ياد مي برند برخي از كارخانه هاي توليد خودرو در ايران تقريباً بي كيفيت ترين خودروها را به بازار داخلي ارائه مي كنند و در عوض با كيفيت ترين خودروهاي خود را با قيمتي نازل حتي به عنوان تاكسي به برخي از كشورها مي فروشند، فروشي كه گاهي اوقات، با عودت آنها همراه است!با اين همه مشتريان داخلي، همين خودروهاي عودتي را با كيفيت تر مي دانند و بي راه هم سخن نمي گويند، چرا كه آنها به محض سوار شدن به مقايسه مي پردازند و پس از چند دقيقه گشت زدن در سطح شهر درمي يابند كه آنچه عودت داده شده به لحاظ كيفي، كاركرد خودرو و قطعات هيچ دخلي با نسخه ايراني اش ندارد....
اعدام شهلا جاهد : پسر ناصر محمدخانی صندلی را از زیر پای شهلا کشید و شهلا جان سپرد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25134
عکس / كرج-آتش سوزي يك دستگاه خودرو سواري بر اثر نشت گاز يک دستگاه خودرو سواري پيكان ديروز سه شنبه بر اثر نشت گاز در ميدان شهيد ايراني حصارک كرج دچار حريق شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25133
رژیم تخت وتازیانه و شکنجه و سنگسار و دار و اعدام که ادعای قدرت بر تر جهان می باشد ولی هنوز خود روی پیکان مدل 46 در خیابان هایش وجود دارد که تصاویر آتش گرفتن خود روی پیکان در میدان حصارک کرج نشان داده شده که چه ااتفاقی افتاده است . با وجود اینکه راننده این خود رو شانس آورده و زنده مانده است ولی عزادار شده است . زیرا که سرمایه اش که با زندگی زیر خط فقر اقتصادی اش را می گذراند از دست داده است.
شهلا جاهد امروز قصاص مي شود
آخر این چگونه صدور حکم اعدام قابل قبولی می تواند باشد که از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه که وابسته هم می باشد حکم اعدام برای متهم قربانی صادر شده است که اولاً وکیل مدافع در جریان صدور این حکم اعدام نبوده است . تازه آن موقع هم که متوجه شده در مورد زمان اعدام به وی دروغ گفته شده است ؟ آیا این رژیم جنایتکار ضد بشر مشروع می باشد ودر تغییر آن با حکومت دمکراتیک می باید به جای تعجیل درنگ و تأخیر نمود تا فرصت بیشتر صادر کردن چنین احکام ضد انسانی داشته باشد؟
وكيل «شهلا جاهد» اجراي حكم قصاص در روز چهارشنبه (امروز) را تاييد كرد.عبدالصمد خرمشاهي در گفت وگو با ايسنا افزود: روز سه شنبه طي تماس تلفني به من اعلام شد كه براي دريافت اجراي حكم به واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي مراجعه كنم كه پس از مراجعه حكم به من ابلاغ شد.وي گفت: براساس اجرائيه صادر شده «شهلا جاهد» ساعت پنج صبح روز دهم آذرماه 89 در زندان اوين قصاص خواهد شد.خرمشاهي اظهار كرد: تا پيش از اين از زمان اجراي حكم اطلاعي نداشتم حتي در تماسي كه پيش از اين با واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي داشتم به من اعلام شد كه اين حكم به اين زودي ها اجرا نخواهد شد اما در كمال تعجب در ابلاغيه صادره زمان اجراي حكم فردا (امروز) اعلام شده است.
الگوي اسلامي ايراني پيشرفت در كلام رهبر فرزانه انقلاب -1/مبناي اصلي پيشرفت در الگوي اسلامي ايراني: توجه توامان به دنيا و آخرت.خبرگزاري فارس: اساس نگاه اسلامى به پيشرفت، بر پايه‏ى اين نگاه به انسان است: اسلام انسان را يك موجود دوساحتى مي داند؛ داراى دنيا و آخرت؛ اين پايه‏ى همه‏ى مطالبى است كه در باب پيشرفت بايد در نظر گرفته بشود؛ شاخص عمده اين است؛ فارقِ عمده اين است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909100439
عجیب است که این ادعای ولی وقیح درست تناقض آشکار با ادعا یا اعتراف رئیس ناجا پاسدار مقدم دارد که گزارش خبری آن در ادامه ضمیمه شده است.
سردار احمدي‌مقدم:امروز 70 كانال فارسي زبان باورهاي ديني ما را بمباران مي كنند.خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي عمده مفاسد و آسيب‌هاي اجتماعي را ناشي از جهاني سازي فرهنگ دانست و گفت: امروز 70 كانال فارسي زبان بمباران فرهنگي مي‌كنند و همه باورهاي ديني ما را هدف قرار داده‌اند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909100832
چرا این سردار پاسدار تروریست فرمانده ی نیروی انتظامی نگفته است که دلیل و ریشه ی این تبلیغات چیست یاچرا شرایط اینگونه است ؟ مگر پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعا نمی کند که نمی خواهد جهان را تغییر دهد و اصلاحش کند. بنابراین نمی بایست که جاینگرانی از این شبکه های فارسی زبان باشد؟
شهلا جاهد از 28 خرداد 83 محكوم به قصاص بود.خبرگزاري فارس: شهلا جاهد امروز به دار آويخته شد وي از سال 83 از سوي قاضي رسيدگي كننده به اين پرونده به قصاص نفس محكوم شده بود اما در اين سال‌ها تلاش براي رضايت گرفتن از اولياي دم همچنان ادامه داشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909100983
برای چه همان زمان که محکوم به اعدام شد .وی اعدام نشد و6سال درسیاه چال نگهداشته شد تا پس از وشکنجه و اعمال شاقه زجرکش شود؟
فرمانده مرزباني ناجا: مرزهاي كشور براي دستگيري عاملان ترور در تهران تحت كنترل استhttp://www.kayhannews.ir/890910/15.htm#other1504
آدرس غلط چند جانبه دادن این پاسدار سردار که سابقه ی طولانی در استان بلوچستان پیرامون به حساب مبارزه با مواد مخدر دارد. اکنون این چنین با پاک کردن صورت مسئله تلاش کرده است تا پرونده ی پاسداران تروریست در ترور پزشک ها در تهران و اساتید هسته ای که همراه با نیروی انتظامی در گیر ورود مواد مخدر از طریق اسکله های بنادر جنوب کشور دارند این چنین پاک و سفید کند.
فرمانده مرزباني ناجا تاكيد كرد: تمامي مرزهاي ورودي و خروجي كشور براي دستگيري عاملان ترور دو استاد هسته اي كشورمان تحت كنترل نيروهاي مرزباني قرار دارد.سردار حسين ذوالفقاري ديروز در حاشيه ديدار با سرلشگر جاسم الفيكاوي رئيس گارد ساحلي.