نقد وبررسی : يادداشت روز دروغ نامه ی کیهان ")نشانه را جابه جا نكنيد ! "
" سر بازجو حسین شریعتمداری از موضع چماق و هویج که شیوه ی بازجویی است منتقدان ِ فحاشان و هتاکات و حرمت و قانون شکنان را مورد خطاب قرار داده است . البته شامل مدعیان اصول گران و حتی اعضای سیرک مجمع خبر گان هم می شود "

شیوه ی وارونه گویی و آی دزد کردن و طلبکاری نمودن یکی از روش های لو رفته و شناخته شده ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری است. زیرا که جزو باز یافته ها و تخصص و تجربیات وی از شعیات باز جویی و تحریف گری و اعتراف گیری و تواب و پرونده سای از درون زندان اوین و سایر سیاه چال های رژیم فاشیستتی مذهبی تروریستی است که وی بمرور در 32 ساله گذشته کسب کرده یا اندوخته است . به خصوص اینکه حد اقل پس از دوم خرداد سال 67 از این شگرد و تر فند علیه ی رقیب دوم خردادی های مدعی اصلاح طلب و رفسنجانی و کار گزاران بطور جدی و باپشتکار خستگی نا پذیر دنبال کرده است . تا که زمینه را برای دو فقره کودتای چراغ خاموش سوم تیر 84 و کودی تقلباتی علنی 22 خرداد 88 هموار نمود که منجر به حذف رقبا از صحنه شد و ادامه ی آن در 17 اسفند به جراحی و حذف رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی شده است . بنابراین اکنون که به خواست های دیرینه اش سیده است . پس این زنگی تیغ برکف دست بیشتر می تواند تیغ و عربده کشی کند و توهین و تهدید نماید.. برای همین در دفاع از همکارش قدیانی از سعید تاجیک بدلیل فحاشی اش به فائزه رفسنجانی تقدیر و تمجید کرده است و برای اقدام وی پیشنهاد ساختن مسجمه ی وی را داده است . همچنین برای اینکه جایگاه قدرت و نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان را حفظ و آن را ارتقاء د اده باشد . ضمن تصحیح کردن اشتباه لفظی وی آویزان بهمان شگرد لو رفته تیغ کشی علیه ی سعید امامی شده است که پس از مطرود شدن و واجبی خوراندنش از این همکار نزدیکش فاصله گرفت و علیه اش تیغ کشی نمود و وی را نفوذی اسرائیل و سازمان جاسوسی موساد نمود . اکتون با آویزان شدن به گفته ی ولی وقیح که در جمع اعضای سیرک مجمع خبرگان که پس از حذف رفسنجانی و جایگزینی وی محمدرضا مهدوی کنی ایراد شد . سربازجو شریعتمداری شیپور را از در گشادش نواخته و با ادا و اطوار های کمدی استدلالی و منطقی وفلسفی این ادعاها در زرورق پوشانیده واستتار شده است که معلوم نشود زیر بنای توجیه گری هتاکی و فحاشی وتهدید ها با نفوذی دشمن قلمداد نمودن رقبا و منتقدان شده است. همینطور وانمود کرده است که گویا خود ش نه جزو اینگونه قماش نیست ، بلکه تافت جدا بافته ای است که طبع و روح یاروی بلندش هر گز اینگونه شیوه ی گفتار فحاشی و اهانت و هتک حرمت را بر نمی تابد. زیرا که اینگونه اقدامات کارافراد نفوذی دشمن و بی بصیرت است که بنا بر گفته ولی وقیح نا مشروع این شیوه ی گفتمان اهانت و توهین گناه است و جزو آموزه های اسلام است که انجام آن خداوند را خشمگین می کند . البته معلوم نیست که چرا پس از لبیک گفتن رفسنجانی و زانو زدن و عقب نشستن وی از ریاست سیرک مجمع خبرگان رهبری ودادن جای خود به مهدودی کنی ولی وقیح یادش افتاد که هتک حرمت به فائزه را این چنین گناه بداند :

"بيانات حكيمانه و هشدارهاي دلسوزانه رهبرمعظم انقلاب در ديدار روز پنج شنبه اعضاي مجلس خبرگان با ايشان، همانگونه كه انتظار مي رفت، بازتاب هاي گسترده اي در داخل و خارج كشور داشت. عكس العمل دشمنان بيروني -در يك كلمه- عصبانيت ناشي از آشفته شدن خواب هايي بود كه براي انتخابات هيئت رئيسه مجلس خبرگان ديده بودند و پنبه شدن خيالاتي كه با اميد به ديگرگون شدن چرخه اين انتخابات رشته بودندكساني كه از منطقي قوي برخوردارند و براي نشان دادن انحراف و يا خيانت يك جريان سياسي يا عقيدتي، شواهد و اسناد گويا و خالي از خدشه اي در اختيار دارند، در چالش با حريف به توهين، هتك حرمت و رفتار غيراخلاقي دست نمي زنند، ، اگر نفوذي دشمن نباشند و يا بي آن كه بدانند با چند واسطه از سوي نفوذي ها به كار گرفته نشده باشند، افراد كم بصيرتي هستند كه ناخواسته آب به آسياب دشمن مي ريزند و با غباري كه در عرصه مي پراكنند، عوامل اصلي دشمن را از ميدان ديد و شناخت افكارعمومي بيرون كشيده و به سايه روشن هاي ابهام و ايهام منتقل مي كنند، ضمن آن كه اهانت و هتك حرمت، به تنهايي و صرفنظر از مجرم بودن يا نبودن كسي كه به وي اهانت شده است، گناهي بزرگ است و به گفته رهبرمعظم انقلاب كه برگرفته از آموزه هاي اسلامي است، «خداوند را خشمگين مي سازد"

اکنون سر بازجو حسین پاسدار با بهانه ی تحلیل اجرای توطئه و شوی بر کناری یا حذف رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی ودفاع غیر علنی نمودن از همکاران بسیجی مهاجم و فحاش و هتاک به فائز رفسنجانی با ترفند هیچ سلام بدون مقدمه ای بی طمع نیست از گزینه بر داری شده سخنان ولی وقیح در جمع اعضای سیرک مجمع خبرگان نقل قول کرده است تا ضمن توجیه کردن فحاشان و هتاکان که اذعان کرده تعداد شان کم می باشد و از شان دفاع کرده پون گفته هر جامنافع نظام یا کودتا گران باشد اینان اطاعت از ولی وقیح را واجب می دانند . مشخص است که طبق معمول سربازجو شریعتمداری با این شیوه اهداف دیگری را دنبال می کند . یعنی هدفش مچ و یه گیری از رقیب می باشد . برای همین در ادامه باز هم با آویزان شدن به گزینه ی دیگر از ولی وقیح که روی سخن به پیران دیگر است که از موضع توهین و تحقیر آمیز مدعی شده که اینان نیازمند نصیحت هستند از وی نقل قول کرده است تا در دنباله توانسته باشد تکرار همان اتهامات زده شده از پس از 22 خرداد 88 را فرموله و رله و نشخوار کرده باشد و این چنین اینان را دراز ومتهم و محکوم شان کرده است:

-" روز پنج شنبه هفته گذشته-19/12/89- در ديدار اعضاي محترم مجلس خبرگان با رهبرمعظم انقلاب، بيشترين تأكيد و توصيه آقا به پرهيز از توهين و هتك حرمت اختصاص داشت. در اين نشست، اگرچه خبرگان رهبري افراد حاضر در جلسه بودند ولي آنان در اين بخش از بيانات رهبرمعظم انقلاب، مخاطب اصلي نبودند- و يا كمتر بودند- بلكه توصيه همراه با ملامت و نگراني آقا به افراد يا جرياناتي بود كه اين روزها، به هر علت و از جمله، علل ياد شده در بند اول اين يادداشت، در چالش با مخالفان، اندازه نگاه نمي دارند و نه فقط دامن خود به گناه مي آلايند، بلكه اين «تهمت و افتراء و فحاشي و هتاكي و شكستن حرمت ها» را به قول ايشان، مانند يك بيماري مسري در فضاي سياسي و اجتماعي كشور منتشر مي كنند و «اعصاب جامعه و آرامش مردم» را برهم مي زنند و بديهي است در قبال اين ناهنجاري، چه ناشي از فريب نفوذي ها باشد و چه برخاسته از كم بصيرتي خويش، گناهكار و مسئولند. از آنجا كه حضرت آقا، ولي امر مسلمين و اطاعت از ايشان واجب عيني است، به نظر مي رسد، تنها اشاره ايشان نيز كافي بوده و هست تا آنچه نگراني و هشدار ايشان را در پي داشته است تكرار شدني نباشد، مخصوصاً آن كه افراد مورد خطاب رهبرمعظم انقلاب، اندك و كم شمارند و اين شمار اندك نيز، توصيه حضرتش را به گوش جان مي خرند و چنانچه پاي نفوذي ها و يا برخي جريانات منحرف در ميان باشد، به يقين وقتي «خطا» كنندگان به خطاي خويش پي برده و پا پس مي كشند، «خط» دهندگان، زمينه اي براي حضور در ميدان فريب ندارند.رهبر معظم انقلاب در بيانات روز پنج شنبه خود، مخاطبان ديگري هم داشتند كه با بلندنظري از آنان با عنوان «بزرگان» و «پيران» ياد فرمودند. «من به بزرگان هم نصيحتي بكنم. اين نصيحت به جوان ها بود، پيرها هم محتاج نصيحت اند. آنها هم بايد توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثير خبرهاي دروغ قرار نگرفتن، اين هم وظيفه است» اين بخش از بيانات رهبر معظم انقلاب «حديث مفصل» ديگري است كه پرداختي جداگانه مي طلبد و بندهاي بعدي اشاره اي گذرا به نمونه هايي از آن نيز دارد. بعد از بيانات روز پنج شنبه آقا، برخي از خواص، توصيه و هشدار ايشان درباره پرهيز از اهانت و هتك حرمت را به گونه اي تفسير و تحليل كردند كه انگار وطن فروشي و جنايت بزرگي نظير فتنه 88 وجود خارجي نداشته است و همه كساني كه طي 18 ماه گذشته در مقابل فتنه مشترك آمريكا، اسرائيل، انگليس و تمامي دشمنان خارجي و دنباله هاي داخلي آنها يعني ائتلاف آشكار منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، كومه له، دموكرات، عبدالمالك ريگي، پژاك، كلان سرمايه داران حرامخوار، دزدان بيت المال، شيوخ سرسپرده و عياش منطقه و... با ايثار جان و مال ايستاده بودند، افراد بي بصيرتي بوده و راه به خطا رفته اند!
ترديدي نيست كه در يكي از تظاهرات بعد از نماز جمعه تهران و در جريان محكوميت توطئه شكست خورده آمريكايي- اسرائيلي روز 25 بهمن، برخي از شعارها، مصداق بارز «هتك حرمت» و توهين و اهانت بوده است ولي اولاً؛ مگر چه تعداد از مردم آن شعارها را سر داده بودند؟ "

در ادامه سر بازجو حسین شریعتمداری از موضع چماق و هویج که شیوه ی بازجویی است منتقدان ِ فحاشان و هتاکات و حرمت و قانون شکنان را مورد خطاب قرار داده است . البته شامل مدعیان اصول گران و حتی اعضای سیرک مجمع خبر گان هم می شود . سپس از موضع امرانه و پرسگشری بازجویانه که بطور کیفرخواست فرموله شده تکراری علیه رقبا می باشد. ناگفته نماند که در پایان ترکش این اتهامات گریبانگیر رقبای منتقد اصول گرا راهم گرفته است بالاخره تأکید کرده است که چرا اینان چنین موافعی مقابل فتنه گران بر انداز در 18 ماه گذشته اتخاذ نکرده اند:

"از اين زاويه هم شايسته بوده و هست كه چنانچه «بزرگان» عزيز و محترم قصد استناد به بيانات رهبر معظم انقلاب را دارند- كه دارند- از انتقادها، مخالفت ها و نقدها و اعتراض هاي به حق و مستند مردم نسبت به فتنه گران و حاميان آشكار و پنهان آنها نيز قدرداني كنند، ولي متاسفانه در مواردي ديده شده و مي شود كه نه فقط زبان به قدرداني و تشكر نگشوده اند، بلكه از كنار اينهمه ايثار و فداكاري و بصيرت مثال زدني و كم نظير مردم بي اعتناء عبور كرده اند. برخي از كساني كه طي 18 ماه گذشته در مقابل فتنه و جريانات فاسد و ضد انقلاب داخلي و خارجي سكوت كرده بودند، بعد از بيانات اخير رهبر معظم انقلاب، به گونه اي از «غيرت و اخلاق اسلامي» دم مي زنند و درباره گلايه به حق و توام با ملامت آقا نسبت به برخي از هتك حرمت ها فرياد «وا اسلاما» و «وا اخلاقا»! سر مي دهند كه اولا؛ انگار نه انگار، ملامت حضرت آقا فقط متوجه تعدادي اندك و كم شمار بوده است نه توده هاي عظيم مردم كه شجاعانه و هوشمندانه در برابر فتنه 88 ايستاده و خواب خوش دشمن را به كابوس بدل كرده اند و ثانيا؛ معلوم نيست اگر آنگونه كه ادعا مي كنند، دلشوره اسلام و انقلاب و اخلاق اسلامي را دارند، چرا طي 18 ماه گذشته در مقابل هتك حرمت نسبت به ساحت مقدس امام حسين(ع)، نفي وجود مبارك امام زمان(عج)، اهانت به حضرت امام(ره)، آتش زدن مسجد، حمايت آشكار فتنه گران از اسرائيل در روز قدس، شعار آنان به نفع آمريكا در روز مبارزه با استكبار جهاني، پيروي بي چون و چرا از دستورالعمل ديكته شده بيروني، همراهي آشكار با منافقين، بهايي ها و... «اسلام» و «اخلاق اسلامي» را در خطر نديدند؟! و اگر احساس خطر كرده بودند، چرا فريادي به اعتراض برنياوردند؟! بلكه در پاره اي از موارد با سكوت خود، از فتنه گران حمايت نيز كردند. همراهي آشكار با جريان فتنه كه جاي خود دارد!سربازجو پس از تفسیرکردن گفته هایولی وقیح که نوعی غلط گیریاملایی و بر جسته کردن کلمات فغلط که بعنوان جریمه می بایست آنقدراز روی آنبنویسد تا این کلمات را آنچنانیاد بگیرد که دیگر تکرار نشود که بهاحتمال زیاد ر نطق های دیکته شده به ولی وقیح د آینده جبرانمی کند و بطورشفاف اعتراف می کند که منظور از مخاطبان وی چه کسان یا جریانی بوده اند . بالاخره در پایان اصول گرایان غیر سنتی را که با پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت وی به خصوص رحیم مشایی و باند وی دارند را این چنین بر زیر تیغ تهدید اتهام و توهین گرفته و متهم کرده که دارای دیدگاه و نظرات مشابه ی فتنه گران دارند:بالاخره، هرچند در اين باره گفتني هاي ديگري نيز هست ولي مي گذاريم و مي گذريم و تنها اشاره به نكته اي را در خاتمه وجيزه پيش روي، ضروري مي دانيم و آن، اين كه برخي از «هتك حرمت»ها- با تحريك و به فريب- از سوي جريان منحرف و حاشيه سازي صورت مي پذيرد كه اگرچه تابلوي خودي برافراشته است ولي با اندك توجه و دقت در بينش و منش اين جريان به آساني مي توان ديد كه در بسياري از موارد، ديدگاه و نظراتي مشابه فتنه گران دارد، و بعيد نيست كه از طريق اينگونه جنجال آفريني ها در پي انحراف افكار عمومي و مخصوصا توده هاي عظيم حزب الله از هويت خود باشد. اين جريان از امكانات مادي فراواني برخوردار است و نشريات و سايت ها و وبلاگ هاي متعددي را در اختيار گرفته است. برخي از مواضع و عملكردهاي اين جريان منحرف كمترين همخواني با خط حزب الله ندارد، و از اين طريق قابل شناسايي است. يكي از ترفندهاي جريان ياد شده انتقال معيارهاي اصيل از ميدان هاي قابل ارزيابي به ميدان هاي غيرقابل ارزيابي است. درباره اين جريان گفتني هاي ديگري نيز هست كه احتمال پيوند پنهان آن با كانون فتنه را قوت مي بخشد."

در خاتمه اینکه مشخص است که خراطی کردن رفسنجانی از رأس سیرک خبرگان رهبری نه اینکه برای ولی وقیح و پاسداران کودتاگر مشکل گشانیست،بلکه مشکل آفرین است . چونکه مهر تأئید و برنظر مخالفین صحت گذاشته شد که درگرد وخاک های فضای حماسه سازی دوم خرداد 76 که ادعای اصلاح طلبی رایج و مد شد.هشدار دادند که این رژیم ضدبشری قرون وسطایی هر گز اصلاح وتغییر پذیرنمی باشد چونکه هر گز از افعی کبوتر زائیده نمی شود . بنابراین برای خوشباوران که مست ناشی از پیروزی و قدرت بودند. پس چون گوش شنوایی نداشتند بنابراین برای شان زمان لازم بود تا تا که شنوایی اینان فعال شود و قادر به شنیدن شوند . جرقه ای که در سوم تیر 84 زده شد منجر شد که چرت شان پاره شود و از خواب عمیق بیدار شوند و آنتن گوش شان حساس گردد . درادامه ی انفجار 22 خرداد 88 نه چرت که پرده ی گو ش شان را پاره نمود و پژواک خطر را بد جوری شنیدند و هزینه ای هم برایش پرداختند. البته ترکش صدای انفجاری آن در 17 اسفند با حذف رفسنجانی بیشتر شنیده شد . بهر حال یکی از اهداف این برکناری ضمینه سازی تصفیه در نامزدی یا از صندوق های مار گیری بیرون در آمدن ازنمایش خیمه شب بازی انتخابات –انتصابات – تقلبات بازار مکاره ی نهم است که از هم اکنون از سوی شورای نگهبان و وزارت کشور کلید اتهام جریان براندازفتنه گر و عدم حق حضورشان زده شده است و سربازجو شریعتمداری هم بهمین اتهام اشاره کرده است فراموش نشود که برای ا بهام آفرینی که چون نیاز به بخشی از جریان مغلوب بعنوان سیاهی لشکر هست که باید به بازی گرفته شود تا امکان رأی و حماسه سازی و تقلبات گسترده وجود داشته باشد . زمینه ی این نمایش مصحک در سخنان چند پهلوی ولی وقیح در حضور دیدار سیرک مجمع خبرگان آخوندی اشاره نمود. بنا براین برای اینکه سربازجو حسین شریعتمداری توطئه ی مشترک این بخش مدعیان اصلاح طلبان را خنثی سازد که حداقل چشم به حضور قبضه کردن چند کرسی دربازار مکاره ی نهم چشم دوخته اند و این هدف باتوافق و همکاری رقبای منتقداصول گرایان دولت اهداف شان را دنبال می شود . لذا منظور سر باز جو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری از فتنه گر نامیدن اصول گرایان که متهم شان کرده مشابه فتنه گرایان رقیب می باشند. همان منتقدین دولت است. ضمن این که این چنین پاسخ هم به محمدرضا باهنر داده است . زیرا که وی عضو فعال باند مافیایی انگلیسی عسگر اولادی است . همچنین عضو فعال بازار مکاره هشتم می باشد که تازگی درسخنرانی خود در بین جوانان حزب مؤتلفه ی عسگر اولادی هشدار داده است که در آینده ما بافتنه گران درون اصول گرایان مواجه می باشیم و افزوده که اینان اصول گرا نمی باشند بلکه خودشان را درون اصول گرایان در دولت جازده اند . البته منظورازاین فتنه گران نفوذی درون اصول گرایان همان باند پا سدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی و حامی شان می باشد . از سوی دیگر عسگر اولادی هم از ولی وقیح نقل قول کرده است که وی معتقد است اصول گرایان یک لیست مشترک دهند و نظری هم برعدم حضور اصلاح طلبان در این نمایش خیمه شب بازی ندارد که به معنی این است آنان که رهبر و قانون اساسی را قبول دارند حضورشان بلامانع است که اشاره شد این اصلاح طلبان کیستند؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/891222/2.htm#other200!

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 22 اسفند ماه سال 1389

نشانه را جابه جا نكنيد ! (يادداشت روز)