گزیده خبر های 12 فروردین 90

عکس میرحسین موسوی وپدرش در یک سایت اصولگرا

سایت صراط نیوز با انتشار این عکس تیتر" یکی از سران فتنه با پدر مرحومش" را برای آن برگزیده است.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=50195

وقتی که دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور و خفقان و حذف مخالفان و رقبا و منتقدان شده باشد که تاریخچه ی 32 ساله دارد . مشخص است اکنون که جنگ قدرت پس از حذف رقیب دعی اصلاح طلب بدرون باندهای مدعی اصول گرایی کشیده شده باشد که قبل از کودتا و قبضه ی قدرت و انحصاری کردن آن مدعی عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت بودند . مشخص است که در اثبات دروغ و وارونه بودن ادعای عوامفریبانه ی این دین فروش حاکم به جای تسلیت گفتن و همدردی کردن با نخست دوران جنگ خمینی شیاد این چنین با متهم کردن وی که بد اخلاقی یا اخلاق اسلامی مدعی اصول گرایی نا میده می شود . ماهیت پلید ضد انسانی خود شان را به نمایش بگذارند ! حال سئوال است این جانوران انسان نما که با خودی های سابق خود این چنین بر خورد خصمانه و تحقیرانه می کنند . آیا می توانند دوستدار مردم عراق یا دلسوز مردم بحرین و یمن و فلسطین و لبنان و... باشند و آیا اینان بویی از انسانیت و مدنیت برده اند که از عدم رعایت حقوق بشر در بحرین سخن می گویند و مدعی ابراز علاقه به ایجاد روابط دیپلماتیک با دولت مصر می شوند؟

رئيس مركز حقوق بشر بحرين:اوضاع انساني در بحرين بسيار وخيم است.خبرگزاري فارس: رئيس مركز حقوق بشر بحرين با انتقاد از سكوت غرب در قبال حوادث و رويدادهاي اين كشور هشدار داد كه اوضاع انساني در بحرين بسيار وخيم است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110855

در ایران آنگونه نقض مستمر حقوق بشر ادامه دارد که حتی مرده ها و بازماندگان شان مورد اتهام و تحقیر واقع می شوند . حتی هم مورد تهاجم وحشیانه واقع می شوند و اطرافیان متوفی و شرکت کنند گان در مراسم تشییع جنازه و خاک سپاری مورد ضرب و شتم واقع می شوند .سپس بازداشت می گردند . اما اکنون از موضع فرافکنی با کمال وقاحت و پررویی صورت مسأله پاک کردن نقل قول از اوضاع وخیم انسانی در بحرین شده است !!

مگر کوسه و ریش پهن می شود؟

این دوخبر متضاد و تناقض آمیز زیر چگونه تفسیر و تحلیل می شود؟ زیرا که یک مورد ار تباط مستقیم به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه به خصوص مصر دارد و دیگر ی هم که با سیاست دست پس زدن و با پا پیش کشیدن است نقل قول از استقبال رسانه های مصر از اعلام آمادگی قاهره و تهران برای آغاز روابط دیپلماتیک شده است . آخر مگر کوسه و ریش پهن می شود؟ یعنی هم تلاش پیگیری برای صدور اقدامات تروریستی و تنش آفرینی و ناامنی و بی ثباتی با اتهامات بس سنگین که این سیاست تاریخچه بیش از 3 دهه در مصر کرد . هم ادعای روابط دیپلماتیک داشتن نمود؟

فراخوان براي تظاهرات ميليوني همچنان ادامه دارد؛تظاهرات ميليوني "جمعه نجات انقلاب " فردا در مصر.خبرگزاري فارس: ائتلاف جوانان 25 ژانويه مصر در فراخواني از مردم مصر خواست تا فردا تحت عنوان جمعه نجات، در اعتراض به عدم تحقق خواسته مردم، تظاهرات ميليوني به راه بيندازند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110847

استقبال رسانه‌هاي مصر از آمادگي قاهره و تهران براي آغاز روابط ديپلماتيك.خبرگزاري فارس: رسانه هاي مصري با استقبال از سخنان وزراي امور خارجه ايران و مصر درباره برقراري روابط ديپلماتيك، تاكيد كردند كه اين اظهارات زمينه‌ساز پيشبرد روابط دو كشور داراي تمدن بزرگ و تاريخي است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110817

. انتقاد شديد تشكل‌هاي دانشجويي مازندران از فيلم «پايتخت»

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=50229

ادامه ی روند جنگ قدرت و رشد اختلاف و تضاد و رقابت میان باند های مافیایی مدعی اصول گرایان که بد جوری بالا گرفته است اکنون سازمان پشم و شیشه پاسدار ضر غامی هم به جرگه ی در گیری و سگ دعواهای 3 نهاد حکومتی اضافه شده است . زیرا که ار تباط به رقابت های نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات بازار مکاره ی نهم موسوم به مجلس دارد که پیش در آمد رقابت ریاست جمهوری دوره ی یازدهم می باشد. برای همین بخش دانشجویی بسیج که و ابسته به ار گان های کودتایی و باند مافیایی مؤتلفه غارتگر انگلیسی هستند اینان هم وارد این سناریوی جنگ قدرت شده اند . البته با بهانه ی سنگر دفاع از مردم استان مازندران که چرا در سریال های نوروزی سازمان پشم و شیشه به ایان اهانت و توهین شده است این رقابت و اختلافات پشت پرده این چنین پوشش داده و برجسته شده است . ضمن اینکه روشن گری پیرامون نقش دلقک و مترسک بازی ساز مان پشم و شیشه ی پاسدار عزت الله ضر غامی هم فاش شده است.

خنداندن مردم به هر قيمتي رسالت رسانه جمهوري اسلامي نيست. هنوز هم كه هنوز است يك برنامه متناسب با فضاي ديني و شاد توليد نشده است و اين يكي از ضعف هاي مهم رسانه ديني است كه نتواند بر اساس مباني تفكري و اعتقادي خود، گريه و خنده را براي مردم به ارمغان آوردحال از حضرت عالي مي پرسيم نسبت فيلم "پايتخت " با دين و اخلاق چيست؟ اثر فرهنگ ساز اين فيلم در محيط هاي خانوادگي چيست؟ آيا مي‌توان ادعا كرد كه خانواده‌ها بعد از ديدن اين برنامه به سمت كمالات انساني و ارزشهاي ديني سوق پيدا مي‌كنند؟ اگر واقعا اين فيلم آموزه‌هاي ديني را منتقل مي‌كند بيائيد و تبيين آن را براي مخاطبين اين رسانه ملي انجام دهيد و الا انتظار است از پخش اين فيلم جلوگيري كنيد، گرچه مي‌دانيم آب به جوي رفته را نمي‌توان برگرداند. و همچنين از اين اقدام توهين آميز خود كه علنا خلاف شرع بين انجام گشت، رسما عذرخواهي كرده و با نظارت بيشتر خود از ارتكاب مجدد اين اعمال درباره هر قوميتي جلوگيري كنيد و در نهايت به فكر چگونگي انتقال معرفت ديني از طريق اين رسانه به مردم و ارائه يك مدل ديني براي خنداندن مردم باشيد.بنياد علمي فرهنگي حيات.بسيج دانشجويي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي ساري.بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل.بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت (واحد بهشهر.بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي بابل.بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور بهشهر.بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و فنون مازندران.انجمن اسلامي مستقل دانشجويان دانشگاه مازندران.انجمن اسلامي مستقل دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي بابل.انجمن اسلامي مستقل دانشجويان پرستاري رامسر.انجمن‌ اسلامي مستقل دانشجويان دانشگاه غيرانتفاعي نيما محمود آباد