گزیده خبر های 18 آذر – 89 قسمت - 2

سران منافقين براي خروج از بحران با كشتار دسته جمعي اعضا
http://www.kayhannews.ir/890918/14.HTM#other1407

عجیب است که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به خصوص پاسداران کودتاگر و مطبوعات وابسته به اینان در عراق که مهره های آلت دست شان هستند که زیر پوشش سربازان بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری در عراق علیه ی مجاهدین اشرف فعالیت توطئه آمیز می کنند و بطور سیتماتیک مشغول توطئه گری و خبر جعلی و دروغین سازی علیه ی مجاهدین اشرف می باشند . البته اینگونه اقدامات موازی بااعزام مزدور جاسوس آموزش داده شده از ایران و اعزام شان به عراق است که و در جلوی درب کمپ اشرف مستقر شدن شده اند وبطور مستقیم از سوی دولت غیر قانونی نوری مالکی آلت دست حاکمان تهران حمایت و پشتیبانی می شوند تا که بتوانند در بستر مأموریت محوله بطور 24 ساعته با نصب 140 بلند گو شروع به فحاشی های لمپنی تهدید به تهاجم و کشتن و مرگ مجاهدین کمپ اشرف ادامه دهند . اما اکنون به نظر می رسد چون این طرح توطئه آمیز علیه ی مجاهدین اشرف سوخته و بی اثر شده است . به خصوص با بیانیه اخیر پارلمان اتحادیه ی اروپا این توطئه برروی سر توطئه گران آوار شده است. بنابر این روی به شایعه انتقال مجاهدین اشرف به یمن یا این چنین خبر جعلی و دروغین آورده شده است . فراموش نشود که روشنگری اسناد ویکی لیکس بد جوری دستان حاکمان تهران و پاسداران کود تاگر را در پوست گردو گذاشته است. آنچنان که راه گریزی ازاین افشاگری مستند ندارند . جز اینکه برای عبور از این بحران دست به اینگونه تلاش های عقده گشایانه ی انتقامی مذبوحانه علیه ی مجاهدین اشرف زده شود . ناگفته نماند که این چنین اقدامات دلیل واضح بر صحت اسناد ویکی لیکس و حیات خلوت بودن عراق و آلت دست بودن نوری مالکی از سوی حاکمان تهران است. زیرا که نوری مالکی اینگونه خاک عراق را میدان تاخت و تاز پاسداران کودتاگر و اطلاعاتی و امنیتی های آدم کشان حرفه ای رژیم ضد بشری کرده است؟

يك سازمان حقوق بشري در گزارشي به دولت عراق اعلام كرد: بروز خودكشي و كشتار دسته جمعي به دست سران و مسئولان سازمان به منظور تلاش براي خروج از بحران كنوني در خاك عراق رخ داده است. .

يك مقام آگاه اعلام كرد. فايل صوتي مذاكرات ژنو 3 قابل انتشار است

http://www.kayhannews.ir/890918/14.HTM#other1407

ناشی گری و به کاهدان زدن موجب شده است که جای هیچگونه ابهامی باقی نگذارد که اعتراف به اعزام جاسوس و متخصص شنود شده است که همراه با تیم و هیأت هسته ای رژیم ضد بشری در مذاکرات وین بوده است که بطور مخفی صدا ها شنود و ضبط شده است تا برای مقامات تصمیم گیر نهائی پروژه ی هسته ای ارسال شد . بعلاوه هم عدم اعتماد به مذاکرات هسته ای را می رساند هم این اعتراف بطور شفاف اثبات می کند که پاسدار موجی سعید جلیلی یک آلت دست بی اراده ی است که مسئول پیشبرد سیاست وقت کشی می باشد . مهمتر اینکه گذشته از اینکه اینگونه اقدامات مذاکرات هسته ای و شنود و جاسوسی درر استای سیاست وقت کشی درمذاکرات هسته ای است از یک سوی دیگر نشان از جدی بودن اهداف نظامی هسته ای رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی می باشد.

يك منبع آگاه گفت كه در صورت اصرار اشتون بر بيانيه خلاف واقع خود درباره توافقات مذاكرات ژنو 3، فايل صوتي اين مذاكرات ممكن است در اختيار رسانه ها قرار بگيرد.يك منبع آگاه در گفت وگو با فارس در خصوص بيانيه كاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا كه پس از انجام مذاكرات ژنو 3 منتشر شد، گفت: بيانيه كاترين اشتون پس از پايان مذاكرات ايران و 1+5 با محتواي مذاكرات و توافقات انجام شده منطبق نيست.وي افزود: همانطور كه دبير شوراي عالي امنيت ملي پس از پايان دور سوم گفت وگوها تاكيد كرد كه مذاكرات آتي با 1+5 در استانبول، گفت وگو بر مبناي همكاري حول نقاط مشترك خواهد بود بنابراين اين نشان مي دهد اظهارات كاترين اشتون درباره محوريت موضوع هسته اي در مذاكرات با محتواي مذاكرات منطبق نيست.اين منبع آگاه همچنين اظهار داشت: در صورتي كه كاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا همچنان بر بيانيه خلاف واقع خود اصرار بورزد، فايل صوتي مذاكرات از جانب طرف ايراني منتشر خواهد شد.

كاروان آسيايي شكست محاصره غزه وارد ايران شد

تلاش دیگر فاش شدن نقش سیاست مداخله گری در امور داخلی فلسطین و بحرانی کردن روند مذاکرات صلح خاور میانه و دادن بهانه به دولت اسرائیل برای ادامه دادن به پروژه ی خانه سازی در زمین های اشغالی که از سوی رژیم ضد بشری و عوامل و هم پیمانش در کشور های دیگر دنبال می شود. البته این سیاست زیر پوشش تاکتیک دفاع از حماس و اشک تمساح ریختن برای ساکنین نوار غزه پیگیری می شود. در صورتیکه بهترین موضع گیری را دولت های آرژانتین و برزیل اتخاذ کرده اند که دولت فلسطین را با نوار مرزی قبل از جنگ 1967 را بر سمیت شناخته اند.

كاروان آسيايي شكست محاصره غزه پس از گذر از هند و پاكستان وارد ايران شد.به گزارش فارس، كاروان آسيايي شكست محاصره غزه ديروز در ادامه مسير 8 هزار و 200 كيلومتري خود وارد ايران شد.كاروان آسيايي شكست حصر غزه هم اكنون 55 عضو دارد كه از كشورهاي هند، پاكستان، ژاپن، نپال، مالزي، و سنگاپور هستند و قرار است در ادامه اين مسير همراهاني از ايران، بحرين، تركيه، استراليا و آذربايجان به آنها ملحق شوند.اعضاي هندي كاروان آسيايي به دليل مشكلات ايجاد شده توسط دولت هند به صورت هوايي به زاهدان آمدند.اين كاروان ديروز طي مراسمي در فرودگاه زاهدان مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان: به ازاي هر معتاد 11 نهاد درگير مي‌شوند.خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان گفت: يك معتاد حداقل 11 نهاد و سازمان مانند خانواده، پزشكان، زندان، پليس، دادگستري و ... را درگير خود مي‌كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909171576

ضمن اینکه اعلام نشده که نام این 11 نهاد در گیر اعتیاد کدام نهاد ها ی حکومتی می باشند . یا اینکه چه نقشی هم در ورود و توزیع مواد مخدر در کشور دارند؟ به خصوص اینکه اعتراف شده است که دولت برای ترک معتادین هیچ کمکی نمی کند . همچنین گفته نشده است که مسئولیت کنترل نوار مرزی با افغانستان کدامین نهاد یا نهادهای رژیم ضد بشری می باشند که اگر خودشان همچون اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل آبی جنوب کشور نقش مؤثر در ورود مواد مخدر ندارند . برای چه توان کنترل مرز زمینی با افغانستان وجود ندارند؟ در عوض اعتراف شده است اگر در رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی معنویت جایگاهی ندارد که این سردار پاسدار توصیه کرده باید معنویت در جامعه آموزش داده شود . ولی اذعان کرده است که غرب پیشرفته به سوی معنویت رفته است.

فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان از وجود 975 مركز درماني و 46 كمپ نگهداري از معتادان خبرداد و خاطرنشان كرد: دولت هيچ وقت مستقيم از معتادان حمايت و پشتيباني نمي‌كند كه بايد تشكل‌هاي مردمي به طور جدي براي كنترل معتادان وارد شوند. وي با بيان اينكه بايد رنگ آموزش بيشتر شود، ادامه داد: در صورت تقويت اخلاقيات و معنويات در جامعه مي‌توان به بهبود و كنترل اعتياد كمك كرد و اين در صورتي است كه كشورهاي غربي و پيشرفته به شدت به سمت معنويت رفته‌اند