گزیده خبر های13 آذر – 89قسمت - 2
جنگل‌ها مي‌سوزند، مسئول كيست؟
http://www.fararu.com/vdceon8p.jh8wxi9bbj.html
وقتی غارتگران ضد ملت و وطن و دین فروشان 32 سال باشد که چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زده باشند و خود و شرکا و آقازاده های شان مشغول جنگ افرزی و ویرانی و خالی کردن خزانه ی بیت المال بوده باشند . مشخص است که از سوختن چند روزه ی سرمایه ی منابع طبیعی کشور نه ناراحت نمی باشند که خوشال هم می شوند . زیرا که از ذغال و چوب و زمین بایر آن استفاده می کنند . برای همین است که نه مسئولی پاسخگو است و نه مسئولی یافت می شود تا که بگوید که چرا تا کنون هیچ کاری برای مهار آتش در جنگل های کشور نشده است؟د.فراموش نشود که طبق روشنگری که عباس پالیزدار در دانشگاه همدان نمود و اسامی 44 دانه درشت مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال و منابع ذخایر طبیعی کشور را اعلام کرد . نشان داد که پشت اینگونه آتش سوزی ها کیستند ؟ ولی به جای پیگیری پرونده ی مفسدان و غارتگران خودش بازداشت و زندانی شد.
فرارو- درخت بلوط پيري دارد مي‌سوزد. او يكي از هزاران اصله درختي است كه متعلق به همه مردم است و در بي توجهي بايد نابود شود. با دبه‌اي به او آب مي‌پاشند تا خاموش شود. اما آيا آتش افتاده در جنگل را مي‌توان با دبه‌اي آب خاموش كرد؟ به گزارش فرارو؛ آتش به جان جنگل‌هاي ايران افتاده است. جنگل‌هاي سر سبز شمال كشور، جنگل هاي پراكنده دامنه زاگرس، جنگل بي‌نظير ابر در شاهرود كه جايگاه ببر هاي ايراني است به خاكستر تبديل مي‌شوند. هكتارها جنگل در رودبار و دامنه شمالی، جنگل شهرستان گلوگاه دستخوش حرق شده‌اند و جنگل‌هاي زاگرس هنوز خاموش نشده است. گویا خشم آتش قصد کرده است در چند ماه ديگر زاگرس را بي‌جنگل کند. آتش به شرق مازندران رسيد. جنگل‌هاي ايران، آتش‌هاي بي‌امان. آتش‌‌سوز‌ي‌هاي امسال. آتش در جنگل گلستان.. آتش؛ خشم طبيعت يا بي توجهي. اطفاء حريق با دبه.
زردهاي زنجيره اي و هم ذات پنداري با قاتل! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890913/2.htm#other209
گزارش انتقامی کینه ورزانه سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر تیر خلاص زن زندانکهسابقه همکاری باسعیدامامی وطرح ترور مخالفین دربرون مرز دارد . اکنون بلندی رژیم جنگ افروز کینه ورز و مروج حکم قصاص و سنگسار ودشمن زنان شده است و دهان گشاد پلید خود علیه ی منتقدان را گشوده و قلم زهر آگین کثیف خود را برای تبرئه کردن قاتلان و دژخیمان حاکم فعال نموده است و انتقاد بازجویانه ی تهدید و توهین آمیز کرده است که چرا پیرامون دار زدن شهلا شاهد مطبوعات و رسانه های خبری و یا یکی از وکیل مدافع وی گزارش و نظر داده اند و در پاسخ انتقادی به اینان که نه همگامی با دژخیمان قاتل کرده که بدتر از آن بدون آنکه کلامی درموردشریک جرم یاقاتل ناصر محمد خانی سخنی بگوید و یا اشاره به دستگاه آدم کش آلوده به فساد ورشوه وتبعیض قضائیه آلت دست ولی وقیح گفته باشد نمک بر زخم خانواده ی مقتول به ویژه مادرش پاشیده است . در صورتی که شهلا جاهد و لاله سحر خیزان قربانی سیستم قرون وسطائی زن ستیز و مردان زنباره شدند که زن را عنصر درجه دو وبی ارا ده می دانند که فقط می بایست زن در خدمت مرد و فرمان و اوامر وی باشد که نه حق عاشق شدن و دوست داشتن دارد که مجازات چنین عشقی مرگ است . برای اینکه در چنین سیستم زن ستیز این مرد است که بطور قانونی و رسمی مجاز است چند همسر و بیشمار صیغه داشته باشد.
به دنبال اعدام قاتلي كه زني را با وحشي گري تمام به قتل رسانده بود، نشريات و رسانه هاي سياسي زرد، به دفاع از قاتل پرداختند. اين رسانه ها تلاش كردند از شهلا جاهد تصوير انساني عاشق و دلسوخته و مظلوم بسازند. در اين ميان روزنامه شرق- به همراه برخي نشريات زنجيره اي مشابه- تلاش كرد به مظلوم نمايي براي قاتل بپردازد و از جمله مقاله اي با اين عنوان منتشر كرد «خداحافظ شهلا»! مضحك تر از همه مصاحبه مصطفايي وكيل «سكينه-م» است كه از سياه نمايي عليه جمهوري اسلامي به بهانه اين پرونده نردباني براي پناهندگي ساخت. او ادعا كرده «قصاص شهلا جاهد كه به اصرار اولياي دم و پس از 8 سال رسيدگي طولاني مدت انجام گرفته، «سياسي» بوده است. من بعيد مي دانم رويه عادي در دستگاه قضايي طي شده باشد.» گفتني است در پرونده جنايت ميدان كاج نيز رسانه هاي سياسي زرد تلاش كردند جانب قاتل را بگيرند و در عين حال انتقاد را صرفا متوجه ماموري كنند كه سر صحنه جنايت حاضر بوده و به مسئوليت خود عمل نكرده است.
توطئه توهم نيست پناهنده ها نفوذي اند! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890913/2.htm#other211
بازهم یک مورد دیگر از خود زنی و عصبیت سر باز جو حسین شریعتمداری در مورد روشنگری لو رفتن طرح اعزام همکارانش به برون مرز که زیر پوشش پناهنده دنبال می شود . چون هدف است که سیاست خفقان و ارعاب و سانسور داخلی در برون مرز هم حکم فرما شود. تا مقابل رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کودتائی نفس کشی وجود نداشته باشد.
برخي از افراد مدعي پناهندگي يا نهادهايي كه به پناهندگان كمك مي كنند وابسته به تشكيلات امنيتي ايران هستند و اطلاعات مربوط به اپوزيسيون را به طور دقيق به سيستم اطلاعاتي ايران منتقل مي كنند.
بازجویان بهروز جاوید طهرانی را تهدید به حذف فیزیکی نمودند
مشخص است باز جویان همکار سربازجو حسین شریعتمداری رژیم ضد بشری بربرمنش و تاریک اندیش که زن ستیز و دشمن آزادی و عدالت و قانون می باشد و 32 سال است از قاتل مقتول و از قاتل مظلوم ساخته است . می بایست که با شاهد قربانی اسیر و گروگان بیش از 10 ساله اینگونه به روش ضد انسانی و تهدیدآمیز بر خورد نماید. چون وحشت از بازگوئی واقعیات و افشای عملکرد دژخیمان آدم کش حرفه ای در سیاه چال ها دارند.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در پی افشای فیلم شکنجه های ضدبشری که سال گذشته در بند 1 زندان گوهردشت کرج روی داد و در آن اظهارات زندانیانی مانند بهرام تصویری ،محسن بیک وند،سامان محمدی در مورد تجاوز جنسی با باتون ، شکستن دست و پای زندانیان و سایر اعمال ضد بشری را تشریح می کردند. انعکاسی گسترده وموجی از خشم و نفرت در ایران و جهانیان برانگیخت. این مسئله باعث شد که یکی از شعبه های بازپرسی دادگاه انقلاب کرج را ناچار کند تا در مورد آن تحقیق نماید.در این راستا روز پنجشنبه 11 آذرماه زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی یکی از شاهدان این جنایت برای تشریح مشاهدات خود به شعبۀ 14 بازپرسی دادگاه انقلاب ناحیۀ 3 کرج فراخوانده شد. زمانی که آقای جاوید تهرانی عازم بازپرسی دادگاه بود یکی از بازجویان وزارت اطلاعات با لحن تهدید آمیزی او را خطاب قرار داد و گفت:«جاوید حواست باشه توی دادگاه چه میگویی ،تو 11 ماه دیگر مهمان مایی و میتونه هر اتفاقی برایت بیفتد».همچنین زمانی که او را به دادگاه منتقل می کردند 2 افسر پاسدار به نام های مهران آقایی و امیر مختاری سعی داشتند که به او پابند بزنند که با مخالفت شدید آقای جاوید طهرانی مواجه شد و ناچار به عقب نشینی شدند. این دو پاسدار سپس اقدام به تهیۀ گزارشی دروغین نمودند که در آن ذکر شده است که با آنها برخورد فیزیکی داشته است.
جهت اطلاع
حل این گزارش را با خبر ویژه دروغ پاره ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری در دفاع از دار زدن شهلا جاهد تا مشخص شود جایگاه و حق و حقوق زنان در رژیم ضد بشری چگونه می باشد؟
*
اخيراً پيامك‌هايي از سوي افراد ناشناس براي تبليغ يك سايت مرموز به نام سايت صيغه از طريق تلفن‌هاي همراه توزيع شده است كه دعوت به صيغه و دوستيابي در كشور مي‌كنند. از نكات قابل توجه در اين سايت عضويت خواننده لوس آنجلسي ارمني "آندرانيك مدديان" معروف به "اندي" است. به نظر مي‌رسد خود "اندي" با توجه به اشتهار به فساد اخلاقي از دست اندركاران اين سايت به عنوان تله براي جوانان ايراني باشد، كه با اين روش در به فساد كشانيدن و گرفتار ساختن جوانان دردست گروه‌هاي سياه تجارت زنان و برده سازي آنها حركت مي‌نمايد.
واکنش و دشمنی مزدوران و ار گان های سرکوبگر کودتائی حاکم شده بدلیل نام بردن از یکی رهبران کردستان ایران که در زمان شاه مبارزه کرد. چونکه آن زمان آخوتد های حکومتی همچون کاشانی مشغول طرح همکاری کودتای ننگین ارتجاع داخلی با استعمار خارجی علیه ی دولت دمکراتیک زده یاد دکتتر مصدق بودند.
دبير سومين كنفرانس بين‌المللي در آذربايجان غربي از شرارت‌هاي دبيركل معدوم حزب منحله دموكرات كردستان تجليل كرد. به گزارش آتي نيوز، مدير عامل يك انجمن در آذربايجان غربي در اين كنفرانس كه در مصلاي امام خميني(ره) پيرانشهر برگزار شد، قاضي محمد بنيانگذار و دبيركل معدوم حزب منحله دموكرات كردستان ايران را به عنوان مبارز معرفي كرد. وي افزود: در كشور عراق بارزاني با رژيم بعثي مخالفت مي‌كرد و در ايران هم قاضي محمد با حكومت وقت مخالفت مي‌كرد. در اين كنفرانس مسئولين سپاه پيرانشهر و مدير كل فرهنگ و ارشاد استان هم حضور داشتند كه به نشانه اعتراض جلسه را ترك كردند. سومين كنفرانس بين‌المللي سادات اهل بيت با هدف تبيين نقش سادات در تاريخ و تمدن اسلامي روز پنجشنبه در پيرانشهر برگزار شد.
علی مطهری در گفت‌وگو با «فرارو» اظهار عقیده می کند.احمدی‌نژاد از دایره اصولگرایی خارج است/ اصول گرايان بايد دو فهرست جداگانه برای مجلس ارائه كنند
http://www.fararu.com/vdcewn8p.jh8w7i9bbj.html
اینهم نتیجه ی یک دست شدن رژیم ضدبشری کودتائی که اکنون دامنه ی جنگ قدرت و ثروت و اختلافات درونی به آن مرحله ای رسیده است که مدعی اصول گرای دولت امام زمانی جاده صاف کن ظهور امام زمان که برایش تبلیغ می شد این پاسدار خالی بند و وارونه گوی مخالف شیفته ی قدرت و عاشق خدمت می باشد . ولی اکنون اعتراف شده که وی اصول گرا نمی باشد و باید کنار گذاشته شود؟سئوال است که اگر نمایند گان انتصابی بازار مکاره ی هشتم راس تمی گویند وبی اراده و آلت دست نیستند. پس چرا همچون بنی صدر اقدام برای عزل وی از طریق طرح عدم کفایت سیاسی اش را دنبال و اجرا نمی کنند؟
فرارو- یک اصولگرای منتقد دولت با بیان اینکه هم مدعیان تقلب در انتخابات و هم پایمال کنندگان حقوق مردم جزو مردودین حوداث پس از انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: «آقای احمدی‌نژاد و آقای مشایی با توجه به مواضعشان درباره مکتب ایران و مسایل فرهنگی از جمله مساله عفاف و حجاب از دایره اصولگرایی خارج شده‌اند .
فروش چاقوهای چینی با مارک زنجان
http://www.fardanews.com/fa/news/127344
معنی ادعای گمدی استقلال و نوآوری و شکوفای اقتصادی در رژیم ضدبشری داشتن همین است که باید گفت دیگه چه چیزی جز بطور علنی آخوند از چین وارد نمی شود؟! ازسوی دیگر چون این چاقو های زنجانی قلابی هستند . بنابراین پاسدار گماشته احمدی نژاد که در زنان قول داده بود که می خواهدبا چاقوی ضامندار زنجانی شکم آنانی که همچون رفسنجانی هستند را پاره کنند که پول شان از پارو بالا نمی رود. بهمین دلیل قلابی بودن چاقوی ضامن دار زنجانب بوده که موفق به اجرای قول خود نشده است.
چاقوی چینی با نام چاقوی زنجانی در داخل کشور به فروش می رسد در حالیکه کیفیت آن قابل مقایسه با کیفیت چاقوی زنجانی نیست