گزیده خبر های 21 اسفند – 89 قسمت -2

عسگر اولادي: موسوي و كروبي در فتنه 25 بهمن مستقيماً از بيگانگان دستور گرفته بودند

http://www.kayhannews.ir/891221/2.htm#other205

باند ما فیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه که سنبل شان لاجوردی قصاب زندان اوین بوده است این فدائیان اسلام تغییر نام داده که در 32 سال گذشته با نفوذ در دستگاه آلوده ی قضایی و وزارت بازرگانی و اتاق اصناف بازرگانی مشغول چپاول و غارتگری بوده است و پیوسته نگاهش نزدیکی به مراکز قدرت برای پیگیری اهداف هر چه بیشتر غارتگری بوده است. اکنون که ستاره ی بخت رقیب و به خصوص رفسنجانی افول کرده و روی به خاموشی گذارده است اینگونه دست به خوشرقصی علیه ی اینان و دلجویی کردن از ولی وقیح نا مشروع و کودتا گران زده است . ضمن اینکه درماندگی و افلاس و در بن بست و بحران قرا رداشتن رژیم کودایی نا مشروع ضد بشر را می رساند که نیاز به خوشرقصی اینگونه عروسک های خیمه شب بازی دارد؟

دبير كل جبهه خط امام و رهبري تأكيد كرد كه جرياناتي را كه موسوي و كروبي در فتنه 25 بهمن هدايت كردند مستقيماً از بيگانگان دستور گرفته بودند.حبيب الله عسگراولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در اجلاس دبيران استاني حزب مؤتلفه اسلامي به تشريح موضوع نفاق و شرايط منافقين براساس آياتي از قرآن كريم پرداخت و گفت: بدترين روش عملي را منافقين انجام مي دهند، چرا كه با تزوير طوري عمل كرده و سخن مي گويند كه باعث مي شوند افراد را به گمراهي بياندازند.

جوان ترین زندانی سیاسی محکوم به 74 ضربه شلاق

برای رژیم ضد بشری که تاریخچه 32 ساله از ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعدام نو جوان دارد از سوی دیگر بیشماران دانش آموزان نوجوان رابعنوان یکبار مصرفان راهی میادین جنگ و مین پاک کنی به کام مرگ فرستاده است .بنابراین حکم شلاق صادر کردن همراه بازندان برای جوان 19 ساله ه موضوعی عادی برای آدم کشان حرفه ای است که در مسند قاضی در دستگاه آلوده به ظلم و ساد و رشوه و تبعیض قضائیه نشسته اند

ندای سبز آزادی: زندان اوین هر از چند گاهی شاهد زندانی شدن جوانان زیر بیست سال فعال در جنبش سبز بوده است. زندان و شلاق مجازات جوانان زیر بیست سال معترض بوده است. در این میان برخورد و بازداشت جوانان نسل هفتاد قابل توجه است بنا بر گزارش منابع حقوق بشری ، هانی محمد زاده دانشجوی نوزده ساله رشته اقتصاد دانشگاه بهشتی متولد تابستان سال هفتاد و جوان ترین زندانی سیاسی حاضر در زندان اوین است که از آبان ماه سال گذشته در حال گذران دوران محکومیت خود در بند 350 است. محمد زاده که بهمن ماه 88 به دنبال اعتراضات دانشجویان بهشتی بازداشت شد از سوی قاضی پیرعباس به تحمل 9 ماه حبس و 84 ضربه شلاق محکوم شد. این حکم در نهایت در تجدید نظر به شش ماه حبس و 74 ضربه شلاق تبدیل شد. هانی محمد زاده که ورودی 88 دانشگاه است به دلیل حضور در زندان تا به حال دو ترم از تحصیل محروم شده است و مانند بسیاری دریگر از زندان از بدیهی ترین حقوق زندانی از جمله تلفن، ملاقات حضوری و مرخصی محروم شده است .گفتنی است تلاش برای سرکوب جنبش سبز در 21 ماه گذشته منجر به بازداشت هزاران تن از جوانان معترض شده است.

اجرای حکم ضد بشری شلاق علیه یک زندانی محکوم به اعدام

این گزارش ضد انسانی هم مکمل گزارش قبلی می باشد که مسئولان قضائی و دژخیمان سیاه چال های رژیم فاشیستی ماهبی تروریستی کودتا یی مرتکب چنین اقدام ضد انسانی شدند

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز گذشته زندانی صلاح الدین جعفری به اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران برده شد و حکم قرون وسطایی و ضدبشری 74 ضربه شلاق در مورد وی به اجرا گذاشته شد.روز پنجشنبه 19 اسفند ماه زندانی صلاح الدین جعفری 30 ساله به اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران برده شد و حکم ضدبشری و قرون وسطایی 74 ضربه شلاق علیه او به اجرا گذاشته شد. در اثر این ضربات پشت او خون آلود و کبود شده بود او از درد شدید این عمل شنیع و ضد بشری مأمورین ولی فقیه سخت در رنج است . این زندانی از سال 1383 در سالن 3 بند 1 زندان گوهردشت کرج بسر می برد و به دلیل درگیر شدن با نیروهای انتظامی به اتهام محاربه و اقدام علیه امنیت به دو بار اعدام محکوم شده است .به اجرا در آوردن حکم قرون وسطایی شلاق به منزلۀ این است که به زودی حکم جنایتکارانه و ضدبشری اعدام این زندانی به اجرا در خواهد آمد.گزارشهایی موکد از زندان های مختلف حاکی از آن است که صادق لاریجانی یکی ازجنایتکاران علیه بشریت و منصوب ولی فقیه در قوۀ قضاییه در حال آماده سازی برای اجرای موج جدید اعدام ها بعد از پایان تعطیلات نوروز می باشد.ولی فقیه علی خامنه ای وقتی که با اعتراضات آزادیخواهانه و حق طلبانۀ مردم ایران مواجه می شود برای خاموش کردن اعتراضات مردمی و ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه به اعدام های گسترده روی می آورد.

ورزشگاه خالی و توجیه خیابانی: مردم مشغول رتق و فتق امور عیدشان هستند!

اعتراف نا خواسته به رشد سیاسی و مبارزاتی نسل جوان و ارتقای مبارزه از محیط های دربسته و کنترل شده ی میادین ورزشی فوتبال به سطح خیابان های شهر ها کشیده است . چونکه در رأس هر باشگاه یک پاسدار قرار گرفته است وچپ و راست پاپوش برای فوتبالیست هایی ساخته می شود که هنوز در ولایت وقیح ذوب نشده اند . همین موضوع عدم علاقه ی حضور تماشاچیان که اذعان شده است که این کاهش حضور ورزشگاه ها موقع بر گزاری مسابقات فوتبال باشگاه های بزرگ موجب نگراانی فدراسیون فوتبال در آسیا شده است.

تابناک : در حالی که استقبال کم هواداران ایرانی از بازی‌های تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را نگران کرده است، جواد خیابانی در جریان بازی دیروز استقلال و سایپا بدون استدلال‌ترین توجیه‌ها و دلایل را برای صندلی‌های خالی ورزشگاه آزادی آورد.به گزارش جهان‌ورزش، کم شدن تماشاگران بازی‌های فوتبال در ایران باعث شده حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا را که ایران را به عنوان وزنه‌ای می‌دید برای بالا رفتن آمار تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا نگران آینده آن شود.بسیاری از کارشناسان معتقدند نتایج ضعیف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، افت شدید کیفیت مسابقات لیگ برتر، به وجود آمدن سرگرمی‌های دیگری برای جوانان و غیره باعث شده آن‌ها در استادیوم ها حضور نیابند.در چنین شرایطی خیابانی که گزارش بازی دیروز سایپا و استقلال را از شبکه 3 سیما بر عهده داشت با استدلالی خنده‌دار، گفت: «دلیل خالی بودن سکوها این است که شب عید است و مردم مشغول رتق و فتق امور عیدشان هستند.