گزیده خبر های 4 شنبه سوری 89 قسمت - 3

فرید الدین حداد عادل :مجتبی خامنه‌ای اخلاقی ‌ترین فردی است که در طول زندگی‌ام دیده‌ام

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=48921

سور زدن به خانواده ی رفسنجانی و تلاش برای ماستمالی کردن این واقعیت که مجتبی خامنه ای با کودتاگران همکاری نکرده است و از پاسدار گماشته احمدی نژاد بشدت حمایت نمی کند ودر تهاجم در 14 خرداد به حسن خمینی و سپس تهاجم به دفتر منتظری و بیت صانعی در قم را هدایت و رهبری نکرد و نقشی هم در هتاکی و فحاشی کردن به فائزه ی رفسنجانی نداشته است و هیچگگونه رابطه ای با حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران ندارد که آنگونه بر سر ترانه ی موسوی آورد و همکارانش مرتکب آن جنایت در بازداشتگاه کهر یزک را مرتکب شدند ودر خیابان با شهید ندا آققا سلطان کردند ودر 18 ماه گذشته مرتکب بی شمار جنایات و به قتل رساندن ده ها نفر تظاهر کننده شده اند . اکنون پس از حذف رفسنجانی و جانشین شدن مهدوی کنی بیمار و سخنرانی ولی وقیح با اعضای سیرک مجمع خبرگان که فتوا داد تهمت و اتهام گناه و جزو آموزه هایی است که این اقدام موجب خشمگین شدن خداوند می شود . لذا در یک بازینان قرض دادن از وی بعنوان اخلاقی تر ین فرد یاد شده است . آنهم از سوی برادر همسرش که بابایش یک غارتگر هم منقلی ولی وقیح است . تازه لو داده استدر شرایطی که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و با رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری زندگی طاقت فر سا داردند . اما اینان مسافرت دلچسب داشته اند که آقا زاده حداد عادل کشف کرده است که مجتبی خامنه ای ولیعهد پدرن اخلاقی ترین فرد بذله گو وخنده رویی استکه دارای پشتکار جدی درکار می باشد . بی خود نیست که گفته می شود پسری که بابایش تعریفش را بکند بدرد عمه اش می خورد.

ایشان اخلاقی‌ترین فردی است که من در طول عمرم دیده‌ام. در این۱۳ـ۱۲ سالی که با ایشان هستم هیچ وقت صدای بلند یا کلمه‌ای خلاف ادب از وی نشنیده‌ام. هیچ وقت نشد که خواهرم از ایشان نزد ما گله کنند رابطه شما با داماد‌تان، حاج آقا مجتبی [خامنه‌ای] چگونه است؟ایشان اخلاقی‌ترین فردی است که من در طول عمرم دیده‌ام. در این۱۳ـ۱۲ سالی که با ایشان هستم هیچ وقت صدای بلند یا کلمه‌ای خلاف ادب از وی نشنیده‌ام. هیچ وقت نشد که خواهرم از ایشان نزد ما گله کنند. هیچ زمان هم منزل آنها خشک، تلخ و بی‌روح نبوده است. همانطور که می‌گوید و می‌خندد و با بچه‌ها و جوانان معاشرت می‌کند به همان اندازه جدی، پر‌کار و پر‌تلاش و درسخوان است. معمولا تا دو سه نیمه شب مطالعه می‌کند. بسیار اهل مطالعات مذهبی و اخلاقی است. در به‌ کار بردن الفاظ و اظهار‌نظر در مورد اقوال و اعمال افراد بسیار دقیق است. در مورد بدترین دشمنانش هم منصفانه حرف می‌زند.ایشان چند فرزند دارد؟یک پسر دارد.تقریبا همسن هستید؟خیر. ایشان ۳ـ۲ سال از من بزرگتر است.با یکدیگر رابطه خانوادگی تنگاتنگی دارید؟بعد از برادرانشان فکر می‌کنم رابطه ما به خاطر نسبت فامیلی‌مان زیاد است و اخیرا هم با هم در سفر خانوادگی دلچسبی بودیم.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در گفت‌و‌گو با فارس:حجم حوادث در چهارشنبه آخر امسال كمتر از سال قبل بود.خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: مراسم چهارشنبه آخر امسال نسبت به سال گذشته حوادث كمتري داشت.

پاسدار سردار مترسک قاتل و مجرم بازداشتگاه کهریزک وارد صحنه شده است تا با اینگونه ادعای کمدی کردن مدعی شود که اوضاع عادی و آرام است ودر جشن 4 شنبه سوری فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای داده نشده است.

سردار احمد رضا رادان در گفت و گو با خبرنگار انتظامي فارس، گفت: مراسم چهارشنبه آخر امسال بسيار مناسب برگزار شد و حجم حوادث نسبت به سال گذشته بسيار كمتر بود. وي اظهار داشت: بايد از والدين و بزرگتر‌ها كه كنار فرزندانشان حضور داشته‌اند و مراسم را برگزار كرده‌اند تشكر كنيم. سردار رادان افزود: تا اين ساعت مشكل خاصي در كشور وجود نداشته است. تنها چند نفر كه رفتار مخاطره آميز داشتند توسط پليس دستگير شده‌اند.

مصدوميت هشت نفر و مرگ يك تن در حوادث امروز

http://rajanews.com/detail.asp?id=82221

رييس اورژانس كشور با اعلام اين كه تاکنون هشت تن به علت انفجار موادمحترقه دچار سوختگي و آسيب‌پوستي شدند گفت: يك نفر نيز در اثر انفجار در مهاباد جان باخت.دكتر «غلامرضا معصومي» دقايقي پيش از مخابره اين خبر در گفت‌وگو با ايسنا، بيان كرد: ظهر سه‌شنبه امدادگران اورژانس تهران از طريق تماس شهروندي با سامانه 115 در جريان وقوع انفجاري در ميدان گل‌هاي تهران قرار گرفتند.وي افزود: امدادگران با حضور در صحنه حادثه با پيكر خون‌آلود پسرجواني روبرو شدند كه به علت انفجار موادمحترقه دستانش به شدت آسيب ديده بود.به گفته رييس اورژانس كشور، به احتمال زياد اين فرد به علت شدت جراحات وارده دستانش را از دست خواهد داد.معصومي با بيان اينكه امروز وقوع انفجار مواد محترقه دست‌ساز نيز در مهاباد گزارش شده است، به ايسنا گفت: براساس اين گزارش هفت نفر مجروح و يك نفر نيز جان خود را از دست داده است

پرس‌تي‌وي:انقلابيون بحريني 6 نظامي عربستاني را به اسارت در آوردند.خبرگزاري فارس: در حالي كه نيروهاي عربستاني در حال كشتار مردم بحرين هستند، انقلابيون 6 نظامي عربستاني را به اسارت در آوردند

گذشته از اینکه متمر کز شدن برروی بحران بحرین ودامن زدن به آن دارای اهداف خاص می باشد که بخشی شامل تلاش برای افزایش قیمت نفت برای جبران کسری بودجه است. از سوی دیگر هدف در برون مرز جنگیدن به جای جنگ در خانه است . بنابراین احتمال زیاد دارد که سپاه قدس می بایست حضور فعال در بحرین داشته باشد ونقشی هم در این گروگان گیری داشته باشد چونکه در عراق و لبنان تجربه در این مورد دارد. زیرا که وحشت از کشانیده شدن ادامه ی آن بدرون ایران است .

به گزارش فارس، شبكه خبري پرس‌تي‌وي خبر داد كه مردم بحرين 6 نظامي عربستاني را در شهر ستره به اسارت در آوردند. رژيم آل سعود براي سركوب تظاهرات مردم بحرين بيش از 1000 نفر را به بحرين اعزام كرده است. امارات متحده عربي نيز بيش از 500 نظامي را براي سركوب تظاهرات مردم بحرين به اين كشور اعزام كرده است. خبرها حاكي از حملات وسيع نيروهاي رژيم آل خليفه و عربستان سعودي به مردم بي دفاع بحرين است.

دبير كل جنبش حق بحرين:كشتار مردم بحرين با چراغ سبز آمريكا صورت مي‌گيرد.خبرگزاري فارس: دبيركل جنبش حق، با اشاره به سفر اخير وزير دفاع آمريكا به منطقه، تاكيد كرد جنايت هاي نيروهاي بحريني و سعودي ضد ملت بحرين با چراغ سبز آمريكا صورت گرفته است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912241165

تلاش می شود از موضع ضد آمریکایی که نوعی سفید سازی حضور سپاه قدس در بحرین است . با بر گزیدن مهره هدف است تاکه فرصت طلبانه دخالت گری آشکار در امور داخلی بحرین از سوی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شود .چون همانگونه که اشاره شد ناشی از وحشت و ترس سرایت مشابه ی این قیام در داخل کشور است ضمن اینکه هدف است که بحرین هم تبدیل به عراق دیگری برای حاکمان تهران شود.

به گزارش فارس، "حسن مشيمع " عصر سه شنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: دولت بحرين در انتظار چراغ سبز آمريكا براي سركوب معترضان بود كه سرانجام اين موافقت را كسب كرد. وي افزود: در واقع سفر وزير دفاع آمريكا به منطقه با ورود نيروهاي عربستاني و اماراتي به بحرين ارتباط مستقيم دارد، و اين سفر براي دادن چراغ سبز جهت كشتار مردم بحرين بود

اولين نيروي سعودي در بحرين كشته شد

اکنون سئوال است که سلاح از کجا آمده وچه کسی شلیک بسوی سروان امنیتی عربستان کرده است؟زیرا قبل از اخطار حاکمان تهران به عربستان و بحرین تظاهر کنند گان بحرینی که نه مسلح بودند ونه اینکه مبارزه مسلحانه می کردند . بنابراین این شلیک کننده یا کنندگان ناشناس می بایست جزو اعزامی های تروریست های سپاه قدس باشند.

يك مقام امنيتي عربستان سعودي اعلام كرد كه يكي از نيروهاي اعزام شده اين كشور به بحرين در ناآرامي‌ها كشته شده است.به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، يك مقام امنيتي سعودي از كشته شدن اولين نيروي سعودي در بحرين خبر داد. اين مقام امنيتي كه خواست نامش فاش نشود اعلام كرد: يك نيرو از نيروهاي زميني سعودي با درجه سروان امروز سه شنبه در درگيريهاي بحرين كشته شد. اين منبع اعلام كرد كه عاملان اين حادثه هنوز ناشناس هستند. روز گذشته عربستان سعودي براي جلوگيري از سقوط رژيم بحرين و سركوب قيام مردمي هزار نيرو به بحرين اعزام كرد.

انفجار خط لوله نفت در يمن

بعید نیست که در این انفجار هم پاسداران در کنار حوثی های شیعه ی یمنی نفوذ کرده باشند و بطور مشترک دست به این اقدام زده باشند . چونکه در این مورد پاسداران در یمن سابقه ی مداخله گری اقدامات تروریستی برای نا امن وبی ثبات کردن این کشور دارد.

فراد مسلح قبيله­اي در يمن، خط لوله نفتي استان مأرب در شرق اين کشور را منفجر کرده­اند.به گزارش خبرگزاري فرانسه، انتقال نفت ميادين نفتي مأرب به درياي سرخ با اين خط لوله ميسر مي­شد. اين درحالي است که مبارزان يمني مسير منطقه­اي بين ميادين نفتي و صنعا، پايتخت يمن را نيز مسدود کرده‌اند. اين اقدام خراب­کارانه در حالي روي مي‌دهد که يمن از آغاز ماه ژانويه 2011 ميلادي، صحنه اعتراضات ضددولتي بوده است. موج اعتراضات مخالفان دولت يمن و اقدامات سرکوب­گرانه علي عبدالله صالح، رئيس جمهور اين کشور، ده­ها کشته و صدها زخمي برجا گذاشته است. علي عبدالله صالح، رئيس جمهور يمن، از 32 سال پيش تاکنون در اين کشور حکمراني مي‌کند و بسياري از مخالفان وي معتقدند اصلاحاتي که از مدت‌ها پيش وعده آن را داده است، همچنان محقق نشده­اند. شخصيت‌هاي مخالف و عده‌اي از چهره‌هاي مذهبي يمن نقشه راهي طراحي کرده‌اند که بر اساس آن صالح بايد تا پايان سال جاري از قدرت کنار برود. اين درحالي است که عبدالله صالح تاکيد کرده است تا پايان دوره رياست جمهوري در سال 2013، همچنان در قدرت باقي خواهد ماند. حدود 40 درصد از جمعيت يمن با روزي کم‌تر از 2 دلار امريکا زندگي‌شان را مي‌گذرانند و يک‌ سوم از مردم اين کشور نيز با مشکلات مختلف در امرار معاش روزانه مواجه‌اند. ناظران و تحليل­گران بيم آن دارند که درگيري بين معترضان ضددولتي و نيروهاي وفادار به علي عبدالله صالح در نهايت به بروز جنگي تمام‌ عيار در اين کشور منجر شود

شعارهای سیاسی در مراسم چهارشنبه سوری در تهران

بالاحره شبکه ی خبررسانی دولت فخیمه ی انگلیس هم مجبور شد که در برنامه ی خبری خود اشاره به تظاهرات مراسم جشن 4 شنبه سوری با شعار های ضد حکومتی و فریادمرگ بر دیکتاتور مردم ایران در شهرهای ایران بکند
بی بی سی : گزارش شاهدان عینی و ویدیوهای منتشر شده در اینترنت نشان می دهد که در بعضی نقاط تهران شرکت کنندگان در مراسم چهارشنبه سوری امروز (۲۴ اسفند) شعارهایی علیه حکومت سر داده اند.در بعضی ویدیوهای منتشر شده در یوتیوب شعارهایی مانند "مرگ بر دیکتاتور" و "دیکتاتور حیا کن کشورم رو رها کن" (بی بی سی مرگ بر خامنه ای را فراموش کرد) شنیده می شود.در یکی از این ویدیوها تصاویر مقامات عالی حکومت به آتش کشیده می شود.در این حال خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از سازمان آتش نشانی تهران گزارش داده است که ۲۵۵ مورد آتش سوزی، از جمله ۱۵ مورد آتش سوزی در وسایل نقلیه توسط مأموران این سازمان خاموش شده است.پلیس و مقامات قضایی ایران پیش تر اعلام کرده بودند که با بازداشت شدگان مراسم چهارشنبه سوری برخورد شدید خواهد شد.تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۴ عصر در تهران ممنوع شده بود و سه هزار آمبولانس در این شهر به حالت آماده باش در آمده بودند.پلیس استان های تهران و البرز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود که با شادی مردم مخالفتی ندارد، اما نادیده گرفتن "خط قرمزها" را تحمل نخواهد کرد.سرتیپ احمدرضا رادان، جانشین فرمانده پلیس ایران هم گفته بود کسانی که در جریان مراسم چهارشنبه سوری امسال "ناامنی و بی نظمی" ایجاد کنند، بازداشت و اتومبیل آنها توقیف خواهد شد.به گفته او، این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند ماند.مقامات ایران در آستانه آخرین سه شنبه هر سال، هشدارهای مشابهی می دهند، اما امسال به دلیل دعوت گروهی از مخالفان دولت برای تبدیل مراسم چهارشنبه سوری به اعتراض سیاسی، تدابیر امنیتی جدی تری در نظر گرفته شده بود.گروهی از مخالفان دولت ایران از ۲۵ بهمن ماه و در اعتراض به حصر خانگی دو رهبر جنبش اعتراضی این کشور، از هواداران این جنبش دعوت کرده بودند که در "سه شنبه های اعتراضی"، نارضایتی خود را از وضعیت دو رهبر خود اعلام کنند.عده ای از فعالان سیاسی جنبش اعتراضی ایران امروز هم از هواداران این جنبش خواسته اند که روز پنجشنبه ۲۶ اسفند (پنجشنبه آخر سال) بر سر مزار کشته شدگان وقایع پس از انتخابات حاضر شوند و با خانواده های آنها همدردی کنند.سرتیپ حسین رحیمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفته بود که "تمام مأموران راهنمایی و رانندگی تهران" از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز برای ایجاد نظم در خیابان های شهر به حالت آماده باش در می آیند.هشدارهای مقامات ایران در مورد چهارشنبه سوری به تهران محدود نمی شد.مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از خانواده ها درخواست کرده بود که "مواظب جوانان خود باشند تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود".او گفته بود: "اگر شخص یا اشخاصی در این خصوص بازداشت شوند، ما مصمم به برخورد با آنها هستیم".حسین شعبانی، معاون پیشگیری دادسرای عمومی و انقلاب گرگان هم گفته بود با کسانی که با استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، به عنوان "اخلال گران نظم عمومی" برخورد خواهد شد.او گفته بود که سه هزار عضو "ستاد حفاظت اجتماعی" در خیابان ها و اماکن عمومی حضور می یابند تا به برقراری نظم کمک کنند.