گزیده خبر های 4 فروردین 90 قسمت - 2

سروري در گفت‌وگو با فارس:برپايي جشن جهاني نوروز بايد بستري براي صدور انقلاب اسلامي باشد.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه برپايي جشن جهاني نوروز بايد بستري براي انتقال و صدور پيام انقلاب اسلامي باشد، گفت: مسئولان كشورمان مي‌توانند با استفاده درست از ظرفيت نوروز در جهت ايجاد تعامل و همبستگي ميان ملل منطقه استفاده كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001040512

پرویز سروری مسئول سابق بسیج است که یکی از دست اندر کاران ماستمالی کردن پرونده ی مجرمان اصلی بازداشتگاه کهریزک دربازار مکاره است . البته حامی دولت نامشروع دهم و سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . اما اکنون از موضع فرار به جلو و برای خنثی کردن منتقدان بر گزاری جشن نروزی تخت جمشید و توجیه نمودنش دست به شیوه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز زده است و اعتراف به صدور این سیاست مداخله گری در امور کشور های همسایه و منطقه در پوشش نوروز نموده است.

برپايي جشن جهاني نوروز بايد بستري براي انتقال و صدور پيام انقلاب اسلامي باشد، خاطرنشان كرد: حضور مقامات كشورها در ايران نيز مي‌تواند راهكار خوبي براي مقابله با پروژه ايران هراسي آمريكا باشد. نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آمريكا 32 سال است كه قصد دارد ايران اسلامي را در منطقه منزوي كند، اما برپايي جشن جهاني نوروز و حضور مقامات كشورهاي منطقه بايد اين تهديد را به فرصت تبديل كرده و نشان دهد كه اقداماتي همچون تحريم نمي‌تواند جلوي پيشرفت‌هاي ملت ايران را بگيرد.


حضور رهبران پنج کشور در جشن جهانی نوروز قطعی شد.برگزاری جشن جهانی نوروز در سایه انتقادات

http://www.fararu.com/vdcgq79u.ak9qz4prra.html

این خبر ادامه ی گزارش خبر قبلی می باشد . از طرف دیگر با این وجود اینکه تعداد رؤسای جمهوری که قبلاً بیش از 10 نفر اعلام شده بود . اکنون بدلیل انتقادات این جشن نوروزی به 5 رئیس جمهور کاهش داده شده است . از سوی دیگر به جای برگزاری این جشن در تخت جمشید در شیراز به تهران منتقل شده است تا با دیدار رؤسا و مقامات دعوت شده در این جشن تشریفاتی – نمایشی – تبلیغاتی بالاجبار با ولی وقیح داشته باشند به امید آنکه با روضه ی دیکته شده که وی برای شان می خواند سبب برون رفت از بحران عدم مشروعیت و انزوای منطقه ای و جهانی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شود.

فرارو- مدير كل امور بين‌الملل جشن جهاني نوروز از قطعي شدن حضور روساي جمهور پنج كشور تاجيكستان، افغانستان، تركمنستان، ارمنستان و عراق تا اين لحظه خبر داد. این در حالی است که انتقادات شدید از سوی اصولگرایان به برگزاری این جشن صورت گرفت.به گزارش فرارو، محمد رضا فرقاني در خصوص حضور سران كشورهاي مختلف در جشن جهاني نوروز اظهار داشت: «تا اين لحظه حضور سران كشورهاي تاجيكستان، افغانستان، تركمنستان، ارمنستان و عراق در سطح روساي جمهور، قرقيزستان در سطح معاون نخست وزير، قطر در سطح وليعهد، عمان در سطح وزير امور خارجه و يكي از مقامات كشور آذربايجان در جشن جهاني نوروز قطعي شده استمدير كل امور بين‌الملل جشن جهاني نوروز همچنين درباره برنامه‌هاي جشن جهاني نوروز گفت: «ملاقات سران كشورهاي اسلامي با رهبر معظم انقلاب، برگزاري اجلاس در تالار وحدت و سخنراني سران اين كشورها پيرامون نوروز، ملاقات‌هاي گسترده سران كشورهاي شركت كننده در جشن جهاني نوروز با رئيس جمهوري اسلامي ايران، تصويب بيانيه اين گردهمايي و افتتاح دبيرخانه بزرگداشت نوروز در تهران از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي اين اجلاس استجابه جایی از شیراز به تهرانجشن باشکوه نوروز سال نود که گفته می‌شد در شیراز و در تخت جمشید، با حضور سران کشورهای همسایه برگزار خواهد شد، در آخرین دقایق سال گذشته موضوع بحث وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و او عنوان کرد که تهران میزبان جشن نوروز 90 خواهد بود و نه شیراز

156كشته و 1781مجروح در حوادث رانندگی نوروز

http://www.fararu.com/vdca6an0.49n6y15kk4.html

چرا هزینه های سفر های بی خاصیت ولی بس پر هزینه ی خارجی و استانی پاسدار گماشته احمدی نژاد و هیأت همراه و دولت همچنین با هزینه ی برگزاری سیمینا رها و همایش ها و نمایش ها و جشن ها از جمله جشن نوروزی صرف جاده سازی کشور نمی شود تا که مسافران نوروزی بکام مرگ جاده های مرگ آفرین فرستاده نشوند که رتبه دار اول جهانی مرگ و میر است و این سفر های شهروندان ایرانی تبدیل به مراسم عزا ودر جاده ها اسیر برف و سر ما و... سایر محدویت ها نشود؟

غافلگیری مسافران نوروزی در اردبیل

http://www.fardanews.com/fa/news

این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد . ضمن اینکه این مسافران چه فرقی به آنانی دارند که به خارج رفته اند ؟ مشروط بر اینکه چگونه دستگاه هو اشناسی رژیم ضد بشری که ادعای تسخیر فضا دارد همچون سایر کشور هاقادر به پیش بینی وضعیت هوا برای روز های هفته نمی باشد تا که مسافران بیچاره این چنین در جاده ها غافلگیر نشوند؟

تغییر هوا و بارش برف در این فصل سال علاوه بر احتمال خسارت به محصولات کشاورزی به خصوص تولیدات باغی، هم اکنون موجب غافلگیری مسافران نوروزی در استان شده و آنها را با دردسرهای زیادی مواجه کرده است مهر: بارش سنگین برف و برودت محسوس هوا که از دیشب در اردبیل آغاز شده بود، هم اکنون سراسر این استان را فرا گرفته و تردد در محورهای مواصلاتی را کند کرده است. شهروندان این استان که طی چند روز گذشته هوای بهاری، صاف و آفتابی توام با افزایش دما را شاهد بودند، از دیشب با تغییر ناگهانی دما، بارش برف و برودت شدید هوا را تجربه کردند

هاشمی رفسنجانی به شمال رفت

این اقدام رفسنجانی که با کمک ناطق نوری انجام شده است از روی یأس و واکنش انفعالی پس از جراحی کردن از رأس سیرک مجمع خبر گان آخوندی می باشد .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد مازندران شد و از دانشگاه آزاد نور بازدید کردمهر: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه سه شنبه دوم فروردین ماه وارد مازندران شد و از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور بازدید کرداحمد ناطق نوری، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد منطقه هاشمی را در این سفر همراهی کردندگفته می شود هاشمی، در این سفر که جنبه غیررسمی داشته، قرار است از چند واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد مازندران نظیر آمل و بابل نیز بازدید کندهاشمی رفسنجانی اواخر سال 89 جهت افتتاح چند پروژه دانشگاه آزاد بابل به مازندران نیز سفر کرده بود.

بازار شب عید مملو از میوه های وارداتی غیر قانونی

اکنون بدلیل اینکه کودتاگران در بحران وبن بست فرو رفته نیاز به حمایت ترکیه می باشند . بنا براین سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن که همراه با باج های کلان اقتصادی و گازی به تر کیه است . به نظر می رسد که کافی نمی باشد که واردات میوه آنهم بطور غیرقانونی از ترکیه هم افزوده شده است تا که شب عید به جای عرضه ی میوه های ذخیره و انبار شده ی محصولات تولید کشاورزی داخلی را میوه های وارداتی ترکیه پر نماید . البته فراموش نشود که از این طریق پول هنگفتی هم توی کیسه ی انگل ها و واسطه های اقتصادی حامی دولت می رود و صد البته که دود نیز بر توی کشاورزان و باغداران تولید کنندگان میوه های ایرانی می رود.

برگزاری مهر ـ گروه اقتصادی: در حالی که تمام نیاز شب عید به میوه از سوی کشاورزان داخلی تامین شده است خرده فروشی های شهر تهران در سه روز گذشته مملو از میوه های وارداتی بود.به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه براساس قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی، صدور مجوز واردات محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده اما در طول مدتی که این قانون به اجرا درآمده بخش کشاورزی با چالش ها و موضع گیری های گوناگونی روبروشد.عرضه پرتقال های ترکیه ای در بازارموضوع تامین بازار شب عید و استفاده از میوه های ذخیره سازی شده چند سالی است به شدت پیگیری می شود و امسال هم این موضوع با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد اما پس از عرضه میوه در خرده فروشی ها مردم به جای میوه های داخلی با میوه های وارداتی روبرو شدند.براساس این گزارش میوه های وارداتی که اغلب از کشور ترکیه بودند در تمامی خرده فروشی های شهر تهران به وفور یافت می شوند. این در حالی است که در سال گذشته بیش از 4 میلیون تن مرکبات در کشور تولید شد و نیاز شب عید هم هرساله 30 تا 40 هزار تن اعلام می شود.باوجودیکه براساس قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی، واردات محصولات کشاورزی که به اندازه نیاز در کشور تولید می شود ممنوع است اما این قانون در اجرا با مشکلاتی مواجه شده که آینده تولید کشاورزی را با مشکلات زیادی روبرو می کند

نظر "گل" درباره احتمال سرایت ناآرامی‌ های خاورمیانه به ایران

http://www.fararu.com/vdcjvoea.uqevtzsffu.html

رئیس جمهور ترکیه بدلیل منافع کلانی که از سوی حاکمان رژیم ضد بشری ایران نصیب شان شده است که ناشی از سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن حاکمان تهران می باشد. این منافع آنقدر زیاد است نموده رئیس جمهور ترکیه را مجور به هذیان و وارونه گویی عمدی کرده است . ضمن اینکه توهین به مردم مصر کرده است که گویا مصر سابقه ی تاریخی فرهنگ و تاریخ و تمدن بیشتر از ایران ندارد که مردمش دست به قیام علیه ی دیکتاتور مصر حسنی مبارک زدند . مشروط بر اینکه گویا در ایران بد ترین نوع دیکتاتور ی زیر پوشش دین نه در ایران ومنطقه که در جهان نمی باشد و مردم ناراضی ایران که دست به تظاهرات های ضد حکومتی می زنند و مرگ علیه ی دیکتاتور فریاد می زنند عاری از فرهنگ و تاریخ و تمدن می باشند و ارگان های سرکوبگر که وحشیانه ی معترضان را سر کوب می کنند. این اقدام ضد انسانی شان نه نشانه ی وحشت، بلکه قدرت حاکمان دین فروش و عوامفریب کودتا گر می باشد؟
'
عبدالله گل' رييس جمهوري تركيه روز چهارشنبه در خصوص ادعاي احتمال سرايت ناآراميهاي خاورميانه و آفريقا به ايران گفت: ايران با تاريخ تمدن و فرهنگ عميق خود قدرتمندترين كشور منطقه است و ساختار سياسي بسيار متفاوتي با كشورهاي دچار آشوب دارد. به گزارش ايرنا، عبدالله گل اين مطلب را در فرودگاه استانبول و پيش از حركت به گانا در پاسخ به اين سووال كه، 'تحليل هايي در رسانه ها و محافل سياسي در خصوص احتمال تاثير دومينو شروع شده در منطقه به ايران و اينكه آخرين حلقه اين ناآراميها ايران است'، عنوان كرد. وي گفت: 'نمي تواند چنين چيزي را تاييد كند، چرا كه ايران قدرتمند ترين كشور منطقه است. تاريخ، فرهنگ و تمدن بزرگي دارد. داراي علم و ساختار ويژه و متفاوتي است و نبايد فراموش كرد در حالي كه در 30 و 40 سال گذشته در آفريقا يك نفر بر سر قدرت بود، در ايران انتخابات زيادي برگزار شده و حداقل 6 - 5 رييس جمهور در ايران انتخاب شدند. وي با تاكيد بر اين كه ايران بسيار متفاوت تر از آن است كه برخي مي پندارند، به برخي كساني كه قصد دارند به بحرانهاي فعلي در منطقه رنگ و لعاب درگيري هاي مذهبي بدهند، اشاره كرد و افزود: مهمترين مساله اين است كه دنياي اسلام نبايد به سوي درگيري مذهبي كشانده شود. كساني كه چنين بي بصيرتي از خود نشان دهند هم مردم خود را به خطر انداخته و هم منابع خود را از بين خواهند برد. لذا براين باورم كه هيچگاه چنين بي بصيرتي نشان داده نخواهد شد. تمامي كشورها و تمامي رهبران به اندازه كافي از تاريخ درس عبرت گرفته اند. عبدالله گل امروز در راس هياتي براي انجام يك سفر دوره اي به كشورهاي گانا و گابن عازم اين كشورها شد.

ترکیه محموله 'غیرقانونی' ایران را ضبط کرد

موضع گیری رئیس جمهور ترکیه که در خبرقبلی گزارش آن بازتاب داده شد . مرتبط با این خبر است که می بایست رئیس جمهور تر کیه طوری موضع گیری کند که تعادل نسبی میان اقدامات ترکیه و منافع کلانش با رژیم ضد بشری نا مشروع ایران وجود داشته باشد.. در صورتیکه این خبر هر گز نمی تواند خوشآیند حاکمان تهرا ن باشد که بشدت نیاز به بحران و ناامن کردن هرچه بیشتر منطقه د ارند . چونکه تلاش می کنند که با امن و بی ثبات کردن منطقه روزنه یا پنجره ای برای شان گشوده شود تا که امکان مقطعی عبور از بحرا ن ها وبن بست مرگ بار برای شان مهیا گردد..

بی بی سی : ترکیه اعلام کرده است که محموله یک هواپیمای ایرانی را که به مقصد سوریه در حرکت بوده، به دلیل نقض تحریم های سازمان ملل متحد، ضبط کرده است.وزارت امور خارجه ترکیه جزئیاتی درباره محتوای محموله این هواپیما اعلام نکرده است اما براساس تحریم های وضع شده بر ایران، این کشور اجازه صادرات اسلحه ندارد.هواپیمای ایرانی روز شنبه ۲۹ اسفند (۲۰ مارس) وادار به فرود در فرودگاه دیاربکر در جنوب شرقی ترکیه شد.رسانه های ترکیه اعلام کردند که مقامات ذیربط به حمل تسلیحات یا موادی که در ساخت بمب از آن استفاده می شود توسط این هواپیما ظنین شده بودند. به گفته این رسانه ها بعد از بازرسی معلوم شده است که محموله این هواپیما شامل پرتاب کننده راکت، خمپاره، مسلسل کلاشنیکف و مهمات بوده است.دولت ترکیه رسماً درباره جزییات محموله هواپیمای ایران اطلاعاتی منتشر نکرده اما در بیانیه ای اعلام کرد: " در جریان بازرسی معمول، کالاهایی در هواپیما پیدا شد که براساس تحریم های وضع شده علیه ایران توسط سازمان ملل متحد غیرقانونی اعلام شده است و این کالاها ضبط شده است."خبرگزاری آناتولی، خبرگزاری رسمی دولت ترکیه اعلام کرده بود که هفت نفر از خدمه پرواز بازداشت شده اند اما احمد داوود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه هرگونه بازداشت در این باره را تکذیب کرد.دولت ترکیه اعلام کرده که هواپیما شب سه شنبه ۲ فروردین (۲۲ مارس) پس از ضبط محموله اش، به ایران بازگشته است.این دومین هواپیمای ایرانی است که در فاصله یک هفته در ترکیه بازرسی می شود.سه شنبه ۲۴ اسفند (۱۵ مارس) هم یک هواپیمای ایرانی با روشی مشابه در فرودگاه دیاربکر بازرسی شد، اما پس از آن که یک گروه تجسس متخصص در یافتن مواد شیمیایی، بیولوژیکی، رادیو اکتیو و هسته ای، هواپیما را جستجو کرد و هیچ کالای غیرمجازی نیافت، به هواپیما اجازه پرواز داده شد.مشخص نیست که چه سازمان یا کشوری تقاضا کرده است که این بازرسی ها انجام شود. برخی رسانه های ترکیه اعلام کرده اند که این بازرسی ها به درخواست سازمان ملل متحد انجام گرفته است و برخی آمریکا را متقاضی این بازرسی ها اعلام کرده اند.علاوه بر تحریم صادرات اسلحه، شورای امنیت سازمان ملل متحد تا کنون با صدور چند قطعنامه از ایران خواسته است که غنی سازی اورانیوم و فعالیت های مرتبط با آن را متوقف کند، اما ایران این فعالیت ها را حق خود می داند و درخواست شورای امنیت را رد می کند.

افزایش شمار کشته‌شدگان در اعتراضات سوریه + فیلم و عکس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30481

این لینک فیلم ضمیمه شده که مورد به تظاهر کنندگان در جلوی وزارت کشور سوریه می باشد که مورد سرکوب و ضرب وشتم واقع می شدند . سپس از سوی نیروهای امنیتی سوریه باز داشت شدند بر اساس خبر گزاری دروغ پردازان پاسدازان فارس جزو تحریک شدگان پیامک های ارسالی از سوی اسرائیل می باشند ! !

رادیو فردا : بنا بر گزارش‌ها، مأموران پلیس سوریه، شب و روز چهارشنبه با حمله به محله‌ای در شهر درعا، دست کم ۱۵ تن از معترضان ضد دولتی، ازجمله یک دختر ۱۱ ساله را کشته‌اند.

امام جمعه خرم آباد:برنامه تهاجمی دشمن به چایخانه های شهر كشیده شده!

آخر آخوند جماعت حوزوی و حکومتی که اعتیاد به مفت خوری و هذیان گویی و تملق و چاپلوسی و مرثیه خوانی دارد . البته آشنایی و تجربه و سرکارش با آتش منقل و دود بسیار زیاد می باشد . چه می داند که جنگ سرد و گرم و سفت و شل و نرم چیست که چون این رویز ها مد شده است و از ولی وقیح گرفته تا سایر مسئولان به خصوص پاسداران کودتا گر همه جا مطرح می شود که نوعی پوش استتاری برای سیاست توجیه خفقان رعب و و حشت و سانسور در جامعه می باشد. لذا از بس اصطلاح جنگ نرم رایج و تکرار شده این آخوند امام جمعه ی خرم آبادهم طوطی وار به این موضوع اشاره کرده و اخطار داده است گه بدلیل تساهل و تسامح با شبیخون فرهنگی دشمن موجب شده تا ادامه ی جنگ نرمش به قهوه خانه های خرم آباد کشید شده است.

صداقت نیوز، sedaghatnews: به گزارش شبكه خبری صداقت، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت : اینكه می بینیم امروز برنامه تهاجمی دشمن به قهوه خانه ها و چایخانه های شهر خرم آباد نیز كشیده شده بیانگر یك برنامه حساب شده و پیچیده دشمن ضد مكتب تشیع و معنویت می باشد.حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی به كارگیری سیاست تساهل و تسامح در مقابله با تهاجم نرم دشمن را اشتباه خواند و گفت :متاسفانه به دلیل كوتاهی برخی دستگاههای اجرایی در عمل به وظیفه قانونی خود شاهد گسترش اینگونه فعالیت ها در سطح جامعه هستیم .امام جمعه خرم آباد در ادامه تاكید كرد: فعالیت فرقه ها نحله های انحرافی در استان به ویژه در خرم آباد به یك دغدغه نگران كننده تبدیل شده كه باید جلوی آن گرفته شود.وی افزود: متاسفانه لرستان بیش ازسایر استانهای كشور مورد تهاجم فرقه های انحرافی قرار گرفته است. حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی اظهار داشت : دشمن به همان میزانی كه انقلاب اسلامی ایران پیشرفت می كند، فعالیت خود را گسترش داده و با راه اندازی جریان های انحرافی برنامه ریزی شده، سعی در مقابله فرهنگی با این انقلاب دارد.نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: دشمن در قالب جنگ نرم اعتقادات و معنویت مردم ایران را نشانه گرفته و هدف دشمن نابودی اسلام و آسیب رساندن به وحدت و اقتدار ملی است كه باید با برنامه ریزی و گسترش فعالیت های مذهبی درجامعه ، جلوی این تهاجم را گرفت.

رد رشوه بسیج توسط خانواده شهید صانع ژاله

از اقدام کثیف شهید دزدی و تغییر هویت ساختگی بسیجی ساختن و برادر شهید را بدلیل روشنگری زندانی کردن تا تهدید رسواتر و پلید تر خریدن اعضای خانواده شهید از سوی سازمان بسیج که مجرم و قاتل و شهید دزد و هویت ساز می باشد . چونکه با پاسخ منفی و خنثی شدن توطئه مواجه شده اند . پس دست به تهدید برادر شهید زندانی بهسرنوشت براد شهیدش روی آورده اند

میزان: پدر شهید ۲۵ بهمن بعد از شهادت پسرش حق السکوت ۷۵ ملیونی بسیج را رد کرده است.گزارشهای رسیده به «میزان خبر» حاکی از آن است که دو تن از مسئولین بسیج غرب کشور، بعد از شهادت صانع ژاله در تظاهرات ۲۵ بهمن، ۷۵ ملیون پول نقد برای پدر شهید صانع ژاله می‌برند، که این پدر از قبول آن خودداری می‌کند. این اتفاق در زمانی روی داده است که برادر بزرگ‌تر صانع ژاله توسط نهادهای امنیتی بازداشت و در زندان به سر می‌برده است.صانع ژاله دانشجوی تئا‌تر دانشگاه هنر در روز ۲۵ بهمن در تهران به ضرب گلوله مستقیم نیروهای شبه نظامی به شهادت رسید و قانع ژاله پس از ادعای رسانه‌های حکومتی مبنی بر بسیجی بودن برادرش در مصاحبه با رسانه‌ها به تکذیب این موضوع پرداخت و به همین علت بازداشت شد. بنا به این گزارش پس از رد رشوه ۷۵ ملیون تومانی، مسئولین بسیجی به تهدید این پدر پرداختند و از سرنوشت مشابه برادر بزرگ‌تر با صانع ژاله ابراز نگرانی کردند که در جواب پدر صانع ژاله می‌گوید: یک پسرم در راهی که فکر می‌کرد درست است کشته شد و پسر دیگرم هم کاری را کرده که اعتقاد دارد درست است و هر هزینه‌ای را هم می‌پردازد. خانواده‌های شهیدان راهپیمایی‌های اعتراضی بعد از خرداد ۸۸ تحت فشارهای شدید نیروهای امنیتی قرار گرفتند تا به تکذیب خبر شهادت در تظاهرات بپردازند یا در مصاحبه‌هایی فرزندان و عزیزان خود را از حامیان حکومت جلوه دهند وعلیه رهبران جنبش سبز اظهار نظر کنند. در همین راستا سایت‌ها و خبرگزاری‌های نزدیک به حاکمیت بار‌ها به جعل مصاحبه از این خانواده‌ها پرداخته‌اند که با تکذیب ایشان روبرو شده است.