گزیده خبر های 23 اسفند -89

دستگیری سه تن از عوامل رژیم ایران با اونیفورم و تجهیزات نظامیان عراقی در استان بابل

در سایت آفتابکاران این خبر ضمیمه شده بازتاب داده شده است که 3 ایرانی در ون یک تاکسی در پست بازرسی استان بال عراق باز داشت شده اند که لباس های نظامی با خودحمل می کردند . این عمل به وضوح ثابت می کند سر نخ مداخله گری در امور داخلی عراق و اقدامات تروریستی و ناامن وبی ثبات کردن عراق کجاست؟ یعنی اینکه پول و سلاح و نیرو وفرم نظامی برای عادی سازی کردن که عراقی هستند از ایران وارد عراق می شود که مسئولیت اینگونه این اعمال تروریستی سپاه قدس و پاسدار تروریست حسن دانایی فرد سفیر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در بغداد هستند. اکنون مقامات آمریکایی و اتحادیه عرب و سازمان ملل که فشاربرروی قذافی می آورند در این مورد اقدام مشابه نمی کنند و با عامل اصلی بحران آفرینی منطقه بر خورد نمی کنند؟

نیروهای امنیتی بابل در عراق، سه ایرانی که یک تاکسی در اختیار داشتند و با خود لباسهای نظامی نیروهای عراق را همراه داشتند بازداشت کردند.تلویزیون الشرقیه گزارش داد یک منبع امنیتی گفت یکی از پستهای بازرسی پلیس بابل در شمال شهر خودرویی را که تعدادی ایرانی در آن بودند را متوقف کرد، آنها با خودشان لباس و تجهیزات نظامی نیروهای ارتش عراق را حمل می‌کردند. بازداشت‌شدگان بلافاصله مورد بازجویی قرار گرفتند

اختصاصي فارس/گزارش تصويري از تظاهرات كفن پوشان بحريني در حمايت از انقلاب مردمي خبرگزاري فارس: مردم بحرين در اقدامي جديد كفن پوش به سمت قصر پادشاه بحرين راهپيمايي كردند و اعتراض خود را نسبت به رژيم آل خليفه اعلام كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912221241

این خبر هم مکمل خبر فوق می باشد . زیرا که پدیده ی تولید و رشد کفن پوشیدن موقع قمه زنی را خمینی شیاد و جانشین و پیروان شان همچون آخوند تمساح یزدی تئوری پرداز خشونت ومرگ و دروغ شایع ورایج کردند. مگر فراموش شده است که چگونه برای صدور فتوای حکم اعدام هاشم آقاجی که نقل قول از دکتر شریعتی کرده بود که انسان میمون نیست که نیاز به مقلد داشته باشد نهضت کفن پوشان خیابانی طلبه ها و بسیجیان با فریاد اعدام باید گردد در قم و تهران شروع شد . همچنین تشکیل دیواره ی گوشتی کفن پوشان در جلوی مؤسسات هسته ای در اصفهان و نطنز و بوشهر فراموش نشده است. بنا براین بدون شک ن تاکتیک کفن پوشان بحرینی هم سر نخ آن در جماران است و پیگیر آن پاسداران می باشند. بعید نیست همچون تاکسی لورفته در عراق کفن ها هم از ایران به بحرین پاسداران برده باشند تا هر چه بیشتر فضای بحرین و منطقه خلیج فارس بحرانی تر شود تا فشار بیرونی برروی رژیم ضد بشری کمتر شود و بقول پاسدار رحیم صفوی با دشمن در برون مرز جنگ شود تا راه عبور از بحران های فراگیر به خصوص بحران هسته ای و تحریم ها بوجود آید.

استفاده از گازهاي اعصاب عليه مردم بحرين خبرگزاري فارس: نماينده مستعفي فراكسيون الوفاق در پارلمان بحرين با اشاره به شهيد و مجروح شدن صدها نفر در تظاهرات امروز درباره استفاده احتمالي نيروهاي رژيم بحرين از گازهاي مخرب اعصاب عليه مردم و تظاهركنندگان ابراز نگراني كرده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912221087

این سیاست مداخله گری در امور داخلی بحرین هم مرتبط به خبر قبلی می باشد . اکنون سئوال است که مگر در ایران سر کوبگران در خدمت پاسداران کودتا گر و ولی وقیح به تظاهر کنندگان ناراضی ایرانی دسته گل می دهند که اکنون با فرافکنی اینگونه از استفاده کردن گاز های اعصاب در بحرین گزارش داده شده است؟ مشروط بر اینکه مگر گزارش نشده است که نیروی انتظامی از پرتاب گاز های مهلک علیه ی تظاهر کنندگان ایرانی بکاربرده می برند. چرا حال اکنون با پاک کردن صورت مسأله سیاست مداخله گری آشکار همچون عراق ربحرین دنبال شده است

رئيس‌جمهور در نشست هيأت دولت با استانداران:دشمن از هدفمندي‌ يارانه‌ها سيلي خورده و ممكن است بهدنبال فتنه‌گري باشد

خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور گفت: قانون هدفمندي يارانه‌ها هنوز كاملاً اجرايي نشده و بايد اهداف آنرا با دقت در همه بخش‌ها به‌طور كامل اجرايي كرده مراقب بود كه آسيبي به آن وارد نشود چراكه دشمن از اجراي اين قانون سيلي خورده چه‌بسا بهدنبال فتنه‌گري باشد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912221162

بدلیل وحشت از بازتاب حذف یارانه های دولتی که بطور صعودی موجب افزایش تصاعدی قیمت ها شده است . از سوی دیگر روزی نیست که خبر های تحصن و اعتراضات کارگری مخابره نشود که یاکار خانه هاتعطیل نگرر یا اینکه پرداخت گزارش نشود که دستمزدکار گران به تعویق افتاده است . اما اکنون پاسدار گماشته احمدی نژاد از موضع فرار به جلو وحشت از واکنش اعتراضی مردم ناراضی به خصوص قشر محروم و آسیب پذیر جامعه را مترادف دشمن سیلی خورده از اجرای حذف یارانه های دولتی قلمداد نموده است.

نظر فاطمه رجبی درباره تحولات در خبرگان

http://www.fararu.com/vdccxoqm.2bqxm8laa2.html

همین که خانم فاطمه رجبی خوشحالی خوداز جانشین شدن مهدوی کنی به جای رفسنجانی را ابراز کرده است. مشخص است که توطئه ی بر کناری رفسنجانی از رأس خبر گان آخوندی طبق اهداف کودتا گران پیش رفته است ونه آنگونه ادعایی که سر دبیر حزب توده در سایت خبری پیک نت کرده است که مدعی شده رفسنجانی ردانه باجا خالی دادن از کاندیدرئیس سیرک خبرگان شدن توانست توطئه رقبارا بر سرشان آوار کند و اکنون به موازی مهدوی کنی رابطور مشترک بهنر می تواند سیاست خود دنبال کند.

فاطمه رجبي در «مشرق‏نيوز» انتخاب‌آيت‏الله‌مهدوي‏كني به رياست خبرگان را مبارك خوانده و نوشته است: انتخاب آيت الله مهدوي کني براي ايشان ارزش نيست، چرا که همواره آن حضرت نسبت به پست‌ها و مقام‌ها و جايگاه‌هاي قدرت، به چشم مسئوليت پذيري نگريسته‌اند. اين نگاه نه شعاري، بلکه با عمل همراه بوده و عمر 32 ساله جمهوري اسلامي بهترين گواه آن است .وي ادامه داده است: صداقت وصراحت، پاکي نفس، بزرگي روح و طهارت رفتار و اخلاق، آيت‏الله مهدوي‌کني را سياستمداري منحصر به فرد نموده است. چنين است که خداوند متعال در اين برهه حساس ايشان را به عنوان «ذخيره الهي» به عرصه مي‌آورند تا اميدها بار ديگر بارور شود. آيت‏الله مهدوي‌کني در امتحان‌هاي الهي با پست‌ها و مقام‌ها همواره سر افراز بوده اند. نخستين سخنراني آيت الله مهدوي‌کني به عنوان رياست مجلس خبرگان رهبري مهم‌ترين و بارزترين وجه اثبات مطالب مطرح شده است، چرا که ايشان در مقام يک روحاني عالي مقام و متخلق به اخلاق‌الله، با آيات قرآن و شعار وحدت اعلام حضور نمودند، حضوري مبارک، خدا پسندانه و البته مجاهدانه

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌گو با «فرارو

انتقادات شدیدی به سیاست‌های فرهنگی دولت وارد است

http://www.fararu.com/vdcepo8f.jh87xi9bbj.html

اکنون دامنه ی موج مخالفت ها با اقدامات ظاهراً فعالیت های فرهنگی دولتی گسترش یافته است که با سیاست مکتب ایرانی به جای مکتب ایرانی دنبال می شود که اکنون به مقوله ی نوروز کشیده شده است . طوریکه رحیم مشایی نوروز را در آمریکا جشن می گیرد تا زیرآب ادعای خمینی شیاد و جانشین وی علیه ی آمریکا این چنین زده شود . البته رحیم مشایی از موضع تاکتیکی مطرح کردن موضو عات نا سیو نالیستی تلاش می کند تا اینگونه تبلیغات زودرس انتخاباتی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم برای خودش کند . چونکه نقش محلل برای پاسدار گماشته احمدی نژاد اجرا می کند. برای اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی تواند بیش از دو دوره رئیس جمهور شود . برای همین از رحیم مشایی بعنوان محلل دفاع می کند . به خصوص اینکه اصول گرایان نه همچون رقیب مغلوب شیفتگان قدرت نیستند چونکه اینان عاشقان خدمت می باشند.

فرارو- دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با انتقاد از سیاست‌های فرهنگی دولت، گفت: «من هم معتقدم که انتقادات شدیدی نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت وارد است و به عنوان یک چهره فرهنگی نسبت به برخی از رخداد‌های فرهنگی کشور معترض‌امابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار «فرارو» با اشاره به انتقادات مطرح شده پیرامون سیاست‌های فرهنگی دولت گفت: «چنانچه امام هم تاکید داشتند انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی بود. هر چند که این انقلاب در همه حوزه‌ها حرف و ایده داشت اما این فرهنگ دینی بود که هم ملت ما را به حرکت درآورد و هم رهبری بر اساس آن انقلاب را شکل داد وی با بیان اینکه وقتی انقلاب، انقلابی فرهنگی است قائدتا باید در حوزه مسایل فرهنگی اشکال کمتر مشاهده شود، گفت: «با گذشت سه دهه از انقلاب احساس می‌شود که مسایل فرهنگی مغفول مانده است و این برای انقلابی بزرگی مانند انقلاب اسلامی یک نقص بزرگی محسوب می‌شود این فعال سیاسی اصولگرا افزود: «بنابراین من هم معتقدم که انتقادات شدیدی نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت وارد است و به عنوان یک چهره فرهنگی نسبت به برخی از رخداد‌های فرهنگی کشور معترض‌ام این اصولگرای منتقد دولت توضیح داد: «پس آموزش و پرورش، نهاد آموز‌ش عالی، وزرات ارشاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک نهاد فراقانونی، می‌بایست در راستای تحقق اهداف فرهنگی نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی، خردورزی و عقلانیت به گونه‌ای حرکت کنند که چهر‌ه‌ زیبایی از فرهنگ عمومی و فعالیت فرهنگی در دیگر حوزه‌ها به نمایش گذاشته شود. در حالیکه متاسفانه این گونه نیست.