گزیده خبرهای 27 اسفند-89

تصاویر تجمع و حمله طلاب "غير ايراني" و بسیجی ها به سفارت عربستان در تهران.

تصاویر ضمیمه شده مکمل بخشی از دستآورد سیاست 32 ساله ی صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی است که از زمان اشغال سفارت آمریکا در تهران تا کنون بطور سیستنماتیک ادامه اشته است . بنابراین اکنون دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نمانده است که اینگونه صحنه های نمایشی فرمایشی که دارای تاریخچه ی طولانی برابر عمر رژیم ضد بشری دارد . به خصوص در این چندین ساله شتاب گرفته است که تجمعات اعتراضی در جلوی سفارتخانه های خارجی ودفاتر منافع کشور ها و هواپیمایی و سازمان ملل و تحصن ها و از دیوار سفارتخانه بالا رفتن و مواد آتش زا بدرون آنان پرتاب کردن که همراه با حضور کفن پوشان دیوار گوشتی در جلوی تأسیسات هسته ای یا در جلوی بازار مکاره مجلس و دستگاه قضایی آلوده به فساد بوده است بطور مستقیم از سوی سپاه پاسداران به خصوص بخش سازمان اطلاعات و امنیت آن طراحی و هدایت شده است که زیر نظر آخوند حسین طائب است . از سوی دیگر نقش تناقض آمیز پلیس مزدور برجشته شده است که در اینگونه نمایش های خیمه شب بازی سفارشی نماشی پاسداری- بسیجی - حوزوی حمایتی است ولی در تظاهرات مردم ناراضی بشدت تهاجمی و وحشیانه ضد انسانی است که گذشته از ضرب و شتم با باتوم و پرتاب گاز اشک آور و بازداشت فله ای شلیک هم می کند و می کشد. صد البته دیگر جالب است که وزیر امور خارجه ی آمریکاخانم هیلاری کلینتون درسفرخودبه مصر است که ایشان با تأخیر چندین ساله اغتراف نموده است که انقلاب مردم ایران ربوده شده است و مردم ایران سرکوب می شوند و اذعان کرده که حکومت را پاسداران اداره می کنند و حکومت نظامی به وجود آورده اند و ریاکاری می نمایند. ولی مردم مصر نشان داده اند خواهان دمکراسی هستند و رژیم حکومت نظامی پاسداران ایران که مردم را سرکوب می کنند هر گز نمی تواند الگویی برای مصر باشد . امید است اکنون که وزیر امور خارجه ی آمریکامجبور به اعتراف این واقعیت شده است نه فقط در حرف و تبلیغات که همراه با اقدام مسئولانه باشد . یعنی اینکه باید به سیاست پشت پرده با رژیم ضد بشری ایران خاتمه دهد و سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی مذاکرات هسته ای را تعطیل نماید . مهمتر اینکه سریع نام اپوزیسیون را از توی لیست گروه و سازمان های تروریست خارج کند . اما از طرف دیگر طلبه های حوزوی که شاگردان آخوند تمساح یزدی می باشند که تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ می باشد وتازگی هم به پاسداران توصیه کرده است که پاسداران بر ای دفاع از اسلام ناب با حوزه ی علمیه قم همکاری کند .ا کنون پس از این پیام و لبیک گفتن پاسداران کودتا گر به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده شده است و چنین همکاری مشترکی از طلبه ها و بسیجیان و پاسداران و لباس شخصی های دژخیم به نمایش گذاشته شده است . شایان یادآوریست طلبه های مزدور شده وقتی به جای فراگیری اصول احکام دینی حوزوی آموزش فنون تهاجمی مزدوری و چماقداری پاسداری می بینند مشخص است وقتی خیلی رشد می کنند در آینده تبدیل به امثال ولی وقیح و آخوند محمد تقی تمساح یزدی و شیخ محمدی یزدی و احمدی خاتمی و احمد جنتی و همدانی و مکارم و حائری شیرازی و حمید رسایی و روح الله حسینیان و علی فلاح و حیدر مصلحی و برادران مهدی و حسین طائب و مجتبی خامنه ای و سعیدی و رحیمیان و رئیسی و نور محمدی و شجونی و رازینی و نمایندگان ولی وقیح در ارگان های سرکوبگر و سایر زیر مجموعه های وی و غیرو می شوند .

تصویرديکتاتور به پایان سلام کن

تفاوت اقدام و پیام های مردم ناراضی و طلبه های مزدور شده در تصاویر فوق و این یکی عکس بوضوح مشخص می کندکه چگونه می باشد و مردم چه مطالباتی را می خواهند و دنبال می کنند ومزدوران برای خنثی کردن این پیام چگونه پاسخ می دهند یا اقدام می نمایند و نقش نیروی انتظامی مزدور در این دو مورد چگونه می باشد؟

فیلم / آتش زدن عكس خامنه اي و خميني روي پل عابر پياده خيابان آزادي

تاریخ آتش زدن این بنر مشخص نیست. این فیلم روز گذشته آپلود شده است.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30255

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد:پيشنهاد رسايي براي تحريم حج عمره از سوي علماي بلاد اسلامي.خبرگزاري فارس: يك عضو فراكسيون روحانيون مجلس به سران و علماي كشورهاي مسلمان پيشنهاد كرد: در اعتراض به دخالت عربستان در سركوب مردم مظلوم بحرين حج عمره را تحريم كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260512

این آخوند فاشیست مزدور که اکنون از موضع هووی ر هبر ام القرای جهان اسلام ولی وقیح وارد صحنه شده و اینگونه فتوا صادر کرده است قبلاً خودش جزو همان طلبه های حوزوی و شاگردان تمساح یزدی د تصاویر فوق بوده است و آموزش های عملی گرد و خاک کدن در بازار مکاره وتیغ کشی برای این و آن کردن با دفاع از دولت نامشروع کردن و خلاصه اینگونه فتوا دادن را در صحنه آموزش داده است.

با محكوم كردن جنايات ددمنشانه حكام بحرين صادر شد.بيانيه اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا براي حمايت از مردم مظلوم بحرينوخبرگزاري فارس: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان ايراني در اروپا طي بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن جنايات ددمنشانه حكام بحرين از مردم ايران خواست به ياري مردم مظلوم و بي‌دفاع بحرين بشتابند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260423

موازی راه اندازی سناریوی طلبه چماقداران حوزوی و بسیجی و پاسداری لباس شخصی ها در جلوی سفارت بحرین در تهران اکنون به مأموران اطلاعاتی اعزامی به برون مرز زیر پوشش دانشجویان بورسیه ای دستور داده شده است که اینان نیز می بایست انجام وظفه کنند ودست به تجمع اعتراضی علیه ی حکوت بحرین بزنند . فقط به قیافه های دانشجویان برون مرژی.م فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران نگاه کنید که چگونه هستند ووجه تشابه شان با تجمع کنندگان جلوی سفارت بحرین در تهران فقط در اختلاف سن می باشد.