گزیده خبر های 7 فردین – 90 قسمت -2

نظر سنجی جالب مهدی خزعلی در وبلاگش : شخصیت خوب سال چه کسی است ؟
خامنه ای چندتا رای آورده است؟

پیرامون این نظر سنجی محور شخصیت های متفاوت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران که از سوی مهدی خزعلی انجام شده است باید افزود که نظر می رسد این نظر سنجی زیاد هم درست نباشد ، چونکه همراه با ابهام تناقض آمیز است . برای اینکه چطور ولی وقیح که مورد تنفر شدید مردم ایران آنچنان می باشد که هر فرصتی که برای ایرانیان بدست می آید. بلافاصله وارد خیابان شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر می دهند . ضمن اینکه وی پشتیبان پاسدار گماشته ی خود احمدی نژاد است . چطور ولی وقیح دو برابر ضریب نظر سنجی %1 پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . در صورتیکه رأی مشترک این لوطی و عنتر ش با پاسداران کودتاگر باید همین 1% یا کمتر از آن باشد . اگر چنانچه قبول ندارند می توانند در یک انتخابات آزاد شانس به محک آزمایش بگذارند تا صحت و سقم مشخص شود تا رفع ابهام گردد یا بقول معروف رسوا شود هر که در او غش یا خش باشد. از سوی دیگر مگر موضع کروبی تند از موضع موسوی نبوده است به ویژه اینکه موضع این دو نفر در خیلی زمینه ها مشترک بوده است . پس چگونه است که اینقدر در صد نظر سنجی این دو نفر هم فاصله دارن؟ مهمتر اینکه مشخص نشده است که چرا 3شخصیت معروف و جنجالی رفسنجانی و خاتمی و جنتی در این لیست نظر سنجی گنجانیده نشده است؟!

دکتر مهدی خزعلی در وبلاگ خود دست به یک نظر سنجی زده است. در این نظر سنجی وی 10 تن از شخصیتهای ابران را آورده و از خوانندگان خود خواسته است که شخصیت خوب سال را انتخاب کنند. نتیجه این نظر سنجی را در سمت چپ صفحه ملاحظه میکنيد : از میان 11289 کاربری که تاکنون رای داده اند فقط 266 نفر به خامنه ای رای داده اند!

شورای نگهبان به نمايندگان مجلس در مورد ديدارهای نوروزی هشدار داد:
با افراد ضدانقلاب ملاقات نکنید، در انتخابات آتی رد صلاحيت می شوید

این موضع گیری شورای نگهبان که آلت دست ولی وقیح است که اکنون علیه ی بر گزاری مراسم جشن نوروزی تخت جمشید کرده و اخطار تهدید آمیز رد صلاحیت کردن رحیم مشایی داده است. ادامه ی گزارش خبر قبلی و جنگ قدرت داخلی درون مدعیان اصول گرا و افزایش موج انتقادات دیگر در این رابطه می باشد.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص برخی دیدارهای نوروزی هشدار داد. عباسعلی کدخدایی در گفتوگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال «برخی شخصیتها هستند که علی رغم اینکه هنوز هیچ محکمه قضایی، ساختار شکنی آنها را تایید نکرده به عنوان ضد انقلاب خوانده میشوند. آیا ممکن است نمایندگان فعلی مجلس صرفا به خاطر دیدار نوروزی با این اشخاص رد صلاحیت شوند؟» گفت: مردم تکلیف این افراد را مشخص کردهاند. دیگر این افراد در جایگاهی نیستند که بخواهند ادعای برگشت به نظام را داشته باشند. مگر اینکه در چهارچوب قانونی برخورد دیگری شود.وی تصریح کرد: محکومیتی که اینها بین افکار عمومی پیدا کردند به ما اجازه نمیدهد که در شورای نگهبان بتوانیم صلاحیت کسانی که رفتار این افراد را تایید کردند، برای انتخابات آتی احراز کنیم

مرگ مشکوک چند زن زندانی بی دفاع در زندان اوین

چرا زهره الهیان که عضو بازار مکاره ی رژیم فغاشیستی مذهبی تروذریستی ایران است دلسوزی برای مطالبات معرضان انگلیسی می کند و به دولت فخیمه اخطار می کند تا پاسخگوی مطالبات مردم انگلیس باشد . ام در اینگونه موارد که جنایت عریان علیه ی زنان نگون بخت در سیاه چال ها اعمال می شود که زیر چتر مرگ مشکوک ماستمالی می شود . ایشان با قفل بر دهان خود زدن سکوت می نمایند و نه انتقاد نمی کندکه سخنی علیه رژیم قرون وسطایی زن ستیز نمی گوید؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در طی چند هفتۀ اخیر چند نفر از زنان زندانی بند 1 زندان اوین بطرز مشکوکی در گذشته اند.در طی یکماه گذشته حداقل 3 تن از زنان زندانی این بند که آخرین آنها ، زندانی توران تربتی 38 ساله است به طرز مشکوکی در حدود 5 روز پیش در گذشت همچنین زن زندانی دیگری بنام خانم فاطمه عباسی پیش از این در زندان بطور ناگهانی درگذشت. هویت زن زندانی سوم متعاقبا اعلام خواهد شد.از مدتی پیش وضعیت وشرایط زنان زندانی زندان اوین شدیدا به وخامت گراییده است. تعداد زیادی از آنها بیمارهستند و نیاز به درمان دارند با این وجود از خدمات درمانی محرم اند .وضعیت غذایی آنها اسف بار می باشد و مدتها است که گوشت ومرغ و ماهی را از لیست غذایی آنها حذف شده است و اکثر اوقات غذای آنها تخم مرغ و سیب زمینی است.وضعیت بهداشتی زنان زندانی قرون وسطایی است و چیزی به عنوان بهداشت در این بند دیگر معنی و مفهومی ندارد. اکثر زنانی که در بند 1 هستند به اتهام مصرف مواد مخدر بازداشت شده اند . در زندان به آنها داروی متادون با دز بالا داده می شود که باعث اعتیاد آنها شده است .متادون را به زنان زندانی که سن آنها بین 20 الی 40 سال می باشد تجویز می شود .از طرفی دیگر داروی متادن را همراه با مخلوطی از داروهایی دیگر به آنها داده می شود که باعث ایجاد زخم هایی شبیه زخم بستر بر بدن آنهاو حتی باعث مرگ آنها شده است.از طرفی دیگر شایعاتی حاکی از آن است که قرار است زنان زندانی عادی زندان اوین به زندانی در ورامین منتقل شوند.گفته می شود که انتقال آنها قرار است پس از تعطیلات عید نوروز صورت گیرید.

انتقال ۵۰ زندانی اعدامی از زندان قزلحصار به زندان اوین

آیا اقدامات و ادعاهای مضحک و تناقض آمیز تر از این می شود که سران رژیم ضد بشری فاشیشتی مذهبی تروریستی ایران مخترع و مبتکرش می باشند. زیرا از یک سو با تحمیل کردن شرایط خفقان و سانسور و حکومت نظامی و عدم مجوز به حضور تظاهرات مخالفان و نا راضیان و معترضان در اییران که همراه با افزایش اعدام ها برای کنترل فضای انفجاری جامعه می باش.اما از طرف دیگر مدافع آزادی عمل قیام کنند گان معترض علیه ی دیکتا تور های منطقه و کشور های همسایه می شوند تا توجیه و راه فرار برای اینگونه اعمال و اقدامات ضد بشری خود شان باشد؟

روز پنج شنبه، چهارم فروردین ماه، ۵۰ نفر از زندانیان محبوس در زندان قزلحصار کرج، به زندان اوین منتقل شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، گفته می‌شود که این ۵۰ زندانی متهم به راه اندازی شورش در زندان قزلحصار هستند.بنظر میرسد مسئولان، این زندانیان را که دارای حکم اعدام هستند، جهت اجرای حکم به زندان اوین منتقل کرده‌اند.لازم به یادآوری ست در درگیری‌های ۲۴ اسفندماه ۸۹ در واحد ۲و۳ زندان قزلحصار کرج که در پی اعتراض به قصد اجرای حکم اعدام ده زندانی از سوی سایر زندانیان شروع شد، ۱۵۰ تن دچار جراحات جدی به خصوص در اثر استفادهٔ نیروهای گارد زندان از گلوله‌های واقعی شدند که از این تعداد دستکم ۸۰ تن جان باختند. منابع نزدیک به دولت البته ۴۷ کشته و زخمی را آمار این حادثه اعلام کرده‌اند که تفاوت فاحشی با گزارش‌های منابع مستقل دارد.بر اساس گفتهٔ رئیس سازمان زندان‌ها، زندان قزلحصار با داشتن ۲۰ هزار زندانی، که حدود ۱۳ هزار تن از ایشان را محکومان مواد مخدر تشکیل می‌دهند، بزرگ‌ترین زندان کشور به حساب می‌آید.گفتنی ست که پس از این کشتار سازمان عفو بین الملل نیز با انتشار بیانیه‌ای یک تحقیق و تفحص فوری در خصوص این کشته شدگان را ضروری دانست.

سایت محافظه‌کار «الف»: حکومت بی‌آبروی سوریه مورد تائید ایران نیست

به نظر می رسد که وحشت ناشی از قیام های اعتراضی ضد دیکتاتوری منطقه زیاد شده است که موجب دستپاچگی و فرار به جلو شده است . آنگونه که می توان متوجه شد که آش آنقدر شور شده است که موجب اعراض یکی از آشپز باشی ها شده است که عضو فعال بازار مکاره ی هشتم می باشد . زیرا که اینگونه موضع گیری کردن شبیه احمد توکلی گذشته از اینکه دامنه ی جنگ قدرت و اختلافات درون باند های مافیائی کودتا گر حاکم مدعی اصول گرا عریان شده است . از سوی دیگر این چنین فاصله گرفتن و موضع انتقادی آشکار علیه ی هم پیمان رژیم ضد بشری که بیش از 3 دهه تاریخچه دارد از وحشت اوج گیری شعار معترضات نه حزب الله نه ایران سوری است که به معترضان عراقی هم مشابه ی همین شعار اعتراضی سرایت نموده است . ضمن اینکه اینگونه اعتراض یابه حساب روشنگری کردن نوعی خود زنی کردن است که یاد آور داستان تف و تاق و ریش می باشد برای اینکه رژیم کوتا گر نا مشروع حاکم بر ایران نه اینکه ضریب فاشیست و سرکوبگر تر بدنش از رژیم سوریه کمتر نمی باشد که بیشتر هم هست . بنا براین این چنین اعتراف کردن نه توجیه گر سفید سازی پرونده ی ننگین و سیاه حاکمان تهران نمی شود ، بلکه بی پرنسیبی و بی تعهدی نسبت به ه پیمانان قدیمی اش از یک سو وسنگین کردن کارنامه ی بغایت تیره و تار وننگینش می باشد.

سایت «الف» اعلام کرد حکومت سوریه مورد تایید ایران‌ نیست، اعتراض‌ها در این کشور جدی است و در دمشق آزادی بیان وجود ندارد. این سایت در در واکنش به اعتراض مخاطبان خود نسبت به سکوت رسانه‌های جمهوری اسلامی در قبال تحولات سوریه این مطالب را بیان کرده است. «الف» با اعلام اینکه اعتراض‌های مخاطبانش را به حق می‌داند نوشته است: «نزدیکی سوریه با ایران به معنی تایید نوع حکومت آن توسط ما نیست بلکه این نزدیکی بیشتر به دلیل دشمن مشترک {اسراییل} دو کشور است این سایت افزوده که «ایران بدون اینکه نوع حکومت سوریه را تایید کند از فرصت وجود چنین کشوری برای کمک به رزمندگان فلسطینی و لبنانی بهره می‌برد «الف» در ادامه یادداشت خود آورده است: «در سوریه آزادی بیان و رسانه‌ها به شدت محدود است و این کشور از نظر آزادی بیان مانند اکثر حکومت‌های عربی شرایط بسیار بدی دارد.‌ای کاش متحد ما برای ایستادگی علیه اسرائیل، از نظر دموکراسی و حقوق بشر، کشور آبرومندی بود سایت متعلق به احمد توکلی نماینده محافظه‌کار مجلس در ادامه اعتراض‌ها در سوریه را واقعی و جدی دانسته و نوشته است: «سرکوب آزادی بیان و ناآرامی در کشور متحد ما مایه تاسف و قطعا محکوم است این سایت در بخش دیگری از یادداشت خود تلاش کرده که سکوت رسانه‌های جمهوری اسلامی در قبال تحولات سوریه را ناشی از جهت‌گیری رسانه‌های خارجی در خصوص اتفاقات اخیر این کشور معرفی کند. «الف» نوشته از آنجا که رسانه‌های خارجی در برخورد با تحولات ایران، بحرین و یمن عملکرد مناسبی نداشته‌اند بنابراین رسانه‌های جمهوری اسلامی نیز به اخبار و گزارش‌های آن‌ها در خصوص تحولات سوریعه به دیده تردید نگریسته و از نقل خبر از آنها خودداری کرده‌اند. این سایت در عین حال توضیح نداده که جمهوری اسلامی با وجود داشتن چند دفتر خبری در سوریه چرا اقدام به انتشار اخبار و گزارش‌های مستقل در خصوص تحولات اخیر این کشور نکرده است. یادداشت «الف» در شرایطی منتشر می‌شود که برخورد مقام‌های جمهوری اسلامی با تحولات سوریه برخلاف موضع‌گیری‌ آنها در خصوص تحولات سایر کشور‌های عربی بوده است. جمهوری اسلامی همان‌طور که سایت «الف» هم به آن اشار ه کرده، از متحدان نزدیک سوریه به شمار می‌رود و تحولات این کشور را از نزدیک دنبال می‌کندو.