گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 21 اسفند -89

تيليت (گفت و شنود)

گفت : برای اینکه از رقیب بگیرد حال

حضور مردم در تظاهرات ببرد زیرسئوال

بانقل از یک سایت، رقیب گرفته به ریشخند

تا بر لب پاسداران کودتاگر و رهبر آورد لبخند

پس طنز گزارشگر پاسداران الله اکبر گوی

3 بار تگر ارمی شد عوض کرده در کفتگوی

آن را به جای غذا تبدیل کرده است به تیلیت

نا نمایش رو حوضی اجرا کرده باشه بی بلیط

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ضدانقلابيون فراري بدجوري به جان هم افتاده و همديگر را مسخره مي كنند.
گفت: خب! مبارك باشه! بالاخره خودكفا شدند و به جاي اينكه ديگران آنها را مسخره كنند، خودشان يكديگر را مسخره مي كنند.
گفتم: يكي از آنها در سايت گويانيوز نوشته؛ آخه اينهم شد كار؟ اينجا در شهرهاي آمريكايي و اروپايي پشت كامپيوتر نشسته ايم و دستور راهپيمايي صادر مي كنيم و بعد كه مي بينيم هيچكس نيومده، اعتراض مي كنيم كه چرا نيومديد؟!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: همين سايت در ادامه نوشته، مگه قرار بود كسي بياد؟ مگه غير از ما كه توي اروپا و آمريكا لم داده ايم كس ديگري هم گفته بود ميام كه اعتراض مي كنيم چرا نيومده؟!
گفت: حيوونكي راست ميگه! چند هفته ميگن بيا بيا بيا و چند هفته ديگه داد مي زنن چرا نيومدي؟ چرا نيومدي؟...
گفتم: از يارو پرسيدند صبحونه چي مي خوري؟ گفت؛ تيليت! پرسيدند ناهار چي؟ گفت تيليت! پرسيدند عصرونه چي؟ گفت تيليت! پرسيدند شام چي؟ گفت تيليت! گفتند بي خيال! اصلا از اين موضوع بگذريم، حالا بگو ببينيم اوقات فراغت رو چطوري مي گذروني؟ گفت؛ نون خرد مي كنم واسه تيليت!

گفت : سربازجوی بد نام حراف

بد جوری بالا آورده و داده گاف

گفتم : باز این مرتیکه معتاد درازگوش

چگونه خمارشده است وهم چموش

گفت : آیا یادته در اوایل انقلاب؟

مردم هنوز پانشده بودند از خواب

وقتی پاسداران فریادمی زدند الله اکبر

در جماران حواله می دادندبه خمینی رهبر

از اینان سئوال کرده بود یک گزارشگر

صبح و ظهر وشام چه می خورید شما شورشگر؟

گفتم : باز گویی در مورد این خبر

چه رابطه دارد با گاف بازجوی ابتر؟

گفت : آخه این ابله که می گرده دنبال بهونه

تا چماق کندعلیه رقیب داستان را کرده وارونه

گفتم : چگونه سر بازجوی جنایتکار؟

دست زده است به اقدام اینکار

گفت : برای اینکه از رقیب بگیرد حال

حضور مردم در تظاهرات ببرد زیرسئوال

بانقل از یک سایت، رقیب گرفته به ریشخند

تا بر لب پاسداران کودتاگر و رهبر آورد لبخند

پس طنز گزارشگر پاسداران الله اکبر گوی

3 بار تگر ارمی شد عوض کرده در کفتگوی

آن را به جای غذا تبدیل کرده است به تیلیت

نا نمایش رو حوضی اجرا کرده باشه بی بلیط