گزیده خبر های 10 فروردین 90 قسمت - 4

نماینده شهرکرد: نیمی از وعده‌های دولت هنوز اجرایی نشده است

وقتی که یک رژیم ضد بشری عوامفریب که 32 سال است حاکمانش با شیادی و عوامفریبی وعده های دروغین به مردم ایران داده اند . دلیل ندارد که یک پاسدار گماشته که با وارونه گویی و خالی بندی و تقلبات و کودتا رئیس جمهور شده است تا که در راستای اهداف طراحان کودتا گر و و لی وقیح حامی وی اقدام نماید . یعنی اینکه می بایست دست به دوره گردی ماراتونی استانی می زد تا که ضمن دفاع و تبلیغ کردن از پروژه و اهداف هسته ای وعده های دروغین هم به دهد . تا اینان را برای ساندیس خوران مورد نیاز شرایط خاص آماده کند . یعنی اینکه با هزینه کردن پول های بس هنگفت بدون مجوز که از خزانه بر داشته و صرف این سفرهای استانی شد . چیزی دیگر عاید یا تولیدی در بر نداشته است . بنا براین با وجود اینکه مرتضی تمدن استاندار تهرا ن چهار محالی می باشد که جزو حا میان نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد است . برای همین نماینده ی شهر کرد به جای هیچی مجبور شده است که به نیمی از وعده های دولت که هنوز اجرایی اشاره کند که در ست ضد پیام های کمدی و مضحک نوروزی ولی وقیح است که ادعای سال شکوفائی ونو آوری اقتصادی و همت و کار و جهاد اقتصادی نا میده می شود..

نماینده شهرکرد با بیان این که ۵۰ درصد پروژهای عمرانی در شهرکرد اجرایی نشده است، اظهار امیدواری کرد که هیئت دولت هر جه سریع‌تر اعتبارهای لازم را برای اجرایی شدن، پروژه‌ها در نظر بگیرد. به گزارش خانه ملت، نصرالله ترابی قهفرخی افزود: مشکل کم آبی در شهرکرد تبدیل به یک بحران شده این بحران باعث شده که نزدیک به ۵۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی محروم باشند، به ناچار شهروندانمان مجبور هستند از آب چاه استفاده کنند؛ که این امر سلامت شهروندانمان را به خطر می اندازد.وی درباره وضعیت بهداشتی و امکانات پزشکی شهرکرد اظهار کرد: بیمارستان شهرکرد احداث شده است، ولی با کمبود امکانات تجهیزات پزشکی روبه‌رو است این امر شهروندانمان را مجبور می کند؛ به شهرهای مجاور بروند. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: بیماران دیالیزی ما مجبور هستند، در صف های طولانی دیالیز منتظر باشند که این امر سلامت بیمارانمان را به خطر می‌ا‌ندازد.

وضعیت نامشخص و بلاتکلیف تقی رحمانی، پژوهشگر و مشاور مهدی کروبی

باز هم نمونه ای دیگر از عملکرد مدعیان رژیم ضد بشری حاکم بر ایران است که مدعی هستند ایران امن و آزاد ترین کشور های جهان می باشد. در صورتی که اکنون یکی ازقربانیانش را که برای سالیان زیادی در بند و اسارت خود داشته است . بازهم وی را باز داشت کرده و در شرایط بلا تکلیفی قرار داده است . آیا اینگونه اقدامات مضحک و تناقض آمیز بیش از حد لو رفته و نخ نما شده نمی باشد که همچنان که در داخل کشور اینگونه اندیشه کشی می شود وخفقان و سرکوب و سانسور و تفتیش عقاید راتحمیل و حاکم کرده اند ولی برای مردم بحرین و یمن و منطقه اشک تمساح دفاع حقوق بشری می ریزند؟

با گذشت بیش از پنجاه روز از بازداشت تقی رحمانی از فعالان ملی مذهبی و مشاور مهدی کروبی، همچنان از وضعیت و سرنوشت این فعال سیاسی و پژوهشگر، خبری در دست نمی باشد.به گزارش جرس، رحمانی که شامگاه بیستم بهمن ماه ٨٩، و در پی فراخوان راهبران جنبش سبز برای خیزش ٢۵ بهمن در تهران بازداشت شده بود، همچنان در وضعیت نامشخص و بلاتکلیف به سر می برد.بر اساس این گزارش، ارتباط این فعال سیاسی از یک هفته پیش از سال جدید با خانواده اش قطع شده و حتی اجازه تلفن یا ملاقات عید را نیافته است. این مسئله موجب نگرانی خانواده وی شده و مراجعات آنها به مراجع قانونی و زندان اوین، تاکنون بی پاسخ مانده استگقتنی است در پی بازداشت تقی رحمانی، همسر وی نرگس محمدی بنا به تشخیص پزشکان معالج و جهت کنترل آثار فشارعصبی مجددی که بر او وارد شده بود، بعد از چند روز در بیمارستان بستری شد. این فعال حقوق بشری، قبل از بستری شدن در بیمارستان، نامه ای سرگشاده خطاب به دادستان تهران نوشته و با شرح آنچه بر خانواده اش طی یورش نیمه شب ماموران لباس شخصی گذشت، خاطرنشان ساخته بود “…احساس کردم سرزمین مادری‌ام به تاراج رفته و من بی‌پناه در سرزمینی غریب و بیگانه‌ام… احساس می‌کنم دیگر مرگ ما را سزاوار است و بس.

.”13بدر نظام را سرنگون می کنیم

"http://www.fardanews.com/fa/news/142529

بهانه کردن سایت وابسته به شهر دار تهران با بر گزیده و بر جسته کردن این خبر که مشخص نکرده از کجا این خبر کپی و رله شده است . زیرا که هدف نوعی تلاش برای بی اعتبار کردن اپو زیسیون و کم بها دادن به ضریب نارضایتی رو به رشد د ر ایران می باشد.

جهان: راهپیمائی ضدانقلاب رنگی ایران مدتها است که به سوژه طنز رسانه ها تبدیل شده است.برای تحلیل وضعیت این چند نفر باقی مانده از افسانه تقلب 88 کافی است هراز گاهی سری به رسانه های آنها بزنید.آخرین دستور العمل ضدانقلاب برای روز 13 بدر است.گرچه خودشان هم دیگر این دستورالعمل های کودکانه را باور ندارند، اما نحوه استدلال آنها جالب و قابل توجه است.در آخرین مطلبی که در ارگان رسانه ای آنها امتیاز گرفته و پربازدید شده است یکی از فعالان این عرصه تحلیل کرده است که چرا باید روز 13 بدر تجمع کنیم و سبزه آتش بزنیم.نکته برجسته این تحلیل را بخوانید:"چرا باید 13 بدر روز شروع اعتراضات انتخاب شود....چهارما اینکه الان سپاه تو سوریه است..." و احتمالا چون سپاه رفته سوریه دیگه نباید ترسید و می توان روی سرنگونی نظام حساب باز کرد و برای پس از آن برنامه ریزی کرد"

کشف جسد یک جوان در حوالی شهر سردشت در آذربایجان غربی

این هم علائم اثباتی که ایران امن و آزادترین کشور جهان می باشد که اینگونه اتفاقات در آن رخ می دهد . از سوی دیگر مشخص نیست که وقتی که گزارشگر خبر گزا ری دروغ پرداز پاسداران فارس گزارشی خبری از رئیس حقوق بشر بحرین در مورد آمار مفقود شدگان بحرینی داده است . معلوم نیست که چرا در این مورد در ایران آمار گرد آوری نمی شود یا اینکه چرا حداقل خبرش باز تاب داده نمی شود؟

آژانس خبری موکریان : صبح روز گذشته جسد یک جوان سردشتی به نام امید در حومه این شهر پیدا شد. به گزارش حاضرین در محل، جسد این جوان که توسط شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده در حالی توسط کارگران شهرداری یافت شده که توسط قاتل یا قاتلین دفن شده بود.به گزارش آژانس خبری موکریان، تحقیقات نیروی انتظامی در مورد علت یا علل این حادثه همچنان در جریان و هویت عامل یا عاملین آن هنوز اعلام نشده است.

حجت‌الاسلام غرويان در گفت‌وگو با فارس:يوم‌الله 12 فروردين بزرگداشت انديشه ولايت فقيه است.خبرگزاري فارس:‌ عضو هيئت علمي جامعة‌‌المصطفي العالميه گفت: بزرگداشت يوم‌الله 12 فروردين بزرگداشت انديشه ولايت فقيه ست

.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001104078

این آخوند متحجر شاگرد آخوند انگلیسی غارتگر مصباح یزدی است که تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ می باشد . اکنون بدلیل خنثی کردن تظاهرات جشن ضد حکومتی 4 شنبه سوری و بر پایی جشن های نو روزی از سوی مردم ایران به خصوص مخالفت کردن با جشن بین المللی نوروزی که در تهران بر گزارشد . همچنین وحشت از واکنش 13 بدر این مترسک مجبور شده است انگونه فتوای بزر گداشت روز 12 فرو ردین دهد تا که از اندیشه ای دفاع شود که از 22 خرداد 88 تا حال در تظاهرات های ضد حکومتی مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح علیه اش سر داده شده است .

تظاهرات "هفته پايداري " در بحرين.خبرگزاري فارس: جوانان انقلابي بحرين موسوم به " انقلاب 14 فوريه " عصر امروز تظاهراتي تحت عنوان "هفته پايداري " برگزار مي‌كنند

.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001103167

باز هم از موضع حیات خلوت کردن بحرین و صاحب این کشور ونماینده و سخنگوی مردم بحرین شدن تلاش می شود تا که بحرین برای عراق دیگری برای حاکمان تهران شود . بنابراین در بحرین روز های بخشنامه تظاهرات ضد حکومتی نسخه پیچی وصادر می شود تا که آن روی سکه ی تشدید خفقان و سانسور داخلی شود . آنگونه که به مراسم خاک سپاری قربانی جان باخته ی اخیر محسن دگمه چی در سیاه چال ها با اینگونه صورت مسأله پاک کردن و یا آدرس غلط دادن پوشش سفید سازی داده شود..

گزارشی از مراسم خاکسپاری و گرامیداشت جانباختۀ محسن دگمه چی

نمونه ی بارز تناقض آمیز اشک تمساح برای مردم بحرین ریختن که هم دروغ و هم وارونه می باشد . همین شیوه ی ضد انسانی است که مأموران اطلاعاتی و امنیتی با خانواده ی قربانی محسن دگمه چی شهید در مراسم خاک سپاری داشته اند . زیرا که وحشت از حضور اعتراضی مردم ناراضی و تبدیل شدن به تظاهرات ضد حکومتی دارند . همچنین کودتاگران بخوبی می دانند که ادامه ی اینگونه اقدامات حضور اعتراضی اقشار گوناگون جامعه هنگام خاک سپاری منجر به شکستن دیوار اختناق و بی اثر کردن سرکوب و ضرب و شتم می شود که پارامتر مهم کلیدی ماند گاری رژیم ضد بشری بوده است . بهر حال اکنون باید شاهد بود که آیا غرب مماشات گر که سیاست خائنانه ی چند گانه ی تناقض آمیز بر خورد با صدام حسین و قذافی و حاکمان تهران داشته اند . آیا باز هم در این مورد همچون اوباما سکوت خواهند کرد که در پیام نوروزی خود جرأت نکرد اشاره به شهدا ی ا اعدام شد گان مجاهدین کند . زیرا اگر چنانچه بدون تبعیض مجبور به اعتراف بود آن زمان داستان تف وتاق و ریش برایش می شد که برای چه نام مجاهدین ساز مان قربانی زد و بند های کثیف پشت پرده در لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا همچنان نگهداشته شده است؟

بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،مراسم خاکسپاری شهید راه آزادی مردم ایران محسن دگمه چی صبح امروز علیرغم تهدیدات تلفنی مامورین وزارت اطلاعات ،کارشکنی ها ، ممانعتها و یورش وحشیانه به شرکت کنندگان در بهشت زهرا برگزار شدروز چهارشنبه 10 فروردین ماه پیکر شهید راه آزادی مردم ایران به بهشت زهرا منتقل شد.هنگام انتقال به بهشت زهرا تعدادی زیادی از بازاریان شناخته شده بازار تهران و همچنین تعدادی از فعالین دانشجویی و فعالین سیاسی،زنان ،کودکان و سایر اقشار جامعه حضور داشتند.حضور جمعیت به حدی گسترده بود که نیروهای سرکوبگر وحشت زده شده بودند و سعی داشتند با تهدید و اقدامات سرکوبگرانه مانع ادامۀ حضور مردم شوند. از بدو انتقال پیکر شهید به بهشت زهر با کارشکنیهای مختلف نیروهای سرکوبگر حاضر در آنجا مواجه بودند. هنگامی که قصد غسل پیکر شهید را داشتند به آنها اطلاع داده شد که باید مراسم غسل را متوقف کنند.پس از آن به آنها گفته شد که می توانند مراسم غسل را ادامه بدهند. پس از انجام مراسم غسل و تشیع پیکر بسوی آرامگاه ابدی، مامورین سرکوبگر به بهانۀ اینکه پیکر باید مورد بررسی پزشک قانونی قرار گیرد و باید بازگردانده شود قصد جلوگیری از ادامه برگزاری مراسم تشیع را داشتند ولی خانواده شهید و حاضرین به اقدامات غیر انسانی آنها توجه نکردند و مراسم تشیع پیکر را ادامه دادنددر حین تشیع پیکر، مامورین وزارت اطلاعات با همسر شهید راه آزادی تماس تلفنی برقرار کردند و او را به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات احضار کردندو این تماسها بطور مستمر ادامه داشت.اما جمیت حاضر در حین تشیع پیکر شهید اقدام به سر دادن فریادهای یا حسین و هيهات مناالذله نمودند و پیکر را بسوی آرامگاه ابدی تشیع نمودند.حاضرین که گفته می شود تعداد آنها به صدها نفر می رسید گرد آرامگاه شهید جمع شدند و مراسم خاکسپاری را انجام دادند و مراسم مذهبی که بر علیه استبداد دینی و فریبکاری مذهبی رژیم ولی فقیه متمرکز بود ادامه یافت.انبوهی از نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در آنجا جمع شده بودند و مردم را زیر نظر داشتند و با ایجاد مزاحمتها و برخوردهای غیر انسانی و توهین های زننده به خانم هایی که در این مراسم شرکت کرده بودند سعی داشتند که مراسم را بر هم بزنند. اما وقتی که با ترفند تهدید و توهین وایجاد مزاحمت موفق به رسیدن به هدف خود نشدند . حوالی ساعت 15:00 به خانواده و حاضرین در محل یورش بردند و قصد دستگیری یکی از کسانی را داشتند که مراسم مذهبی را برگزار کرده بود و آن مراسم مذهبی را علیه فریب و نیرنگ ولی فقیه علی خامنه ای تبدیل نموده بود را داشتند که با مقاومت بی نظیرحاضرین مواجه و ناچار به عقب نشینی شدند.در حال حاضر مراسم گرامیداشت شهید راه آزادی محسن دگمه چی در یکی از نقاط تهران در حال برگزاری است