گزیده خبر های 10 فروردین - 90

آمار سفرهاي نوروزي به 105 ميليون نفر - سفر رسيد.قم؛ ركورددار سفرهاي نوروزي شد.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي كشور از انجام 105 ميليون و 770 هزار نفر سفر طي 8 روز ابتداي فروردين‌ماه خبرداد و گفت: تاكنون استان قم ركوردار بيشترين سفرهاي نوروزي است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001091028

گفته می شود به گنجشک گفتند منار به فلان جایت برود . گفت یک چیزی بگو تا لا اقل بگنجد . اکنون با روند افزایش نرخ رشد تورم گرانی و فقر و بیکاری و افزایش واردات کالا ها نسبت به صادرات که منجر به تعطیلی کار خانه ها و بیکا ر شدن کار گران و تظاهرات شان شده است که بدلیل بیکار شدن و تعویق حقوق و دستمزد شان است به ویژه که این روند رشد صعودی داشته است . از سوی دیگر دولت دچار آنگونه بحران اقتصادی شده است که حتی قادر نبود لایحه ی بودجه ی سال جدید را به بازار مکاره ی موسوم به مجلس هشتم بدهد . به خصوص اینکه گذشته از کسر بودجه ی کلان که دولت با آن مواجه می باشد مشخص شد که مبلغ 11 میلیار د د لار فروش نفت به خزانه ی دولت واریز نشده است . طوریکه پرونده ی پیگیری این غارتگری نجومی از سوی بازار مکاره ی هشتم به دستگاه آلوده ی قضایی ارسال شده است . اکنون معلوم نیست که چه معجزه ای رخ داده شده است که با اجرای حذف یارانه های دولتی که بدلیل افزایش قیمت ها قدرت خرید مردم کاهش یافته است آنهم با سهمیه بندی کردن بنزین که با نرخ جدید چند برابر نرخ قبلی می باشد. عجیب و جالب یا تبدیل به معما یی شده است که موجب رشد سفر های نوروزی نسبت به سال قبل شده است !! ضمن اینکه مگر قم چه دارد؟ یا اینکه چقدر امکانات رفاهی و سیاحتی و ... این شهر دارد که قادر است بیش از 9 میلیون نفر مسافر را در مدت 9 روز در خودجای دهد. یعنی روزی یک میلیون نفر مسافر و زوار را پذیرا شده است . معجزه مهمتر اینکه ادعا شده که مصرف سوخت بنزین هم کاهش داشته است ! واقعاً این هذیان گویی وارونه ی ارائه ی اعداد و آمار های کیلویی که ادعا شده است تا کنون یک و نیم برابر جمعیت کشور مسافران نو روزی جا به جا شده است که با کاهش شکایات همراه بوده است .ا ین ادعای مضحک ساختگی قرار است که چه کسی به فریبد؟! تصور نمی رود که مهمانان مفت خور دعوت شده به مراسم جشن نوروزی تخت جمشید در تهران که 3 میلیارد تو مان هزینه داشته است . اینان هم این چنین اعداد و آمار هار های غیر واقعی را قبول کنند.

شهباز يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به اينكه تا هشتم فروردين ماه آمار سفرهاي نوروزي بيش از 105 ميليون و 770 هزار نفر سفر است، گفت: در مدت مشابه سال قبل اين آمار 85 ميليون و 830 هزار نفر سفر بوده است كه مقايسه آمار نشان دهنده رشد 23.2 درصدي آمار سفر در سال جاري است. وي در ادامه افزود: بيشترين استان‌ها گردشگر‌پذير در سال 90 تا پايان هشتمين روز فروردين استان‌هاي قم، مازندران، اصفهان، فارس و هرمزگان هستند. معاون گردشگري كشور گفت: استان قم در سال 90 رقمي معادل 9 ميليون و 513 هزار نفر سفر را تجربه كرده است كه نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد 33 درصدي داشته است.

رئيس جمعيت حقوق بشر بحرين:شمار بازداشتي‌ها و ناپديد‌شدگان بحريني به 400 نفر رسيد.خبرگزاري فارس: رئيس جمعيت حقوق بشر بحرين با اشاره به جنايات رژيم آل‌خليفه گفت كه شمار بازداشتي‌ها و ناپديد شدگان بحريني به 400 نفر رسيده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001092016

اگر اهداف خاصی در بحرین دنبال نمی شود که مرتبط به سیاست صدور بحران و تروریسم و ارتجاع به برون مرز می باشد . سئوال است که چگونه است که برای بحرین رئیس جمعیت حقوق بشر ساخته شده است تا که خبر مربوط به نا پدید شدگان از این کشو ر تهیه شود . سپس از سوی خر گزاری دروغ پرداز فارس رله و باز تاب داده شود . ولی چگونه است که در عراق و ایران چنین رئیس جمعیت حقوق بشر مشابهی وجود ندارد تا از نقض مستمر حقوق بشر و نا پدید شد گان لیست تهیه و از سوی این خبر گزاری دروغ پرداز فارس اعلام شود؟ !

نماينده پارلمان سوريه:برخي رسانه‌هاي عربي درصدد توطئه عليه سوريه هستند.خبرگزاري فارس: يكي از نمايندگان سوريه تاكيد كرد كه برخي از رسانه‌هاي عربي اخبار دروغي را درباره تظاهرات اخير در سوريه منتشر كرده‌اند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001092024

العالم شبکه عربی تلویزیونی رژیم ضد بشری نا مشروع حاکم بر ایران است که موازی خبر رسانی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس می باشد و همانگونه که خبر های منطقه به نفع حاکمان تهران گزارش می کند . اکنون با نماینده سوریه شدن بهمین شیوه ی مشابه ی برای بشار اسد خبررسانی نموده است . یعنی نه اینکه هیچگونه خبری از معترضان سوری بازتاب داه نمی شود ، بلکه خبر رسانی کشور های عربی هم متهم می کند که خبر های اعتراضی در سوریه را منعکس می کنند؟ همچنین اکنون خبری از گروگان گیری و کشته شدن ده ها نفر در عراق هیچگونه خبری از این دو شبکه ی خبری فارسی و عربی بازتاب داده نشده است . زیرا که اینگونه هاخبر علیه ی نوری مالکی دست نشانده ی حاکمان تهران می باشد.

مشایی: می‌خواستند مرا سحر کنند!

http://www.fararu.com/vdch6znq.23nivdftt2.html

عجیب این رحیم مشایی تبدیل به کانون خبر سازی شده است . آنگونه که رقبا به خصوص منتقدان رقیب مدعی اصول گرایان که بطور مستقیم نمی توانند به پاسدار گماشته احمدی نژا د انتقاد و حمله کنند . منتظرند تا رحیم مشایی فیلی هوا کند تا که اینان بهانه داشته باشند تا از این طریق انتقاد کردن به رحیم مشایی اهداف خود علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد را پیگیری نمایند.

ک روحانی آمده بود پیش من خودش می‌گفت یک توانایی‌هایی دارد. به من گفت خیلی در مورد شما مراجعه می‌کنند و به من می‌گویند که مشایی را سحر کن، گفتم این‌ها که خودشان می‌گویند من خودم سحر می‌کنم؟! دیدم همان‌هایی که اتهام می‌زنند رفتند مراجعه کردند به این آقا. قوه قضائیه هم که فقط می‌آید سراغ ما تا اثبات کنیم، دیگران که نیاز نیست اثبات کنند، ما به سحر و مهره و اسطرلاب و غیره متهم شدیم، آخرین لطفشان هم به ما لقب یهودی صفت بود.