گزیده خبر های 23 اسفند ماه 89 قسمت - 3

وزير كشور در جمع خبرنگاران: هدف دولت ايجاد 2 ميليون و500 هزار شغل در سال 90 است

http://www.kayhannews.ir/891223/3.HTM

چگونه است که این پا سدار نجار پس از اینکه سفر به مصر و دیدار با البرادعی کرد سپس سفر به افغانستان نمود تا ادامه ی مبارزه با قاچاقچیان ومواد مخدر را بطور مشترک در افغانستان دنبال نماید . اکنون به نظر می رسد معجونی که با خود از افغانستان بهمراه آورده است بدلیل خالص بودن مواد و مصرف آن ضریب نشئگی اش آنقدر بالا زده شده است که این پاسدار نجار را آنچنان مشنگ وهذیان گوی کرده است که در نقش وزیر کار ظاهر شده وهم انجام وظیفه کرده استتا خالی بندی آمار های دروغ پاسدار احمدی نژاد و بهمنی رئیس بانک مرکزی گونه ارائه نماید.؟

مصطفي محمد نجار از هدف گذاري دولت براي 2 ميليون و500 هزار شغل در سال جديد در راستاي اشتغال زايي خبر داد.

وزير كشور خبر داد اتخاذ تدابير لازم براي چهارشنبه آخر سال

http://www.kayhannews.ir/891223/15.htm#other1501

بازهم این پاسدار نجار در موردی دیگر در نقش رئیس گزمکان سرکوبگر و مزدوران نیروی انتظامی ظاهر شده است وترس سران وحشت زاده از تظاهرات مردم در جشن 4 شنبه سوری فردا را این چنین به نمایش گذاشته است.

به منظور كاهش خطرات احتمالي چهارشنبه آخر سال؛نوبت عصر مدارس تهران فردا 2 ساعت زودتر تعطيل مي‌شود

خبرگزاري فارس: مديركل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نوبت عصر مدارس شهر تهران فردا به دليل كاهش خطرات احتمال چهارشنبه آخر سال، دو ساعت زودتر تعطيل مي‌شو

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912230569

این خبر هم که ناشی از وحشت مراسم جشن 4 شنبه سوری است که جالب است که متضاد نظر استاندارقم است که پیشنهاد داده برای جلو گیری از عدم حضور داتنش آموزان در مراسم جشن 4 شنبه روزی دانش آموزان با برنامه های دیگر سر گرم شوند و در مدارس نگهداشته تا دیر تر تعطیل گردند.

ي ادامه داد: در محيط مدرسه، داشتن ترقه و انجام كارهاي خطرناك كمرنگ است و دانش‌آموزان در محيط هاي آموزشي اقدام به حركات خطر آفرين نمي‌كنند.

در همايش يادواره شهدا عنوان شد انتقاد سرلشكر سليماني از برخي گزافه گويي ها درباره دفاع مقدس

http://www.kayhannews.ir/891223/3.HTM#other302

آنقدر بازار خالی بندی و غلو نمایی و گنده و وارونه گویی رایج و شایعه شده است که موجب اعتراض پاسدار جنایتکار و قاتل مردم عراق قاسم سلیمانی شده است . البته وی فرمانده سپاه قدس است که نقش بسیار مهمی در اقدمات تروریستی و آدم ربایی و ناامن کردن عراق پس از اشغال نظامی این کشور داشته است

دريادار فدوي در گفتگو با فارس خبر داد:توليد انبوه تندروترين شناور رزمي سپاه در سال 90

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي دريايي سپاه از توليد انبوه تندروترين شناور رزمي اين نيرو در سال 90 خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8911190594

باز پناه آوردن پاسداران کودتا گر به ترفند های نخ نما و سوخته شده که هرگاه دچار بحران و خطرو ضعف می شوند اینگونه از موضع ضعف و فیل هوا کردن تلاش مذبوحانه می کنند تا که قدرت نمایی کنند تا به مزدوران تر سیده اش اینگونه روحیه داده شود.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس:ارتباط دولت بسيجي احمدي‌نژاد با سپاه پاسداران عالي است

خبرگزاري فارس: حجت‌‌الاسلام ميرتاج‌الديني با بيان اينكه ارتباط دولت بسيجي احمدي‌نژاد با سپاه عالي است، گفت: تعامل دولت نهم و دهم با سپاه و نيروهاي بسيجي با دولت‌هاي گذشته قابل مقايسه نيست

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912230677

اکنون که تنفر عمومی از این دو ارگان فاشیستی اگر بیشتر از خشم و تنفر شان نسبت به ولی وقیح نباشد کمتر هم نیست. بنابراین اینگونه ادعای رابطه ی نزدیکی کردن دولت نا مشروع با این دو ارگان فاشیستی نه برای طرفین امتیاز نیست بلکه نشان از فاصله گرفتناز مردم و مقابل شان ایستادن است . ضمن اینکه چاقو که دسته اش را نمی برد . چون این ارگان های فاشیستی با کودتا و تقلب و سرکوب و خفقان پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند تا که منافع و اهداف شان را پیگیری و تضمین و تأمین نماید.

انتقاد توکلی از دعوت ملک عبدالله به ایران

http://www.fararu.com/vdce778f.jh8zfi9bbj.html

این دعوت که از سوی رحیم مشایی و باند وی در دولت نا مشروع دهم شده است که مرتبط به برنامه ی جشن نوروزی در تخت جمشید است که تداعی کننده ی مراسم جشن فرهنگ و هنر زمان شاه می باشد. همچنین ادامه ی سیاست تبلیغ مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی می باشد که پیش مقدمه ی تبلیغات زود رس ریاست جمهوری دوره ی یازدهم است که سخت مورد انتقاد اصول گرایان سنتی و منتقد دولت واقع شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دعوت "ملک‌عبدالله" پادشاه اردن را به ایران در حالی که مردم این کشور دست به قیام زده اند، محکوم دانست و اعلام کرد: سفرملک‌عبدالله به تهران ضد مصالح اسلامی ایران است. "احمد توکلی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت در خصوص دعوت از "ملک عبدالله" پادشاه اردن برای سفر به تهران، گفت: در شرایطی که جهان اسلام از کشورهای عربی خاورمیانه تا شمال آفریقا گرفته، علیه دولت‌های دست‌نشانده قیام کردند، براساس عزت و هویت اسلامی، سرنوشت منطقه را به دست خود رقم می‌زنند، دعوت از ملک عبدالله پادشاه اردن برای نوروز به ایران علیه مصالح مسلمانان و مردم منطقه و منافع ملی ایران اسلامی است. وی ادامه داد: این روزها هم مردم اردن که اکثریتشان را فلسطینیان تشکیل می‌دهند، دست به تظاهرات زده‌اند، در این شرایط چه دلیلی دارد که یک دست‌نشانده سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) که مورد مخالفت مردمش است به بهانه نوروز به ایران دعوت شود. توکلی تصریح کرد: این حرکت غیرانقلابی، درکنار سایر حرکات انفعالی وزارت خارجه و دفتر ریاست جمهوری محکوم است و نیروهای انقلابی کشور نباید در مقابل آن سکوت کنند.

فلاحت‌پیشه هم به دعوت از پادشاه اردن اعتراض کرد

http://www.fardanews.com/fa/news

این انتقاد به سیاست فرهنگی دولت نا مشروع دهم از سوی یک اصول گرای فعال در بازار مکاره است که مشابه و ادامه ی انتقاد احمد توکلی است

من معتقدم در شرایط کنونی ایران باید برخوردی توام با ظرافت دیپلماسی با این موضوع داشته باشد و حتما با آن دسته از زمامداران دنیای اسلام ارتباط برقرار کنیم که نمایندگی ملت هایشان را به عهده دارند

حکم حبس برای ‌١٣زمین‌خوار بزرگ تهران

http://www.fardanews.com/fa/news/141039

از مبلغ پولی که برابر 100 متر زمین در تهران نمی شود که از 90فقره پرونده ی زمین خواران دریافت شده است . مشخص است که این مبارزه چقدر صوری وکمدی است . چونکه شباهت به اعدام و قطع اندام آفتابه دزدان در 32 سال دارد که پیشمرگه ی کلان دزدان و مفسدان خودی شده اند.

وی، از صدور۹۰ فقره حکم قطعی الزام به رفع تصرف از اراضی ملی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این مدت بیش از ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی از محکومین پرونده‌های زمین خواری وصول و به خزانه دولت واریز شد.

تقلب پسر فرماندار در امتحان، شهر را به هم ریخت

چرا با کودتا و تقلبات گسترده پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و نا مشروع می شود که نه ایراد ندارد ، بلکه معترضان با شدت سرکوب می شوند . ولی اکنون فرزند استا ندار غرب که نقشی در تضمین آرای قلابی رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد داشته است که بنا بر دستور پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی انجام شد که وزیر کشور نهم بود . اما اکنون تقلب فرزند وی در کنکور دانشگاه موجب بر هم ریختن شهر شده است؟

مردسالاری نوشت:لو رفتن تقلب پسر فرماندار سابق یکی از شهرهای غرب کشور در امتحان یک دانشگاه، سر و صدا به پا کرد. به گزارش آتی نیوز، پسر فرماندار سابق در یکی از امتحانات خود در دانشگاه آزاد، فرد دیگری را به جای خود به جلسه امتحان فرستاده بود که توسط مسوولان دانشگاه، این تقلب بر ملا شد. گفته می شود حتی انتقال پسر فرماندار سابق به دانشگاه در زمان تصدی فرمانداری پدر وی نیز غیرقانونی بوده است و با بر ملا شدن تقلب فرزند وی در امتحان حاشیه دیگری بر اقدامات این فرماندار پر حاشیه اضافه شد. این اتفاق موجب بروز برخی تنش ها میان مسوولان دانشگاه و طرفداران این مسوول سابق نیز شد که با پادرمیانی بزرگان خاتمه یافت. آقای "ب" فرماندار سابق این شهر غرب کشور فقط توانست 10 ماه در فرمانداری دوام بیاورد و با مخالفت همه نیروهای سیاسی با این فرماندار پر حاشیه، چند هفته قبل توسط استاندار عزل شد.

لاريجاني در جشنواره پايداري ملي و پدافند غيرعامل:ايران از اراده ملت‌هاي منطقه آشكارا حمايت كرد

خبرگزاري فارس: رئيس مجلس ‌گفت كه ‌در موضوع ‌تحولات اخير منطقه‌، ايران از اراده ملت‌ها حمايت كرد و آن‌را پنهان نكرد چرا‌كه ‌‌هر ملتي حق دارد سرنوشت خودش را با اراده خود تعيين كند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912220266

چرا این پاسدار رئیس بازار مکاره نگفته است که کودتا گران نا مشروع حاکم با قدرت تمام و ابزار و ارگان سرکوبگرانه ای در خدمت کودتا گران است چرا مأمور هستند تا که اراده ملت ایران را سرکوب می کنند؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس

"هیچ‌یک از قراردادهای نفتی امسال به اطلاع مجلس نرسیده است

http://www.fararu.com/vdcezv8f.jh87oi9bbj.html

عجب حاکمیت یک دست شده ای ! عجیب تر اینکه عجب تعاملی میان نهاد ها وجود دارد که برای هم دیگر نا محرم می باشند؟ مهمتر اینکه عجب مجلس رأس امور شده است که خبر ندارد دولت نا مشروع چگونه دارد منابع و ذخایر کشور را تاراج می کند؟ حال داشته باشید که اینگونه قرار است جهان را تغییر دهند و فضا تسخیر نمایند؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس عملکرد وزارت نفت درباره تنظیم قراردادهای بین‌المللی و اطلاع مفاد آنها به مجلس را طی سال جاری عملکردی غیرقابل توجیه خواند و گفت: وزارت نفت در سال‌جاری قراردادهای نفتی و گازی بسیاری را منعقد کرده، اما هیچ‌یک را به اطلاع مجلس نرسانده است."سیروس سازدار" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با استناد به اصل 77 قانون اساسی اقدام وزارت نفت در بی‌اطلاع نگاه‌داشتن مجلس درباره مفاد قراردادهای نفتی را خلاف قانون خواند و افزود: متأسفانه وزارت نفت آشکار و صریح قانون اساسی را زیر پا گذاشته است و هیچ‌یک از قراردادهایی را که طبق قانون باید با اطلاع مجلس به تصویب می‌رسید، در اختیار مجلس نگذاشته است.

تجمع کارگران معترض در مقابل دفتر رئیس‌جمهوری

لابد طبق ادعای کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد اینان هم تحریک شده ی دشمن بیگانه می باشند که دارند توطئه علیه ی طرح حذف یارانه های دولتی می کنند؟!

آفتاب : ده‌ها نفر از کارگران معترض کیان تایر در اعتراض به عدم دریافت دستمزد خویش در جلوی نهاد ریاست جمهوری دست به تجمع و سر دادن شعارهایی کردند.به گزارش سایت اعتدال، کارگران «کیان تایر» که نزدیک به 10 ‌ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند، با تجمع در جلوی مجتمع پاستور با سر دادن شعارهایی همچون «رئیس‌جمهور محبوب، حمایت، حمایت» و «الله اکبر»، خواستار مداخله ریاست‌جمهوری در بازستاندن حقوق خود از این استیک‌سازی شدند.در حالی که کمتر از 10 روز به آغاز سال جدید باقی مانده است، کارگران این کارخانه برخلاف سایر همکاران خود نه تنها حقوق و عیدی بهمن و اسفندماه خود را دریافت نکرده‌اند، بلکه در بین آنها افرادی هستند که نزدیک به 10 ماه است، حقوقی دریافت نکرده‌اند.این گزارش حاکی است صدای شعارهای این عده در خیابان‌های اطراف و ساختمان‌های ریاست‌جمهوری شنیده می‌شود.لازم به ذکر است این لاستیک‌سازی به دلیل مشکلات مدیریتی و اهداف غیرتولیدی که توسط مدیران آن پیگیری می‌شود، بارها با بحران مالی روبه‌رو شده است که همین امر سبب عدم پرداخت مطالبات پرسنل این کارخانه شده است.

تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات کارگران پروفیل صفا

چقدر عوامل نفوذی و ستون پنجم دشمن در میان اقشار محروم به خصوص در میان کار گران زحمت کش وتهی دست فراوان می باشد . طوریکه مدام در حال اعتراض و تحصن هستند؟

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه از از تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات کارگران کارخانه‌های پروفیل صفا، پروفیل ساوه، آلومینویم پارس، فولاد کاوه خبر می‌دهد. مهدی نوری زمانی گفت: حداقل بیش از 1100کارگر در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند. وی گفت: علاوه حقوق و عیدی پایان سال مطالبات این کارگران از یک تا 3 ماه متغییر است. وی با اشاره به مراجعات پی‌درپی کارگران به نهادهای صنفی و اداره کار، گفت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید نگرانی کارگران این کارخانه‌ها ازعدم وصل این طلب بیشتر شده است. به گفته دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه در حال حاضر مهمترین خواسته کارگران پرداخت شدن این طلب است. وی از دلت خواست تا در فرصت باقیمانده از سال جاری برای وصول این بدهی تمهیداتی بیندیشد

پايتخت اقتصادی ايران بيمارستان ندارد

اینهم بخشی از دستآورد های پیام نوروزی 2 سال پیش ولی وقیح نا مشروع است که پیام داد امسال سال نوآوری و شکوفایی اقتصادی می باشد که پس از دو سال این اکنون این نوآوری و شکوفایی چنین ببار نشسته است؟

فارس: امام جمعه عسلويه گفت: عسلويه،‌ پايتخت اقتصادي ايران بيمارستان ندارد.حجت‌الاسلام محمد گنجي شنبه ‌شب در نشست مسئولان منطقه عسلويه اظهار داشت: عسلويه و پارس جنوبي در سطح جهان مشهور هستند و صنايع نفت و گاز اين منطقه سبب شده كه توقع مردم بالا برود و همه ما بايد در حد وسع از مردم دفاع و حمايت كنيم.وي افزود: مسئله اشتغال نيروهاي بومي كه چند سال است همواره مطرح مي‌شود و مسئولان وزارت نفت نيز بر آن تاكيد دارند ولي اجراي اين طرح با تاخير مواجه شده و معلوم نيست جوانان عسلويه چه زماني از بيكاري نجات پيدا مي‌كنند.امام جمعه عسلويه در ادامه با اشاره به عدم تكميل بيمارستان عسلويه و تعلل مسئولان در تكميل اين پروژه عنوان داشت: بنده از زماني كه به عنوان امام جمعه اين بخش منصوب شده‌ام به طور مكرر در خطبه‌ها و در مجالس و محافل مختلف به اين پروژه نيمه‌تمام اشاره كرده‌ام و انتظار داريم كه سال 1390 اين وعده عملي شود.