گزیده خبرهای 26 اسفند- 89 قسمت - 2

تصاویر تکاندهنده از شهادت جوان بحرینی

http://www.fararu.com/vdci5pay.t1az52bcct.html

ضمن محکوم کردن اینگونه اعمال ضد انسانی اما هدف از نمایش این تصاویر تکان دهنده فاش کردن سیستم تناقض آمیز خبررسانی و مطبوعاتی رژیم ضد بشری می باشد . زیرا که بوضوح ثابت می شود در ایران نه خبر ها سانسور ووارونه بازتاب داده می شود واجساد شهدای تظاهرات ضد حکومتی تحویل خانواده های داغدار و عزادار داده نمی شود تا سپس از دفن و به خاک سپردن شانن مراسم سوگواری بر گزار شود ، بلکه مجوز بازتاب اینگونه تصاویر در مطبوعات زیر تیغ سانسور کودتا گران حاکم هم داده نمی شود . بد تر اینکه شهید دزدی می شود و تغییر هویت ساختگی برایش درست می شود . ما اکنون اینگونه با درج تصاویر آنگونه که می خواهند علیه ی حکومت های عربستان و بحرین و آمریکا و اسرائیل تبلیغ می کنند چونکه در راستای اهداف خاص می باشد ونه هدف دلسوزی و همدردی کردن با اعضای خاتواده های عزدار بحرینی است..

تصاویر منتشر شده از سرکوب شدید شیعیان بحرین که اخیرا با حضور نیروهای امنیتی سعودی و اماراتی وارد فاز تازه ای شده است اوج وحشیگری در برخورد با مخالفان رژیم آل خلیفه را نشان می دهد. در این تصاویر که به تازگی توسط منابع بحرینی منتشر شده است "احمد فرحان" جوان 30 ساله بحرینی دیده می شود که در حین حضور در اعتراضات از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. این جوان بحرینی که به بیمارستان انتقال داده شد در پی شدت جراحات وارده به قسمت سر به شهادت رسید. بر این اساس، آل سعود با لشکرکشی به بحرین در نظر دارد با اجرای تمامی گزینه های موجود شعله قیام شیعیان را در نطفه خفه کرده و بقای خود و رژیم اقلیتی و دست نشانده آل خلیفه در بحرین را تداوم بخشد. اما به نظر می رسد مردم بحرین راه خود را به خوبی در روزهای اخیر یافته اند و حتی یک قدم از خواسته های خود کوتاه نمی آیند. مسئله ای که در نهایت پایان رژیم آل خلیفه را با وجود تمامی خشونتهای موجود رقم می زند

ان تیتر خبری صحفه ی اول روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی هم مکمل فضا سازی بازتاب دادن تصاویر کشته شده ی بحرینی می باشد که نشان داده می شود چگونه خط نزریق و تحمیل شده از سوی پاسداران کودتا گر به مطبوعات در این مورد سیاست فضاسازی علیه ی عربستان و بحرین به پیش برده می شود؟

جهت اطلاع

بااینکه تصاویرکشتی حامل سلاح ازایران و سوریه به مقصد نوار غزه از شبکه های ماهواره ی جهانی بازتاب و پخش شده ست اما مثل همیشه با پاک کردن صورت مسأله برای تکذیب کردن خبر از موضع فرار به جلو تبلیغات صیهونیستی علیه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران نا میده شده است که هدف منحرف کردن اذهان عمومی از قیام های منطقه است که رژیم ضد بشری کودتایی از ترس سرایت آن بداخل ایران با پروپا گاندا کردن در شرف بهره برداری فرصت طلبانه به نفع خود می باشد . به خصوص اینکه با سیاست صدور تروریسم و ارتجاع بحران به برون مرز ، دست به مداخله گری گسترده در امور داخلی بحرین زده است و باچاشنی ضد آمریکایی اسرائیلی عربستان وبحرین زیر رگبار فشار و اهانت و اتهام وتهدید واقع شده اند .از سوی دیگر دوکشتی اش هم کنار دریای عمان پهلو گرفته اند تا در شرایط مناسب دخالت گری نظامی در بحرین کند وبستر ساز جنگ نعمت الهی دیگر در خلیج فارس شود

موج جديد تبليغات صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران همزمان با اوجگيري قيام مردم در كشورهاي عربي به راه افتاده است. راديو فردا وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) مدعي شد رژيم صهيونيستي روز سه شنبه يك كشتي باري را كه مي‌گويد حامل تسليحات ايراني بوده و براي جنگجويان فلسطيني ساكن نوار غزه ارسال مي‌شده، در درياي مديترانه توقيف كرده است. به گزارش خبرگزاري رويترز، ارتش اسرائيل اعلام كرده است كه تكاوران دريايي اسرائيل اين كشتي آلماني را كه نام آن "ويكتوريا" است، در 320 كيلومتري اسرائيل توقيف كرده است. ارتش اسرائيل همچنين افزوده است كه در بازرسي‌هاي اوليه اين كشتي، سه محموله تسليحاتي در اين كشتي كشف شده است. بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي، روز سه شنبه غزه را گيرندگان اين محموله اعلام كرده و مدعي شد ايران "منبع" ارسال اين سلاح‌ها بوده است. جمهوري اسلامي ايران اين ادعا را رد كرده است

این خبر هم ترکیب و تلفیقی از بازده و عملکرد ابتکاری پیام نوروزی دو سا ل پیش ولی نقیح می باشد که آن سال را سال نوآوری و شکوفایی اقتصادی نامید که مکمل سال گذشته ی همت و کار پیام نوروزی ولی وقیح شد که اکنون این اقدام بخشی از دستآورد آن دو پیام نوروزی ولی وقیح در دو سال گذشته می باشد.

* با هوشياري كاركران و مسئولان حراست برخي نيروگاههاي كشور، رانندگان تانكري كه به صورت شبكه اي، قصد جايگزيني آب و لجن به جاي سوخت مازوت داشتند ناكام ماندند. به گزارش آتي نيوز، يك مقام مسئول در نيروگاه شهيد سليمي نكا با تاييد اين خبر به آتي نيوز گفت: رانندگان متخلف با لو رفتن نقشه خود پيشنهاد رشوه‌هاي قابل توجهي به اين افراد كردند كه با رد قاطع توسط كارگران مواجه شدند. به گفته وي، مدير عامل نيروگاه شهيد سليمي نكا در پي اين اقدام شايسته كارگران در مراسمي كه در مسجد اين نيروگاه برگزار شد، لوح تقدير و هديه به كارگران اهداء كرد.

سفر قريب‌الوقوع علاوي به‌ تهران

در شرایطی که ایاد علاوی حاکمان تهران را عامل بحران و ناامنی عراق می داند چگونه این خبر مطرح شده می تواند شایعه یا واقعی باشد ؟ در صورتیکه قبلا اینگونه شایعات که از سوی رسانه های خبری رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شایعه شده بود که بعداً از سوی علاوی تکذیب شده است!

رئيس فهرست العراقيه‌ نقش جمهوري اسلامي ايران در تحولات منطقه‌اي را مهم توصيف كرد و ابراز اميدواري كرد در آينده‌اي نزديك سفر وي به‌ تهران و ديدار با مقامات ايراني فراهم شود فارس: دفتر اطلاع رساني حزب وفاق ملي با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد: "اياد علاوي " رئيس فهرست العراقيه‌ ابراز اميدواري مي‌كند در آينده‌اي نزديك سفر وي به‌ تهران و ديدار با مقامات بلند پايه‌ جمهوري اسلامي ايران فراهم شود.در اين بيانيه‌ آمده‌ است: رئيس فهرست العراقيه‌ در گفت‌وگو با پايگاه‌ "خبر " ايران را كشوري مهم در سطح منطقه‌ ارزيابي كرده‌ و گفته‌ است: ايران كشور بزرگي است. ما بر گسترش روابط بر اساس احترام متقابل و روابط مساوي با تمامي كشورهاي جهان تاكيد داريم و در اين زمينه نيز فرقي ميان ايران و كشورهاي عربي وجود ندارد.حزب وفاق ملي به‌ زمان دقيق سفر علاوي به‌ تهران اشاره‌اي نكرده‌ است.پيش از اين و در زمان گفت‌وگوي گروه‌هاي سياسي عراق براي تشكيل دولت آينده‌ اين كشور ، يك هيئت بلند پايه‌ فهرست العراقيه‌ به‌ رياست "رافع العيساوي " به‌ تهران سفر ، و با مقامات بلند پايه‌ ايران ديدار و گفت‌وگو كرده‌ بود.علاوي در آن زمان بنا به‌ دلايل نامعلومي به‌ تهران سفر نكرد.