گزیده خبر های خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس 6 فرودین - 90

مگر قیام های منطقه ناشی از دیکتاتوری و مبارزه با آن نمی باشد؟ مگر بد ترین نوع دیکتاتوری در منطقه دیکتاتوری فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران نمی باشد که تاریخ 32 ساله دارد. طوری که هرروز که از عمر ننگین آن سپری شده است بر قطر کارنانمه ی سیاهش افزوده نشته است آنگونه که نه فقط با مخالفان و معترضان منتقدان و دگر انذدیشان بر خورد کرده و بطور و حشیانه مورد ضرب و شتم و سرکوب و حذف شان قرار داده است ، بلککه به شرکی سابق در قدرت که تبدیل به رقبا شدند در روند ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردن آن به این مسئولان سابق رحم نمی شود و مورد بد ترین فشار و تهدید همراه با توهین و اهانت و اتهام واقع می شوند؟. از سوی دیگزر نه مجوز هیچگونه تظاهرات مسالمت آمیزی به نا راضیان در داخل ایران داده نمی شود ، بلکه باشدت تمام با حضور هر گونه اعتراضی با معترضان ناراضی بر خورد وحشیانه و ضد انسانی می شود . ولی تعجب انگیز است که بطور سیستماتیک از موضع دایه مهر بانتر از مادر برای ملت های قیام کنندگان منطقه علیه ی دیکتاتور ها اشک تمساح ریخته می شود و با غلو نماییی خبرهایش باز تاب داده می شود . زیرا که این چنین تناقض گوئی ووارونه گویی اقدام کردن ناشی از سیاست 32 ساله ی صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه می باشد . به خصوص اینکه و لی وقیح و پاسداران کودتا گر معتقدند که به جای جنگیدن با دشمن می بایست در برون مرز با دشمن جنگید تا خطر دفع شود . بنا براین رژیم جنایتکار ضد بشری که دارای کار نامه ی سیاه و ننگین محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر در ایران می باشد . هر گز نمی تواند دلسوز ملت های منطقه باشد که شکلک و ادا و اطوارش را در می آورد . به خصوص اینکه در شرایط بحرانی و وخامت بار کنونی قرار دارد همچنین بخاطر وحشت قیام و انفجاری داخلی دارد مجبور است که به موازات شدت سرکوب و خفقان و سانسور داخلی دیپلماسی صدور بحران و ارتجاع و تروریسم را این چنین به برون مرز صادر و در امور داخلی کشور ای همسایه و منطقه دخالت گری نماید:

نيروهاي امنيتي بحرين به تظاهرات مسالمت‌آميز مردم حمله كردند.خبرگزاري فارس: نيروهاي امنيتي بحرين كه از پشتيباني نظاميان عربستاني برخوردار هستند به تظاهرات مسالمت‌آميز امروز مردم بحرين حمله كردند.

به گزارش فارس، شبكه خبري پرس‌تي‌وي گزارش داد كه نيروهاي امنيتي بحرين به تظاهرات مردم اين كشور حمله‌ور شدند. هزاران بحريني امروز و پس از نماز جمعه تظاهرات بزرگي را عليه رژيم آل‌خليفه برگزار كردند. اين در حالي است كه همزمان با روز خشم در بحرين،‌ تانك‌ها و خودروهاي زرهي رژيم آل‌خليفه در مناطق مختلف شهرهاي اين كشور مستقر شده‌اند

مردم عربستان عليه رژيم آل‌سعود تظاهرات كردند.خبرگزاري فارس: مردم عربستان روز جمعه عليه رژيم حاكم بر اين كشور تظاهرات برگزار كردند

به گزارش فارس،‌ شبكه خبري پرس‌تي‌وي گزارش داد كه صدها نفر از مردم عربستان در شهرهاي شرقي اين كشور عليه رژيم آل‌سعود به تظاهرات پرداختند. خبرها حاكي از آن است كه چندين تظاهرات در مناطق مختلف شهر قطيف برگزار شده است. فعالان حقوقي اعلام كرده‌اند كه نيروهاي رژيم آل‌سعود بازداشت‌شدگان تظاهرات اخير را شكنجه كرده‌اند.

پرس‌تي‌وي:بيش از 30 هزار نفر در شهر ستره بحرين تظاهرات كردند.خبرگزاري فارس: منابع خبري از تظاهرات ده‌ها هزار نفري مردم شهر ستره بحرين عليه رژيم آل‌خليفه خبر مي‌دهند

به گزارش فارس، شبكه خبري پرس‌تي‌وي گزارش داد كه در تظاهرات امروز مردم بحرين در شهر ستره بيش از 30 هزار نفر شركت كردند. همچنين خبرهاي ديگر حاكي از آن است كه نيروهاي امنيتي بحرين به تظاهرات مردم اين كشور حمله‌ور شده‌ و چندين نفر مجروح شده‌اند. اين در حالي است كه همزمان با روز خشم در بحرين،‌ تانك‌ها و خودروهاي زرهي رژيم آل‌خليفه در مناطق مختلف شهرهاي اين كشور مستقر شده‌اند

پس از به خاك‌وخون كشيدن تظاهرات مسالمت‌آميز مردم؛پليس بحرين از انتقال مجروحان به بيمارستان ممانعت مي‌كند.خبرگزاري فارس: پليس بحرين و نيروهاي امنيتي اين كشور پس از به خاك‌وخون كشاندن تظاهرات مسالمت‌آميز مردم اين كشور به آمبولانس‌ها اجازه انتقال مجروحان را نمي‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از پرس‌تي‌وي، پس از آنكه رژيم بحرين با پشتيباني نظاميان عربستاني تظاهرات مسالمت‌آميز مردم اين كشور را به خاك و خون كشاندند تعدادي از بيمارستان‌ها را بست و به آمبولانس‌ها نيز اجازه انتقال مجروحان را به مراكز درماني نمي‌دهد. از سوي ديگر نظاميان بحريني پس از آنكه يك بيمارستان تعدادي از مجروحان ناآرامي‌هاي امروز را پذيرفت، با خاك يكسان كرد. اين در حالي است كه همزمان با روز خشم در بحرين،‌ تانك‌ها و خودروهاي زرهي رژيم آل‌خليفه در مناطق مختلف شهرهاي اين كشور مستقر شده‌اند.

125 زخمي در درگيري بين نيروهاي امنيتي و مردم در الجزيره.خبرگزاري فارس: در درگيري بين مردم و نيروهاي امنيتي در پايتخت الجزاير 125 نفر زخمي شدند كه 50 تن از زخمي‌شدگان از پليس‌ ضد شورش بوده‌اند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001053045

.جمعه فرار " در يمن.تظاهرات صدها هزار نفري در صنعاء عليه عبدالله صالح.خبرگزاري فارس: صدها هزار نفر از مردم يمن با برگزاري تظاهرات در شهرهاي مختلف يمن از جمله صنعاء خواهان پايان حكومت علي عبدالله صالح در اين كشور شدند.

آيت‌الله صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران:دنياي غرب در برابر خيزش اسلامي منطقه به دغل‌بازي و فريب‌كاري روي آورده است.خبرگزاري فارس: خطيب اولين نماز جمعه تهران در سال 1390 با اشاره به شكست‌هاي آمريكا در منطقه، گفت:‌ آمريكا و غرب در برابر خيزش‌هاي اسلامي منطقه به دغل‌بازي و فريب‌كاري روي آورده‌اند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001053073

مگر رژیمی شیاد و دغلکار کار تو عوامفریب ووارونه گوی تر در جهان همچون رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران یافت می شود که آخوند مترسک سوپر ابله که بر اساس نکات دیکته شده در نمایش وحشت آفرین جمعه ی تهران با تأکید دیگ به دیگ گفتن رویت سیاه ادعا کرده است که غرب و آمریکا دغل بازی و فریب کاری می کند؟ مشروط بر اینکه کلی خالی بندی ووارونه گویی هم نموده است.

علت ديوانگي شرق و غرب، توطئه‌ها و ترفندها و فريب‌كاري‌ها و مقابله‌هاي آنان با جمهوري اسلامي در حقيقت پيشرفت ايران اسلامي در عرصه علم و فن‌آوري است. آنها مي‌بينند كه ايران علم و فن‌آوري به دست آورده و آن را سر سفره معنويت و شعائر ديني و اصول اخلاقي عرضه مي‌كند كه اين براي آنها ناخوشايند و سنگين است. آنچه كه تاكنون از هدفمندي يارانه‌ها به دست آمده آثار فوري و نقدي آن است و انشاءالله همان‌گونه كه خداوند به مجاهدان صدر اسلام به دليل خلق حماسه‌هاي بي‌بديل وعده داده بود، اكنون نيز غنائم بسياري نصيب ما خواهد شد.