روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 21 اسفند ماه سال 1389

نقد و برری : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی " كامرون، دلال رژيم صهيونيستي "

"به خاطر آرم المپیک کشور ها و ملت های مسلمان با ید به مبارزه ی رژیم ضد بشری نامشروعبه باغده ی سرطانی اسرائیل به پیوندند! "

سرمقاله نویس بدلیل نگران و عزاداربودنش که ناشی از جراحی رفسنجانی از ریاست سیرک مجمع خبرگان آخوندی بوده است .مجبور به خود سانسوری شد و از به روز کردن این روزی نامه در شبکه ی اطلاع رسانی خود دری نمود . شاید هم این سانسور دلایل دیگری داشته است . چونکه چندروزی بود که از بازتاب این روزی نامه ی حکومتی جمهوی اسلامی درشبکه ی اینترنت خبری نبود . اما اکنون که بروز شده است . سرمقاله نویس عجیب از دست نخست وزیر دولت فخیمه شاکی وبرافروته و عصبی است . لذا اکنون ازموضع سخت ضد دولت فخیمه ی انگلیس و صهیونیست سر و کله اش بر روی شبکه ی انترنتی پیداشده و پرسش کرده است ک چرا نخست وزیر انگلیس بدلیل اعتراض به آرم المپیک به مسئولان ورزشی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی پاسخ دندان شکن داده است واین چنین وی رامتهم به حامی اسرائیل و دلال صهیونیست ها کرده است :

"ديويد كامرون، نخست‌وزير انگليس، در يك واكنش غيرطبيعي و خلاف منشور كميته بين‌المللي المپيك، به اعتراض مسئولان ورزشي جمهوري اسلامي ايران به آرم مسابقات المپيك سال آينده در لندن گفت: اگر ايراني‌ها به عنوان اعتراض به اين آرم نمي‌خواهند به المپيك بيايند، نيايند ما دلمان برايشان تنگ نمي‌شود. نخست وزير انگليس اين مطلب را در پاسخ به سؤال يك رسانه يهودي اظهار داشت و در همين مصاحبه، از همه ورزشكاران كشورهاي مختلف جهان خواست رژيم اشغالگر قدس را به رسميت بشناسند و با ورزشكاران اعزامي اين رژيم در طول بازي‌هاي المپيك رقابت كنند. اين بخش از سخنان ديويد كامرون، در عين حال كه نوعي دلالي براي رژيم صهيونيستي است، نگراني شديد وي را از احتمال امتناع ورزشكاران كشورهاي اسلامي از مواجهه با ورزشكاران اعزامي رژيم صهيونيستي نشان مي‌دهد. در سالهاي گذشته، تعداد زيادي از ورزشكاران مسلمان از ايران و ساير كشورهاي اسلامي حاضر به مواجهه با ورزشكاران صهيونيست در ميدان‌هاي ورزشي نشدند و همين امر ضربه حيثيتي زيادي به رژيم اشغالگر قدس زد و نامشروع بودن آنرا به نمايش گذاشت"

در ادامه سر مقاله نویس آنگونه ادعا کرده که گو اینکه در رژیم غیر تعارف بربر منش ضد بشری ایران ولی وقیح تا مشروع همکاره نمی باشد و مسئولین نهاد ها از جمله مسئولین ورزشی آزاد هستند و استقلال عمل در تصمیم گیری دارند که اکنون به نخست وزیر دولت فخیمه انگلیس انتقادکرده است که وی یک یهودی افراطی است چونکه هم از اسرائیل حمایت می کند .هم اینکه در ضیافت شام صندوق اقلیت یهودی حضور یافته و از پیگیری صلح اسرائیل با فلسطین دفاع کرده و چنین علیه ی افراط گری اسلامی موضع گیری نموده است"


"ماجرا از اين قرار است كه قطعات آرم مسابقات المپيك سال آينده كه قرار است در لندن برگزار شود، بگونه‌اي كنار همديگر چيده شده‌اند كه كلمه "زيون" كه همان "صهيون" است را به نمايش مي‌گذارند. اين امر موجب اعتراض جمهوري اسلامي ايران گرديده و مسئولان ورزشي ايران اعلام كرده‌اند درصورتي كه اين آرم تغيير نكند در مسابقات المپيك لندن شركت نخواهند كرد. براساس روال طبيعي، فقط مسئولان ورزشي كشور انگليس حق دارند به اين اعتراض پاسخ بدهند و با ارائه توضيحات درصدد حل مشكل بر آيند. مسئولان جهاني المپيك نيز ضلع ديگر اين ماجرا هستند كه با پيگيري اين اعتراض و بررسي موضوع مي‌توانند درباره آن اظهارنظر كنند. بنابر اين، ورود "ديويد كامرون" به عنوان نخست‌وزير انگليس، كه يك مسئول سياسي است، به اين موضوع كاملاً خلاف عرف و خلاف مقررات بين‌المللي ورزش است و به جاي آنكه مشكل را حل كند آنرا پيچيده مي‌نمايد. با اينحال، آنچه در پشت پرده موضعگيري‌هاي "ديويد كامرون" مي‌گذرد، ماهيت اين موضوع را بيشتر مشخص مي‌كند. نخست‌وزير انگليس، يك يهودي افراطي است كه اظهارات تندي در اين زمينه دارد بطوري كه حتي پا را از محدوده مصالح ملي مردم و كشور انگليس فراتر گذاشته و خود را مهره‌اي از مهره‌هاي رژيم اشغالگر قدس معرفي مي‌كند. براساس گزارش روزنامه جويش كرونيكل - چاپ لندن - هفته گذشته نخست‌وزير انگليس در مراسم ضيافت شام ساليانه‌اي كه در لندن از سوي صندوق امنيت اقليت يهود برگزار شد گفت: ديگر زمان توقف روند صلح در خاورميانه نيست و رهبران اسراييل و كساني كه از اسراييل حمايت مي‌كنند بايد از تحولات منطقه در جهت تحقق صلح استفاده كنند. ديويد كامرون در همين اظهارات، خود را درجايگاه يك صاحبنظر اسلامي قرار داده و گفته است: "يكي از تهديدات مستقيم عليه امنيت ملت يهود از وجود يك عقيده سياسي به نام افراط گرايي اسلامي نشات مي‌گيرد و با دين اسلام تفاوت دارد." وي علاوه بر اينكه با چنين سخناني بي اطلاعي خود را از اسلام و نوع نگاه متفاوت مسلمانان به ملت يهود و صهيونيست‌ها به اثبات رساند، يكباره احساساتي شد و ماهيت خود را نيز افشا كرد و با صراحت گفت: "من افتخار مي‌كنم كه يك يهودي و يك انگليسي هستم. من همواره مدافع قوي ملت يهود و اسراييل خواهم بود". اين اعتراف ديويد كامرون، نشان داد كه او فقط يك يهودي نيست بلكه يك صهيونيست است و رسيدن او به مقام نخست وزيري انگليس نتيجه برنامه ريزي صهيونيست‌ها بوده و اكنون رژيم صهيونيستي از حضور او در كاخ نخست وزيري انگليس حداكثر بهره‌برداري را بعمل مي‌آورد. البته چنين رويدادي در انگليس چندان غيرعادي نيست، زيرا انگليس از اوائل قرن حاضر در تدارك تأسيس رژيم صهيونيستي بود و در واقع خاستگاه اين رژيم اشغالگر و غاصب است:

درخاتمه اینکه سرمقاله نویس پس از تأکید به یهودی خواندن نخست وزیر انگلیس که در ادامه بر صهیونست بودن اصرار کرده است در دنباله افزوده که المپیک هم همچون سازمان غفو بین الملل و آژانس انرژ ی اتمی زیرسلطه ی صهیونیست بین الملل می باشد وتوضیه کرده است که پاسخ مناسب را فقط کشور ها وملت هلی اسلامی می توانند در مسابقه ی المپیک دهند. بنابر اين رهنموده داده براي اینکه با تخلف آشكار دولت انگليس از منشور المپيك مقابله شود . این وظیفه فقط از عهده كشورها و ملت‌هاي مسلمان بر مي‌آيد. برای اینکه مسلمانان مي‌دانند اسرائيل، غده سرطاني كاشته شده در قلب جهان اسلام توسط انگليس است . لذا بايد با شعار کلیدی اسرائیل نابودبا ید گردد که از سوی پاسدار گماشتنه احمدی نژاد مطرح می شود . ولی در اصل باز گردان همان پیام خمینی شیاداست که اوایل انقلاب گفت اگر چنانچه هر مسلمانی در منطقه یک سطل آب بریزد سیل اسرائیل راباخو د خواهد برد . پس برای مبارزه با اسرائیل باید با این رژیم ضدبشری نا مشروع حاکم بر ايران همراهي كنند و با اعتراض به آرم "صهيون" دولت فخیمه ی انگليس را وادار به تغيير آن نمايند و اگر لجاجت نخست‌وزير انگليس ادامه پيدا كرد، آن موقع المپيك لندن را تحريم نمايند. به خصوص اینکه اين اقدام مکمل شرايط كنوني جهان عرب می شود که در خاورمیانه و شمال آفریقا ادامه داد که بخش عمده‌اي از جهان اسلام را در بر می گیرد درحال انقلاب الگوبر داری شده از انقلاب اسلامی ایران هستند. عجیب است باوجود اینکه هنوزشعار علیه ی اسرائیل در این قیام های منطقه زده نشده است اما سر مقاله نویس رؤیایی باور دارد که تحریم المپیک سال آینده در انگلیس موجب بالا رفتن احساسات بشدت ضد صهيونيستي می شود . به ویژه اینکه این اقدام تحریم المپیک در انگلیس می تواند با تضمین موفقيت همراه شود . پس کشور ا و ملت ای مسلمان می بایست از اين فرصت براي وارد ساختن ضربه‌اي مشترك به استعمار پير انگليس و فرزند نامشروعش رژيم صهيونيستي استفاده كنند.

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1389/13891221/13891221_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 21 اسفند ماه سال 1389

كامرون، دلال رژيم صهيونيستي